Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Zpočátku vše OK, tedy, při nákupu. Později závažná závada, cca po 2 měsících opatrného používání ( dceřin první dražší telefon, chránila si ho jako oko v hlavě), následovala reklamace, stále ještě vstřícný přístup. Po uplynutí doby pro vyřízení reklamace však přišla ledová sprcha! Na závadu se reklamace nevztahuje, prý přítomnost vlhkosti . V žádném případě toto nepřipouštíme! Poslali fotky vnitřku nějakého mobilu s vyznačením ,,postižené,, části , samozřejmě, mohli poslat fotku čehokoliv. Vůbec jsme jim to neuvěřili!!! Prostě nás prachsprostě okradli!!! Holka do poslední chvíle věřila, že to nebude tak zlé a mobil se jí vrátí opravený, my zase, že bude snaha, to dále řešit( výměna, vrácení peněz...) Nekupujte od nich nic a nevěřte jim!!!! Jsou to podvodníci, jen vás oberou o peníze a o důvěru......všem známým, co chtěli nakupovat jsme posloužili jako odstrašující případ, takže nakoupili jinde a nelitují :-)),holka dostala jiný od opravdu poctivé firmy a vše je OK!!!
    Těmhle přejeme brzký krach, nic jiného si nezaslouží !

  • V životě s vámi už nic Reklamace neuznavate, jednáte neférově.

  • Nakoupila jsem před dvěma měsíci telefon šel asi tři týdny , po opravě a reklamaci šel 14 dní a zase stejná závada, když jsem tam volala a ptala se jak je to s vrácením peněz druhou reklamaci neuznali, aby nemuseli vracet peníze.Tak že neptejte se na otázky dokud není reklamace hotová jinak Vám ji neuznají. Jsem naštvaná teď mám telefon který nefunguje a firma je vysmátá jelikož vydělala . Jednání arogantni jsem ponaučená od této společnosti bych nekoupila ani kabel. Koukala jsem že nějaké recenze byly smazány

  • V tomto obchodě jsem zakoupil MT Oukitel k4000. A všechny varuji před tímto prodejcem. Prodává šmejdy, které nemají podporu a plnou češtinu. U tohoto MT již od začátku nefunguje GPS. Kdyby prodejce měl proplatit benzín, který jsem projel kvůli špatné gps v mobilu, tak už jsou to tisíce. Za 3/4 roku začal zlobit reproduktor. Po roce začal zamrzat, nic než restart nepomáhá (min. 1x za 2 dny) U sms zpráv se u některých kontaktů (s i bez předvolby +420) nezobrazují jména, pouze čísla. Nelze nastavit mms, operátor nepodporuje. Bratr si tento MT zakoupil o 14 dnu dříve, již 2x reklamace, která je vyřízena až poslední možný den ze zákona. Kdo prodáva takovéto šmejdy, ČOJ by měla podnik zavřít.
    Všechny varuji. Nenakupujte zde!

  • Redandroid- strašné. Úmyslně protahují reklamaci, závadu vzniklou při běžném užívání (nabíjení!) svádějí na prý mnou způsobenou mechanickou závadu (svévolně jsem si nabíjel mobil). Redandroid už nikdy.

  • Rozhodně nedoporučuji tento obchod, koupili jsme zde mobilní telefon Leagoo M9 Pro a hned při převzetí jsme zjistili, že nefunguje dotyková plocha, reklamace byla uznána, bohužel za 5 měsíců opět stejná závada, opět nefunkční dotyková plocha, tentokrát už reklamace neuznána, při telefonickém jednání s panem majitelem, který se choval arogantně a pomalu s výsměchem, mě přesvědčil o neserióznosti tohoto obchodu a už bych zde nanakoupila ani podložku pod myš!

  • Dne 12.10.2018 jsem si objednala telefon , 15.10.dorazil. Na krabičce bylo uvedeno 5,5" , ale telefon rozměrově odpovídal 5". ...telefon mi fungoval cca 30min, potom se začal zasekavat....telefon jsem druhy den odeslala zpět, a ted nemám ani telefon, ani peníze. ...já osobně dávám palec dolu.

    • ještě jsem zadala o vrácení peněz, ze o další výrobek dané značky nemám zájem. Tak jsem zvědavá Kdy a s Čím se mi ozvou

  • Dobry den,
    Bohuzel tento obchod nemuzu doporucit. Po roce jsem u nich reklamoval telefon kvuli chybne trackujici GPS a bohuzel reklamace nebyla uznana s tim ze telefonu GPS funguje.Me ale GPs ktera skace z mista na misto o desitky metru je k nicemu. Prodejce nema nejspis dostatecnou diagnostiku.Ihned se odvolavam a holt jim problem natocim na video kdyz popis nestacil...

    • Tak jsem jim zaslal video a i tak tvrdi ze GPS je v poradku a ze z bodu A do bodu B dosla.A to ze pri tom provedla skoky nekolik desitek metru je nezajima. Takze nakup zde urcite opakovat nebudu, kdyz nemaji zarucni servis..Respektive maji, ale nedokazi diagnostikovat zavadu a pouze funkceje pro ne dostatecna...ze clovek chce take presnost je nezajima...

