• Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží sice inzerovali, ale neměli ho skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikace

    Na objednávku nikdo nereagoval. Ozval jsem se tedy telefonicky. Majitel mne utnul s tím, že je pryč a že mi určitě dají vědět, jak se vrátí a prověří dostupnost zboží (které bylo deklarováno jako dostupné). To pochopím, ale další kontakt stále nepřicházel. Když jsem volal skoro po měsíci znovu, tak mi bylo řečeno že objednávku (od které mám potvrzující email) vůbec nevidí. Sice byl pán slušný a dozvěděl jsem se že je to "víceméně" jejich chyba, ale už jsem tušil že to prostě nebudou dál řešit. Místo telefonátu zpět pak následoval mail o tom, že jim dodavatel změnil ceny a že produkt nejsou schopni dodat... Kdyby navrhli novou cenu, možná bychom se domluvili a neměli by naštvaného zákazníka. Takže tak, spolehlivost a domluvu nečekejte...

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    u zboží nebyli baterie - měli být součásti balení

    Reakce obchodu RAJ-ELEKTRA

    Dobrý den,

    přímo v popisu u objednaného zboží "Bezdrátová meteostanice WS-9130-IT, 100 m" je uvedeno :

    Napájení senzoru: Baterie AA (2x), není součástí dodávky
    Napájení stanice: Baterie AAA (2x), není součástí dodávky

    Pod popisem produktu nabízíme související zboží, tedy baterie, které si můžete vložit do košíku, aby jste mohl produkt uvést do provozu.

    Za nepochopení se omlouváme.

  • Zboží bylo poškozené, čekám na vrácení peněz,prodejce se dohaduje s dodavatelem.

    Reakce obchodu RAJ-ELEKTRA

    Dobrý den,
    nastalou situaci řešíme s dopravcem, který i přes tři kartonové vrstvy a označení křehké zásilku poškodil.
    Jak jsem Vás informoval, přepravce po Vás požaduje doplnění reklamačního protokolu, aby mohla být reklamace dořešena. Vzniklé komplikace nás mrzí a věříme, že situace bude brzy vyřešena k Vaší spokojenosti.

    • uvedené zboží mělo být skladem, ale ve skutečnosti není...
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • žádné
    • obdržela jsem poškozené zboží, nekompletní a nebylo orginálně zabaleno

    Zde již těžko něco koupím

    Reakce obchodu RAJ-ELEKTRA

    Dobrý den,
    vámi zakoupené zboží bylo originál zabaleno od dodavatele (výrobky nerozbalujeme, pokud není obal poškozen apod.). Bohužel výrobek měl nefunkční mikrospínač, výrobní vadu, kterou jste zjistili při uvedení do provozu, proto Vám bylo zboží vyměněno za nové.

    Za vzniklé komplikace se omlouváme.

    S pozdravem
    Tým Ráj-Elektra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednavka nedorazila ani po 17ti dnech, i kdyz zbozi melo dodaci lhutu 2-4 dny. Neseriozni jednani. Obchod jednoznacne nedoporucuji.

    Reakce obchodu RAJ-ELEKTRA

    Vážený zákazníku,

    objednávka se skládala z více položek a modelářskou nabíječku bylo nutné objednat u dodavatele v Německu. O stavu a dostupnosti zboží až po Novém roce jste byl informován telefonicky i e-mailem a to následující den po objednání. Bohužel konec roku je spojen s inventurami a expedice by proběhla 8.1.2014.

    S pozdravem
    Tým Ráj-Elektra

    • slibují do vánoc a nic

    Reakce obchodu RAJ-ELEKTRA

    Vážený zákazníku,
    obratem (do 20-ti minut) po obdržení Vaší objednávky jsme Vás 18.12.2013 informovali, že Vámi objednané zboží bylo vyprodáno.

