Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • -špatná baterie
    • -nefunkční displej

    Telefon jsem poslala už po druhé na reklamaci, nikdo si ho nevyzvedl!
    Neodpovídají na emaily, telefon...ale jak to čtu asi by se mi z té reklamace ani nevrátil

  • 10 %

    • Refurbished vesmírně šedý iPhone 5s 16GB,čínská kopie.. nyní za pouhých 9 999 Kč! No hlavně to nikdo nekupujte!!!!!!

    Podvodníci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 10 %

    • telefon nedorazil po bezmála 2 měsících z reklamace od teď to bude řešit můj právník.ID objednávky 40972

    POZOR

  • 10 %

    • RAIA.CZ
    • VUBEC NEDOPORUČUJI,JEDEN VELKY PODVOD UŽ DVA MĚSÍCE NEMAME ANI TELEFON ANI PENÍZE

    FIRMA UPLNĚ NESCHOPNÁ SPÍŠE PODVODNÍCI PROTOŽE NENÍ MOŽNÉ ABY ASPON NĚKDO NEODPOVĚDĚL NA EMAIL.
    JEŠTĚ SI DĚLAJI SRANDU A DĚKUJI ZA CHVALENÍ FIRMY OPRAVDU DRZOST

  • 10 %

    • žádné pro není
    • Telefon jsem zaslala dvakrát k reklamaci K 26.10 telefon obdrželi, od té doby NIC. Neodpovídají na e-maily, telefon, prostě nic. Nemám ani telefon, ani 8000!!! Firmu údajně koupil velký investor, který leží v nemocnici. Jeho tým je buď naprosto neschopný nebo je to všechno jeden velký podvod. URČITĚ SI NIC NEOBJEDNÁVEJTE!
    • Poslala jsem dost e-mailů a žádná odpověd.Na reklamaci mají 30 dnů a nedodržují to.

    obchod určitě nedooručuji,kvůli nespolehlivosti

  • 10 %

    • Telefon jsem zaslala dvakrát k reklamaci (obě dvě vina na straně raia.cz). K 20.10 telefon obdrželi, od té doby NIC. Neodpovídají na e-maily, fb zprávy, telefon, prostě nic. Nemám ani telefon, ani 8000!!! Firmu údajně koupil velký investor, který leží v nemocnici. Jeho tým je buď naprosto neschopný nebo je to všechno jeden velký podvod. Pokud je Vás víc v situaci jako jsem já( respektive, už je nás asi 8), ozvěte se. Jediné řešení je hromadná žaloba. URČITĚ SI NIC NEOBJEDNÁVEJTE!
    • Pro raia.cz: vy odpovídáte na e-maily? Vy vyzvedáváte poštu 1-2krát týdně?? Já osobně jsem Vám poslala od 20.10 minimálně 7 e-mailů, myslíte, že jsem dostala odpověď? NELŽETE!

    .

  • 20 %

    • Telefon jsem jim posla poprvé s vadným displejem, bleskem a sluchátky. Byl mi navrácen do lhůty 30 dnů ale pouze s novými sluchátky, takže jsem jej poslal na reklamaci znovu. Telefon přijali, ale po 30 dnech jej nevrátili, na mé emaily neodpovídají, telefonní čísla nefungují. Dnes je to již 51 dnů, co je u nich telefon a já nedostal ŽÁDNÉ informace o jeho nynějším stavu. Budu určitě požadovat peníze zpět. Pokud nic nepomůže, bude celou situaci s dalšími nespokojenými zákazníky řešit soudní cestou - hromadnou žalobou.

    .

  • 10 %

    • Dobrý den, celý týme Raia Trade. Reklamoval jsem u vás po 3. Telefon po dvou měsících reklamace nevyřízena. Nikdo se mnou nekomunikuje. Vidím že tady odpovídáte na dotazy. Zkuste se podívatvat na číslo objednávky #40410. Jestli se to nikam nepohne tak jsem ochotný podat trestní oznámení a nejsem sám. Tak se začněte zajímát o své zákazníky. Ďelate špatné jméno jenom samo sobě.

    Neni co shrnout .

  • 10 %

    • PRO RAIA !!!!!! Když nekomunikují na e-mail, poštu ani telefonem, dokonce ani na vlastních stránkách.
    • Jak jsem psala již níže....! Když máte tolik práce tak mi vysvětlete proč na vaší adrese není nikdo kdo by převzal poštu nebo balíčky s reklamacemi. Dále bych chtěla vědět proc komunikujete tady a nestaráte se o zákazníky kteří mají pocit poškození z Vaší strany!!! 2x týdně řešíte poštu....to je celkem málo nebo jste tak neschopní sestavit tým lidí kteří na tom budou pracovat? Hlavní je že mažete komentáře na facebooku, aby to nikdo další nevěděl .No nezlobte se na mně ale je to ostuda takto si děláte celkem špatné jméno.....Vaše věc!!!!
    • Chci aby jste se věnovaly i mé reklamaci a č. objednávky je 40974. Na rozdíl od vás můj tým lidí tu hromadnou žalobu podá do konce měsíce pokud se nehnete a nezačnete tuto situaci řešit. A poslední je, že je celkem smutné se vymlouvat na majitele v nemocnici, ktery má pod sebou tolik lidí k ničemu!!!!
    • Pěkný den.