  • Dobry den,
    Bohuzel tento obchod nemuzu doporucit. Po roce jsem u nich reklamoval telefon kvuli chybne trackujici GPS a bohuzel reklamace nebyla uznana s tim ze telefonu GPS funguje.Me ale GPs ktera skace z mista na misto o desitky metru je k nicemu. Prodejce nema nejspis dostatecnou diagnostiku.Ihned se odvolavam a holt jim problem natocim na video kdyz popis nestacil...

  • Rád bych touto cestou vyzdvihl tento Eshop a poděkoval jim...
    Docela často nakupuji elektroniku na internetu, jak ve velkých Shopech tak i v menších, kde jsou zajímavé ceny..
    V Obchodě RedAndroid občas nakoupím telefony..pro rodinu nebo pro přátelé.
    Nakoupil jsem v minulosti pro rodinku a hlavně děti několik VK Wolrd-Vk 700X.
    Asi po roce u 3 telefonu odešly baterky, ale bral jsem to že je děti "dodělaly" nevhodným nabíjením ..dalšímu z telefonu zlobila obrazovka.
    Všechny telefony skončily ve skříni.. Pod konec záruční doby jsem si vzpomněl na ten s tím displejem a nechal ho reklamovat. Vrátil se mi zpět opravený (vyměnil se za jiný kus) ale ten po chvíli taky vykazoval chyby na obrazovce. Takže opět byl poslaný na reklamaci. Bohužel závada se neprojevila a tak mi ho poslaly zpět. Po nějaké chvíli telefon opět začal zlobit, natočil jsem to na video, napsal do Redandroidu, že nemám k tomu kusu důvěru, záruka končí a co pak s nefunkčním po záruce.. Zmínil jsem se že mi leží 3 kusy stejného telefonu bez baterek..Redandroid mi vyšel vstříc. Poslal jsem jim telefon zpět, uznaly podle natočeného videa že není v pořádku, vyměnily displej, a navíc samy od sebe, mi nabídly výměnu vadných baterek za nové!
    Tel zatím běží a zdá se že je v pořádku a děti jsou nadšené že zase maji na čem hrát..
    Jsem opravdu tímto přístupem velmi nadšený, a chtěl jsem se podělit s ostatníma. V dnešní době je potřeba si takových vstřícných přístupů k zákazníkovi vážit.
    Takže děkuji, v budoucnu opět nakoupím u vás a doporučuji vás i ostatním..
    Písnu to i na Facebook i když ho nesnáším, ale vy si to zasloužíte..
    S pozdravem Koltun

  • 1) dle oficiálního servisu Doodge, IMEI telefonu není určeno pro ČR trh.
    2) prodejce zatím nechce dodat potvrzení razítkem od autorizovaného servisu (reklamace pouze zamítnuta v emailu).
    = Prodejce telefon obdrží, vnikne do přístroje (aniž by měl oprávnění řešit reklamace zboží tohoto typu), poté Vám pošle email, reklamace zamítnuta. Určitě si toho jednání nenechat líbit.

    Zatím čekám jak se to vyvrbí, ale pokud razítko nebude, hodlám podat podnět na ČOI.
    Již tato skutečnost stojí za příspěvek zde, pač eshop se chová opravdu velmi podivně.

  • Z počátku vše v naprostém pořádku, pak se však telefon porouchal a nastala nutnost reklamace. Prodejce oni vůbec vstřícný, přesto že tvrdí, že je z telefon již opraven (potvrdil mi to už včera), odesílat až zítra kdy zároveň vyprší 30denní zákonná lhůta reklamace. Prodejce tedy zcela úmyslně protahuje opravu na maximální možnou dobu :( místo toho aby ji vyřídil co nejrychleji. Při funkčnosti České pošty tak budu mít telefon nejspíš až v pondělí neboli až po 34 dnech od přijetí reklamace.

  • Lukas Cafourek: Ahoj prosimte jenom pro informaci jaky jsi to koupil mobil.

  • Redandroid.cz: Dobrý den. Nový přístroj dorazil dva dny po mém komentáři a je v pořádku. Ihned po vybalení jsem vás kontaktoval a dohodli jsme se na tom, že přístroj zašlu zpět a vy mi jej vyměníte. Kdybyste řekli, reklamujte u České pošty, pak bych to udělal. Ale jsem rad, ze mam tel doma. Nezklamal a splnuje presne to, co jsem ocekaval..

  • Lukas Cafourek:
    Dobrý den, telefon jevil známky používání, přesto jsme velice korektně zvolili možnost reklamaci Vám uznat a vyměnit za nový telefon. Navíc pokud bychom skutečně zaběhli do podrobností tak jste zboží měl reklamovat u přepravce, zásilky jsou pojištěné a takto jde škoda na vrub našeho eshopu.

    S pozdravem
    Kratochvíl
    REDandroid.cz

  • Mrzi me, ze telefon s vadnym displejem, ktery se projevil hned po vybaleni a byl druheho dne bezodkladne odeslan zpet k vymene, podstupuje standardni reklamacni rizeni a zalezitost neni resena obratem.. Zamerne jsem vybiral obchod s dobrymi recenzemi, abych se vyvaroval komplikacim a nyni cekam na telefon jiz treti tyden pote, co jsem ho doma ohral cca 10 hodin mezi zaviraci a oteviraci dobou posty.

  • Nikola: Dobrý den, ano, telefon podporuje češtinu přímo od výrobce. Čeština se neztratí ani po akutalizaci.

    Pěkný den
    Tým REDandroid.cz

  • Dobrý den mám dotaz ma telefon Blackview a8 český menu?? Děkuju