    S pozdravem
    Tým Ráj-Elektra

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Při objednání bylo zboží uvedeno jako skladem, zaplatila jsem a po pěti dnech urgovala dodávku - dozvěděla jsem se, že jim zboží ještě nedorazilo na sklad! Nepřišel ani e-mail "sorry momentálně zboží nemáme skladem, budeme vás průběžně informovat" či něco podobného...

    Reakce obchodu RAJ-ELEKTRA

    Dobrý den,
    při objednání bylo u zboží uvedeno (stejně jako je tomu i teď) Skladem u dodavatele (dostupnost 2-4 prac. dny). Objednávku jsme expedovali 4-tý den po připsání platby na náš účet. V případě, že by zboží nebylo potvrzeno dodavatelem, informovali by jsme Vás, ale objednávka byla vyřízena v termínu.

    Přejeme Vám příjemné svátky vánoční.
    Tým Ráj-Elektra

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Na obrázku jsou vyfoceny plechy s rovným dnem, zato mě dorazily všechny plechy vroubkaté, což je mi zcela na nic. Hovořila jsem s vaším pracovníkem, ten byl ovšem neochotný až arogantní. Nechápu jak si můžete dovolit nabízet zboží, které údajně podle pána ani nemáte. V tom případě si upřesněte fotky produktů!

    Reakce obchodu RAJ-ELEKTRA

    Dobrý den,
    po telefonu Vám bylo vysvětleno, že k troubě kterou jste si koupila, dodáváme stejné plechy jaké jsou součástí této trouby, tedy s mírným vroubkováním.
    Také jsme Vám sdělili, že máte možnost zboží vrátit do 14-ti dní bez udání důvodu. Bohužel jiné plechy k troubě dodavatel nenabízí, proto Vám je nemůžeme vyměnit. K produktu jsme dali detailnější fotografii, kde je vroubkování patrné.

    S pozdravem
    Tým Ráj-Elektra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena
    • Zboží uvedené jako skladem, skladem nebylo a nebude.

    Nedoporučuji, uvedeny zavádějící informace o skladových zásobách.

    Reakce obchodu RAJ-ELEKTRA

    Dobrý den,

    měla jste objednány 2 kusy a jak jsme Vás informovali při vykrytí Vaší objednávky, nebylo požadované množství skladem. Chtěli jsme výrobek přiobjednat, ale jednalo se o doprodejovou položku, která nebyla již skladem ani u dodavatele.

    S pozdravem
    Tým Ráj-Elektra

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu RAJ-ELEKTRA

    Dobrý den,
    omlouváme se za zdržení, přepravce zásilku převzal v pondělí a doručena byla až v pátek.

    S pozdravem
    Tým Ráj-Elektra

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • žádné
    • Dlouhá doba dodání.
    • Dlouhá doba dodání zboži.
    • Nikdo mě neinformoval o odeslání zásilky.
    • Pro balíček jsem musel jít na poštu.
    • Absence záručního listu.

    To co jsem uvedl výše.

    Reakce obchodu RAJ-ELEKTRA

    Dobrý den,

    Vámi objednané zboží čekalo na doskladnění druhého kusu a bylo expedováno 3-tí pracovní den od objednání.
    O expedici a čísle balíku jste byl informován e-mailem, který je odeslán automaticky při uzavření objednávky. Pošta uvádí 4-tý pracovní den od objednání "po neúspěšném pokusu o doručení zásilka dne 10.05.2013 uložena na poště".
    Záruční list nepotřebujete, případnou reklamaci uplatníte na základě nákupní faktury.

    S pozdravem
    Tým Ráj-Elektra

  • objednala jsem si zboží jako dárek k narozeninám. bohužel všechno špatně a nedostala jsem ani omluvu za nedodané zboží.

    Reakce obchodu RAJ-ELEKTRA

    Dobrý den,
    objednané zboží bylo vyexpedováno během dvou následujících pracovních dní. O doskladnění druhého kusu a odeslání zboží jste byla informována a to včetně čísla balíku. Přepravce zásilku měl doručit následující den a Vás informovat SMS zprávou o způsobu doručení. Bohužel jste nás kontaktovala až týden po odeslání s tím, že zásilka nebyla stále doručena. Informoval jsem Vás o zahájení reklamačního řízení, protože zásilku přepravce ztratil a v tomto e-mailu z 9.5.2013 jsem se Vám omluvil za vzniklé komplikace, které způsobil přepravce.