    Nedoporučuji!

  • 10 %

    • O ničem nevím.
    • Zásadně nedoporučuji - telefony nekvalitní, vydrží tak 1 měsic funkčni dle i ostatnich recenzí a firma nekomunikuje.

    Dne 6.7.2015 jsem u firmy Raia zakoupila telefon.Již 29.7. jsem telefon reklammovala nafunkční Home button včetně Touch ID.Vracen opravený 24.8.Dne 7.10 opět stejná závada,ale reklamace neuznána údajně z důvodu neodborného zásahu zákazníkem do telefonu a cybějicí sroubky uvnitř telefonu, ale jen já sama vim néjlepe, že jsem nic takového neudělala ani nevím jak. Takže tento neodborný zásah musel vzniknout při první opravě servisnim technikem firmy Raia(amatéři).Brzy po vráceni z nepodařene reklamace se u telefonu objevila další závada je bez signálu - nevyhledá signál.Takže telefon nefunkčni a Raia nekomunikuje.

    V pŕipadě, že se někdo rozhodnete zařídit podáni hromadné žaloby tak se ráda připojím. Email - [email protected]

  • 10 %

    • V polovině srpna jsem si koupila u této firmy telefon za necelé 3 měsíce se vyskytla vada a telefon jsem poslala na reklamaci, reklamace byla přijata 15.10. dnes je 3.12. a stále žádná odpověď?! Firmu nedoporučuji!!! Firma má xxx adres a ani na jednu z nich není možné se osobně dostavit, smrdí to levotou.

    shrnutí - Nejsem tak bohatá abych mohla kupovat "levné" výrobky.

  • 10 %

    • Objednala jsem telefon u této firmy 3.9.2015 přestalo mi fungovat tlačítko... reklamace nastala 20.10.2015 nemám ani telefon ani peníze . Bývalý majitel kterému jsem se dovolala mi řekl že firmu prodal nechce říci kam ani komu. Tato firma mi příjde že je ***.!!!!!! Pozor je to i majitel firmy kam se telefony odesílají. Tato firma má nejméně 3 adresy na kterých není nikdo!.Budu podávat Trestní oznámení.!!!!!!! Už je Nás celkem hodně.

    Pokud chcete tak jsem na FB založila skupinu kde máme informace. A pro případnou hromadnou žalobu
    Pokud chcete tak si mě tam najděte

    Reakce obchodu RAIA

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za komplikace. Víme, že díky přechodu na nového majitele a jeho následnou neplánovanou hospitalizaci došlo k průtahu ohledně reklamací.
    Všechny telefony jsou již v novém servisu a čekáme na oficiální vyjádření. Majitel je připraven vracen peníze. Nový majitel je na justici.cz. Není důvod něco neříkat. Na emaily budeme odpovídat postupně.
    Bohužel hospitalizace a tudíž nemožnost cokoli udělala své. Sami teď máme hodně práce.
    Majitel zajistil jak nový servis tak novou várku telefonů, které jsme taky naskladnili.
    Ještě jednou se omlouváme. Pro další komunikaci se prosím obracejte přímo na: [email protected]
    Děkujeme
    Váš tým RAIA

  • 10 %

    • nic
    • Podvodníci 20.11. účelně převedli firmu, řešil jsem to s advokátkou a i když se spor vyhraje není od koho si co vzít kontaktoval jsem i bývalého jednatele který mě odkázal na nového majitele ale není kontakt ani sídlo firmy neexistuje. Je nás dost poškozených...

    Další podvodníci

    Reakce obchodu RAIA

    Dobrý den,
    Žádní podvodníci nejsme. Sídlo normálně funguje a pro poštu chodíme 1-2x do týdne přebírat zásilky.
    Velmi se omlouváme za komplikace. Víme, že díky přechodu na nového majitele a jeho následnou neplánovanou hospitalizaci došlo k průtahu ohledně reklamací. O eshop se několik týdnů pořádně nikdo nestaral.
    Všechny telefony jsou již v novém servisu a čekáme na oficiální vyjádření. Majitel je připraven vracen peníze. Nový majitel je na justici.cz. Není důvod něco neříkat. Na emaily budeme odpovídat postupně.
    Bohužel hospitalizace a tudíž nemožnost cokoli udělala své. Sami teď máme hodně práce a není to lehká situace.
    Majitel zajistil jak nový servis tak novou várku telefonů, které jsme také naskladnili.
    Ještě jednou se omlouváme. Pro další komunikaci se prosím obracejte přímo na: [email protected]
    Děkujeme
    Váš tým RAIA

  • 10 %

    • žádné
    • Koupila jsem 2 mobily, které po 3 týdnech užívání totálně "umřely". Jeden jsem odeslala dle instrukcí k reklamaci a žádná reakce více než 45 dnů. Nemám ani telefon ani peníze.Prosím o info kam a jak se mohu připojit k hromadné žalobě? Díky

    Chci se připojit k hromadné žalobě, jak postupovat prosím?
    Firma nekomunikuje a zřejmě jsem přišla o peníze .

