• Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychla komunikace , nabidnuto zbozi ,jiny typ baleni za vyzsi cenu.
    • 5 ze 6 baleni doruceno s propadlou expiracni dobou !!!
    • Propadle zbozi?

    Reakce obchodu pro Zahrádkáře

    Dobrý den,
    moc se omlouváme za expirační dobu. Cena byla snížená právě kvůli expiraci, ale prošlé zboží jsme určitě poslat nechtěli. Pokud budete chtít zboží vrátit, určitě Vám peníze pošleme zpět.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nakupují v tomto obchodě poprvé zatím zboží nedorazila a žádná komunikace ze strany obchodu.o

    • asi nečtou objednávky

    nejsem spokojená

    Reakce obchodu pro Zahrádkáře

    Za záměnu produktů se moc omlouváme a správný produkt již byl zaslán na Vaši adresu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Předlouhá dodací lhůta vše ostatní eliminuje.
    • Po cca dvou týdnech jsem zboží dosud neobdržel

    Zboží jsem zaplatil předem, což se obecně nedoporučuje, ale zatím jsem měl vždy s jinými obchody dobrou zkušenost. Jde zde o částku 186,- Kč a pokud o ni přijdu, nic se v podstatě nestane.

    Reakce obchodu pro Zahrádkáře

    Jelikož zákazník zadal jiný variabilní symbol, než byl uvedený na faktuře, platba se nám nespárovala a museli jsme ji ručně dohledat. Zboží jsme pak ihned poslali. V naší firmě o peníze určitě nepřijdete.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Bylo dodáno jinak barevné zboží
    • Nepřehledné výdejní místo

    Reakce obchodu pro Zahrádkáře

    Zákazník zboží přebíral osobně v našem kamenném obchodě. Zboží si odebral bez výhrad, tak je jeho hodnocení poněkud překvapivé...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    naprostá nespokojenost s dodací lhůtou placeno převodem před 10 dny a stále nic!

    Reakce obchodu pro Zahrádkáře

    Zákazníkovi se omlouváme za zdržení. Problém byl ve spárování faktury a platby v bankovním účetnictví. Proto nebylo přichystané zboží expedováno dříve.Nyní je již vše vyřešeno ke spokojenosti zákazníka.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    nakoupene zboží nemá pozadovane a deklarovane funkce

    Reakce obchodu pro Zahrádkáře

    Bohužel netušíme, co tím zákazník myslí, protože nás nekontaktoval. a nemůžeme tedy jeho problém řešit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uvadi ze ceny jsou vcetne DPH ale dodavatel je pritom neplatce DPH.

    Reakce obchodu pro Zahrádkáře

    V emailu zákazník uvedl, že byl se zbožím i dodávkou spokojen, ale měl výhrady , jak máme ceny označeny. V obchodních podmínkách je v posledním odstavci napsáno, že nejsme plátci DPH. Pokud zákazník tyto podmínky nečetl a potřebuje mít poslední slovo - viz. hodnocení, má tady možnost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace

    objednávejte tak 2 mesíce dopředu

    Reakce obchodu pro Zahrádkáře

    Zákaznice si objednala zboží, u kterého jsme měli uvedeno, že není skladem. Nábídli jsme jí náhradu s tím, že původně objednané zboží bude do týdne. Vyměnili jsme si několi emailů s tím, že paní byla informována, že je zboží již na skladě. Na to jsme se až z tohoto hodnocení dověděli, že o zboží již nemá zájem.Bohužel pokud paní ignoruje informace o stavu zboží na skladě, nejsme kouzelníci a nedokážeme jí ho vyčarovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - na webu dvě rozdílné provozní doby, kdy je možno zboží osobně vyzvednout v prodejně a provozní doba prodejny
    • - na webu chybějící informace o detailu platby, zda je osobně v prodejně také možno platit kartou a nejen hotově

    nekvalitní přístup obchoníka, zkrátka eshop si může zřídit každý ...

    Reakce obchodu pro Zahrádkáře

    Děkujem zákaznici za její připomínky. Chybu jsme opravili. Nicméně s tak povýšenou a neslušnou komunikací jsem se ještě nesetkal. L.P.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem si objednal za lákovou cenu,objednávku potvrdili a pak zrušili. Co víc dodat.

