Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Ivan Pastyřík: Dobrý den, je nám líto, že jste nebyl spokojen s dodáním vaší objednávky, ale můžeme vás ujistit, že se snažíme našim zákazníkům vycházet vstříc a stát na jejich straně. Mluví za nás i stovky kladných recenzí našich zákazníků. V některých případech opravdu může dojít k poškození zboží v balíků, od nás však odchází balíky kvalitně a pečlivě zabaleny. Nicméně opakuji, že jsme vždy připraveni tyto problémy řešit a nejsme si vědomi takovéto reakce na váš telefon. S pozdravem tým Rybina s.r.o.

  • Dobrý den, je nám líto, že jste nebyl spokojen s dodáním vaší objednávkyí, ale můžeme vás ujistit, že se snažíme našim zákazníkům vycházet vstříc a stát na jejich straně. Mluví za nás i stovky kladných recenzí našich zákazníků. V některých případech opravdu může dojít k poškození zboží v balíků, od nás však odchází balíky kvalitně a pečlivě zabaleny. Nicméně opakuji, že jsme vždy připraveni tyto problémy řešit a nejsme si vědomi takovéto reakce na váš telefon. S pozdravem tým Rybina s.r.o.

  • U Rybina.cz jsem si objednal prut,přišel s ulomenou špičkou dále třpytku,které chyběli oči 3D nebudu věřit tvrzení že si toho někdo nevšiml buď to je ten pracovník,který zboží připravoval slepec,blbec,šmejd a nebo lempl,zhruba před dvěma měsíci jsem měl objednané křeslo a krmítkovou směs po otevření balíku byla směs všude a háčky,které byly jako dárek k objednávce nikde!Zboží se má zabalit tak aby se nepoškodilo. Po telefonické rozhovoru mně bylo řečeno že si to mám vyřídit s dopravcem(PPL). To byla poslední objednávka!!!!

  • No konečně ty debílci místo doručení zboží vrátili na druhý pokus ale když jsem zadal úloženku tak jsem si pro prut mohl dojít sic letět do úloženky či někam do obchodu je skoro stejné škoda že obchod nemá možnost zvolit si i poštu i když to nechápu no hlavně i přes trable s dopravcem
    jsem poučen již si neobjednávat z jakéhokoli eshopu který má jen dopravu jednu ale má více možností poněvadž služby PPL mě absolutně nevyhovují a letět do úloženky je pro mě to samé jako si to nakoupit v obchodě Jsem ale rád že jsem prut dostal i když s trablemi
    Karel

  • To mají všichni kliku já díky dopravci prut z rybyny ještě nemám snad do nové sezony dojde těžko říci

  • Karel Strniště: Dobrý den, je nám líto pokud došlo k nedorozumění s dopravcem, ale všichni dopravci odesílají informaci o orientační době doručení s kontaktem na řidiče, se kterým se máte možnost domluvit na upřesnění doby dodání. Nabízíme i doručení na pobočky Uloženky a další výdejní místa, kde si svůj balík můžete vyzvednout osobně na pobočce. S pozdravem Rybářské potřeby Rybina

  • Strniště Karel
    Objednal jsem si prut a do ted ho nemám Rybina ho zřejmě poslala poněvadž dvakrát u mě byl neohlášen dopravce a chtěl mi zásilku předat bez ohlášení a domluvě předem jsem nebyl doma Měla by rybina též zvážit zda nepoužít více variant doperavy já bych spíše preferoval poštu poněvadž bych si tam mohkl zajít kdykoli a ne čekat zda se zase do týdne někdo neozve a mě nepředá muj prut
    Kazí to jméno hlavně Rybině
    Strniště

  • Andrej Bervetský: Dobrý den, bohužel nevíme o co šlo, pod jménem Bervetský žádnou objednávku neevidujeme. Recenze jsou dostupné pouze zákazníkům co provedli v eshopu objednávku.

  • Dobrý den, naprosta nespolehlivost objednal jsem si jednu vec a dosla mi druha uz druhy den me ignoruji kdyz je zadam ze bych rad dostal to co jsem si opravdu objednal. Dekuji.. Rad bych to sdelil do recenzi obchodu