Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • široký sortiment

    Zboží nebylo připraveno na vybrané pobočce. Vzhledem k tomu, že jsem ho nutně potřeboval, tak jsem musel pro zboží na jinou pobočku, kde bylo skladem. Odpoledne přes Prahu to byl neocenitelný zážitek...

    Reakce obchodu RAFOshop.cz

    Máte bohužel pravdu, lidský faktor... Omlouváme se.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obdrzela jsem svou objednavku necelou, bohuzel to uvidela jen doma, kdyz ji rozbalila. V objednavce chybela Guma Milan 648, coz me naprosto sokovalo a rozcililo. S necelou komplektaci objednanych a predem zaplacenych zbozi setkavam poprve. Neprijemne.

    Reakce obchodu RAFOshop.cz

    Jsme jen lidi, chybička se občas vloudí ;-) Chybějící gumu posíláme dodatečně :-)

  • Web tohoto obchodu avizoval doručení zákazníkovi ve čtvrtek 21. 12. 2023 a tak jsem zboží objednal a zaplatil ihned při objednání. O týden později jsem dostal zprávu, že RAFO čeká na dodání zboží od dodavatele.

    Reakce obchodu RAFOshop.cz

    Bohužel došlo k tomu, že než jsme vyřídili tuto objednávku, zboží vykoupil jiný zákazník v kamenné prodejně a do systému se to dostalo pozdě. Omlouváme se, ale toto se občas stane :(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodnes mi nikdo nedal z obchodu vědět jestli je objednávka k vyzvednutí.

    Reakce obchodu RAFOshop.cz

    Zákazníkovi jsme poslali email s informací, že zboží je připraveno k osobnímu odběru, ale zřejmě mu email nedorazil nebo spadl do spamu.
    Nespoléhejte na maily! Pokud se někomu neozveme, tak nám prosím zavolejte. Od toho ty telefony máme :) V době psaní recenze jsme měli ještě otevřeno... Heuréka ani Google Vám Vám s Vaší objednávkou nepomůžou...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přestože zboží mělo být skladem v dostatečném množství, po objednání a zaplacení objednávky přišla informace, že není skladem a prodlužuje se dodání o 2-7 pracovních dní. Zatím nic nedodáno:(.

    Reakce obchodu RAFOshop.cz

    Vím, že by se to nemělo stávat, totiž že zboží mělo být ve skladu, ale prakticky tam nebylo :( a dodavatel nám nové bohužel ještě nedodal. Holt nejsme roboti :) Omlouváme se.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Obchod nekomunikuje,po několikátém dotazu emailem,telefonicky ohledně stavu objednávky nepřišla žádná odpověď,po 4 dnech jsem se rozhodla odstoupit od smlouvy ,obratem byla zásilka v přepravě-zajímavé
    • při napsaní recenzí odppověď v podobě urážky z obchodu

    Reakce obchodu RAFOshop.cz

    Na emaily normálně odpovídáme, telefony bereme, nikoho neurážíme. Co bychom z toho měli, kdybychom neodpovídali a uráželi zákazníky? My si zákazníků vážíme :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • předražené zboží

    Reakce obchodu RAFOshop.cz

    Předražené zboží rozhodně nemáme, ale pokud si to myslíte, pak nechápu, proč jste si to kupoval...

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • o žádné nevím
    • Neumožňuje zaplatit zboží na dobírku a ani to není, z podmínek uvedených k placení, patrné, měli to inzerovat a já bych si zcela určitě nákup rozmyslel

    Reakce obchodu RAFOshop.cz

    Zásilky na dobírku do Zásilkovny se nám často vracely jako nevyzvednuté, náklady byly neúměrné, proto jsme dobírku u této dopravy zrušili. Pokusíme se najít takové řešení, aby to vyhovovalo oběma stranám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Ze 4 objednanych roli baliciho papiru prisly 3 zmackane, z toho 2 znacne.

