Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Nedoporučuji, po 8. dnech čekání na doručení objednávky jsem byl až na moji urgenci informován, že výrobce nemá zboží skladem a nedokáží mi tak říci, kdy jej naskladní. Přitom při objednání zboží svítilo zeleně, že je skladem.

    Obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Z Vaší recence si vezmeme ponaučení a budeme se snažit chybu neopakovat.

    Od doby, kdy skupina Rockaway vlastní srovnávač Heuréka a jeden z největších eshopů Mall, nezasíláme do Heuréky data ohledně objednávek a tím pádem nemůžeme tuto objednávku dohledat, abychom mohli adekvátně reagovat. Rádi bychom však informovali ostatní nakupující, že naše hodnocení před ukončením zasílání dat bylo v rozmezí 90-95%. Nebudeme se na nic vymlouvat a uznáme, že z tisíce objednávek se některé nepodaří ihned vyřídit k úplné spokojenosti zákazníka. Jedná se však o ojedinělé případy, které se následně řeší individuálně a nikdy nezůstaly nevyřízené. Z pravidla jde o chyby v synchronizaci skladové dostupnosti, chyby dopravců, barevné odstíny produktů a barevné mixy produktů pod jedním kódem (obvykle chyba dodavatele).

    Doufáme, že těchto pár recenzí v rozmezí několika měsíců Vás neodradí od nákupu v našem eshopu.

    Děkujeme.

    Zákaznická podpora, [email protected]

  • 20 %

    • velmi rychle dodaní
    • došlo jiné zboží

    tento obchod nabízel velmi rychle dodání a to skutečně bylo obdivuhodné 28.3.jsem objednala a 29 dopoledne obdržela. To ale bylo jediné po obdržení balíčku jsem zjistila že potápěčské brýle č.20013794 3+ byly zaměněny za 55913 8+ což je pro nás nepoužitelné . Reklamovat to nechci protože se jde o malou částku . I když má tento obchod velkou nabídku tak příště bych si už nic neobjednala.

    Reakce obchodu QRSHOP.cz


    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Z Vaší recence si vezmeme ponaučení a budeme se snažit chybu neopakovat.

    Od doby, kdy skupina Rockaway vlastní srovnávač Heuréka a jeden z největších eshopů Mall, nezasíláme do Heuréky data ohledně objednávek a tím pádem nemůžeme tuto objednávku dohledat, abychom mohli adekvátně reagovat. Rádi bychom však informovali ostatní nakupující, že naše hodnocení před ukončením zasílání dat bylo v rozmezí 90-95%. Nebudeme se na nic vymlouvat a uznáme, že z tisíce objednávek se některé nepodaří ihned vyřídit k úplné spokojenosti zákazníka. Jedná se však o ojedinělé případy, které se následně řeší individuálně a nikdy nezůstaly nevyřízené. Z pravidla jde o chyby v synchronizaci skladové dostupnosti, chyby dopravců, barevné odstíny produktů a barevné mixy produktů pod jedním kódem (obvykle chyba dodavatele).

    Doufáme, že těchto pár recenzí v rozmezí několika měsíců Vás neodradí od nákupu v našem eshopu.

    Děkujeme.

    Zákaznická podpora, [email protected]

  • 100 %

    • Spokojenost 100 procentní! Byla jsem zaskočena s jakou rychlostí a vstřícností byla vyřízená objednávka a následná reklamace. ZA VADU BYL ZODPOVĚDNÝ VÝROBCE, ne eshop. Ale QRshop se k tomu postavil úžasně a vše bylo v nejkratší možné době vyřešeno. Velká pochvala lidského přístupu!
    • Nic

    Doporučuji.

  • 10 %

    • nic
    • Objednano zbozi 01.02.2017 dorazilo ale uplne jina velikost .
    • Den pote odeslano zpet po 2 urgencich dnes 16.3.2017 stále peníze na účtu nejsou .

    Neseriozni jednání .Nedoporučuji ani prohlížet stránky !!!!!

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Z Vaší recence si vezmeme ponaučení a budeme se snažit chybu neopakovat.

    Od doby, kdy skupina Rockaway vlastní srovnávač Heuréka a jeden z největších eshopů Mall, nezasíláme do Heuréky data ohledně objednávek a tím pádem nemůžeme tuto objednávku dohledat, abychom mohli adekvátně reagovat. Rádi bychom však informovali ostatní nakupující, že naše hodnocení před ukončením zasílání dat bylo v rozmezí 90-95%. Nebudeme se na nic vymlouvat a uznáme, že z tisíce objednávek se některé nepodaří ihned vyřídit k úplné spokojenosti zákazníka. Jedná se však o ojedinělé případy, které se následně řeší individuálně a nikdy nezůstaly nevyřízené. Z pravidla jde o chyby v synchronizaci skladové dostupnosti, chyby dopravců, barevné odstíny produktů a barevné mixy produktů pod jedním kódem (obvykle chyba dodavatele).