    Reakce obchodu RAIA

    Dobrý den,
    Váš telefon dle Všeho je již v servisu. Během tohoto týdne přesně ověříme stav Vašeho telefonu.. Konkrétní údaje nám zašlete na : [email protected] ; rychleji tak dohledáme Váš telefon a obratem Vám napíšeme. Nový majitel počítá s tím, že bude vracet peníze.
    Ještě jednou se omlouváme, ale jeho hospitalizace zapříčinila, že se o eshop několik týdnů nikdo řádně nestaral. Vše teď reevidujeme.
    Váš tým RAIA

  • 10 %

    • přestali komunikovat se zákazníkem
    • je to již 30 dní co mám u nich na reklamaci mobil a dokonce zrušili u stránky

    Klidně se k hromadné žalobě přidám

    Reakce obchodu RAIA

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme za komplikace. Víme, že díky přechodu na nového majitele a jeho následnou neplánovanou hospitalizaci došlo k průtahu ohledně reklamací.
    Všechny telefony jsou již v novém servisu a čekáme na oficiální vyjádření. Majitel je připraven vracen peníze. Na emaily budeme odpovídat postupně.
    Hospitalizace zapříčinila, že se o projekt nikdo nestaral.

    Majitel zajistil jak nový servis tak novou várku telefonů, které jsme taky naskladnili a hlavně nový tým, který se stará o celý projekt.
    Ještě jednou se omlouváme. Pro další komunikaci se prosím obracejte přímo na: [email protected]
    Děkujeme
    Váš tým RAIA

  • 20 %

    pro STAN:
    telefonni cislo na prodejnu by melo byt *** , ale nevim zda jeste funguje.. ... Take jsem ted zjistila, ze spolecnost raia.cz vlastni novy majitel a od te doby jsou problemy s komunikaci jeste vetsi nez byly doted - nekomunikuji vubec, nekolik telefonu je tam poslano na reklamaci a se zakazniky nekomuniku, i kdyz je to pres 30dnu, Na polici bylo oznameno ze si na to ma zakaznik najmout pravnika a resit to pres pravniky.. .

    Reakce obchodu RAIA

    Dobrý den,

    v tuto chvíli nepoužíváme žádné telefonní číslo na komunikaci se zákazníky. Zákaznickou linku chceme spustit cca 15.1.2016. Do té doby vše řešíme přes emaily. Nemáme kapacity vše řešit přes telefon.
    Obracejte se prosím na email: [email protected].
    Váš tým RAIA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zadne nema
    • nekomunikuje se zakazniky a podle mého nazoru to jsou podvodnici

    okradli me o 10000 kc a rozhodne nedoporučuju zde nakupovat

  • 10 %

    • Již dříve jsem tu psal o velmi špatných zkušenostech s obchodem.Telefon od začátku nefunkční, reklamace zamítnuta a jen tak pro zajímavost jsem to dal ke znalci, který se celkem pobavil když telefon otevřel...chybějící součástky bylo to nejmenší...každopádně jak tu někdo píše o žalobě prosim kontaktujte mě na emailu koutnikjiri@centrum,cz rád se připojím ale vzhledem k tomu že žiju v zahraničí tak nemám čas se zapojit aktivně...

    Nekupovat....radši vemte z mallu.cz nebo czc.cz na druhý pokus jsem to koupil u nich a uplně bez problému

  • 10 %

    • POZOR !!!!!!!!!
    • Firma se jeví jako podvodná ! Poslala jsem telefon na reklamaci a nikdo nereaguje ani na mail ani na telefon!!!!!
    • Majitel firmy se vymlouvá že firmu prodal a já nemám ani telefon ani peníze a to jsem si telefon užila 14 dní.
    • Právě teď BUDEME PODÁVAT HROMADNOU ŽALOBU!

    NEDOPORUČUJI!!!!!!!!

  • 50 %

    Dobrý den, dcera si koupila u spol. RAIA Iphone který je žel poruchový, problém s baterii, psali jsme několik mejlů jak postupovat dál, jestli telefon poslat zpět na reklamaci nebo čekat až laskavě odepíšou, budou reagovat. Nemáte někdo tel. číslo na společnost RAIA ?

    dík Stanislav