• Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Komunikace ze zakaznikem

    Zbozi bylo podle stranek dostupne, po tydnu cekani, kdy jsem napsala dotaz, jsem se dozvedela, ze zbozi skladem nebylo a bude se nejspis naskladnovat az behem tydne.. komunikace se zakaznikem trochu vazne.

    Reakce obchodu Rychlá lékárna

    Dobrý den,

    máte pravdu, Walmark Chlorella Japan Forte, kterou jsme měli v akci, byla tak úspěšná, že jsme skladovou zásobu prodali během krátké chvíle. Nyní jsme již společně s dodavatelem připraveni i na takové situace.

    Přijměte naši omluvu a přání hezkého dne.

    Tým rychlé lékárny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vyzvednutí na pobočce
    • zboží nebylo v originálním zabalení a pravděpodobně ho předtím někdo nosil,byla na něm i špína

    komunikace, dodání... všechno v pořádku, ale zboží bylo v nepatřičném stavu.
    objednala jsem dokonce jinou barvu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nebylo doručeno požadované množství, nebylo vystaveno potvrzení o platbě
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • přehledná nabídka
    • předpokládala jsem rychlejší dodání
    • zdlouhavá dodávka přes odběrné místo

    nákup v Rychlé lékárně ano,
    ale nenechat si zaslat zboží na výdejní místo

    Reakce obchodu Rychlá lékárna

    Souhlasíme, externí výdejní síť opravdu o letošních Vánocích občas velmi zpomalila doručení. Řešíme to s nimi.

    Díky za reakci,
    Tým rychlé lékárny

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • To jsem právě nezjistil, aspoň pro Mě v Praze.
    • Slabinou je malý počet doručovacích míst pro vyzvednutí zásilky.Pokud bych si zboží nechal poslat přes doručovací službu, tak už je levnější dojít si pro něj do lékarny Dr.Max.

    Nejprve se podívejte, kolik stojí srovnatelné zboží ve vaší lékárně, potom si k tomu přičtěte cenu doručení a nebo čas, který ztrávíte cestou pro vyzvednutí a ono to nakonec vůbec levněji nevyjde.Takže vlastně nakonec zase tak nicmoc.

    Reakce obchodu Rychlá lékárna

    Dobrý den,

    trochu Vašemu povzdechu nerozumíme. Za vyzvednutí jste nic neplatil. Naše internetová lékárna v současné době nabízí cca 250 míst osobního odběru. Je to jeden z nejvyšších počtů v českém internetovém lékárnictví.

    Zdraví Tým rychlé lékárny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevím, proč si lékárna říká "rychlá", když ze 4 lékáren, ve kterých jsem si současně objednala potravinové doplňky, z této lékárny dorazily suverénně poslední!

    Reakce obchodu Rychlá lékárna

    Dobrý den,

    prověřili jsme Vaši nabídku a na naší straně opravdu došlo k zpožděnému odeslání zásilky. Omlouváme se za to.

    S pozdravem, tým rychlé lékárny.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • - široký výběr zboží
    • - výběr kosmetiky
    • - platba firemními benefity
    • - další "nelékárenské" produkty
    • - dlouhá doba vyřízení a odeslání objednávky v porovnání s ostatními eshopy zaměřenými na lékárenské zboží
    • - omezený výběr dopravců
    • - podprůměrně zabalený balík (pomačkané krabičky, stržené etikety,..)

    Důvod pro nákup byl název "Rychlá lékárna", očekávala jsem doručení zboží do max. 48h od objednání (všechny položky byly skladem). Ale toto neodpovídá rychlosti eshopu. Bohužel s kvalitou balení a doručení to není o nic lepší. Toto byl můj první a poslední nákup v tomto eshopu. Zůstávám u ověřených prodejců, kteří nemají v názvu "rychlost", ale i tak od nich příjde zboží do 48h od objednávky, mají kvalitní dopravce za přijatelné ceny a důkladně zabalí zaplacené zboží.

