Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velice nespokojena. Nikdy vice!!!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu Queens

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.
    Můžete nás prosím kontaktovat na [email protected] a upřesnit nám, kde nastal problém?
    Rádi naše služby na základě zpětné vazby vylepšíme.

    Vaše objednávka byla bohužel pouze vytvořena a poté automaticky zrušena z důvodu nepřijetí platby.
    V objednávce byla zvolena platba kartou (on-line). Jelikož nám platba nedorazila, byla objednávka po 5 hodinách automaticky zrušena.

    Dorazil nám od vás -mail, že nechcete platit kartou on-line, ale přála byste si zaplatit kartou přímo kurýrovi.
    Jelikož nám e-mail dorazil po pracovní době, tak došlo mezitím k automatickému zrušení objednávky.
    Hned další den ráno jsme vás však informovali, že objednávka byla automaticky zrušena, ale zboží je skladem a můžete si vytvořit novou objednávku s platbou na dobírku.

    Věříme , že pokud nám dáte v budoucnu ještě šanci, tak vše proběhne ke 100% spokojenosti!
    Rádi vám také se vším pomůžeme a můžete nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky.

    Přeji vám hezký zbytek dne,
    Kristýna
    Queens

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Měl jsem objednané dvě košile, a jedna z nich v jiné barvě než jsem si objednal. Už nemám zájem..........

    Reakce obchodu Queens

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu a omlouváme se, pokud vám dorazilo jiné zboží než jste si objednal.
    Bohužel jsme nedohledali žádnou komunikaci ohledně špatně doručeného zboží. Napište nám prosím e-mail na [email protected] nebo nám zavolejte na 604 995 511 a situaci s vámi rádi vyřešíme a věříme, že najdeme vhodné řešení.

    Zboží je vždy možné vrátit v rámci 30 denní lhůty zpět na náš sklad.
    Děkujeme za pochopení.
    Queens

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Prijde storno objednavky,tak jsem si boty objednal jinde a za 2 dny mi prislo oznameni o zpracovani objednavky.

    Reakce obchodu Queens

    Dobrý den,


    děkujeme za zpětnou vazbu. Po prověření jsme zjistili, že jste si vytvořil 2 shodné objednávky.
    Ta první byla automaticky zrušena z důvodu nezaplacení. Druhá objednávka však byla úspěšně zaplacena, zpracována a doručena na výdejní místo.

    Doufáme, že jste se zbožím spokojen. :)
    Přejeme vám krásný den,
    Queens

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doručeno tričko přímo Queens,asi si nechávají dělat potisk a posílají z Číny.
    Kvalita trika je hrozná,jak hadr na vytírání po všech stránkách.A doručení trvalo dlouho.Nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejdříve mi obchod napsal, že je zboží skladem, objednala jsem ho a po 5 dnech mi přišel email, že objednávka byla zrušena, protože zboží bylo vyprodáno.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Velká velikost
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Koupené bílé ponožky Nike - šílená kvalita, ponožky jsou umělé jako sáček, strašně díky tomu kloužou, kvalita tržnice.

    Reakce obchodu Queens

    Ahoj,

    děkujeme za tvůj feedback. :) Mrzí nás, že nejsi s kvalitou zboží spokojena.
    Složení materiálu je vždy na našem webu uvedeno pod produktem.
    V případě nevyhovujícího zboží lze také produkt vrátit a to do 30 dní od převzetí objednávky. Mělo by se však jednat o nenošený produkt s originálními štítky.

    Hezký den,
    Kristýna
    Queens

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlost,
    • jedno tričko bylo úplně pokrčené, v roztrhaném sáčku, vytrhané cedulky, patrně již jednou rozbaleno, zbytek byl v pořádku. Myslím takové zboží se neprodává za plnou cenu

    Reakce obchodu Queens

    Ahoj Jano,

    děkujeme za zpětnou vazbu. :) Chtěli bychom se ti omluvit, pokud ti zboží dorazilo v takovém stavu. Víme, že by se to stávat nemělo. Bohužel se nám nepodařilo dohledat žádnou konverzaci, kde bychom dostali informaci, že se zbožím nebylo něco v pořádku.

    Ozvi se nám prosím na e-mail [email protected] nebo na tel. číslo: +420 604 99 55 11 a situaci s tebou rádi vyřešíme.
    Ještě jednou se omlouváme za komplikace.

    Děkuji za pochopení a přeji hezký den,
    Kristýna
    Queens

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si pro dceru 3 bundy. 1 bunda byla špinavá, druhé dvě různé velikosti z nichž jsem vybrala černou s černou chlupatpu ledvinkou ok. Bohužel dcerka při používání není schopna ledvinka otevírat, zip se zasekava, je to spatne ušite. Abych mohla reklamovat, musím poslat i bundu, ale jinou bundu dcera nemq, takže mi tu zbyde nefunkční ledvinka.. . Svetra černý po 1 nošení plný zmolku, budu reklamovat. Jedno velké drahé zklamání

    Reakce obchodu Queens

    Ahoj Lucie,

    děkujeme za tvou recenzi. :) Každá zpětná vazba je pro nás důležitá.
    Mrzí nás, že nejsi s kvalitou námi prodávaných produktů spokojena.
    Bohužel se nám od tebe nepodařilo dohledat žádný e-mail či zprávu, že by se zbožím nebylo něco v pořádku. Také na tvé kontaktní údaje evidujeme pouze jednu vytvořenou objednávku a to na bundu světle fialové barvy.

