Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlá doprava
    • Nechtěli vrátit peníze za vrácené zboží. Údajně, že jsem jim nevrátil dokumentaci vč. faktury. Vše, co bylo v krabici, jsem vrátil. Jedině fakturu jsem si nechal (ta se vracet nemusí). Protože se jednalo o poměrně vysokou částku, tak jsem neměl klidné spaní. Rozmyslili se a potom mně vrátili peníze na účet.

    Reakce obchodu RODEL - audio

    Pane Táborský, reprosoustavy KEF LSX jste u nás zakoupil 16.8.2023, následující den jste projevil vůli odstoupit od kupní smlouvy z důvodu nefunkčnosti. Po převzetí zboží zpět a kontrole, že je v pořádku a funkční jsme Vám platbu obratem vrátili na Váš bankovní účet 28.8.2023. Nevyužili jsme tedy ani zákonnou lhůtu pro vrácení. O nějaké chybějící dokumentaci není v e-mailové komunikaci ani zmínka.

    Následně jsme Vám nabídli slevu ve výši 5% na jiný produkt, jehož ovládání by bylo pro Vás jednodušší. Tuto nabídku jste nevyužil. Vzhledem k tomu, že jste v uvedené době vracel zboží i dalším obchodům jak jste se nám sám zmínil, domníváme se, že jste si nás při psaní recenze zmýlil s jiným obchodem, jinak si neumíme vysvětlit komentář k naší vstřícné komunikaci a uskutečněné dodávce včetně technických konzultací po telefonu.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • zavolal muž z obchodu a vysvětlil situaci. byl omluvný a zdvořilý.

    není to ve skutečnosti jejich chyba, ale chyba online reklamy. zboží je inzerováno, ale není skladem. Zaplatil jsem peníze, než jsem to věděl. Vrátili mi peníze, takže nakonec bylo vše v pořádku.

    Reakce obchodu RODEL - audio

    Dobrý den,

    situace, kdy nemůžeme dodat zboží nás mrzí. Bohužel dodávky jsou v současné době velmi omezené a často obdržíme od dodavatele jen jeden kus. Zboží, které jste objednal zakoupil před Vámi jiný zákazník. Objednávky došly v noci (Vaše hodinu před půlnocí) a tak nemohla proběhnout aktualizace skladu. Z toho důvodu Vám byla nabídnuta změna objednávky, nebo vrácení platby.

  • Na reproduktore bol od výroby poškodený terminál, sľúbili že mi pošlú náhradný, ale nestalo sa tak. Prístup obchodu ma sklamal, moje ďalšie reproduktory som si objednal z iného obchodu.

    Reakce obchodu RODEL - audio

    Dobrý den,

    chápeme, že závada na zboží a následná reklamace je vždy nepříjemná. Samotná reklamace ovšem probíhá tím způsobem, že je zboží předáno k opravě autorizovanému servisu. Zaslání náhradního dílu, aby si zákazník zboží opravil sám možné bohužel není. My jako prodejce navíc takovými náhradními díly ani nedisponujeme. Negativní hodnocení našemu obchodu dáváte po dvou letech od nákupu, kdy už není možná ani standardní reklamace.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pry ze zbozi je skladem ale ve skutočnosti neni
    • Dlouhe cekani na reakci na novou objednávku. Mezi casem zbozi vyfouk nekdo jinej. Objednavka teda asi nic nedela.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • Na stránkách obchodu jsou uvedené nepravdivé informace o naskladněném zboží.

    Nedoporučuji zde nakupovat, až po několika dnech se dozvíte, že objednané zboží není skladem a že se musí teprve objednat. Přitom na stránkách obchodu má zboží označené, jako na skladě. To považuji za sprostý podvod na zákazníky.

    Reakce obchodu RODEL - audio

    Vážený zákazníku, mrzí nás Vaše nespokojenost a ještě jednou se touto cestou omlouváme, že zrovna Vámi vybraný produkt, v tomto případě subwoofer za 4500,- nebyl skladem v požadované barvě i když jsme uváděli skladem. Myslíme si ale, že Vámi použitý výraz "podvod na zákazníky" je docela přehnaný, protože chybu která se může při vysokém počtu položek našeho e-shopu výjimečně stát, tak jsme se pokoušeli napravit hned v den objednání e-mailem který jste uvedl protože nebylo možné se s Vámi hned spojit telefonicky. Ten samý produkt jsme Vám nabízeli v alternativní barvě a když jste později toto nepřijal nabízeli jsme Vám dražší alternativu jiné srovnatelné značky za stejnou cenu. Další možnost byla počkat do 14dnů na zvolenou černou barvu subwooferu, když nic z toho nebylo z Vaší strany přijato, dohodli jsme se na stornu a vrácení peněz které jsme Vám poslali obratem zpět. Rozhodně se necítíme, že bychom Vas chtěli podvést a už vůbec ne "sprostě" Chceme dělat seriózní obchod s maximální službou pro zákazníky například tím, že si zákazník může vybrané zboží prohlédnout poslechnout u nás ve studiu. Vaše zklamání bychom rádi někdy v budoucnu kompenzovali například významnější slevou nebo nějakou službou zdarma. tým RODEL-audio

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím jsem žádné výhody nepostřehl
    • pružnost, komunikativnost, termín dodání

    Pokud je napsáno Zboží skladem, tak to neznamená, že zboží ihned dostanete. Zatím dva týdny a nic. A tak čekám, čekám a čekám..

    Reakce obchodu RODEL - audio

    Vážený zákazníku
    velmi nás mrzí Vaše nespokojenost s dodávkou a uvedenou nekomunikativností ale myslím, že opak je pravdou neboť jsme Vám ihned 24.11.odpověděli viz z našeho e-mailu:
    "Dobrý den, Děkujeme za objednávku ale bohužel máme skladem už je jen jeden ks 3D brýlí AG-F310 a další zatím nevím jestli ještě budou dostupné. Zatím se nám je nedaří objednat od dodavatelů a LG electronics.
    Dejte vědět jestli by jste chtěl alespoň ten 1ks. Pro dalšího zákazníka který brýle objednával v podobném čase jako Vy zjišťuji jak by to vypadalo s další dodávku, slíbil jsme mu informaci do konce týdne"
    Vy jste bohužel na náš e-mail nereagoval což jsme pochopili jako nezájem o 1ks, vzhledem k nákladům na dopravu a dobírku u zboží za 199,-Kč
    RODEL - audio