Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- odeslali poškozené zboží
- doručeno jiné zboží bez předchozího upozornění
- komunikace s p. Chalupou
Obchod nedoporučuju, omylem jsem přidala do košíku zboží, co nemají skladem (špatně nastavený eshop, u většiny profesionálních eshopů zboží, které není skladem, tak nelze přidat do košíku a už vůbec nelze online zaplatit), místo toho, aby mně informovali o chybě, tak mi odeslali dle vlastní úvahy zboží, které bych mohla chtít místo toho objednaného. Následná komunikace s panem Chalupou opravdu příšerná. Navíc přišla i jedna položka poškozená. První a také poslední nákup v tomto eshopu.
-
Nedoporučuje obchod
Sice celkem dobře komunikujete, ale zboží dosud nedorazilo, zatím co faktura již dávno. Tak nevím.
-
Nedoporučuje obchod
- komunikace
-
- Zatím jsem nic nedostal
Reakce obchodu ProModely
Dobrý den, pane Pádivý, objednal jste během Vánočních svátků 27.12. kdy ani přepravní společnost nesváží a nerozváží balíky, navíc jste byl na eshopu v průběhu objednání informován, že během svátku a během novoroční inventury neexpedujeme jako většina českých eshopu, a že Váš balík bude odeslán 7.1. a také byl. S pozdravem, ProModely.cz
-
Nedoporučuje obchod
- V eshopu mají zboží skladem i v případě, že sami vědí, že tomu tak není.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 měsíc
- Ačkoliv je vše psáno jako "Skladem", tak se některé (?) položky, například větší Ms profily, objednávají až po objednávce od zákazníka.
- Zmatečné odeslání - dodána jiná položka než byla objednána.
- Zmatečné odeslání - zásilka byla místo na adresu odběratele odeslána do Zásilkovny , náhradní zásilka mi pak přišla nekompletní a protože chybějící položky nebyly skladem (ač je uváděno, že jsou "Skladem") , čekalo se na vrácení ze Zásilkovny a až potom, po měsíci od objednávky, mi byla dodány zbývající položky a tedy kompletní objednávka!!!
Pokud potřebujete dodání položek k určitému datu, je třeba počítat s tím, že vše, co je uváděno jako "Skladem", skladem být nemusí a dodání může být problematické jak kompletností a správností objednaných položek, tak termínově!!!
-
Nedoporučuje obchod
- speciální sortiment
- Objednala jsem si pauzovací papír v roli, ale přišla mi role bílého papíru. S majitelem obchodu jsem následně komunikovala telefonicky a potom několikrát e-mailem a stále mi bylo opakováno, že mi přišlo to, co jsem si objednala a jestli mi zboží nevyhovuje, ať ho pošlu zpět. Tvrdil mi, že pauzovací papír rovná se plotrový papír a průsvitný je jak kdy, že prý záleží na gramáži a výrobci. Tak jsem uznala za vhodné dál neztrácet čas a zaslala jsem zboží zpět. Peníze mi přišly zpět na účet, ale zaplatila jsem 2x poštovné, přitom chyba nebyla na mé straně. Bylo to poprvé, co jsem se setkala s takovýmto chováním, a to nakupuju přes internet docela často.
Naprosto nemožný pán, který obchod vede.
Pokuď si chcete ušetřit nervy, čas a peníze, vyhněte se obchodu obloukem!!!Reakce obchodu ProModely
Vážená paní,
musím bohužel reagovat, aby bylo jasné, že chyba není vždy jen na straně prodávajícího a že je třeba si občas dát pozor i na bezdůvodně stěžující si zákazníky. Zřejmě si pletete pojmy produktů a to nás mrzí, proto jsme Vám neprodleně zboží přijali zpět a peníze vrátili na bankovní účet. Konkrétně Vámi objednaný pauzovací papír v roli prodáváme denně a nikdo nikdy žádný problém neměl. "Nemožný pán" vždy rád všem vyjde vstříc, pokud je to alespoň trochu možné. Když zákazník obdrží do druhého pracovního dne to, co si objednal, opravdu nevím co víc bych pro spokojenost na obou stranách měl udělat... :(
S pozdravem, Vojtěch Chalupa -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- sortiment a jeho šíře
- značné nedostatky ve vyskladnění zboží
1) objednal jsem hliníkové síťky s oky 2x2mm a nabízené velikosti 40x40cm. Jedna měří 34x39,5cm a druhá byla ustřižena tak křivě, že využitelný rozměr je 30x39cm.
2) za obj. špendlíky s červenou hlavičkou byly dodány černé.
3) nasouvací hřbety - objednáno 8ks tl.3mm a 8ks tl.4mm. Dodáno bylo 16ks tl.4mm.
4) Kapa desky vlivem nevhodného zabalení (pouze přehnutá vlnitá lepenka bez jakékoliv výztuhy a fixace zabaleného zboží) mají poškozené rohy způsobené pohybem v obalu. -
- ve způsobu dporučování
Reakce obchodu ProModely
Dobrý den pane Kafara, to nás velmi mrzí a za problémy s doručováním se velmi omlouváme. Již jsme změnili dopravce.
-
Nedoporučuje obchod
Bohužel nemůžu Váš obchod hodnotit kladně,jelikož moje objednávka vytvořena 13.3.2016 do dnešního dne nebyla vyřízena.Kromě toho,že objednávka byla přijata jsem nedostala jiné informace. Číslo mé objednávky je 2226353.