-
Nedoporučuje obchod
po týdnu od objednávky telefon s prodloužením dodávky :(
-
Nedoporučuje obchod
Stále čekám.
Reakce obchodu Satelity-ul
Dost dobře nerozumíme tomu,že zákazník píše že stále čeká. Zboží objednal 6.1., 8.1.bylo odesláno a průběžně dostává od České pošty infomace e-mailem i SMS o doručování zásilky. 10.1.Uložení zásilky na žádost adresáta. Dále 10.1. E-mail adresátovi - neúspěšný pokus o další doručení a uložení zásilky. A 12.1. e-mail a SMS- blížící se konec úložní doby. Takže od nás má zboží odeslané včas a my již neovlivníme jeho převzetí. Informace o tom, kde je jeho zásilka zákazník má.
-
Nedoporučuje obchod
Kdyby prodejce na e-shopu zmínil že ovladač nemá chytré funkce, nekoupil bych ho…
Reakce obchodu Satelity-ul
Stále všem zákazníkům doporučujeme přečíst si popis u zboží. Tento zákazník si určitě popis nepřečetl, což není naše vina, ale u zboží má dokonce většími písmeny a červeně napsáno: Dálkové ovládání nemá magické funkce - hlasové ovládání, gyroskopickou funkci, atd.... Samozřejmě jsou v nabídce i ovladače,které všechny funkce mají. Chce to opravdu před zakoupením přečíst popis!
-
Nedoporučuje obchod
- neoriginální zboží vydává za originální
Zakoupený dálkový ovladač k TV,který měl být podle popisu originální,tak nebyl.
Obyčejná "Čína" za pár korun.
Ovladač odeslán zpět poštou(vzhledem k delší odstávce obchodu nešlo vrátit osobně),peníze vráceny na účet,ale zapoměli přičíst moje náklady na dopravu vráceného zboží v zákonné lhůtě 14 dnů.
Už jsem to dál neřešil.Reakce obchodu Satelity-ul
Zboží máme od našeho českého dodavatele.Pokud měl zákazník pochybnosti ohledně zakoupeného zboží,případně pokud by došlo k záměně zboží, mohl nás kontaktovat ihned.Zakoupeno bylo 10.5. a zavřený obchod jsme měli až od 15.5. do 29.5. Určitě by jsme vše vyřešili hned, případně okamžitě při otevření 29.5.
Podle obchodních podmínek je při Odstoupení od kupní smlouvy povinností e-shopů vrátit nejen kupní cenu za zboží, ale i částku, kterou spotřebitel uhradil jako poštovné (popř. balné a další náklady)za cestu zboží od prodejce k němu.
Spotřebitel ze zákona nese pouze náklady spojené s vrácením zboží, tedy za zaslání zboží zpět prodejci. -
Nedoporučuje obchod
Inzerují výrobek který nemají skladem.
Reakce obchodu Satelity-ul
Zákazník zde neuvádí pravdu. Skladem byl 1ks ve výprodeji, tato dostupnost - 1ks byla uvedena u zboží. Jelikož objednal 10ks, ihned jsme ho informovali že toto konkrétní zboží v požadovaném množství již nelze objednat. Stále doporučujeme zákazníkům číst veškeré informace u zboží!
-
Nedoporučuje obchod
- I přes osobní odběr trvalo zboží připravit 5 dní. Proto jsem nevyzvedl a sehnal jinde.
Reakce obchodu Satelity-ul
Zákazník poslal objednávku v pátek 28.4. ve 23.01hod.Asi zapoměl počítat s tím,že sobota a neděle je zavřeno a pondělí byl svátek a také zavřeno.Jeho objednávka se proto mohla zpracovat až v úterý a byla vyřízena přesně podle dostupnosti u zboží, kdy dostal zprávu,že je zboží připraveno k odběru.Do dnešního dne se ani neobtěžoval dát nám alespoň ze slušnosti zprávu,že objednávku ruší.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Přišel ovladač, s jiným návodem na používání. Reklamovali jsme, ale nedostali jsme odpověď ani emailem, jak řešit správné nastavení
Reakce obchodu Satelity-ul
Návod byl správný,vyřešilo se telefonicky.
-
Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.
-
Nedoporučuje obchod
- týden trvalo než mi zboží přišlo (od zaplacení)
Reakce obchodu Satelity-ul
Objednávka přišla v pátek 26.8.2022 18.13 hod - U tohoto zboží bylo uvedena dostupnost: Skladem v Eshopu (expedice 1-3 dny). V obchodních podmínkách u dopravy je informace -Objednávky přijaté do 12,00 hodin s dostupností zboží - Skladem v Eshopu nebo na externím skladě - zboží bude během 1 až 3 pracovních dnů expedováno. Pokud požadované zboží momentálně není na skladě,nebo se vyprodalo, jeho expedice se posouvá o termín dodání distributorem, obvykle 2-4 dny. Zákazník tedy musí počítat s tím, že pokud odešle objednávku v pátek večer, bude vyřizována v pondělí ráno. Zboží bylo expedováno 1.9.2022 což je čtvrtý pracovní den od objednávky.
