Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobry den, koupila jsem si od vás padelek parfu

  • NESPOKOJNA
    Objednala som si parfém,ktorý som do 14tich dni vrátila,pričom reklamácia mi bola uznaná a bola som informovaná že NAJNESKOR do 14 dní!!!!!mi bude moja platba vrátená a budem o tom informovaná emailom.dnes je to už 15 dní a neprišiel mi ani žiadny email ani peniaze.urcite neodporúčam a v prípade že sa táto situácia nevyrieši,postupim danú vec príslušným uradom- to len taká informácia pre eshop

    • Dobrý den,
      bohužel další příspěvek, ke kterému chybí podpis a další údaje. Příspěvek jako takový je samozřejmě nesmysl :)) ProdejParfemu.cz

  • Jaroslava Tůmová:
    Dobrý den paní Tůmová,
    nezaznamenali jsme od Vás žádnou reklamaci, současně Vás podle jména nemůžeme dohledat, otázka tedy je, zda jste opravdu činila nákup u nás?
    Co se týče kvality zboží, o tom nemůže být pochyb, máme stejné dodavatele jako všechny obchody, o kvalitě zboží a službách našeho obchodu nejlépe vypovídá hodnocení zákazníků na Heurece, kde patříme mezi nejlépe hodnocené obchody.
    ProdejParfemu.cz

  • 8.12.2017 jsem u Vás zakoupila Black Opium EDP 30ml.
    Jsem velice nespokojená neboť vůni považuji za dost nepovedený "fejk". Měla jsem vzorek originálu takže možnost srovnání. Vzorek má intenzivní vůni s výdrží cca 6 hodin. Bohužel u Vás už NIKDY.
    Tůmová

  • : Dobrý den,

    bohužel netuším. Na stránkách je cena 739Kč. Nejspíše Vám přišla " tajná nabídka ", na kterou jste klikl a proto Vám cena zůstává zlevněna.

    Hezký den

    Michaela Lelovská

    www.prodejparfemu.cz

  • Dobrý den.
    Ve vyhledávání na Heureka. Cz. Issey Miyake L´Eau D´Issey Pour Homme - EDT Tester 125ml. se ukazuje cena 739 Kč a doprava zdarma. Když jdu do Vašeho e.-shopu ukáže se cena 700 Kč ale Dopředu a DPD 99 kč, tak kde je chyba?
    Teo

  • Dobrý den pane Púčan,
    bohužel nás mrzí, že jsme Vám nemohli vyhovět, ale jak jsme již uvedli níže, Váš požadavek je nestandardní věc a prostě jej realizovat nelze, tedy nám nezbývá než přenechat Vás konkurenci :)
    ProdejParfemu.cz

  • ProdejParfemu.cz: děkuji za odpověď. Ano máte pravdu existuje snadný placený trik (na dobirku). Ale prozradím vám taky jedno tajemství, existuje ještě jeden osvědčený trik a toho se budu držet do budoucna - u vás již nikdy vice, sbohem.

  • Dobrý den,
    bohužel kolonka jak v našem objednávkovém formuláři, tak v možnostech přepravních služeb, že má být předáno do vlastních rukou neexistuje. Nicméně existuje snadný trik - objednejte si zásilku na dobírku, v tu chvíli si budete jistý, že nikomu, kromě Vás, tedy toho, kdo ji zaplatí, zásilku nedají :)
    Na okraj pak zmiňujeme, že Vaše poznámka o prosbě k předání pouze do vlastních rukou, byla přepravci pochopitelně předána, leč přepravci toto nijak nezpracovávají bohužel.
    ProdejParfemu.cz

  • nespokojen:
    můžete psát nahoru dolů, že chcete zásilku převzít do vlastních rukou, jen do vlastních rukou a je to stejně k ničemu.
    Nevím tedy, proč na objednávkovém formuláři je plno zbytečných kolonek, které vyplňujete v dobré víře, když si objednáváte zásilku do práce aby zásilka byla doručena pouze vám v práci.
    V poznámkách, v adresáři při objednávání a je to stejně jedno.
    Případ ze dne 15-16.8. a zásilka předána do skladu a nazdar.
    A vy můžete čekat jak blbec na zásilku do vlastních rukou.

  • V obchodě jsem byla velmi spokojená, vše proběhlo bez problému, zboží je kvalitní a navíc jsem na něj dostala zpětnou slevu díky portálu https://www.ziskejte.cz/ - rozhodně doporučuji :)

  • Dlouho jsem si zde kupovala parfémy a byla jsem spokojená ale už podruhé se mi stalo že parfém prostě vůbec nevoněl.Poprvé to byla parfémová voda ISSY a nyní Dolce Gabbana.Přešla jsem k jinému obchodu.

  • : Dobrý den paní Matušincová,

    děkujeme za Váš příspěvek do diskuze. Jak už jsem Vám napsala do emailu, celou situaci jsme prověřovali i na kamerových záznamech a Vaše miniaturka byla zabalena do bublinkové folie a vložena do Vašeho balíčku. V případě, že jste si takto zabalené miniaturky nevšimla a omylem ji vyhodila, bohužel to neovlivníme. Nemáme problém Vám v případě zájmu kamerový záznam zaslat. Faktury zasíláme všem zákazníkům na email a o této skutečnosti je každý zákazník informován v emailu, který mu z našeho eshopu přijde ( šetříme naše lesy :) ). Pokud byl u parfému Armani poškozený vršek - víčko, je nám to líto, parfém bychom Vám samozřejmě vyměnili, ale parfémy z celofánu ani z krabiček nevybalujeme, aby zákazníci měli originálně zabalené zboží, tedy na vady parfémů jsme upozorněni až po rozbalení zákazníkem.

