Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží dorazilo
    • za vrácenou část zboží nevrátili peníze

    Dát si pozor, aby nedošlo k reklamaci. Peníze nevrací

    Reakce obchodu PROGUSS.CZ

    Dobrý den vážený zákazníku, děkujeme za vaši recenzi.
    Bohužel neevidujeme žádnou reklamaci, či vrácení části zboží za kterou jak uvádíte jste neobdržel peníze. Prosím o kontrolu zda-li z vaší strany nedošlo k nějakému nedorozumění. V případě řešení vzniklého problému jsme vždy na telefonu či e-mailu, ale i tam neregistrujeme žádný podnět ohledně problému který uvádíte.

    Děkujeme za pochopení a přeji vám vše dobré.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    požadovala jsme upgrade na indukci + výměnu povrchu.
    dostala jsem nacenění a nabídku kam pánev poslat, při řešení detailů na koho poslat bylo Vaší pracovnicí zjištěno, že up grade na indukci nelze u výrobku udělat.