Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den, jak jsme spolu již řešili: obuv nám byla předána dne 25.8.17 a na vrácení máme 7 pracovních dní, částka za obuv Vám byla odeslána dne 4.9.17 - tedy v termínu. Do e-mailu Vám zaslán odkaz na sledování zpětné zásilky zboží, můžete si tedy velice snadno ověřit datum předání. Na obuvi byl malý flíček na vnitřní straně stélky, který byl vidět jen z některých úhlů, navíc v místě, kde je v obuvi chodidlo. Jedná se proto o něco co není při běžném nošení vidět. Velice se Vám omlouváme.

  • Dle recenzí tady jsem koupila boty v letním výprodeji. Byl to poslední pár, nejspíš z výroby znečištěn lepidlem (nebylo na to upozorněno, měla tam být minimálně dodatečná sleva za 2. jakost). Vracela jsem přes Zásilkovnu, po týdnu od vrácení jsem se sama musela dotazovat na to, zda už zboží mají. Napsali jen, že ano a že peníze vrátí. Nikdo mi nepotvrdil, kdy zboží dorazilo. Dle svých podmínek mají 7 pracovních dní od obdržení vráceného zboží na to, aby peníze vrátili. Jelikož si nemohu pohlídat, kdy zboží dorazilo, nemohu tento termín napadnout, i když si myslím, že lhůtu překročili. Nehorázné jednání, co se týče vrácení zboží.