    Doufáme, že těchto pár recenzí v rozmezí několika měsíců Vás neodradí od nákupu v našem eshopu.

    Děkujeme.

    Zákaznická podpora, [email protected]

  • 60 %

    Chci reagovat na svoji predchozi recenzi a dodat, ze obchod mi nakonec rozdil v dobirce skutecne zaslal na ucet.

  • 10 %

    • Zboží bylo doručeno.
    • Zboží jsem objednala s odběrem na pobočce DPD, druhý den mi volali, že vybraná pobočka již pro osobní odběr není v nabídce a nabídli mi pobočku Uloženky. O změně konečné částky mě během telefonátu neinformovali. Následně mi přišel email, že zboží je doručováno na pobočku České pošty a za dobírku budu platit místo 15Kč korun 40. Během telefonátu jsem tedy byla mylně informována o místě osobního odběru (nikoliv Uloženka, ale Česká pošta) a nebyla jsem upozorněna na navýšení konečné částky. Když jsem obchod emailem upozornila, že s tímto nesouhlasím, nikdo se neozval. Teprve když jsem si zboží vyzvedla a zaplatila navýšenou částku, ozvali se, ovšem email byl v podstatě nesmyslný. Požádala jsem tedy o vrácení rozdílu na účet (ač se jednalo o celkem směšnou částku, trvala jsem na vrácení, neboť jsem nebyla spokojená s přístupem obchodu), dodneška však částka na účet nedorazila, ač mi to přislíbili.

    NEDOPORUČUJI PRO NEKOREKTNÍ JEDNÁNÍ OBCHODU.

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Z Vaší recence si vezmeme ponaučení a budeme se snažit chybu neopakovat.

    Od doby, kdy skupina Rockaway vlastní srovnávač Heuréka a jeden z největších eshopů Mall, nezasíláme do Heuréky data ohledně objednávek a tím pádem nemůžeme tuto objednávku dohledat, abychom mohli adekvátně reagovat. Rádi bychom však informovali ostatní nakupující, že naše hodnocení před ukončením zasílání dat bylo v rozmezí 90-95%. Nebudeme se na nic vymlouvat a uznáme, že z tisíce objednávek se některé nepodaří ihned vyřídit k úplné spokojenosti zákazníka. Jedná se však o ojedinělé případy, které se následně řeší individuálně a nikdy nezůstaly nevyřízené. Z pravidla jde o chyby v synchronizaci skladové dostupnosti, chyby dopravců, barevné odstíny produktů a barevné mixy produktů pod jedním kódem (obvykle chyba dodavatele).

    Doufáme, že těchto pár recenzí v rozmezí několika měsíců Vás neodradí od nákupu v našem eshopu.

    Děkujeme.

    Zákaznická podpora, [email protected]

  • 10 %

    • Hezký eshop (ale to je tak asi vše)
    • Laxní přístup.
    • Pomalá reakce - tedy pokud se nějaké dočkáte.

    Chtěla jsem objednat rohož a potřebovala jsem upravit velikost - jak sami v eshopu nabízejí. Nedostalo se mi potvrzení objednávky, natož odpovědi na realizaci úpravy. Po telefonickém dotazu (to že jsem jim volala 3x než jsem se dovolala v pracovní době v průběhu dne-tedy mohli se sami ozvat, že), mi bylo nejistě řečeno, že by to asi šlo a že mi pošlou potvrzení, týden nic a tak jsem objednávku zrušila. Neskutečný přístup, nechápu, jak můžou mít nějaké výdělky.

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Z Vaší recence si vezmeme ponaučení a budeme se snažit chybu neopakovat.

    Od doby, kdy skupina Rockaway vlastní srovnávač Heuréka a jeden z největších eshopů Mall, nezasíláme do Heuréky data ohledně objednávek a tím pádem nemůžeme tuto objednávku dohledat, abychom mohli adekvátně reagovat. Rádi bychom však informovali ostatní nakupující, že naše hodnocení před ukončením zasílání dat bylo v rozmezí 90-95%. Nebudeme se na nic vymlouvat a uznáme, že z tisíce objednávek se některé nepodaří ihned vyřídit k úplné spokojenosti zákazníka. Jedná se však o ojedinělé případy, které se následně řeší individuálně a nikdy nezůstaly nevyřízené. Z pravidla jde o chyby v synchronizaci skladové dostupnosti, chyby dopravců, barevné odstíny produktů a barevné mixy produktů pod jedním kódem (obvykle chyba dodavatele).

    Doufáme, že těchto pár recenzí v rozmezí několika měsíců Vás neodradí od nákupu v našem eshopu.

    Děkujeme.