    Reakce obchodu Rychlá lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci. Zboží jsme opravdu předali dopravci až druhý den po objednávce. Zpoždění bylo způsobeno ověřováním platby u vašeho benefitního partnera, jehož systém nám reportoval záporný status vaší platby.

    Omlouváme se a zdravím, tým rychlé lékárny.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Přišlo jiné zboží

    Reakce obchodu Rychlá lékárna

    Dobrý den, podle našich záznamů jste si objednávku v pořádku vyzvedla druhý den po objednání v naší lékárně v Hypernově Jihlava.

    Tým rychlé lékárny.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • V mém případě jsem mohla platit kartou benefit plus
    • zaplacené zboží nedorazilo kompletné,dokonce mé známe totéž.

    Výhodou bylo platit kartou benefit,ale bohužel lékárna má nespolehlivé zaměstnance.

    Reakce obchodu Rychlá lékárna

    Dobrý den,

    omlouváme se za problém, chybějící parfém jsme Vám již před týdnem zaslali, předpokládáme že v pořádku došel. S nespolehlivým zaměstnancem jsme se rozloučili ve zkušební lhůtě.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nakoupila jsem v tomto obchodě z důvodu příznivé ceny. Vzhledem k tomu, že mi dorazil koncem října potravinový doplněk na 4 měsíce a měl minimální dobu trvanlivosti do 6.1.2015, byla jsem nákupem zklamána (doba maximální spotřeby nebyla uvedena nikde). Takovéto zboží by mělo být daleko výrazněji zlevněno (a zákazník by měl být upozorněn) nebo by už nemělo být prodáváno vůbec.

    Reakce obchodu Rychlá lékárna

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš nákup. Zakoupila jste 4 krabičky produktu, který je dávkován v krabičce po měsíční dávce. 3 měsíce před vypršením minimální trvanlivosti jsme produkt podstatně zlevnili. Na zkrácenou expiraci budeme upozorňovat výrazněji. Všechna anebo některá z balení samozřejmě můžete vrátit k nám do rychlé lékárny proti vrácení kupní ceny.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • žádné
    • Nelze se do obchodu dovolat. Komunikace vázne.

    Zkušenosti mám jen ty nejhorší. Objednala jsem si 4 kusy Hlívy ústřičné a dorazil mi jen jeden, ale samozřejmě mi byly naúčtovány 4 kusy. Když jsem volala do lékárny, tak mi byla slíbena náprava. S tím, že mi pošlou chybějící kusy. Samozřejmě bez doplatku, protože už jsem za zboží zaplatila. Ale doteď mám na poště od nich balíček, který je samozřejmě s doplatkem. A do lékárny se už nemohu dovolat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikuje, byt je zbozi skladem doruceni se protahuje neumerne

    Reakce obchodu Rychlá lékárna

    Dobrý den, při objednávce jste zvolila službu zasilkovna.cz, tento způsob dopravy má dodací lhůtu 2-3 dny, doporučujeme v Praze využít naší lékárnu: Lékárna u Libeňského zámečku, Nám.Dr. Holého 15, 180 00, Praha 8 kde si zboží nad 300,-Kč můžete vyzvednout ZDARMA a máte ho zde připraveno do několika hodin

    Pěkný den přeje
    Rychlálékárna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • vzhledem k tomu, že se obchod jmenuje rychlá lékárna, tak je zoufale pomalý
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Obchod nedoporučuji proto,že dosud zboží nemám.Lactulosu jsem zakoupila již v jiném obchodě.
    Zboží ve výdejním místě nebylo možné převzít,protože tam nikdo neby.Na Vaši zákaznické lince,mi bylo přislíbeno bylíček doručit poštou již bez dalších výdajů,doba doručení byla stanovena na dnes,ale zase nic nemám. S pozdravem J.E.

    Reakce obchodu Rychlá lékárna

    Dobrý den, vaši zásilku jsme včas odeslali přes službu zasilkovna.cz, bohužel neovlivníme výdejní místo a jeho otevírací dobu. Co se týče zákaznické linky, nekontaktovala jste zákaznickou linku rychlélékárny.cz ale zasilkovnu.cz. Zásilkovna.cz vaši zásilku odeslala Českou Poštou a ta vám ji doručila. Pro zkvalitnění služeb, budeme vaši stížnost řešit.