    Reakce obchodu pro Zahrádkáře

    Zboží jsme dali do výprodejové akce. Měli jsme skladem posledních několik kusů a bohužel bylo vyprodáno během hodiny. Omlouváme se.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Kalcolitu forte bylo inzerováno i fakturováno litrové balení, v zásilce bylo však pouze půllitrové!!!

    Reakce obchodu pro Zahrádkáře

    Mrzí nás , že se nám zákazník neozval s reklamací,že jsme mu, jak píše, poslali 0,5l balení namísto 1l. Dověděli jsme se to až z tohoto hodnocení. Pokud se stala u nás chyba, není žádný problém ji dořešit ke spojenosti zákazníka, jen o ní musíme vědět.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevim.
    • 1. bylo zaslano jiné zbozi, nez objednane
    • 2. obchod nekomunikuje, odmita resit reklamaci

    Nic v tomto obchodu nekupovat.

    Reakce obchodu pro Zahrádkáře

    Je pravda,že jsme zaslali jiny druh mrkve, než si zákazník objednal.Zákazníkovi jsme omluvili a zaslali zaměněné semeno dopisem zdarma. V zásilce dostal i semínka navíc. Na toto nám odpověděl, že ho to " neoslovilo" .Tedy není pravda, že bychom se problém nesnažili vyřešit a nekomunikovali.

  • Poslali mi úplně jiné zboží, než které jsem si objednala. Stane se. S vrácením nebyl problém.Jen mě mrzí, že mnou objednané zboží nebylo a údajně ani nebude a taky bylo odstraněno z nabídky. Jsem nucena ho zakoupit na Slovensku, kde je velkoobchod a ochotně mi paní sdělila prodejny, do kterých zboží dodávají. Myslím si, že není problém objednat zboží ze Slovenska i do této prodejny.

    Reakce obchodu pro Zahrádkáře

    Ano je pravda, že pracovnice ve skladu udělaly chybu a poslaly jiné zboží. Zákaznice vrátila zboží a ihned jsme ji vyplatili peníze.Zboží jsme z nabídky stáhli do doby, než se nám podaří sehnat, v tom nevidím nic špatného. Pokud zákaznice nechce déle čekat (i když jsme se spolu domluvili, že se zboží pokusíme sehnat) je nám to líto a ještě víc nás mrzí tento ne zcela pravdě odpovídající komentář.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Bohužel v dnešní době si představuji vyšší profesionalitu obchodu. O zboží, které prodávám přeci také musím něco vědět.Obchod funguje. Pokud ale nejste rozený zahradník a očekáváte nějakou radu, jděte jinam nebo se nespoléhejte a hledejte informace na netu. Stejně tak pokud pospícháte, raději si ověřte dostupnost produktů. Pokud bych se byla nezeptala, tak mi o chybějící položce nikdo nedal vědět a balíček by čekal dál.

    Bohužel v dnešní době si představuji vyšší profesionalitu obchodu. O zboží, které prodávám přeci také musím něco vědět a komunikace se zákazníkem by při chybějícím boží měla být na prvním místě.

    Reakce obchodu pro Zahrádkáře

    Naše stanovisko k hodnocení je toto: zboží bylo objednáno 4.3. a vyexpedovali jsme ho 6.3. Pokud zákaznice očekává, že bude mít zboží do 24 hodin, tak to opravdu není možné.Myslím, že negativní reakce má původ jinde.Zákaznice si objednala cibuli šalotku a předpokládám, že si neuvědomila, že je rozdíl ve velikosti cibule šalotky od klasické sazečky. Po telefonickém hovoru jsem jí navrhnul, že může zboží vrátit a také jsem jí zaslal uznávací list odrůdy. Zákaznice nám pak oznámila, že si zboží nechá a nebude ho vracet. Nemyslím si, že bychom nevěděli nic o tom, co prodáváme. Rádi poradíme, když má zákazník nějaký dotaz, ale myslím, že by měl také trošku vědět, že když si objedná "česnek, nemůže očekávat cibuli."