Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Přišla jiná, než objednaná balení kávy, je mě na obtíž zabalit odeslat a čekat na správnou objednávku. To fakt ne.

    Reakce obchodu Prodej kávy

    Vážený zákazníku, zřejmě došlo k chybě na straně naší expedice. Stačí nás kontaktovat na Emailu [email protected] a celou situaci vyřešíme bezplatnou výměnou zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod absolutně nekomunikuje, nelze se dovolat, na emailové dotazy pouze jedna reakce s termínem odeslání zásilky, který nebyl dodržen. Něco se u nich muselo stát, je to po letech spokojeností naprosto nepochopitelná situace. Škoda...

    Reakce obchodu Prodej kávy

    Vážený zákazníku,
    jak Vám bylo sděleno v Emailu, jsme tak zaneprázdněni expedicí zásilek a na prodejně, že bohužel ne vždy stíháme zvedat telefony. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    V obchodě jsem zakoupil vakuovací dózy na kávu Airscape nerez černá 850 ml a 1800 ml. Jedna z nich měla po rozbalení mírně poškrábané skleněné víčko a silikonové těsnění horního i spodného víčka bylo poměrně intenzivně cítit po mátě. Vracet zboží jsem nechtěl, protože jsem neměl náladu na balení a odnos na poštu, ale napsal jsem do obchodu. Nečekal jsem žádný zázrak, ale strohost odpovědi mě (nemile) překvapila: "Děkujeme za zpětnou vazbu. Zboží je skladováno na paletě v našem skladu, kde je i další zboží."
    Aneb, zákazníku, trhni si. Takže do tohoto obchodu se určitě nevrátím.

    Reakce obchodu Prodej kávy

    Vážený zákazníku,

    velmi nás mrzí, že došlo k mírnému škrábnutí na víčku. Pokud nás kontaktujete na Emailu [email protected], jistě celou situaci zvládneme vyřešit k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem
    Zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží odesláno až po telefonické urgenci a po výmluvách na dopravce. Nulová aktivní komunikace. A nakonec místo do výdejního místa zasláno na adresu, takže další zdržení. Pouze platba předem. Nebýt toho, že jsem dopředu zaplatil, šel bych nakoupit jinam.

    Reakce obchodu Prodej kávy

    Vážený zákazníku,

    velmi nás mrzí pochybení jedince přepravní firmy při doručování a za zdržení se omlouváme.

    Prodejkavy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod se na vás při reklamaci naprosto vykašle

    Objednal jsem si 15 balíků kávy, po 2 měsích v jednom z nich co jsem otevřel našel červíka.
    Dle obchodu mam kávu i s červíkem poslat k ním na reklamaci a oni ho předají výrobci na posouzení, zda tam je opravdu červ.

    Takto se jednoduše přichází o zákazníka. Nikdy více.

    Reakce obchodu Prodej kávy

    Vážený zákazníku,

    jako každé zboží i káva může projít reklamací. Pokud jste nebyl spokojen, mohl jste využít dle Občanského zákoníku Reklamace. Chápeme, že to není příjemná věc. Kávu bychom zaslali výrobci, který je zodpovědný za pražení k posouzení reklamace a kvality kávy a tímto mohla být celá věc uzavřena. Proto ne zcela chápeme Vaší pomstychtivou recenzi, která se hlavně nezakládá na pravdě.

    Tým Prodejkavy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • široký sortiment
    • rychlé dodání
    • v neporušené krabici dorazilo zboří v promáčknutých plechovkách
    • obchod na můj mail vůbec nereagoval

    Sice široký sortiment, ale v neporušené krabici Vám dodají kávu ve zdeformovaných plechovkách a na mailovou reklamaci obchod vůbec nereagoval. Příště neobjednávám!

    Reakce obchodu Prodej kávy

    Vážený zákazníku,

    bohužel nám na Reklamační oddělení ([email protected]) žádný Email s reklamací nedorazil, proto nemohlo být reagováno a řešeno.

    Prodejkavy.cz

  • Forma doručení neodpovídala obrázku na vašich stránkách. Matulová

    Reakce obchodu Prodej kávy

    Vážený zákazníku,

    forma doručení nemá u nás na Eshopu grafiku. Proto ne zcela chápeme Vaší negativní recenzi.