    Zákaznická podpora, [email protected]

  • 10 %

    • Objednavka uskutečněna ,zboží uvedeno skladem a zaplaceno online kartou. Druhý den telefonát že zboží skladem není at pošlu č.učtu že vrátí platbu. Je to 14 dní platbu zpět nemám. NEDOPORUČUJI.

    Zboží skladem ve finále nebylo skladem, a do dneška nemám platbu zpět.

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Z Vaší recence si vezmeme ponaučení a budeme se snažit chybu neopakovat.

    Od doby, kdy skupina Rockaway vlastní srovnávač Heuréka a jeden z největších eshopů Mall, nezasíláme do Heuréky data ohledně objednávek a tím pádem nemůžeme tuto objednávku dohledat, abychom mohli adekvátně reagovat. Rádi bychom však informovali ostatní nakupující, že naše hodnocení před ukončením zasílání dat bylo v rozmezí 90-95%. Nebudeme se na nic vymlouvat a uznáme, že z tisíce objednávek se některé nepodaří ihned vyřídit k úplné spokojenosti zákazníka. Jedná se však o ojedinělé případy, které se následně řeší individuálně a nikdy nezůstaly nevyřízené. Z pravidla jde o chyby v synchronizaci skladové dostupnosti, chyby dopravců, barevné odstíny produktů a barevné mixy produktů pod jedním kódem (obvykle chyba dodavatele).

    Doufáme, že těchto pár recenzí v rozmezí několika měsíců Vás neodradí od nákupu v našem eshopu.

    Děkujeme.

    Zákaznická podpora, [email protected]

  • 100 %

    • Rychlé vyřízení.
    • Zboží dorazilo do 3dnů v pořádku.
    • Bezva ceny.
    • NIC

    Naprostá důvěra a doporučení

  • 10 %

    • Nic
    • Objednala a online kartou ihned zaplatila zboží inzerovane skladem, za tři dny mi přišel mail ze objednávku stornovali protože zboží během těch dnů vyprodali. Je to již 6 dni a nemam ani zboží ani vracene peníze :( a komunikace obchodu ustala.

    Velmi nespolehlivy obchod. Rozhodne nedoporučuji!

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Z Vaší recence si vezmeme ponaučení a budeme se snažit chybu neopakovat.

    Od doby, kdy skupina Rockaway vlastní srovnávač Heuréka a jeden z největších eshopů Mall, nezasíláme do Heuréky data ohledně objednávek a tím pádem nemůžeme tuto objednávku dohledat, abychom mohli adekvátně reagovat. Rádi bychom však informovali ostatní nakupující, že naše hodnocení před ukončením zasílání dat bylo v rozmezí 90-95%. Nebudeme se na nic vymlouvat a uznáme, že z tisíce objednávek se některé nepodaří ihned vyřídit k úplné spokojenosti zákazníka. Jedná se však o ojedinělé případy, které se následně řeší individuálně a nikdy nezůstaly nevyřízené. Z pravidla jde o chyby v synchronizaci skladové dostupnosti, chyby dopravců, barevné odstíny produktů a barevné mixy produktů pod jedním kódem (obvykle chyba dodavatele).

    Doufáme, že těchto pár recenzí v rozmezí několika měsíců Vás neodradí od nákupu v našem eshopu.

    Děkujeme.

    Zákaznická podpora, [email protected]

  • 10 %

    • Absolutně nespolehlivý obchod
    • Objednávka poslána 14.12.2016
    • Dle jejich obchodu je zboží skladem a pozítří bude dodáno.
    • 19.12.2016 mi bylo sděleno, že se vše vyřídí
    • Dnes mi po druhém telefonátu řekli, že zboží není skladem a nebude dodáno, ačkoliv na netu je stále napsáno, že zboží je skladem a bude dodáno pozítří, tak se dělají z lidí srandu nebo co ....

    ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Z Vaší recence si vezmeme ponaučení a budeme se snažit chybu neopakovat.

    Od doby, kdy skupina Rockaway vlastní srovnávač Heuréka a jeden z největších eshopů Mall, nezasíláme do Heuréky data ohledně objednávek a tím pádem nemůžeme tuto objednávku dohledat, abychom mohli adekvátně reagovat. Rádi bychom však informovali ostatní nakupující, že naše hodnocení před ukončením zasílání dat bylo v rozmezí 90-95%. Nebudeme se na nic vymlouvat a uznáme, že z tisíce objednávek se některé nepodaří ihned vyřídit k úplné spokojenosti zákazníka. Jedná se však o ojedinělé případy, které se následně řeší individuálně a nikdy nezůstaly nevyřízené. Z pravidla jde o chyby v synchronizaci skladové dostupnosti, chyby dopravců, barevné odstíny produktů a barevné mixy produktů pod jedním kódem (obvykle chyba dodavatele).

    Doufáme, že těchto pár recenzí v rozmezí několika měsíců Vás neodradí od nákupu v našem eshopu.

