• Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Solidní jednání,bezproblémové vrácení peněz zpět.
    • Neaktuální nabídka zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Je to deset dnů od objednávky a do dnes my zboží nebylo doručeno!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá doba dodání
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Po 9 dnech od objednání zboží mi bylo sděleno, že požadované zboží je poškozeno.

    Reakce obchodu Radost od nás

    Zboží bylo na objednávku, proto jsme o vadě nevěděli a když jsme zjistili, že je kazové, přišlo nám fér Vás informovat a album špinavé od lepidla neodesílat. Dané situace je nám líto, ale toto neovlivníme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Me to You Medvídek 18cm srdce JE TAIME ....
    srdíčko bylo flekaté (špinavé), jako dárek tedy nepoužitelné a celkově medvídek zapáchá naftou...

    Reakce obchodu Radost od nás

    Dobrý den,
    od nás zboží odešlo v perfektním stavu. V žádném případě nemohl medvídek odejít špinavý a zapáchající naftou. Zajímavé je, že Vás nenapadlo se ozvat a situaci řešit...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabizeji zbozi,ktere jiz nemaji a nebude :-(
  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • posílaji rozbite zbozi

    Byl to prvni nakup. Zbozi prislo rozbite. Absolutne nedoporucuji!

    Reakce obchodu Radost od nás

    Zboží bylo odesláno ve 100% stavu, hrníček nebyl rozbitý! Bohužel byl zřejmě při přepravě rozbit a jelikož si zákaznice vybrala odeslání zboží bez pojištění, nic s tím nikdo nenadělá. Je to velká škoda, protože si v našem e-shopu může vybrat hned ze dvou typů dopravy, u které by měla zboží pojištěné křehce a toto odeslání by bylo POUZE o 5 Kč dražší. Paní tedy byla zklamána, když jsme ji sdělili, že ji nový hrnek odesílat nebudeme. Přitom, kdyby si vybrala dopravu s pojištěním, byla by situace přepravcem vyřízena. Osobně si myslím, že posílat si křehké zboží nepojištěné není dobrý nápad.