Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • seriosní jednání podminěne dosud.
    • nesplnění puvodní doby doručení.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Robot vracím zpět vůbec nevysával a je tak malý, že je to hračka pro děti. Možná kdo má malý prostor k vysávání tak mu bude vyhovovat. Stále komunikuji dodavatelem robotu ADMIN [email protected] přibližně 14 dní vše potřebné jsem zaslala, ale bohužel do dnešního dne mi nebyla dodána adresa kam vrátit zboží. Takže jsem velmi nespokojená a trochu mi to zavání podvodem Zvažuji se obrátit na PČR.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprosto nezvládnutý proces balení zasílaného zboží. Výrobek, citlivá elektronická váha, byla zabalena do krabice bez tlumícího materiálu, takže se v ní volně pohybovala. Jak dopravci nakládají s balíky vím z vlastní zkušenosti. 10 let jsem provozoval e-shop.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Kupoval jsem robota na dálkové ovládání. Po vybalení z přepravní krabice byl obal robota na několika místech poškozený a špinavý, obal byl kolem dokola zalepen izolepou protože byl evidentně znovu zaděláván, dálkový ovladač volně lítal po krabici a na několika místech robota odřel (ovladač měl být přidělaný stahovací páskou, ale byla roztržena, a to se nestane při přepravě), navíc pod jednou nohou byla krabice mokrá jakoby od oleje. Evidentně se jednalo o nějaký ukázkový nebo používáný kus, ale obchod zboží prodává jako nové. Robota jsem musel přebalit do jiné krabice abych ho vubec mohl použít jako dárek. Obchod nedoporučuji, už jen to, že zboží v tomto stavu někdo zabalí a s klidným svědomím pošle zákazníkovi, evidentně si s tim hlavu moc nelámal.

    Reakce obchodu ROBOT WORLD

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Tato negativní zkušenost nás velice mrzí a rádi bychom Vás ujistili, že našim zákazníkům za žádných okolností neposíláme použité nebo rozbalené zboží. Pravděpodobně se jednalo o pochybení na straně našeho dodavatele. Pokud byste nás kontaktoval, Vaši stížnost bychom samozřejmě uznali a poskytli bychom Vám nový kus.

    S pozdravem, tým Robotworld.cz
    Infolinka : 220 770 770
    Email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • V případě problémů jsou schopni vytvořit nestandardní řešení
    • V mém případě chyba ve způsobu doručení zásilky

    Věřím, že se jednalo o chybu jednotlivce, nebo ojedinělé selhání procesu/systému. Dám obchodu ještě jednu šanci, nicméně změnit způsob dopravy bez vědomí zákazníka považuji za hrubé selhání a proto obchod doporučit tentokrát nemohu.

    Reakce obchodu ROBOT WORLD

    Dobrý den,

    velmi si vážíme Vaší zpětné vazby. Za toto - dobře vyjádřeno - "ojedinělé" selhání se velice omlouváme a ujišťujeme Vás, že uděláme maximum pro to, aby se podobná situace již neopakovala. Děkujeme Vám za pochopení a věříme, že nám dáte šanci to napravit.

    S pozdravem, tým Robotworld.cz
    Infolinka : 220 770 770
    Email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nechapu co tam delaj. Udelam objednavku a nikdo se mi tyden neozve co se deje. Divny kseft toto. Kvalita komunikace je uplne mizerna. Co je slozite na tom dovez zbozi ze skladu na jejich prodejnu a poslat SMS ze je to tam ?

    Reakce obchodu ROBOT WORLD

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za napsání hodnocení. Naši kolegové z prodejny Vás v den objednávky informovali o tom, že se zboží musí přeskladnit a tento interní proces je bohužel časově náročnější. Omlouváme se tedy, že Vámi objednané zboží nebylo připraveno k vyzvednutí dostatečně rychle. V budoucnu doporučujeme využít možnost doručení kurýrem, kdy je zboží předáno ještě ten den do přepravy a následující den doručováno. V případě jakýchkoliv dotazů se obraťte na naši infolinku. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem, tým Robotworld.cz
    Infolinka : 220 770 770
    Email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodnes jsem objednané sedátko nedostal.

