Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Rychlost,možnost vyzvednutí na výdejním místě

    Maximální spokojenost Všem bych jej doporučil.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Přehledné stránky dobrá nabídky, slušné cen. Oproti konkurenci bezproblémové reklamační řízení.
    • Nevím o žádné

    určitě přijdu zase na nákupy :)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Komunikace
    • Spolehlivost
    • rychlost
    • nízké ceny
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Výborná cena, možnost vyzvednutí na prodejně (ne jenom zásilkovna)

    doporučuji všem, dobrý obchod

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Dobra komunikace, rychlost dodani,celková spokojenost.

    Obchod urcite doporucuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo zabaleno pouze v igelitové obálce,tudíž bylo pomačkané.Balení neobsahovalo ani fakturu.Jednalo se o padělek,který byl fatálně a evidentně nezdařilý.Nedoporučuji tento obchod!!!

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Objednaval jsem po telefonu velmi vstricna komunikace
    • Nezaznamenal jsem

    Doporucuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Super domluva, skvělá cena oproti konkurence.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výhodná cena
    • Jejich e-mail nefunguje, dále volám v 11 hodin, ale odpovídá mi záznamník, že volám mimo pracovní dobu, která je od 9 do 16 hodin dle potvrzení objednávky.

    Jsem velmi nespokojena, obdrželi peníze na bankovní účet kolem 15.12. a do dnešního dne nemám dárek, který byl k Vánocům.

    Reakce obchodu ralen.cz

    Dobrý den,
    náš e-mail máme stále funkční, na telefonu nemáme a neměli jsme funkci záznamníku a Vaši platbu jsme na našem bankovním účtu bohužel nezaznamenali, proto jsme zboží nevyexpedovali.
    Nejspíš došlo k nedorozumění z Vaši strany.
    Přejeme hezký den

    Dnes jsme zjistili od zákaznice informace, že si objednala zboží u firmy, která obdržela její platbu za zboží a následně ta firma udělala objednávku u nás za ni a proto komentář od zákaznice viz. výše.

    Potom stále nechápu, jak jste propojeni, že mi od Vás přišlo, že jsem u Vás něco objednala. Jednají tedy nejspíš za Vaši společnost a dělají Vám špatné jméno.
    Dobrý den,
    děkuji za odpověď a následnou komunikaci e-mailem. Též děkuji za pomoc a ochotu při řešení mé situace. Tímto se omlouvám Vaší společnosti a děkuji za objasnění mého případu. Je mi líto, že cizí firma jedná Vaším jménem. Přeji Vám hodně štěstí při řešení tohoto problému.
    Hezký den.
    S pozdravem
    Veronika

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem nokii dodaci lhuta měla byt 2-5 dni a nedorazila tak ji už přijimat nebudu a vratim zpatky zklamali mě

    Vubec žadna komunikace

    Reakce obchodu ralen.cz

    Dobrý den,
    v objednávkovém formuláři jste vybrala platbu bankovním převodem. Nemůžeme zboží expedovat, do té doby, než obdržíme platbu za objednané zboží na náš bankovní účet.
    Děkujeme za pochopení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    spolehlivost

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemá výhody

    Objednal jsem zboží , místo toho mi přišel e-mail , že mi budou zasílat nabídky . Žádná zmínka o objednaném zboží , nakonec ani žádné nedorazilo .
    Že by působili jako lovci mejlových adres ?

    Reakce obchodu ralen.cz

    Dobrý den, nejste jediný případ komu se to stalo, proto prosíme všechny co mají email na seznam.cz aby se podívali do SPAMU nebo HROMADNÝCH ZPRÁV tam určitě naleznou potvrzení objednávky s platebními pokyny - většinou platbou na bankovní účet, kde variabilní symbol je číslo objednávky. Bohužel nemůžeme expedovat zboží dříve, než je platba uhrazena a připsána na našem bankovním účtu.

    • Žádné zboží jsem dosud neobdržela ze strany obchodu jsem nedostala ani žádnou zprávu,tudíž jsem velmi nespokojena a zde již nic objednávat nebudu!
    • Nekomunikuje!

    Nevyhovující!

    Reakce obchodu ralen.cz

    Dobrý den,
    velice se Vám omlouváme, ale je to další případ kdy zákazník má email na seznam.cz.
    Vaši objednávku jsme obdrželi. Hned po ní Vám byl zaslán potvrzovací email (stává se, že tato zpráva padá do Spamu nebo do Hromadných zpráv), Vybrala jste si platbu v objednávkovém formuláři převod na bankovní účet, ale bohužel jsme Vaši platbu neobdrželi, proto jsme zboží nemohli zaslat.
    Děkujeme za pochopení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    S nákupem jsem byla spokojená a když jsem tam i volala, paní byla velmi milá. Akorát si dejte pozor na e-maily, které občas dojdou do spamu, a tak si hned nemusíte všimnout, že vám něco přišlo.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    nedoporučuji, balíček byl zabalený jen do černé fólie a z jedné strany karton. Uvnitř obal byl hodně porušený a i když byl výrobek funkční nemohla jsem ho darovat. Komunikace s obchodem žádná, na email nereagují.

    • vůbec netuším, neobjevila jsem žádné klady
    • nekomunikace,

    asi obchod nevyužívat, zásilka mi stále nepřišla a nevím ani proč

    Reakce obchodu ralen.cz

    Dobrý den,
    Vaši objednávku jsme obdrželi. Hned po ní Vám byl zaslán potvrzovací email (stává se, pokud má zákazník email na seznam.cz, tato zpráva padá do Spamu nebo do Hromadných zpráv), Vybrala jste si platbu v objednávkovém formuláři převod na bankovní účet, ale bohužel jsme Vaši platbu neobdrželi, proto jsme zboží nemohli zaslat.
    Velice se omlouváme.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše OK,doporučuji!
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost, bez jakychkoliv problemu, komplikaci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Žádné, nedoporučuji cokoliv objednávat.
    • Zboží došlo bez jákeho koliv českého označení, v porušeném obalu, po poměrně dlouhé době a navíc jako Vám personál obchodu není ani schopen říct, zda li se jedná o padělek či originál (Objednával jsem brusku na paty "scholl velvet smooth", na otázku ohledně pravosti mi bylo od prodavačky odpovězeno, že sama neví, protože zboží odkupují od někoho z okolí a na jakékoliv české označení prostě a jednoduše zapomněli).

    Brusku objednanou jako dárek bych se styděl ve stavu, v jakém dorazila komukoliv darovat. Upřímně je to snad první takhle špatná zkušenost s nákupem na internetu a to nakupuji pravidelně každý měsíc cca 3 roky. Zvažuji nahlášení obchodu na ČOI.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží jsem objednala cca před 14 dny a ještě nedorazilo. Do teď se mi nikdo z obchodu neozval,neposlal mail, takže ani nevím, kde mé zboží je a zda mi vůbec přijde. Mělo být jako dárek na vánoce ...... absolutně v dnešní době všechno špatně!!!