    S pozdravem

    Prodejkavy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mají velký výěbr kávy
    • Jedna káva mi přišla roztržená a dokonce i přelepená takže o tom věděli

    Reakce obchodu Prodej kávy

    Vážený zákazníku,

    chybná grafika obalu kávy vznikla již u výrobce, avšak káva byla zcela v pořádku a standardně zabalená. Pokud máte pochybnosti, stačí nás kontaktovat ([email protected]) a kávu můžete buďto vrátit nebo Vám ji vyměníme.

    S pozdravem

    Prodejkavy.cz

    • Široká nabídka zboží.

    Jsem značně znepokojen kvalitou zabalení objednávky. Objednávka dvou čajů a 1kg balení kávy byla doslova napěchována do menší krabice takže došlo k pomačkání krabiček s čaji, rovněž balení kávy bylo proříznuté. Celý účel zásilky, tedy darovat někomu čaje a kávu byl proto zmařen lajdáckým přístupem k balení zásilek. Zde již objednávat nehodlám neboť i přes velkou nabídku se vám dostanou pouze pomuchlané krabičky a vyčpělá káva.

    Reakce obchodu Prodej kávy

    Vážený zákazníku,

    velmi nás mrzí, že Vám zásilka dorazila poškozená. Vše se dá samozřejmě řešit a pokud by jste nás nebo PPL kontaktoval byla by reklamace vyřízena viz zde: https://www.prodejkavy.cz/clanek/378-poskozene-zasilky-reklamace-prepravy

    S pozdravem

    Prodejkavy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží přišlo poškozené, ačkoliv zásilka- balík byl v pořádku - balení kávy bylo propíchnuté, zřejmě aby se lépe vešlo do krabice

    Reakce obchodu Prodej kávy

    Vážený zákazníku,

    především nás velmi mrzí, že k Vám přišlo zboží poškozené zřejmě při přepravě. Bohužel však pokud škodu nenahlásíte (podmínka pojištění všech přepravovaných zásilek), nemůžeme Vám zboží nahradit/vyměnit. I tak doufáme, že Vám káva chutnala a zůstanete nadále naším zákazníkem.

    Děkujeme za pochopení a s pozdravem

    Prodejkavy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Zboží otevřené

    Nekupovat u nich. Zboží poškozené, otevřené

    Reakce obchodu Prodej kávy

    Vážený zákazníku,

    především nás velmi mrzí, že k Vám přišlo zboží poškozené (vnější obal krabičky čajů) při přepravě. Bohužel však pokud škodu nenahlásíte (podmínka pojištění všech přepravovaných zásilek), nemůžeme Vám zboží nahradit/vyměnit. I tak doufáme, že Vám čaje chutnaly a zůstanete nadále naším zákazníkem.

    Děkujeme za pochopení a s pozdravem

    Prodejkavy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nebyl jsem spokojen se zabalením,a kontroly odeslaného výrobku.

    v tomto obchodě jsem nakoupil poprvé a naposledy.
    důvod je prostý.po objednání 2ks káv,a otevření balíčku nebyly kávy nějakým způsobem přepažené,či jinak zafixované.tudíž se při přepravě kymácely na všechny strany.možná by to ani tak něvadilo,kdyby jedna káva nebyla v plechovce,ale druhá v sáčku.stačilo to vystlat zmuchlaným papírem ,či udělat z kartonu jednoduchou proložku ktrá by tomu zabránila.většina e-shopů to tak dělá.
    nicméně to by nebylo až tak od věci jako to,že sáček s kávou byl na dně něčím propíchlý ve velikosti sirky.docela mne to zamrzelo něbot ta káva je poměrně drahá,a těšil jsem se na ní.po otevření káva neměla vůbec žádné aroma,a to ani po uvaření kávy,natož už pak i chut.když to tedy schrnu,na vině je obchod,který měl zboží před odesláním zkontrolovat.kávu asi vyhodím,protože to je pítí pouze obarvené vody,tím jak vyčichla,a s to kávou nemá nic společného.může se to stát,něříkám že ne,ale obchod by si měl zásilky před odesláním zkontrolovat a ručit si za to.takže přátelé v tomto obchodě nakupujte raději kávu v plechu,aby jste nedopadli jako já.přeji všem pěkný den.