    S pozdravem
    Tým Ráj-Elektra

    • Vrátil peníze.
    • Nabízí zboží,skladem, ale zboží nemá.

    Reakce obchodu RAJ-ELEKTRA

    Dobrý den,
    jak jsme Vás informovali, objednané zboží jsme vyprodali a množství, které bylo skladem při obdržení Vaší objednávky ji již nepokrylo.
    Platba Vám byla obratem po připsání na náš účet vrácena.

    S pozdravem
    Tým Ráj-Elektra

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • ??????????
    • ?????????

    ????????

    Reakce obchodu RAJ-ELEKTRA

    Dobrý den,

    objednávku jste po několika hodinách od objednání telefonicky stornoval. Objednávka byla tedy před expedicí stornována.

    S pozdravem
    Tým Ráj-Elektra

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • nevím
    • zboží dorazilo v pořádku ovšem bez záručního listu, dodacího list a bez faktury!!!!!

    Je jednoduché prodávat zboží, když bez příslušných dokladů není možné zboží reklamovat natož vrátit ve lhůtě 14 dní při nespokojenosti se zboím.

    Reakce obchodu RAJ-ELEKTRA

    Dobrý den,
    fakturu odesíláme elektronicky při expedici zboží. Najdete ji v příloze informačního e-mailu ze dne 14.1.2013 s předmětem Faktura a informace k objednávce č.20135385. V případě, že Vám faktura nebyla doručena nebo spadla do spamu napište nám na e-mail : [email protected] Během 2 leté záruky se na nás samozřejmě můžete v případě potřeby obrátit.

    S pozdravem
    Tým Ráj-Elektra

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • celkem široký výběr sortimentu, pohodlný nákup bez chození po obchodech

    dobrá komunikace se zákazníky, solidní přístup

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Snaží se obalamutit lidi. Inzerují určitý počet kusů a pak doručí jen poloviční počet s tím, že poznámka ve výběru to vysvětluje. Název zboží na faktuře nesouhlasí s počtem kusů obchodem dodaných.

    Reakce obchodu RAJ-ELEKTRA

    V popisu zboží uvádíme a zdůrazňujeme cenu za 1kus, když blistr obsahuje 2ks a cena je za 1kus a vy vložíte do košíku 2ks, Vaše objednávka musí být vyřízena podle Vašeho požadavku a přijdou Vám 2ks krát uvedená cena za 1ks. Prodáváme např.baterie v blistru po 10-ti kusech a cena je za 1ks (11,-kč) do košíku vložíte 10ks, opravdu Vám NEPŘIJDE 100ks baterií za 110,-Kč.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Kupoval jsem baterie v dvoukusovém blistru, a tudíž jsem bral cenu za 1 ks jako cenu za blistr. Objednal jsem dva kusy v domnění, že objednávám dva blistry, byl jsem tedy nemile překvapen, když poštou dorazil v balíčku zabalený rozstřižený jeden blistr a v něm jen dvě baterie. Objednávku jsme reklamoval a obratem mi prodejce sdělil, že jsem si špatně přečetl popis zboží. S tím já nesouhlasím a dle mého názoru jde o klamný popis produktu. Prodejci budiž přičteno k dobru, že mi nabídnul poštovné zdarma, pokud bych si chtěl dokoupit zbylé dvě baterie.

    Reakce obchodu RAJ-ELEKTRA

    V popisu výrobku a v obchodních podmínkách je zřetelně uvedeno, prodejní obal je blistr = obsahuje 2ks, cena za 1ks, do košíku dáváte kusy, (ne blistry). Kupující je detailně informován jak nakoupit a jaké množství objednává.
    Prosím, napište mi jaký ještě jednodušší popis, by pro vás byl dostačující.