-
Nedoporučuje obchod
aniž by obchod jakkoli informoval zrušil uzavřenou a uhrazenou objednávku
Reakce obchodu Satelity-ul
Zákazník zde neuvádí pravdu. O stornování a důvodu byl informován a uhrazená částka byla okamžitě vrácena.
-
Nedoporučuje obchod
- Vratili peníze obratem.
- Na stránkách zboží skladem a po zaplacení přišlo info, že není k dispozici.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží bylo doručeno, nefungovalo jak mělo, obchod úplně přestal komunikovat, zboží jsem zaslal zpět avšak zatím stále žádná reakce ze strany obchodu
Reakce obchodu Satelity-ul
Od zákazníka jsme obdrželi vrácené zboží 14.8. ve večerních hodinách. 15.8. 16.8. sobota a 17.8.neděle bylo zavřeno. Ihned v pondělí 18.8. byla tato záležitost vyřízena. Není pravda, že nekomunikujeme, ale mimo provozní dobu není nikdo na provozovně.
-
Objednaval jsem kabel na bubnu 3×1,5 za 998 Kc. Dorucen mi byl kabel na
bubnu 3×1 rovnez za 998 Kc. Na internetu je cena nizsi . Delka kabelu byla
15metru coz je vpozadku.Reakce obchodu Satelity-ul
Zákazník dostal zboží které měl zadané v objednávce. Zřejmě si nevšiml že cena kabelu v jeho objednávce je 847,-Kč,kterou uhradil a je stejná jako na našem internetovém obchodě. Dále si zvolil poštovné za 151,-Kč, dohromady je tedy cena včetně poštovného 998,-Kč. Pokud jak uvádí byl kabel 3x1, měl by nás kontaktovat, případně zaslat fotku a pokud je nějaký problém, určitě se dá vyřešit, ale musel by komunikovat s námi. Přes recenzi nelze zjistit jestli je to tak, jak tvrdí zákazník.
-
Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.
-
Nedoporučuje obchod
- Přišlo mi uplně něco jiného !
Nerozeznají tv ovladač PANASONIC od nějakého GENERAL Dut-Audio ?!?!?
Reakce obchodu Satelity-ul
Ovladač dostal zákazník přesně podle jeho objednávky! Zřejmě se zapoměl podívat na fotku a popis u zboží, kde měl jasně vyobrazeno i napsáno, že se dodává náhradní dálkový ovladač zn. General. Doporučujeme se příště lépe podívat a číst i popis u zboží, které objednáváte!
-
Po šesti dnech zboží ještě nedorazilo
-
Nedoporučuje obchod
po 14 dnech mi ještě nebyly proplaceny peníze za vrácené zboží, ani mi nebylo odpovězeno na urgenční mail
Reakce obchodu Satelity-ul
Přáli bychom si, aby zde zákazníci uváděli pravdivé údaje !! Rekapitulace: zboží zákazníkem odesláno zpět k nám 22.9., obdrželi jsme ho 27.9., z důvodu zavření prodejny a svátku byl vystavený dobropis a vráceny peníze 30.9. Nechápeme kde vzal zákazník údajných 14 dní.Příště lépe počítat.
-
Nedoporučuje obchod
Objednávku jsem stornoval, po zjištění, že dodávají do balíkovny, která má otevřeno pouze v pracovní dny od 8 do 12 hod. Takováto služba, nezlobte se, je na HOVNO! Jistě státním zaměstnancům to vadit nebude, ale my, co na ně dělat musíme se prostě v tento čas do balíkovny nedostaneme! Obchod na zrušení objednávky nebyl schopen za celý týden nijak reagovat - naštěstí jsem jim platbu předem neodeslal, tak budou čekat na platbu, když nejsou schopni číst na zákaznické lince, kam jsem jim zrušení odeslal i s číslem objednávky! S blbci se musí bojovat jejich zbraněmi! Na výzvy k uhrazení nereaguji, když oni nereagují na storno! ;-P
-
Nedoporučuje obchod
- Dlouhé dodání
-
Nedoporučuje obchod
Dodali mi jiny typ zbozi - sice funguje, ale je to nekvalitni provedeni, tlacitka moc nebudi mou duveru...
Reakce obchodu Satelity-ul
Zákazníkovi jsme dodali to co měl objednané! Doporučujeme vždy PŘEČÍST CELÝ POPIS u zboží! Konkrétně u tohoto zboží je mimo další informace napsáno: pro model Náhradní dálkový ovladač LG AKB73615306 se dodává LG AKB73615303. Jsou vyobrazené 2 fotografie aby si zákazník mohl ovladače i prohlédnout a nedošlo k nedorozumění.