Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zkušenost naprosto hrozná. Díky Bohu jsem neplatil předem, jelikož bez jakéhokoliv vysvětlení i doposud zboží "skladem" nebylo doručeno. Možná darebáci, kdy o peníze z platby předem přijdete. Raději zde nikdy nenakupovat. Rozhodně krám nedoporučuji.

    Reakce obchodu Propom

    Dobrý den,

    omlouváme se za delší čekání, bohužel jsme měli špatnou informaci na stránkách a vámi objednané kalhoty nebyly skladem, i když být měly. O své peníze se rozhodně nikdo bát nemusí, dlouhodobě disponujeme puncem "ověřeno zákazníky" přímo od Heureky, který garantuje zákazníkům, že náš e-shop funguje naprosto správně.

    Přeji hezký den
    Dominik Walter, Propom s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zbozi nebylo skladem i kdyz se na internetovych strankach zobrazovalo skladem.

    Reakce obchodu Propom

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu a omlouváme se za chybnou informaci na našich stránkách. Informaci o nedostupnosti zboží jsme vám nicméně poskytli ještě před vytvořením objednávky, když jste k nám telefonovala a na dostupnost se ptala. Není nám tedy úplně jasné, proč jste zboží i přes tuto informaci objednala.

    S pozdravem

    Dominik Walter
    Propom s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno ve středu.nasledujici týden zboží ani v úterý nedodáno.a to sem zvolil osobní odběr.musim se smát,takhle si obchod nepřadstavuji.Amatéři.už nikdy.

    Reakce obchodu Propom

    Dobrý den,

    omlouváme se, bohužel jednu položku jsme neměli skladem na centrále a musela být objednána u dodavatele. Mám zprávu od kolegyně z prodejny, že je s Vámi již v kontaktu a na nápravě situace pracuje.

    Přeji hezký den

    Propom s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před časem jsem si objednal jsem rukavice. S tím, že si je vyzvednu na prodejně. Dodnes mi nedorazila žádná zpráva, že jsou připraveny k odběru. Odjíždím na pár týdnů pryč, rukavice jsem si chtěl vzít sebou. Později už je tak nutně nepotřebuji. Nechápu proč mi zrovna teď přišel dotazník, jak jsem spokojen s nákupem. S jakým nákupem?! Hodně špatný vtip!

    Reakce obchodu Propom

    Dobrý den,

    bohužel jste do objednávky uvedl špatné telefonní číslo a tudíž SMSka ohledně vašeho zboží nedorazila. Kolegyně z prodejny se vám v nejbližší době ozve alespoň na email.

    Co se týče dotazníku, odesílá se automaticky.

    Hezký den, Walter

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednala jsem si obuv se vzhledem ADAMANT a přišel vzhled BNN. Vracet nebudu, ale měli by poslat to co si člověk objedná !!!

    Reakce obchodu Propom

    Dobrý den, omlouváme se za chybu. Bohužel dodavatel změnil desing, aniž by nás o tom informoval. Změna je u tohoto výrobku pouze u malého loga. Nicméně máte možnost zboží přes Zásilkovnu vrátit zdarma, pokud o zboží nemáte zájem. Vrátíme Vám peníze včetně zaplaceného poštovného.

    Propom s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávala jsem před Vánocemi,zboží do dnešního dne nedorazilo.

    Reakce obchodu Propom

    Dobrý den, děkujeme za recenzi.
    Objednávku jste realizovala dne 25.12.2023.
    Objednala jste si zboží, u kterého je uvedeno "skladem u dodavatele".
    Na dodání tohoto zboží máme patnáct dnů (posledním dnem pro dodání je 9.ledna 2024).
    Propom, s.r.o.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 12.12. objednaná mikina, 19.12. přišel email že zboží odeslali a ani dnes večer 22.12. nemám sledovací číslo a nevím kde moje mikina je.

    Reakce obchodu Propom

    Dobrý den, děkujeme za recenzi a omlouváme se za komplikace. Řešení situace je již v "běhu".
    Propom, s.r.o.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Boty se ztratili mezi obchodem a zasilkovnou,i pres nekolik telefonatu a slibu ze boty poslou znova se tak nestalo.

    Reakce obchodu Propom

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Omlouváme se za komplikace.
    Propom, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Propom

    Dobrý den, děkujeme za recenzi.
    Propom, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slušný výběr, dobré ceny
    • Naprostá nekomunikace, po týdnu ticha od objednávky (kdy vše bylo "skladem") jsem se po telefonu teprve dozvěděla, že jeden produkt není a že čekají na naskladnění. Nikdo se Vám ani neozve. Od té doby jsou to další tři dny, zboží nemám a opět ticho....