    Reakce obchodu RAFOshop.cz

    Je nám líto, že jste byl nespokojený a zasíláme nové zboží, lépe zabalené.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Chybelo cast zbozi

    Reakce obchodu RAFOshop.cz

    Chybička se vloudila, omlouváme se a chybějící náplň ihned posíláme.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednala jsem si zboží, které bylo skladem. I přesto mi ale pak přišel email, že zboží nemají a čekají na dodání od dodavatele
    • Stále nemám vrácené peníze :(

    Reakce obchodu RAFOshop.cz

    Za nedodané zboží se samozřejmě omlouváme, chyba byla způsobena prodlevou mezi teoretickým a faktickým skladem - zkrátka v momentě objednávání na eshopu už bych produkt prodán v kamenné prodejně, ale do eshopu se tato informace dostane s nějakým zpožděním. Tomu nelze zabránit ani do budoucna.
    Promiňte, ale Vy si myslíte, že Vám peníze vrátí Heuréka? Jistě ne. Tak proč to nenapíšete nebo nezavoláte nám? Opakuji to tady pokaždé: když je nějaký problém, tak nám napište nebo zavolejte. Naše mailové adresy a telefonní čísla jsou zveřejněná na našich webových stránkách, tak je prosím použijte. Každý problém se snažíme vyřešit co nejdříve a vždy ke spokojenosti vás, zákazníků. Proto nás pak velice mrzí takováto negativní recenze, která navíc vzbuzuje dojem, jako bychom byli nějaký podvodný eshop.

    Děkuji.
    Tomáš Procházka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Eshop zaslal jiné zboží než objednání a zasláno k hodnocení :(

    Reakce obchodu RAFOshop.cz

    Omlouváme se, skutečně došlo k záměně vlivem podobných textů samolepek. Opakuji to tady poněkolikáté: jsme jen lidi, stát se to může, ale když se to stane, tak to prosím volejte/pište nám (ne Heuréce, ta Vám nepošle správné zboží), vždy to vyřešíme k vaší spokojenosti.
    T. Procházka - majitel

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • fotografie zboží neodpovídala zaslanému zboží

    Reakce obchodu RAFOshop.cz

    Negativní hodnocení nechápeme, protože fotka odpovídá skutečnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dorazilo úplně něco jiného než jsem si objednala!!!
    • Objednala jsme pro syna dino a přišel jednorožec
    • Určitě nedoporučuji

    Reakce obchodu RAFOshop.cz

    To nás mrzí, asi se někdo přehlédl, jsme jen lidi ;) Zboží samozřejmě vyměníme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poslali mi zavádějící informace o vyzvednutí objednávky. Silně doporučuji si možnost vyzvednutí předem telefonicky ověřit.

    Reakce obchodu RAFOshop.cz

    Bohužel jsme museli vlivem nemoci Covid-19 zkrátit otevírací dobu jedné pobočky a nestihli jsme tuto informaci dát do automaticky rozesílaných zpráv o připravenosti objednávky. Za to nám právem náleží tento hate.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zásilka dorazila v příšerném stavu - zmačkaná roztrhaná, roztrhaný byl i vnitřní obsah zásilky - papír do tiskárny, a to všech 5 balíků bez výjimky, které jsou z uvedeného důvodu zcela nepoužitelné.

    Na reklamaci dodávky obchod dosud žádným způsobem nereagoval.
    Doufám, že to je způsobeno pouze obdobím konce roku.

    Reakce obchodu RAFOshop.cz

    To nás mrzí, že se to po cestě zničilo, samozřejmě poškozené zboží nahradíme novým. Žádnou reklamaci jsme od zákaznice nedostali, až toto negativní hodnocení, které ovšem patří spíše přepravci, než nám. V podobných případech nám zavolejte, nespoléhejte na maily, už se jich ztratilo mnoho...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    9 dni a nic.

    Reakce obchodu RAFOshop.cz

    Bohužel zboží bylo ze zahraničí a dodavatel prodloužil dodací dobu, takže k nám přišlo až dnes. To se někdy stává a nemůžeme to ovlivnit. Je nám to líto.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neznámá dodací doba

    Reakce obchodu RAFOshop.cz

    Je nám líto, ale když dodavatel nedodá, tak s tím nic neuděláme. Nás to taky mrzí. :(

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Většina zboží trvale skladem
    • Rychlost dodání
    • Špatná komunikace s prodejci
    • Neodpovídají na emaily

    Reakce obchodu RAFOshop.cz

    Všechny požadavky na změnu faktur apod. řešíme, odpovídáme denně na velké množství emailů, tento mail bohužel "zapadl" - lidská chyba, za kterou se omlouváme. Vždy, když nepřijde do 2. dne odpověď, použijte telefon. U mailu nikdy nevíte, jestli dorazil. Takže nesouhlasím, že je s námi špatná komunikace - naopak k nám se (na rozdíl od velkých firem) dovoláte.