Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná komunikace, urgované zboží nedodáno, obchod slíbil, že se ozve a sdělí, v jakém stádiu je objednávka, ve smluvený termín se nikdo neozval, obchod se vymlouvá na dodavatele (na jejich ekonomický systém), obchod není schopen vrátit peníze za nedodané zboží (že si během 2 dnů nepřečetl e-mail, že peníze nepošle, protože už jde pracovnice domů v čase 14:25 h).

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel, zboží sice v pohodě, ale místo dvou objednaných a zaplacených škrabadel přišlo jedno. Na upozornění ohledně této záležitosti nepřišla žádná reakce z obchodu, proto dávám negativní hodnocení.

  • Na webu je nabízen Stříhací strojek ANDIS typ TR1250 18 W - magnetický. Obdržel jsem strojek 10 W! Prý šlo o chybný text. Bohužel pro další zákazníky nebyla chyba na webu ani po několika týdnech opravena.
    Strojek jsem vrátil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    produkt co jsem zakoupil ihned při použití praskl

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží ještě nedorazilo

    nemám co shrnovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Unable to get any reply to my simple question if I pay for the goods how do I collect them are they posted to me or do I have to collect them? james Wood

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Poměrně široká nabídka
    • Rozumné ceny
    • Dlouhá lhůta vyřízení obchodu
    • Komunikace až po mé urgenci
    • Zboží skladem není skladem
    • Raději zvolte jiný obchod

    Celkově nespokojenost. Zboží uvedené jako skladem nebylo k dispozici, což jsem se dozvěděl až po 8 dnech, když jsem objednávku urgoval. Omluva žádná.

    • Zboží zaplacené a stále nedorazilo. A přitom když na zboží nájedu ukazuje že je skladem.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    e-prodej si nemůže dovolit zapomenout na potvrzenou objednávku; předtím zkušenost velmi dobrá, po poslední objednávce jiný dodavatel

  • Za 1 nedodanou věc vrátili finance až po mém upozornění, za 2. nedodanou věc (při další objednávce) finance dosud nemám. Přestože na obou fakturách sami uvedli, že částku vrátí na náš účet.

    • Špatné informace o dodání, bylo řečeno do týdnu, ale už je to dost přes a stále nic
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Pytel s granulemi byl pod uzavíratelným zipem natržen-zhruba 10 cm poškozený obal,tudíž nevím,jestli byl obsah pytle v pořádku.....a prášky Relax na zklidněnípro psy mají na krabičce dost odlišné dávkování než jaké bylo uvedeno u tohoto samého léku při objednávce na Vašich stránkách,tudíž ve skutečnosti krabička léků při doporučeném dávkování vydrží kratší dobu a tudíž budu muset objednávat další balení-za další peníze+poštovné...dost mne to zklamalo.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace
    • na webu uvádějí, že mají zboží skladem přitom je to lež, tudíž klamání

    objednávala jsem chladící podložku pro psa, provedla platbu předem, obchod nabízí zboží, které nemá skladem (přičemž na stránkách uváděli, že skladem je), ozvali se, a nabídli mi jinou, odepsala jsem tedy, ať mi zašlou tu, kterou nabídli. Čekala jsem více než týden, podložka nikde, peníze nikde, žádný infomail nikde. Znovu jsem jim napsala, jak to vypadá s objednávkou, tak mi po pár dnech odepsali, že podložku, kterou mi nabídli nemá prodejce skladem a bude dostupná až někdy v srpnu. Takže pokud bych se sama neozvala, tak se pravděpodobně nebudou ani obtěžovat, aby mi dali vědět. Takže za mě obchod NEDOPORUČUJI!!! Objednávku jsem stornovala a teď čekám, zda mi vůbec vrátí peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hrůza,neschopnost, arogance při komunikaci,neuvěřitelné časové lhůty dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si králikárnu Trixie. Když jsem balík po cca týdnu doma rozdělal, zjistil jsem, že jedna stěna je promáčknutá a a dalšího dílu je kus také odštípnutý. Volal jsem na kontaktní číslo do obchodu rajkrmiv.cz a setkal jsem se s naprosto arogantním přístupem - pokud jsem zboží nereklamoval do tří dnů od doručení, tak mám smůlu (žadné vrácení peněz, žádná možnost reklamace, apod.). NAPROSTO NEDOPORUČUJI

    Reakce obchodu Rajkrmiv.cz

    Dobrý den.
    Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, je kupující povinen s přepravcem vyhotovit záznam o poškození a kupujícímu bude po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva z dodávky nebo dodán jiný bezvadný výrobek. Reklamace mechanického poškození výrobku, které nebylo viditelné při převzetí zásilky, je nutné uplatnit neprodleně po jejich odhalení, tj. nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne převzetí zásilky, před prvním použitím výrobku, na telefonním čísle +420 774 742 123 nebo e-mailem na adresu [email protected]. Prodávající nenese odpovědnost za poškození zásilky zaviněné doručovatelem. Jakékoliv pozdější reklamace obsahu zboží a fyzického porušení zboží nebudou akceptovány.
    MVDr. Radek Palán

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Bylo mi dodáno jiné zboží než to, které jsem si objednala. Ihned jsem telefonicky i emailem kontakovala eshop. Bohužel ani po týdnu se mi k reklamaci nikdo nevyjádřil. Už zde víckrát nakupovat nehodlám a ani obchod nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • nabízí zboží které nemají skladem ani ho nelze objednat u dodavatele
    • neseriózní jednání, objednávku jsem devátý den zrušila a přesto ji desátý den odeslali na mou adresu
    • dodnes nevrátili peníze za nedodané zboží
    • Zboží nemám, peníze zpět "zatím" také ne

    Zboží objednáno a zaplaceno 26.3.19 - zboží mi nedorazilo- z PPL vráceno prodejci pro špatné vyplnění adresy. Prodejce mi oznámil, že jsem špatně vyplnila adresu, protože štítky, které tisknou a lepí na balíky jsou dle informací zadaných ode mne. Zajímavé, že na mé faktuře mám obě mnou zadané adresy naprosto v pořádku. 2 x jsem psala mail - bez odezvy. Telefony berou až po 4 zvonění. První telefonát :"... už jsem Vám vystavila dobropis a poslala peníze." Druhý telefonát: "... ještě jsem Vám dobropis ani peníze neposílala , tak nechcete poslat znovu zboží ?" ... od této chvíle žádná komunikace!!!!!!!!!!!!!! ROZHODNĚ OBCHOD NEDOPORUČUJI !!!!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    2x během čtvrt roku jsem objednala u tohoto dodavatele batoh pro psa, který měl vystavený, a který nabízel. Vždy jsem řádně zaplatila, a poté mně bylo sděleno, že batoh nemají, a jestli bude, tak až za 2 měsíce. Já však batoh potřebuji co nejdříve, tak jsem požádala o storno.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • celkem pružné jednání
    • neuktuálnost dostupnosti zboží, zboží co jsem zakoupila bylo skladem a nakonec mi byla objednávka 2 x upravována (při platbě předem převodem dosti obtěžující - posílali jsme si peníze sem a tam)
    • nekvalitně zabalené zboží
    • Vzhledem k špatnému zabalení zboží došlo k poškození zásilky a 4 věci v balíčku chyběli. Reklamace mi byla uznána a peníze mi mají být navráceny na účet.