    Děkujeme.

    Zákaznická podpora, [email protected]

  • 30 %

    • Rychlé dodání a e-mailová komunikace bez chyby
    • Balík obsahoval úplně jiné zboží, než bylo objednáno, požadované zboží se prý již nevyrábí, nicméně je v nabídce nadále, bylo mi nabídnuta alternativa,bohužel rozměry neodpovídaly, tudíž jsem požadovala vrácení peněz.
    • Podala jsem reklamaci, e-mailová a telefonická komunikace výborná až do doby, kdy jsem měla předat reklamované zboží přepravci. Domluvený čas pro předání byl pátek 16.12. 2016, od 10-13 hod. Nikdo mi nezavolal, nikdo nepřijel,, napsán e-mail na QRSHOP, odepsáno, že mají toho zřejmě moc, že se přepravce ozve buď o víkendu, nebo v pondělí 19.12. NESTALO SE TAK!
    • Takže bohužel, již nevěřím, že by reklamace dopadla k mé spokojenosti a tudíž tento e-shop nedoporučuji, jelikož mu nemohu již důvěřovat.

    Za sebe nemohu doporučit, e-shop zklamal mou důvěru a již nevěřím, že po vrácení zboží bych se dočkala peněz zpět.

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Z Vaší recence si vezmeme ponaučení a budeme se snažit chybu neopakovat.

    Od doby, kdy skupina Rockaway vlastní srovnávač Heuréka a jeden z největších eshopů Mall, nezasíláme do Heuréky data ohledně objednávek a tím pádem nemůžeme tuto objednávku dohledat, abychom mohli adekvátně reagovat. Rádi bychom však informovali ostatní nakupující, že naše hodnocení před ukončením zasílání dat bylo v rozmezí 90-95%. Nebudeme se na nic vymlouvat a uznáme, že z tisíce objednávek se některé nepodaří ihned vyřídit k úplné spokojenosti zákazníka. Jedná se však o ojedinělé případy, které se následně řeší individuálně a nikdy nezůstaly nevyřízené. Z pravidla jde o chyby v synchronizaci skladové dostupnosti, chyby dopravců, barevné odstíny produktů a barevné mixy produktů pod jedním kódem (obvykle chyba dodavatele).

    Doufáme, že těchto pár recenzí v rozmezí několika měsíců Vás neodradí od nákupu v našem eshopu.

    Děkujeme.

    Zákaznická podpora, [email protected]

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Děkujeme, všechny kočky u nás doma byly spokojené/

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • přehlednost, spoehlivost

    spokojenost

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za kladnou recenzi. Jsme rádi, že vše proběhlo v pořádku a jste spokojena.

    S pozdravem,
    Kateřina Konečná, zákaznická podpora, [email protected]

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Velké množství produktů
    • -

    Velmi dobrá komunikace!
    Potřeboval jsem dodatečně rozšířit objednávku a vše proběhlo bez problému.

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den pane Jiří,

    ráda bych Vám poděkovala za pozitivní zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste byl s nákupem spokojen. Ano, produktů máme v nabídce opravdu hodně, aktuálně něco okolo 80000 tisíc produktů včetně variant. Taktéž se snažíme o kvalitní zákaznickou podporu.

    S pozdravem,
    Martina Kovaříková, zákaznická podpora, [email protected]

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dobrá cena,rychlé dodání.

    Doporučuji.

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den paní Miloslavo,

    děkujeme za doporučení. Jsme rádi, že vše proběhlo k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem,
    Jiří Buchta, zákaznická podpora, [email protected]

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Hlavně cena a výběr.
    • Nic

    Doporučuji.

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Děkujeme za kladné hodnocení a doporučení. Vážíme si jej.

    S pozdravem,
    Martin Šlauer, zákaznická podpora, [email protected]

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost ,radost ,krása

    do ruky za dopravné se mi rentuje ( než jezdit pro zboží )

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    jsme rádi, že jste byl spokojen s rychlostí dodání zboží i s naším e-shopem celkově. Děkujeme za pozitivní zpětnou vazbu.

    S pozdravem,
    Michal Sitek, zákaznická podpora, [email protected]

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • rychlost
    • solidnost
    • neuvádí velikostní tabulky

    doporučuji

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den Jano,

    rád bych poděkoval za zpětnou vazbu a doporučení. Jsme rádi, že jste byla spokojena.

    Co se velikostních tabulek týká, jsme si toho vědomi a již brzy bude doprogramována funkcionalita, aby se k sortimentu daly tabulky přehledně doplňovat. Každý dodavatel to má jinak a v jiném formátu, tak jsme museli přijít s univerzálním řešením, které finalizujeme.

    Děkujeme.

    S pozdravem,
    Martin Šlauer, zákaznická podpora, [email protected]