Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Obchod prudel tu píše NEPRAVDY, nevolal jsem v neděli,ale v pondělí, byl jsem nehorázně vyřván. Ve středu v den státního svátku mi přišel email s tím, že je zboží odesláno. Ale bohužel na špatnou adresu, na fakturační, nikoli na doručovací. Chtěl jsem napravit tuto chybu, tak tedy volám,abych na toto upozornil, protože v případě doručení na fakturační adresu by k doručení nemohlo dojít. Vhtěl jsem tedy předejít tomu, aby se zboží vracelo a obchodu nevznikla ztráta. Ale k mému velkému údivu jsem byl opět vyhulákán, co si to vůbec dovoluji. Jak již jsem psal, s takto arogantním jednáním jsem se nesetkal. Chápu, že byl svátek, ale pouze jsem napravoval chybu vašeho obchodu , za což jsem byl jak malý spratek utřen a nakonec jste mi i telefon dokonce " típnul " Sám jsem majitelem obchodu a pracuji s lidmi, není to určitě jednoduché, ale tohle co jste předvedl , jsem snad v životě nezažil a nikdy bych si to ke svým zákazníkům nedovolil.
    Hezký den a lepší přístup k zákazníkům pane AROGANTNÍ.