Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí zboží, které nemá na skladě a již jej mít nebude. Nespolelivý obchod

    Reakce obchodu PROFIMODEL

    Dobrý den,

    velice nás mrzí negativní zkušenost s naším obchodem. Bohužel se zásilka zdržela o 2 dny.
    Tímto se velice omlouvám
    Jan Domanský

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nedoručeno
    • Obchod nekomunikuje

    Reakce obchodu PROFIMODEL

    Dobrý den,
    kontaktoval jsem Vás na email, dle systému je zásilka doručena.
    Tak doufám že, je již vše v pořádku.

    S pozdavem
    Jan Domanský
    [email protected]
    Profimodel.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dorazilo mi jiné, neobjednané zboží. Objednané jsem zatím neobdržel, ač jsem ho již zaplatil!

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tři z pěti výrobku nemají , ale byly ve stavu ze jsou skladem
    • nedá se do firmy dovolat, přesto ze mají tel čísla uvedena na webu,musel jsem komunikovat e- mailem, rozhodne nedoporučuji

    Opravdu si ověřte zda to co objednávate mají skladem
    Ve středu 24.1. Jsem provedl objednavku, která podle jejich potvrzení e- mailem měla být připravena už 25.1.
    V patek 26.1. jsem se osobně zastavil v prodejně A bylo mě řečeno ze jim to dodavatel nevyskladnil a ze to bude v pondělí . V pondělí nic a tak jsem v úterý začal volat a psát maily. A tak jsem se dozvěděl ze tři věci nemají skladem, objednavku jsem zrušil a obratem objednal u konkurence

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Udělal jsem objednávku zboží ,zboží dorazilo do dvou dnů,ale nekompletní .Hned jsem na obchod volal ,kde mi bylo řečeno ze problém začínají řešit a ze se druhy den ozvou ..druhy den se nikdo neozval ,zkoušel jsem se do obchodu dovolat ,několikrát za den a dva dny po sobe ,jen nějaký automat tam mluví ze operátoři sou obsaženy,ať zkusim jindy..Napsal jsem i email a taky jsem se nedočkal odpovědi ..s tohoto obchodu jsem zklamán .

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora.

  • Zboží jsem obědnal z doručením přez zásilkovnu a už týden při trasování zásilky čeká na dodání prodejcem.A nic.Platbu za obědnávku jsem platil předem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje, nelze se přes klientskou linku dovolat. 20.12. čekám na vracení peněz za zrušenou objednávku a obchod stále nekomunikuje (ani na výzvy Heureka.cz)

    Reakce obchodu PROFIMODEL

    Dobrý den,
    platba byla vrácena. Ohledně heuréky komunikační okno mají cca 3 dny zpoždění.


    Velice nás zkažené Vánoce mrzí, bohužel jsme dělali vše co je v našich lidských silách možné.
    Opustili nás začátkem Vánoc klíčové osoby, které bylo velice složité nahradit a to se týkalo hlavně komunikace. Čas na spaní jsme téměř neměli, jen jsme pořád balili.
    Bohužel co mě mrzí
    jsou zkažené Vánoce pro některé zákazníky, které jsme nezvládli obsloužit i přes veškerou snahu.
    Co víc mě mrzí, že zde, si lidi umějí spíš stěžovat na tomto portále. To že jsme doručili ohromnou spoustu zásilek v čas, tak kladné hodnocení nikdo nedává, ale stížnosti ano.
    Nyní je nový rok a jdeme s novými zaměstnanci vstříc lepší komunikaci.

    S přáním vše nejlepší do nového roku.
    Jan Domanský

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si zboží 20.12.2023 při objednání na mě vyskočila informace že zboží je skladem a bude na prodejně 23.12.v 15h žádná SMS nedorazila 23.12 jsem kolem 11h volal do prodejny jak to vypadá s mojí objednávkou nějaký automat mi řekl že to prověří a že mi někdo zavolá. Nikdo nevolal! 29.12 jsem navštívil prodejnu a tam mi pan řekl že objednané zboží stále nemá! A že bude po novém roce. Už je 4 dny po novém roce a stále nic. Chápu že byly Vánoce a bylo toho hodně, ale snad jedna krátká SMS že se zboží spozdi přijít mohla. Takže stále čekám a vůbec nevím jestli to dorazí nebo ne? Prostě chování k zákazníkovi příšerný. Takže za mě nedoporučuji!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Eshop neni spolehlivy, zbozi se tvarilo skladem, prisel potvrzovaci email, zbozi vsak nedorazilo, zadna komunikace ze strany eshopu neprobehla, do obchodu se nedalo dovolat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nulová komunikace
    • nedodržení termínu
    • nelze zjistit stav

    Objednávka zaplacena předem, dorazit měla do 22.12.2023, jednalo se o dárek. Do dnešního dne nebyla odeslána, objednávku jsem již zrušil, ale z firmy nikdo nekomunikuje. Nedá se nikam dovolat. Asi dojedu na prodejnu osobně. Velmi neprofesionální chování.

    Reakce obchodu PROFIMODEL

    Dobrý den,
    Velice nás zkažené Vánoce mrzí, bohužel jsme dělali vše co je v našich lidských silách možné.
    Opustili nás začátkem Vánoc klíčové osoby, které bylo velice složité nahradit a to se týkalo hlavně komunikace. Čas na spaní jsme téměř neměli, jen jsme pořád balili.
    Bohužel co mě mrzí
    jsou zkažené Vánoce pro některé zákazníky, které jsme nezvládli obsloužit i přes veškerou snahu.
    Co víc mě mrzí, že zde, si lidi umějí spíš stěžovat na tomto portále. To že jsme doručili ohromnou spoustu zásilek v čas, tak kladné hodnocení nikdo nedává, ale stížnosti ano.
    Nyní je nový rok a jdeme s novými zaměstnanci vstříc lepší komunikaci.

    S přáním vše nejlepší do nového roku.
    Jan Domanský