    Reakce obchodu Prodej kávy

    Vážený zákazníku,

    v případě porušení obalu kávy přepravou, stačí kontaktovat reklamační oddělení buďto u nás nebo u přepravní společnosti a zboží bude obratem vyměněno za nové. Pokud nám tuto skutečnost nesdělíte, nemůžeme danou situaci vyřešit.

    Prodejkavy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • kvalitní porcelán, cena, rychlost dodání, dobře baleno
    • letos dvě objednávky, v každé jedna vada

    Pěkná nabídka, dobré ceny. Co je platné super zabalení a rychlost dodání, když při expedici chybí kontrola stavu. Letos dva nákupy šálků s podšálky. Při první zásilce jsem u jednoho šálku musel zabrousit dno, aby se někdo neškrábl. Proto jsem k druhé objednávce dodal žádost o kontrolu jakosti. Bohužel ze tří šálků s podšálky mi u jednoho v ceně 280,-/ks přišel podšálek s odštípnutým kouskem spodní části. Byl perfektně zabalený, přepravou se to nemohlo stát. Reklamace mi nestojí kvůli pracnosti za to. Výsledek – příští nákup jinde.

    Reakce obchodu Prodej kávy

    Vážený zákazníku,

    v případě porušení obalu kávy přepravou, stačí kontaktovat reklamační oddělení buďto u nás nebo u přepravní společnosti a zboží bude obratem vyměněno za nové. Pokud nám tuto skutečnost nesdělíte, nemůžeme danou situaci vyřešit.

    Prodejkavy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Před koupí kafe (cenová relace cca 800 Kč/kg) jsme 2x volali o sdělení čerstvosti - tj. datum spotřeby na pytli. (I na objednávce to mám napsané v poznámce!)
    Bez škrupulí však poslali o 1/2 roku starší kafe, v telefonu při dotazu pak následně divný přístup - je cítit arogance, nezájem.
    Kafe jim nevrátím, nevěřím jim, za ty nervy mi to prostě nestojí.
    Obchodu se vyhnout!

    Reakce obchodu Prodej kávy

    Vážený zákazníku,

    Jelikož nám záleží na spokojenosti našich zákazníků, což lze vidět dle našeho průměrného hodnocení, velice nás tato situace mrzí.

    Vždy se snažíme zasílat kávu s expirací přesně dle dohody s našimi zákazníky. I přes expiraci více jak 16 měsíců se nám to ve Vašem případě zřejmě nepodařilo. Samozřejmě máte možnost zboží vrátit, či si jej nechat vyměnit, což je u nás standardní řešení. Mrzí nás, že nám tuto možnost nedáte a preferujete nekonstruktivní řešení situace.

    Věříme, že dáte v budoucnu příležitost obchodníkům řešit podobnou situaci ke spokojenosti obou stran.

    S pozdravem

    Prodejkavy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Negativní: místo 2 kg kávy v plechovce poslali Kávu v sáčcích a 1 kg.

    Reakce obchodu Prodej kávy

    Vážený zákazníku,

    k omylu došlo na naší straně při balení. Kolega ze skladu se přehlédl a udělal chybu. V případě zájmu samozřejmě kávu zcela bezplatně vyměníme, jelikož máme vše skladem. Za pochybení se omlouváme a doufáme, že i nadále zůstanete naším zákazníkem.

    Prodejkavy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • široký sortiment
    • dodání na fakturu lze až po vyšším počtu objednávek

    celkem ok

    Reakce obchodu Prodej kávy

    Vážený zákazníku,

    v dnešní době a po špatných zkušenostech musíme být opatrní a platbu na fakturu se splatností schvalujeme až po jisté platební historii, kdy se stanete naším dlouhodobějším zákazníkem. Pokud chcete využít bezhotovostní převod, máme v nabídce typu plateb pro-forma fakturu nebo platbu kartou online.

    s pozdravem
    Prodejkavy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Doprava.
    • Objednala jsem hrnky,přijely rozbité.
    • Reklamace byla zamítnuta.

    Vzhledem k tomu, že obchod nabízí křehké zboží, je velká pravděpodobnost, že přijede rozbité. Tak jako se to stalo mně. Reklamace nebyla uznaná, protože jsem zničila horní kartonovou krabici.I když vlastní krabice od zboží byla neporušená. Reklamaci jsem hlasila hned jak to bylo možné, i přes veškerou moji snahu byla zamítnuta.