    Samozřejmě můžeš veškeré zboží do 2 let od jeho zakoupení reklamovat. Reklamovat můžeš pouze konkrétní produkt a zbytek objednávky je možné si ponechat.
    Pro více informací nás kontaktuj e-mailem na [email protected] nebo telefonicky na tel. čísle +420 604 995 511. Rádi ti se vším poradíme.

    Ještě jednou se omlouváme za komplikace.

    Přeji krásný den,
    Kristýna
    Queens

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Výrobek v mojí velikosti jako jediný obchod ještě byl na skladě
    • Cena výrobku
    • Nesnáším tu jejich rádoby cool komunikaci....maily typu zdar khééémo už ti letí zásilka atd je fakt hrůza tak max pro puberťáky

    Reakce obchodu Queens

    Ahoj,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že nejsi spokojen s naším způsobem komunikace. Rozumíme však tomu, že ne každému musí vyhovovat.

    Budeme se těšit na tvůj další nákup.

    Přeji krásný den,
    Kristýna
    Queens

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • nic
    • nevrací peníze

    Vracel jsem jim objednávku, dorazila jim před 3 týdny. Dle zákona mají 2 týdny na vrácení peněz, ale obchod tvrdí, že jim boty nedorazili.

    Poslal jsem jim číslo na trasování zásilky a obchod mě obviňuje z toho, že jsem jim poslal prázdnou krabici.

    Pokud chcete dostat peníze zpět, zde rozhodně nenakupujte.

    Reakce obchodu Queens

    Ahoj Jirko,

    děkujeme za tvůj feedback. :) Každá zpětná vazba je pro nás důležitá.
    Nemáme žádný problém přijmout od zákazníka zboží nazpět v rámci 30 denní lhůty a následně mu vrátit peníze.
    Denně se k nám doručí desítky vratek, které se vždy snažíme zpracovat co nejrychleji.

    Celou situaci jsme pečlivě prověřili a dle všech dostupných informací k nám tenisky opravdu nedorazily.
    Dle skladových zásob tyto tenisky na naší centrále nemáme a také váha tebou odeslané zásilky byla 0,02 kg, což neodpovídá váze tenisek. Váhu zásilky jsme také prověřili přímo s dopravcem, který nám tuto váhu potvrdil.

    Děkuji za pochopení a přeji hezký den,
    Kristýna
    Queens

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod umoznuje zadat neautorizovany e-mail, ktery tak dorazi nekomu, kdo u nich nenakupuje.

    Obchod umoznuje zadat neautorizovany e-mail, ktery tak dorazi nekomu, kdo u nich nenakupuje.

    Reakce obchodu Queens

    Ahoj!

    Mrzí nás, že ti od nás dorazily emaily, které patřily někomu jinému, bohužel však není možné ovlivnit, zda-li někdo z našich zákazníků omylem nezadal chybnou emailovou adresu. Pokud se však stane, že ti od nás dorazí zpráva, která patří někomu jinému, ozvi se a pokusíme se to vyřešit.

    Přejeme fajn den.

    Sarah
    Queens

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které obchod označuje skladem, skladem nemá. To považuji za hodně neseriozní.

    Reakce obchodu Queens

    Ahoj Jakube,

    děkujeme za tvůj feedback. :) Ještě jednou se omlouváme za komplikace s tvou objednávkou.
    Bohužel při kontrole zboží před odesláním tvé objednávky jsme zjistili, že mikina nám došla od dodavatele s vadou.

    Z tohoto důvodu jsme ti ji nemohli odeslat.

    Věříme, že pokud nám dáš ještě šanci, tak tvá další objednávka proběhne bez komplikací a k tvé 100% spokojenosti.

    Děkuji za pochopení a přeji krásný den,
    Kristýna
    Queens

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • sleva pro stálé zákazníky
    • pomalé odbavení
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prosím, neuvádějte u stejného modelu tři různé výšky. Je to opravdu zavadějící

    Reakce obchodu Queens

    Ahoj Mikuláši,

    děkujeme za tvůj feedback. :) Bohužel nedokážeme dohledat žádnou komunikaci s tebou ohledně rozměrů zboží. Budeme rádi, když nám pošleš odkaz a více informací na e-mail [email protected] , kde se daná chyba nachází.

    Zákazník je u nás vždy na prvním místě a naše služby se snažíme neustále zlepšovat.
    Uděláme maximum pro to, abychom ti poradili a zodpověděli všechny tvé dotazy.

