Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost
    • Overal byl poškozený a vypáraný. Za nás produkt Ruka už nikdy víc. Psovi při nošení klouže a když si něco koupím nového tak nemám zájem něco opravovat nebo sešívat
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • První objednávka proběhla v pořádku
    • Nekomunikace přes email

    Objednávka zrušena, peníze zatím, po několika dnech nedorazili zpět a mé zprávy psané ve vší slušnosti jsou ignorovány.

    Reakce obchodu Rebel Dog

    Dobrý den, Vaše negativní recenze nás mrzí. Vzhledem k tomu, že jste si zboží objednal a neuhradil po dobu 14 dní a to ani po připomínce, objednávku jsme zrušili. Po oznámení o zrušení jste obratem zaplatil, ale to už jsme zboží uvolněné z rezervace poslali jinému zákazníkovi, který měl o něj zájem. Pro upřesnění, jednalo se o poslední kus krmiva 12kg YORA pro psy, který byl ve slevě kvůli kratší době spotřeby. Den po zrušení objednávky Vám byly peníze poslány zpět na účet. Na všechny Vaše e-maily jsme odpověděli. Chápeme Vaše zklamání, ale považujeme za nutné vysvětlit celou situaci a myslíme si, že jsme postupovali naprosto korektně. Děkujeme, Rebel Dog

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Špatná zásilkovna . 6.6.22 mi přišlo odpoledne oznámení , že zboží je připraveno k vyzvednutí , ale pouze do 7.6.22 do 23.59 hod. Škoda jen , že nedali na vědomí ještě kratší čas

    Špatná zásilkovna . 6.6.22 mi přišlo odpoledne oznámení , že zboží je připraveno k vyzvednutí , ale pouze do 7.6.22 do 23.59 hod. Škoda jen , že nedali na vědomí ještě kratší čas

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobrý den, objednala jsem si botičky pro mého malého pejska a obdržela jsem slovy 1 botu!!! Copak pes má jednu nohu? To byl vtip firmy? Jedna bota stála 238,- Kč!? Botu vrátím a žádám o vrácení peněz!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží neměli, takže za mě palec dolů. Prý nedovezl dodavatel. Takže jeden z obchodů, který nabízí zboží, které nemá na skladě.

    Reakce obchodu Rebel Dog

    Dobrý den,
    je nám líto, že Vámi objednaný obleček jsme neměli skladem. Informaci o skladové dostupnosti vidíte na našem e-shopu při objednání, vč. informace, kdy by mělo být zboží k dispozici. Není obvyklé stahovat z nabídky aktuálně nedostupné varianty/velikosti produktu a ani my to neděláme. Proto je na e-shopu každou hodinu aktualizovaná informace o stavu skladem. Rozhodně nejsme e-shop, který uvádí fiktivní stav skladem. Děkujeme za Váš názor.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouhá doba dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neochutná obsluha
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Problém s doruceni zbozi v daném termínu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bez odpovede na moju otázku, žiadna komunikácia, strata času.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    S dodáním nebyl absolutně žádný problém. Co mě ale naštvalo, dnes (31.10.2018) jsem náhodou zjistila, že 2x granule DEVOTED Cat Free Run Chicken 1,5kg - kuře s kachnou a krůtou, které jsem objednala 11.10.2018 (došly na zásilkovnu 15.10.2018), mají minimální trvanlivost do 4.11.2018! Samozřejmě to nestíháme spotřebovat, takže to budu řešit tak, že zkusíme granule dát útulku, kde je víc koček a tedy je větší šance, že se stihnou spotřebovat. Nevím, zda to bylo omylem, nebo úmyslně, nelíbí se mi tento přístup e-shopu a pravděpodobně to byl můj první a poslední nákup!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednala jsem pro psa, kterého čeká náročná operace, ortézu. Vybrala jsem drahý typ, abych měla jistotu kvalitního provedení. Ortéza přišla, bohužel kvalita neodpovídala tomu, co obchod inzeroval - polstrování bylo odlepené, nýtování pohyblivých částí také špatné. Nicméně o ortézu jsem stála (respektive o bezvadný kus, nikoli tento) a tak jsem v den doručení zavolala prodejci, vady mu popsala, vše nafotila a mejlem odeslala. V mejlu jsem navrhovala řešení, že daný-vadný kus-zašlu zpět a počkám si na nový. Připadá mi to lepší řešení, než ortézu užívat, ještě více doničit a pak se dohadovat. Navíc nestojím o to, aby se vinnou užívání vadného kusu pes ještě více zranil. Do dnešního dne se mi nikdo z e-shopu neozval zpět, mám strach ortézu na blind poslat a doufat v solidnost prodejce, že mi zpět pošle bezvadný kus. Při jejich nekomunikaci bych nemusela dostat zpět ani toho zmetka. Škoda takového (ne)jednání.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Jsou neseriozní. Vrátil jsem jim zboží a neposlali peníze zpět.

    Reakce obchodu Rebel Dog

    Dobrý den,
    je nám líto, že zde píšete takové věci. Na vrácené zboží Vám byl vystaven opravný daňový doklad a na uvedený účet Vám byla poslána dne 9.2. 2015 celá částka vč. poštovného. Můžeme Vám poslat výpis účtu s touto transakcí. Napište nám na e-mail [email protected].
    Pokud jste platbu nezaznamenal na svém účtu, měl jste se nám ozvat a vše by se jistě již dávno vyřešilo k Vaší spokojenosti.
    Nejsme neseriózní!
    S pozdravem Rebel Dog

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si zbozi a tesila se na nej. Pak jsem mela telefonat, ze zbozi nemaji. Kdyz ho nemaji, proc ho nabizeji na internetu? Jen jsem ztratila svuj cas.

    Reakce obchodu Rebel Dog

    Dobrý den,
    je nám líto, že Vámi objednané zboží již bylo vyprodáno. Omlouváme se, ale není možné odstraňovat veškeré položky, které se zrovna doprodají. V e-shopu je u zboží vždy vidět, zda je skladem, či nikoliv a jeho dostupnost. Jistě Vám byla nabídnuta jiná alternativa - u Vámi objednaného oblečku např. jiná barva stejného modelu.
    Děkujeme za reakci, Váš Rebel Dog