    Reakce obchodu Propom

    Dobrý den, děkujeme za recenzi.
    V obchodních pomínkách uvádíme, že na expedici máme pět pracovních dnů.
    Zboží jste objednali v pondělí v odpoledních hodinách.
    My zboží odeslali následující pondělí v odpoledních hodinách. V pátek byl státní svátek.
    Zboží jsme odeslali čtvrtý pracovní den po učinění objednávky, i přes problémy u jedné položky na našem skladě.
    Bohužel rychlost České pošty ovlivnit neumíme.
    Děkujeme za pochopení a omlouváme se.
    Propom, s.r.o.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádnou nevidím
    • dodací lhůta na zboží skladem je otřesná
    • nekomunikace obchodu - přišel pouze e-mail potvrzující objednávku a týden se neděje vůbec nic

    Zboží, které bylo dle obchodníka skladem, jsem objednala a zaplatila kartou v neděli 29.10. Dnes je to týden, ze strany obchodu mi přišla pouze v ten samý den potvrzená objednávka. Moje chyba, že jsem si důkladně nepřečetla obchodní podmínky. Tam se totiž dočtete, že zboží skladem odesílají do 5 pracovních dnů! To jako vážně? V dnešní době? Teď si budu držet palce, aby zboží dorazilo aspoň během příštího týdne. Takže za mě poprvé a naposledy.

    Reakce obchodu Propom

    Dobrý den, děkujeme za recenzi.
    Propom, s.r.o.

    • - vy si něco objednáte a příde vám něco jiného

    Objednal jsem si černé kalhoty černou bundu všude je to napsané na objednávce dodáku i u tohoto hodnocení které jsem obdržel obal u zboží byl otevřen tak že to musel někdo kontrolovat a přesto vám pošlou černé kalhoty a modrou bundu. Takže ten kdo to balil je barvoslepej ne si ze mne dělá srandu.

    Reakce obchodu Propom

    Dobrý den, promiňte za naši chybu. Sjednáme nápravu. Srdečně děkujeme za objednávku.
    Propom, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Bílá trika nezabalená a volně vhozená do špatně krabice, která navíc byla při přepravě poškozena. Doporučuji lépe balit zásilku i obsah v ní. DK

    Reakce obchodu Propom

    Dobrý den, děkujeme moc za recenzi.
    V případě poškození krabice během dopravy doporučujeme balíček nepřebírat a ihned nás informovat, abychom mohli sjednat nápravu.
    Propom, s.r.o.

  • Recenze byla odstraněna - nejedná se o hodnocení nákupu, ale produktu.

  • zboží zatím nedorazilo, jinou zkušenost nemám

    Reakce obchodu Propom

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Do termínu vyřízení vběhla kombinace červencových svátků a víkendu. Objednávku odesíláme dnes, 3. pracovní den po objednání.
    Děkujeme za trpělivost.
    Propom, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednal jsem trička na základě fotografie nabízeného produktu, ale obdržel jsem jiná. Takže dokud se nesmažou rozdíly mezi nabízeným a dodaným zbožím, tak nemohu obchod doporučit....
    Zbytek transakce vše ok, ale produkt je prostě jiný.
    P.S.: Obchod sice zareagoval na můj nepříjemný mail s omluvou, nicméně uvedení důvodu, že při prezentaci používá podklady výrobce, mne nemůže uspokojit. Já jako zákazník komunikuji s obchodem - ten mi produkt prezentuje a ten mi ho také dodává.

    Reakce obchodu Propom

    Dobrý den, děkujeme za recenzi.
    Propom, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zvláštní nákup - po objednání zboží a zaplacení online platbou žádné potvrzení objednávky ani potvrzení o proběhlé platbě, zboží přišlo po pěti dnech. Třeba to byla náhoda, ale nelíbila se mi.

    Reakce obchodu Propom

    Dobrý den, děkujeme za recenzi.
    Bohužel zřejmě naše emaily skončily ve spamu.
    O objednávce vždy informujeme - první email přijde po vytvoření objednávky, následně v momentu, kdy objednávku začínáme zpracovávat, třetí, když zásilku odesíláme - včetně odkazu na dopravce. Pak již komunikuje dopravce.
    Propom, s.r.o.