    Reakce obchodu Prodej kávy

    Vážený zákazníku,

    Velmi nás mrzí, že Vaše zásilka přišla poškozená. Pravděpodobnost poškození zásilek je u nás velmi malá, protože klademe velký důraz na balení a přepravu. I tak se v ojedinělých případech stane, že se zásilka poškodí. Ve Vašem případě jste nepostupovala dle podmínek reklamace i když jste byla v Emailu informována a proto bohužel zásilková služba reklamaci zamítla.

    Přesto Vám děkujeme za tuto recenzi. Je pro nás ponaučením a zkušeností, kterou v budoucnu jistě využijeme ke zkvalitnění dopravy.

    Prodejkavy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží mělo jiný design než bylo domluvené.

    Reakce obchodu Prodej kávy

    Vážený zákazníku,

    Vámi objednaný MokaExpress Brikka byl dodán ve stejném designu jak je vyobrazen na Eshopu a jak Vám jej kolegyně telefonicky popsala. Pokud jste i přesto nebyl spokojen, mohl jste do 14 dnů odstoupit od kupní smlouvy dle zákona.

    Proto i zcela nechápeme Vaši recenzi.

    Prodejkavy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Pracuje v něm arogantní idiot!!!

    Reakce obchodu Prodej kávy

    Vážený pane Zemane,

    Váš slovník, který jsme si vyslechli a kterým se vyjadřujete svědčí o Vaši inteligenci. Na toto netřeba reagovat, obrázek si každý udělá sám.

    Tým prodejkavy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • skvělá nabídka čajů ze zahraničí
    • komunikace prodejce s nakupujícím
    • "bordel" v příchozích platbách

    Dlouho jsem uvažovala, zda doporučit, či nikoliv. Já osobně jsem tam nakupovala poprvé, ale asi naposled, takže jsem zvolila tu druhou možnost.

    První co mě zarazilo hned při objednávce bylo to, že mi formulář nebral mou adresu a neustále mě to upozorňovalo, že ji mám zadat (zkoušela jsem to asi 5x). Tím pádem mi nešla objednávka dokončit. Psala jsem na jejich on-line chat, kde to paní svedla na mě, že neví co já tam dělám špatně. Asi na desátý pokus se mi podařila objednávka odeslat. Ihned po přijetí potvrzujícího emailu jsem zboží řádně zaplatila.

    Druhý zarážející bod byl ten, že jsem týden čekala a pořád se nic nedělo. Přesně sedmý den po objednávce mi přišel email, že má objednávka nebyla uhrazena, že si mám zkontrolovat platby jinak mou objednávku stornují. Obratem jsem jim zaslala zprávu, že si mají laskavě zkontrolovat své příchozí platby, že já vše řádně uhradila a zaslala jsem jim screen z výpisu, že mi peníze byly odečteny. Ihned na to mi přišly další 3 emaily - expedice objednávky, faktura a omluva, že prý ji už dohledali a zboží odesílají.

    Jsem z toho celkem zklamaná, ale za čaje jsem vděčná. Nevím, zda si chtěli přivydělat nebo jsou jen slepí :-)

    Reakce obchodu Prodej kávy

    Vážený zákazníku,

    pokud Vás objednávkový systém nepustil dále, chyběly některé kontaktní údaje. Je to ochrana před tím, aby objednávka nepřišla s neúplnými daty. Moje kolegyně Vám na online chatu správně napsala, že netuší co by mohlo být špatně protože nesedí u Vašeho počítače s Vámi. Určitě, ale nepotřebuje na někoho něco "svádět".

    Dále náš systém zasílá automaticky zákazníkům po 5 pracovních dnech (7 dní včetně víkendu) upozornění o neuhrazené objednávce, pokud nebyla uhrazena. Po Vašem upozornění, že platba byla odeslána, jsme řádně vše zkontrolovali a platbu dohledali (přišla daný den jako poslední a špatně se vytiskla na výpisu). Objednávku jsme ihned expedovali.

    Závěrem bych se rád ohradil proti Vašemu veřejnému nařčení o přivýdělku, které je naprosto bezpředmětné, což dokládá 99,9% kladných recenzí a naše 10letá historie.

    I přesto je Vaše recenze pro nás přínosem a ponaučením k lepší kontrole přijatých plateb.

    S přáním hezkého dne

    Prodejkavy.cz