    V každém případě děkujeme za hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • širší výběr než obyč lekárny
    • web stránky

    možnoast platit benefit plus, rychlé vyřízení objednávky, vyšší ceny, nepřehledný web který rozbrazuje podskupiny jak se mu zlíbí

  • rozhodně nespoléhat na pravdivost odpovědí na jakýkoli Váš dotaz....s výmluvou" že brigádník" neodpoví vůbec- příp. nepravdivé údaje, které bohužel zjistíte až při převzetí !!! NIKDY VÍCE !!!

    Reakce obchodu Rychlá lékárna

    Dobrý den,

    rádi bychom se omluvili, pokud došlo k nějaké chybě našich zaměstnanců. Vězte, že brigádníky čas od času zaměstnáváme k balení balíčků, nikoli však ke komunikaci se zákazníky. Vy jste při řešení své zakázky setkala s pracovníkem zákaznické linky, který v oboru pracuje 5 let, a při vyzvednutí zboží s farmaceutickými asistentkami, což jsou v případě konkrétní lékárny velmi profesionální dámy, které na stejném místě slouží svým pacientům již více než 20 let.
    V každém případě děkujeme za hodnocení.

    • Zadne. Zvolila bych misto rachla kekarna na pomalou
    • Nespolehlivost , klamave informace

    NEDOPORUCUJI

    Reakce obchodu Rychlá lékárna

    Dobrý den,

    při objednávce jste zvolila platbu benefitním systémem, jehož nejste členkou, a Vaše platba proto byla ze strany benefitního systému zneplatněna.

    Zhruba 10 minut poté Vám naše zákaznické centrum telefonicky tuto věc sdělilo. Vy jste se rozhodla pro storno objednávky.

    Z naší strany tedy zakázka proběhla korektně.

    S pozdravem,

    Miroslav, rychlalekarna.cz

    • Nie je seriózne keď niekto vopred pýta peniaze takto fungujú podvodníci.

    Keby Mi to poslali na dobierku tak by som bol spokojný, ináč produkty a komunikácia v poriadku.

    Reakce obchodu Rychlá lékárna

    Dobrý den,

    zahraničním zákazníkům opravdu nyní neprodáváme na dobírku, protože se nám velká část zahraničních zásilek vracela jako nedoručená či nevyplacená. Připravujeme ovšem nový způsob zasílání k vám na Slovensko, kde už dobírku povolíme.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nepřišel mi mail s potvrzení, že si mohu vyzvednout zboží. Po tel. hovoru mi mail "znovu" zaslán ale opět v něm bylo jenom to, že budu vyzván dalším mailem k vyzvednutí. Asi chyba systému :-)

    Reakce obchodu Rychlá lékárna

    Dobrý den, chyba nebyla v systému, ale v chybném úkonu nového zaměstnance. Několikadenní zdržení zásilky nás velmi mrzí a naše zákaznické centrum Vás bude kontaktovat s čímsi, co Vám tuto nepřijemnou situaci alespoň trochu zpříjemní.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dva týdny na objednávku nikdo nereagoval. Na emaily nikdo neodpověděl, musela jsem urgovat telefonicky. Čekalo se na jednu položku z asi 30 položek. Domluvili jsme se tedy, že zboží bude posláno bez této položky a jelikož jsem platila benefit kartou, že body budou vráceny zpět na kartu. Zboží dorazilo do druhého dne. Chyběl zde jeden naúčtovaný výrobek a ani po týdnu se body na benefit kartě neobjevily. Na email opět nikdo neodpovídal. Na informační číslo jsem se nemohla celý den dovolat, i když jsem volala několikrát během dne. Až následující den mi byl telefon zvednut, paní byla značně zmatená, nakonec mi předala jinou paní, která konečně zařídila vrácení bodů na benefit kartu. Celé počínání tohoto obchodu na mě působilo značně diletantsky. A téměř stejnou zkušenost mají i mí přátelé. Již bych si zde tedy neobjednala.