Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Z minúty zmenili cenu na Paco Rabanne 1 million o 800kc ... tak si ho nechajte kúpim inde :)

  • Do tohoto obchodu jsem poslal dotaz na produkt (tester parfému). Odpovědi se mi nedostalo, avšak cenu tohoto produktu obratem navýšili. Takové jednání na mě nepůsobí zcela seriózně...

  • chtěl jsem si zde zakoupit parfem ale před koupí si vždy prověřím firmu . zadal jsem tedy na justice.cz obchodní rejstřík : SALTARE s.r.o. a výsledek "nenalezeno"
    ičo 27394565 nenalezeno. Takže lidi POZOR od koho nakupujete.

  • Vážení,

    jsem neskutečně zklamaná
    Lanvin Paris Éclat d’Arpège EDP tester 100 ml W znám neskutečně dobře
    ale to co je ve flakonku od Vás je prosím co?
    nejprve se mi zdálo, že se mi to jen zdá, že "vůně" od Vás divně smrdí.
    Takže jsem si na jednu ruku nastříkala "vůni" od Vás a na druhou ruku jsem si nastříkala vůni Lanvin Paris Éclat d’Arpège EDP
    Tímto u Vás reklamuji zakoupenou "vůni" Lanvin.
    Jak mám prosím dále postupovat, abych získala zpět své peníze, nevonící Lavin Vám ráda na Vaše náklady zašlu zpět.

    Předem děkuji za včasnou reakci.

  • Pokud se ze strany obchodu nedočkám náhrady v podobě originálu a ne laciného šmejdu, nebo vrácení peněz, náhražku si ponechám a navrhuji zkontaktovat všechny napálené pro hromadné trestní oznámení, pokud se sečtou způsobené škody nelze oznámení odložit, neváhejte mě kontaktovat na č. 777279646

  • Minulý týden jsem si objednala Dolce Gabbana Light Blue, došel mi podvrh!!!! Vůně není tak, kterou jsem si objednala, nejen, že nevydrží, ani není této vůni podobná!!! Používám ji 20let a tohle se mi stalo poprvé, ještě jsem na podvodníky nenarazila, ale rozhodně si nenechám skoro 1000,- Kč vyletět oknem!

  • didi: Mám podobnou zkušenost, viz: můj komentář...

  • Koupila jsem tester DOLCE GABBANA "POUR FEMME" skoro za 1200.- , vůně nemá žádnou výdrž,větší mají i vůně od Vietnamců, připadám si podvedená, myslím, že se nejedná o originály, radši si příště připlatím u jiného prodejce, tady již nikdy více...

  • Paní Vaníčková, to je ale velmi neseriozní kritika obchodu, protože obchod kritizujete za svou vlastní chybu. Ty vůně jsou skutečně odlišné, mají skutečně drobně odlišné složení (které se u vůní vždy uvádí). To balení také není zcela totožné, jen podobné. Je jen Vaší chybou, že jste se pořádně nepodívala, co kupujete.
    A co se týká nevrácení celé ceny. To je to samé. Obchod nemůže financovat to, že Vy nedáváte pozor, co kupujete. Parfémy podle mého nejsou zboží, které jde jen tak snadno vyndat z krabice, podívat se, zase ho vrátit a prodat někomu jinému. Parfémy se přec často prodávají jako dárky. Pokud otevřete krabici parfému, nelze ten samý parfém už nikdy prodat někomu jinému za stejnou cenu. Musí se prodávat jako rozbalený, je vlastně pak na úrovni testeru, rozhodně za nižší cenu. Proč by měl obchod financovat to, že jste se Vy pořádně nepodívala, co objednáváte... Něco jiného by bylo, pokud by chybu udělal sám obchod (a například místo objednaného EDP by Vám dodal EdT), pak by samozřejmě obchod sám musel financovat svůj omyl. Ale tohle není ten případ, zde je omyl na Vaší straně...

    Podotýkám, že nemám s tímto obchodem osobně nic společného...

  • Koupila jsem si vůni, která designově i názvem odpovídala mé oblíbené. Jediný rozdíl byl ten, že toto byla toaletní voda, já měla doma parfém. Když mi domů přišla vůně, byla zcela rozdílná než ta původní. Vyjádření reklamace znělo takto:

    Thierry Mugler Eau Pour Elles EDT,kterou jste si zakoupila v našem ochodě je zcela odlišná a to jak v názvu tak ve složení od zmiňované Thierry Mugler Womanity EDP.
    Rádi bychom Vás ujistili,že uvedená vůně je tedy zcela v pořádku s původem od oficiálního distributora tohoto zboží.

    V případě že o uvedené zboží nemáte zájem,můžete využít svého práva na vrácení zboží v zákonné 14 denní lůhtě.
    V tomo případě budeme nuceni přistoupit ke snížení kupní ceny z důvodu použití vráceného zboží za nevrácení originálního obalu původně zabaleného kusu.
    Tato částka obvykle činí -100 kč z původní ceny Vám tedy vrátíme na účet 642 kč.

    Náklady za dopravné při vrácení zboží od Vás na adresu centrální skladu v tomto případě neproplácíme!


    Moje rozhořčení bylo veliké, odepsala jsem jim tedy toto:

    Dobrý den,

    jsem velice zklamána Vaším vyhodnocením reklamace a celkovým přístupem ke klientovi. Název, který uvádíte v e-mailu není přesný. Uvádíte název Thierry Mugler Eau Pour Elles EDT, kde jste vynechali WOMANITY. Správný název, který je i popsán na Vašich webových stránkách je Thierry Mugler Womanity Eau pour Elles EDT. Pokud tedy vůně Thierry Mugler Womanity Eau pour Elles EDT,kterou jsem si zakoupila ve Vašem obchodě je zcela odlišná a to jak v názvu, tak ve složení od zmiňované Thierry Mugler Womanity EDP, není mi tedy jasné proč název se jmenuje také WOMANITY (také od Thierry Mugler) a proč flakónek s lahvičkou je designově zcela totožný? Mám to chápat tak, že se jedná o marketingový tah či klamavou reklamu? Opravdu mě nenapadlo se koukat na PŘESNÉ složení vůně, když se jmenuje a vypadá zcela stejně jako můj oblíbený parfém. Samozřejmě je mi jasné, že toto není ve Vaší pravomoci,
    abyste rozhodovali o názvu a designu vůně. Co mě ale dělá velmi nespokojenou je fakt, že mi odečtete 100 Kč za nevrácení originálního obalu původně zabaleného kusu - z voňavky jsem použila dva vstřiky (přitom logicky jsem nemohla uvedené důvody zjistit jinak, než tak, že si k vůni přivoním), připočtete 40 Kč za uloženku, dalších 147 Kč jsem zaplatila za poštovné, tzn. za vůni jsem zaplatila se vším všudy 929 Kč dostanu 642 Kč. Jestli tohle Vám připadá zcela v pořádku, potom jste přišli nejen o zákazníka, ale také můžete počítat s tím, že veřejnost bude s touto skutečností seznámena. Žádám Vás tedy o vrácení peněz, které uznáte za vhodné na již uvedený účet.

    Prý ale tyto dvě vůně jsou zcela rozdílné a nelze je srovnávat. Takže pozor, co kupujete.

  • Jsem maximálně spokojena , rychlost , info a velký výběr míst k osobnímu odběru.