    Reakce obchodu ROBOT WORLD

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš komentář. Vzniklé komplikace s dodáním Vaší objednávky nás velice mrzí. Bohužel kvůli trvalé nedostupnosti zboží jsme byli nuceni Vaši objednávku zrušit. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem, tým Robotworld.cz
    Infolinka : 220 770 770
    Email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nižší cena
    • Rychlá komunikace
    • Problém s doručením - poslali zásilku na místo, které nedokázalo daný rozměr akceptovat
    • Následný problém s reklamací - zamítnutá z důvodu "že prý sekačka setkala moc vysokou trávu" (reálně cca 5~6cm, tím vzniklo tolik tepla, že tím zdegradovaly ocelové nože ... zcela absurdní
    • Nedostal jsem možnost reklamaci rozporovat, aktuálně řeší CO

    Intenzivní zkušenost, stála mě 16tis Kč.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Podle mě jsem myslel že když má vysavač dva koše, tak mě pošlete dva, bohužel přišel jenom jeden. To mě připadá jako bych si chtěl koupit jenom jednu botu.No a ta cena to je taky děs, 2 tis. za jeden koš nashledanou Jiří Matouš

    Reakce obchodu ROBOT WORLD

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za Vaši recenzi. Velmi nás mrzí, že Vás náš popis zboží uvedl v omyl. Na základě Vašeho podnětu jsme nechali text poupravit, aby se vzniklá situace již neopakovala. Zároveň je nám líto, že u tohoto typu zboží nemůžeme nabídnout výhodnější cenu, ale jsme vázáni doporučenou prodejní cenou výrobce. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem, tým Robotworld.cz
    Infolinka : 220 770 770
    Email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Neakceptují karty Revolut

    Reakce obchodu ROBOT WORLD

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a podnět, jak do budoucna vylepšit platební metody našeho eshopu. Pevně věříme, že jste byl s našimi službami spokojen i přesto tento malý detail.

    S pozdravem, tým Robotworld.cz
    Infolinka : 220 770 770
    Email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednávala jsem zboží s jasnou informací - POUZE ROZBALENO. Ta úspora několika stokorun mi nestála za to, protože zboží bylo poškozeno - rozbitá část podstavce grilu. Gril je možná funkční, ale radši jsem to nezkoušela. Kdybych si chtěla koupit poškozený, tak bych s tím počítala, ale takhle vracím a reklamuji.

    Reakce obchodu ROBOT WORLD

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za Vaši recenzi. Velmi nás mrzí vzniklá situace, ale ujišťujeme Vás, že našim zákazníkům poškozené zboží za žádných okolností neposíláme. Pravděpodobně k němu došlo při přepravě. Doufáme, že následná reklamace byla vyřešena k Vaší spokojenosti a že našich služeb využijete i do budoucna.
    S pozdravem, tým Robotworld.cz
    Infolinka : 220 770 770
    Email: [email protected]

  • Nebyla zaslána informace o termínu instalace sekačky, po telefonické urgenci byl sdělen termín předpokládané instalace 4-6 týdnů

    Reakce obchodu ROBOT WORLD

    Dobrý den,
    Děkujeme Vám za Vaši recenzi a velmi se omlouváme, že jste nebyl ihned informován o termínu instalace. Momentálně je sezóna instalací v plném proudu a kolegové z instalačního týmu obvolávají a informují zákazníky postupně. Věříme, že nám toto malé pochybení odpustíte a samotná instalace i Vámi vybraná robotická sekačka splní Vaše očekávání.

    S pozdravem, tým Robotworld.cz
    Infolinka : 220 770 770
    Email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • noze do sekacky co jsem si objednal byly ty co jsem chtel, ale nebyli v originalnim baleni a byly odsypane z nejakeho velkeho baleni nozu v igelitovem pytliku. Toto me prijde podvodne jednani, cekal jsem origo baleni Husqvarna. Je to na stejne urovni, jak kdych koupil susenky ve velkem baleni, presypal je do mensich pytliku a prodaval s vysokou marzi

    noze do sekacky co jsem si objednal byly ty co jsem chtel, ale nebyli v originalnim baleni a byly odsypane z nejakeho velkeho baleni nozu v igelitovem pytliku. Toto me prijde podvodne jednani, cekal jsem origo baleni Husqvarna. Je to na stejne urovni, jak kdych koupil susenky ve velkem baleni, presypal je do mensich pytliku a prodaval s vysokou marzi

    Reakce obchodu ROBOT WORLD

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a velmi nás mrzí, že nejste s nákupem spokojen. U popisu zboží není originální balení vyobrazeno, tedy zákazníky v omylem neuvádíme. Naopak myslíme na to, abychom zajistili nejlepší možnou cenu a proto máme skladem větší, ale samozřejmě originální balení. Zároveň jsme tímto způsobem schopni zajistit stabilní dostupnost po celou sezónu. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem, tým Robotworld.cz
    Infolinka : 220 770 770
    Email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Po druhé koupený předmet a podruhé řešena reklamace nedoporucuju