    Jsme seriózní obchod a ke každému problému/stížnosti se stavíme čelem a i ve Vašem případě jsme udělali vše, co bylo v našich silách.

    Děkujeme za pochopení.

    www.prodejparfemu.cz

  • Nespokojenost!Při objednávce Lanvin Eclat D'Arpege parfémovaná voda 100 ml+kabelkove baleni teto vuně,nebylo mini baleni doručeno a sada stala 725kč.Kdybych chtěla pouze 100ml koupím si tester za 600kč kterou nabizeji!V baličku chybela i fatkura!Dále v baličku byla vuně Armani pro manžela kde byl vršek poškozený naštěstí se vymenil z předchozi prázdne lahvičky!Hned jsem psala email a bylo mi vysvetleno,že podle kameroveho zaznamu bylo vše vpořádku což odmitam žadná kabelková vuně nebyla současti baličku.Už tady neobjednám!

  • : Dobrý den,

    zboží, které prodáváme je samozřejmě originál, stejně tak i Vámi zakoupený parfém Paco Rabanne. Kromě uvedené recenze jsme v nejbližší době žádnou reklamaci neobdrželi. O kvalitě našich produktů svědčí tisíce pozitivních reakcí právě zde na portále Heureka. Bylo by dobré se podepsat, abychom věděli, o který případ reklamace se jedná. Zde do diskuze může psát kdokoliv i lidé, kteří si u nás žádný produkt nezakoupili.

    Hezký den

    Michaela Lelovská

    www.prodejparfemu.cz

  • PACO RABANNE MILLION zde=padělky, nejdříve balík poštou - vráceno zpět a uznána reklamace, podruhé vyzvednutí osobně opět padělek, potřetí pochybuji že by to nebyl zase padělek, co oceňuji je rychlé bezproblémové vyřízení reklamace a vrácení peněz.

  • Calvin: Dobrý den,
    velice si vážíme Vašeho názoru a zamyšlením se nad naší marketingovou emailovou kampaní.
    V současné době pracujeme nad její úpravou ve vámi oprávněně zmíněném duchu, věříme, že se nám v nejbližších měsících podaří toto upravit tak, aby kromě efektivity byla vyšší i nápaditost.
    ProdejParfemu.cz


  • Dobrý den,

    onehdá jsem v tomto obchodě nakoupil - a co se samotné koupě týče, všechno proběhlo bez výhrad. Ceny dobré, doprava rychlá.. v tomto směru si obchod určitě zaslouží vysoké hodnocení, které na heuréce také má.

    Ovšem nemůžu si odpustit komentář k marketingové kampani, protože jsem se doposud nesetkal s žádnou otravnější.
    Když se totiž přihlásíte k odběru emailů, téměř denně pak přichází sdělení, že máte nárok na dopravu zdarma, že jen pro vás jsou v jejich tajné sekci produkty za bezkonkurenční ceny nebo že k objednávce získáte něco výjimečného (~co se už dlouho válelo na skladu). Vrcholem pak jsou ty emaily, kdy vám přijde omluva, že se u nich někdo spletl a že platnost jedné z jejich "výjimečných" nabídek ve skutečnosti vyprší až o den dva později.

    Chtěl bych tímto apelovat na provozovatele obchodu, aby se v daném směru zamysleli nad nějakou změnou. Věřím, že reklamní kampaň může být v jejich případě rozhodně na vyšší úrovni a určitě neplatí, že více=lépe, jestliže zde chybí jakákoliv invence. Budou-li zmíněné nabídky přicházet méně často, ale každá z nich na takové úrovni, aby vůbec stála za přečtení, nepochybuji, že to většina jejich zákazníků ocení.

    Tehdy nebudu mít problém dát svůj hlas v anketě Obchod roku. Ovšem do té doby je to jednoznačná slabina tohoto obchodu.

  • Vážení čtenáři,

    níže uvedené recenze píše obykle konkurence či lidé z blázince, neberte na ně prosím zřetel či si přečtěte pro pobavení.

    Bohužel tato diskuse je takto nakažená nejen u nás, ale i u mnohých dalších obchodů...

    ProdejParfemu.cz

  • Tia Sýkorová:
    Dobrý den paní Sýkorová,
    mohu se zeptat, co Vás vede k tomu, napsat takový příspěvek na náš eshop ?

    Nevím, zda jste zboží zakoupila vy či někdo jiný, nicméně jednu reklamaci na tento produkt mám a včera 26.10.2016 jsem reklamaci vyřešila a nechala zaslat nový kus. Bohužel do balení parfémů nevidíme a někdy se může stát, že výrobce pošle vadné zboží.

    Vše se dá samozřejmě řešit a reklamovat. Bez otevření zboží zákazníkem se taková věc nezjistí. Na skladě parfémy neotevíráme a nekontrolujeme obsah.

    Myslím, že Vaše hodnocení není moc korektní. Nejsme žádní podvodnící a tímto napadáte náš eshop.

    Hezký den

    Michaela Lelovská

    www.prodejparfemu.cz