    Děkuji za pochopení a přeji hezký den,
    Kristýna
    Queens

  • Zásilka je od 9.4. v exp. depu...:(

    Reakce obchodu Queens

    Ahoj Zuzano,

    děkujeme za tvou zpětnou vazbu. :) Mrzí nás komplikace při doručování tvého balíčku způsobené dopravcem.
    Přepravní společnost jsme již kontaktovali a zažádali o dohledání balíčku a co nejrychlejší doručení.

    Rádi bychom ti tričko zaslali znova, bohužel je v tvé velikosti již vyprodáno.
    Tvou objednávku jsme v pořádku předali dopravci dne 8.4. 2021. Bohužel poté už nedokážeme dobu doručení nijak ovlivnit.

    Z naší strany však vždy děláme maximum pro to, aby byl balíček u tebe co nejdříve.

    Věříme, že pokud nám v budoucnu dáš ještě šanci, tak tvá objednávka proběhne bez jakýchkoliv problémů ke tvé 100% spokojenosti.

    Děkuji za pochopení a přeji hezký den,
    Kristýna
    Queens

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Vráceno z důvodu špatné velikosti. Bohužel poštovné jsem si, oproti předchozí informaci, kterou jsem z Queens dostal, musel hradit sám.

    Reakce obchodu Queens

    Ahoj Jakube,

    děkujeme za tvou zpětnou vazbu. Bohužel jsme nedohledali žádnou komunikaci s tebou ohledně vrácení zboží a proplacení poštovného. Moc rádi ti poštovné zpětně proplatíme.

    Stačí, když nám pošleš e-mail na [email protected] s číslem objednávky, popřípadě vratky a do přílohy vložíš fotku podacího lístku. Částku za poštovné ti obratem zašleme na tvůj účet.

    Budeme se těšit na tvůj další nákup a kdybys měl v budoucnu jakýkoliv dotaz, tak nás neváhej kontaktovat telefonicky na čísle +420 604 995 511, e-mail nebo na náš Facebook.

    Uděláme maximum pro to, abychom ti poradili a zodpověděli všechny tvé dotazy.

    Měj se krásně,
    Kristýna, Queens

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Jinak jsme byli spokojeni

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Špatná komunikace

    Zboží bylo doručeno na jinou adresu, čekala jsem na něj 3 týdny. Obchod ani nenabídl žádnou kompenzaci ani omluvu. Bylo mi také řečeno, že jsem objednávku zrušila a chci vrátit peníze, což nebyla pravda.

    Reakce obchodu Queens

    Ahoj Adélo,

    děkujeme za tvou zpětnou vazbu. Každý feedback ze strany zákazníka je pro nás opravdu důležitý. Rádi bychom se ti ještě jednou omluvili za komplikace s tvou objednávkou. Kolegové opravdu během předvánočního náporu přehodili štítek na tvém balíčku. Nutno však podotknout, že ihned po zjištění této skutečnosti jsme tě telefonicky informovali.
    Vím, že by k těmto chybám docházet nemělo a kolegové byli ihned upozorněni, aby si dávali při odesílání balíčků větší pozor.
    Celou tuto nepříjemnou situaci jsme se snažili vyřešit co nejrychleji. Tebou objednané zboží dorazilo na naši centrálu 23.12. 2020. Bohužel námi odeslané balíčky z tohoto dne byly již odvezeny. Z důvodu vánočních svátků tedy mohl být balíček odeslán až v pondělí 28.12. 2020 a dne 30.12. 2020 byl připraven k vyzvednutí na pobočce Zásilkovny.
    Do balíčku jsme ti také jako omluvu přihodili malou pozornost. Mrzí nás, pokud jsme dle tvých slov dostatečně neomluvili.
    Věříme, že pokud nám dáš ještě šanci, tvá další objednávka proběhne bez komplikací.

    Přejeme všechno nejlepší v tomto roce!

    Kristýna, Queens

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nezmyselne poziadavky po platbe cez paypal

    Reakce obchodu Queens

    Ahoj Marian,

    děkujeme za zpětnou vazbu, mrzí mě, že s našim přístupem nejsi spokojen. Opravdu se snažíme vyjít zákazníkovi vždy vstříc a dojít k vyřešení situace, které vyhovuje oběma stranám. Bohužel jsme v případě tvé objednávky skutečně nebyli schopni ji odeslat na jinou adresu, než byla uvedena ve tvém PayPal účtu, prostřednictvím kterého jsi za objednávku zaplatil. Jedná se v tomto případě o doporučení společnosti PayPal, jelikož pro nás, jakožto odesílatele, by bylo velmi složité prokázat, že zásilka byla skutečně koncovému zákazníkovi doručena, pokud by se jednalo o adresu, která se s údaji v PayPal účtu neshoduje. Z tohoto důvodu jsme ti nabídli několik dalších způsobů platby a doručení a vytvoření nové objednávky společně s okamžitým vrácením peněz. Je mi líto, že ti žádná z možností nevyhovovala, objednávka byla tedy zrušena a peníze ti byly ihned vráceny nazpět.

    Doufám, že i po této ojedinělé zkušenosti se rozhodneš dát nám šanci a věřím, že budeš se svým příštím nákupem spokojen.

    Děkuji za tvé pochopení a přeji hezký den.

    Sarah

    Queens