    Reakce obchodu ROBOT WORLD

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za napsání hodnocení na náš internetový e-shop. Velice nás mrzí Vaše nespokojenost. Bohužel nelze takto určit, čím bylo způsobeno poškození zboží. Chápeme, že po 2 špatných zkušenostech nemáte v tomto výrobku již důvěru. Doufáme, že vše bude vyřešeno co nejdříve a k Vaší spokojenosti a že našich služeb využijete i do budoucna.
    S pozdravem, tým Robotworld.cz
    Infolinka : 220 770 770
    Email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • zboží přišlo už rozbalené ( použité )

    Reakce obchodu ROBOT WORLD

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za napsání hodnocení na náš internetový e-shop. Pokud jste obdržel rozbalené zboží, měl jste nás ihned kontaktovat a zaslat nám fotografie při předání zásilky. Reklamaci je nutné řešit co nejdříve, nejpozději do 3 dnů od přijetí zásilky. Od nás odcházelo nové, nerozbalené zboží.
    S pozdravem, tým Robotworld.cz
    Infolinka : 220 770 770
    Email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    60 dnu a zbozi nikde.... na strankach pisoi ze doruceni do dvou dnu ...tak asi si to spletl nekdo ty dny a roky :-D

    Reakce obchodu ROBOT WORLD

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za napsání hodnocení na náš internetový e-shop. Pokud je zboží skladem, po vytvoření a zpracování objednávky je zboží předáno ten den do přepravy a následující den je doručováno. V tomto případě je u zboží Na dotaz, což znamená, že není skladem a čekáme na jeho dodání. Kolegové ze zákaznické linky Vás ohledně této skutečnosti informovali a dle poznámky na zboží do konce listopadu vyčkáte. V případě jakýchkoli změn nás stačí kontaktovat.
    S pozdravem, tým Robotworld.cz
    Infolinka : 220 770 770
    Email: [email protected]

  • Pomoc chećem zrusit objeednavku 1722019030

    Reakce obchodu ROBOT WORLD

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za napsání hodnocení na náš internetový e-shop. Dle informací byla Vaše objednávka stornována a zrušena ihned po Vašem požadavku. Z naší strany by tedy mělo být vše v pořádku.

    S pozdravem, tým Robotworld.cz
    Infolinka : 220 770 770
    Email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávka vyřízena rychle
    problém - vadný výrobek, vrácen do 14 dnů
    dle reklamačního oddělení výrobek dobrý - pracoval max 15 minut, vyčistil malou část místnosti
    dle obchodu jsem vrátila dobrý výrobek

    Reakce obchodu ROBOT WORLD

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za napsání hodnocení na náš internetový e-shop. Mrzí nás vaše nespokojenost s výrobkem. Dle vyjádření servisního technika z autorizovaného servisu byla na robotovi provedena diagnostika, robot byl několikrát testován na testovací ploše. Vždy dokončil úklid a neměl žádný problém. Z toho důvodu nebyla reklamace uznána, žádná závada se neprojevila.

    S pozdravem, tým Robotworld.cz
    Infolinka : 220 770 770
    Email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zavolala mi paní z obchodu, že zboží není a nebude tak 3 měsíce a byla velice nepříjemná, když jsem jí řekla, že nebudu čekat na naskladnění a ať mi vrátí peníze....

    Reakce obchodu ROBOT WORLD

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za napsání hodnocení na náš internetový e-shop. Momentálně je všeobecně velký problém s dostupností či dodáním objednaného zboží, kdy nám dodavatelé postupně prodlužují termíny dodání. Za tyto komplikace se velice omlouváme. Naše operátorka Vám poskytla informace ohledně naskladnění a přibližného termínu dodání zboží. Jelikož se jednalo o poměrně dlouhý termín, bylo domluveno vrácení platby. Nejsme si vědomi toho, že by ze strany operátorky došlo k nějakému pochybení a hovor byl nepříjemný.

    S pozdravem, tým Robotworld.cz
    Infolinka : 220 770 770
    Email: [email protected]

    • Zboží bude až zas mesic

    Reakce obchodu ROBOT WORLD

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za napsání hodnocení na náš internetový e-shop. Momentálně je všeobecně velký problém s dostupností či dodáním objednaného zboží, kdy nám dodavatelé postupně prodlužují termíny dodání. Za tyto komplikace se velice omlouváme. Doufáme, že i přes tyto menší komplikace budete i nadále využívat našich služeb.

    S pozdravem, tým Robotworld.cz
    Infolinka : 220 770 770
    Email: [email protected]