Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Simona: Dobrý den,
    nechte si poslat potvrzení s razítkem a podpisem kdo balíček pral.
    Pan Plechata balícek nemohl prevzít pracuje na centralním skladu. Na prodejne pracoval pred 5 lety.
    Zajímava informace.
    Kolega zavola na PPL a bude take zjištovat.
    Dekujeme za info
    www.PRODEJDILU.cz

  • Tomáš Hanak:
    Pane Hanak proc tady lzete? Do telefonu me nejaky pitomec u vas tvrdil, ze desticky jsou. Zadal jsem ho, ze kdyby nahodou problem byl, tak at tam da neco jineho, ze objednavku do patku potrebuji. Vsechno pry pochopil. Do patku nic neprislo a vecer v patek prisel mejl, ze je expedujete. To uz jsem objednal jinde. Konkretne na autodily-cardo.cz, kde jsem mel stejne ceny, uplne jiny pristup a hlavne zbozi prislo. Jiz nekolikrat. Naposledy dneska.
    Proto jsem si tu vasi krabici za 7000nevzal. Vase chyba, vase tezitka. Vsechny dily byly objednany spravne, jen diky vasemu zabrzdenemu pristupu je mate zpet.
    Dalsi lez co tu sirite je o nedostupnosti meho telefonu, mejlu. Telefon je stale dostupny, je stale u me a stale hlida e-maily, ktere umim narozdil od vasich zamestnancu pouzivat.
    Dalsi vec. Zrusil jsem u vas objednavku mejlem. Udelal jsem druhou, vetsi a tak jsem to prihodil k ni (konkretne zadni tlumice). Jelikoz se na vasich strankach i druhy den hlasila jako platna, tak jsem k vam volal, aby nedoslo k odeslani obou. Opet potvrzeni, ze to zrusi. Druhy den telefon od vas, ze moje tlumice jsou pripraveny k odeslani, tak jestli je muzou poslat. ???
    Takze tam mate slusnej bordel.
    Ale zbytecne se tu rozciluji. U vas neobjednam uz nic.
    Ani bych na vas nereagoval, kdyby jste tu psal pravdu, ale takhle jsem musel.
    Mejte se.
    Horak Pavel

  • Tomáš Hanak: Dobrý den,
    u PPL je vše v pořádku.
    24.2.2015 11:01 byla Zásilka doručena. Převzal: plechata

  • Ondřej Sýkora: Dobrý den,
    děkujeme za informaci.
    Expedice začne davat křehke věci do specielních obalu aby se nepoškodily.
    S pozdravem
    www.PRODEJDILU.cz

  • Alena Novotná: Dobrý den p Novotna,
    dene máme 60 - 120 objednavek s platbou předem.
    System pracuje velmi rychle jak s kontrolou platby tak expedicí.
    Zasilky s platbou předem zasílame až po jejich zaplacení.
    Pokavad nezadate spravne udaje o platbě hlave variabilní simbol system nemuže danou platbu sparovat s objednavkou to znamena ani jí nemužeme poslat.
    S pozdravem
    www.PRODEJDILU.cz

  • horan: Dobrý den,
    jako težitko na stole používame kotouče od zakazníku kteří si objednaly špatne na sve auto.
    Objednane destičk skladem 1ks. zakazník udelal objednavku na ty same destičky v sobotu před vaší.
    Aktualizace skladu probíha 3 x dene v pracovní dny.
    Na telefonu jsou 3 operatoři kteří vyřizují i emaily.
    Standartne zakazníkum okamžite volame s informaci o nahrade i objednavce.
    Ve vaší objednavce telefon nedostupní 4 zasebou. Zaslan email v utery s nahradama bez reakce.
    S pozdravem
    www.PRODEJDILU.CZ

  • Simona: Dobrý den,
    volaly jsme na PPL reklamaci balicku.
    Odpovědely nám že zaslaní baličku muže reklamovat jen osoba ktera balicek posílala.
    Ta sama osoba muže žádat o nahradu škody na poškozenem balíčku.
    S pozdravem
    www.PRODEJDILU.cz

  • Petr: Dobrý den,
    sam dodavatel nám potvrdil že s Vámi komunikoval a čeka na zbozi.
    Chtěl jste aby reklamace byla vyřízena v co nejkračím termínu.
    Kolega se vam snažil co nejvíce vyhovět, proto doporučil zaslat přímo dodavateli.
    Zboži dorazilo na nasi pobocku, poslaly jsme ho dal vyrobci.
    Spozdravem
    www.PRODEJDILU.cz

  • Dobrý den,
    dne 24/2/2015 jste přijali mnou vrácené zboží - PPL - číslo balíku 40810184473
    Číslo faktury 10029055. Jelikož je to již více než 30 dní od doručení, žádám tímto o vrácení peněz./pokoušela jsem se Vás kontaktovat jak telefonicky, tak mailem-bez úspěchu/

  • Také nedoporučuji tento e-shop.Objednal jsem si denní svícení,přišlo velmi rychle.Jedno světlo však nesvítilo,takže jsem tam druhý den volal a oni mě odkázali na svého dodavatele.Vzhledem k tomu,že k jejich dodavateli mě neváže žádný obchodní vztah/což mi tam sami telefonicky potvrdili/ jsem zásilku odeslal do 2 dnů zpět do e-shopu a od té doby je mrtvo a nikdo se mnou nekomunikuje.Za 2 dny končí 14-ti denní lhůta k vrácení zboží.

  • Já osobně mám s obchodem jen ty nejlepší zkušenosti. Zboží mi vždy přišlo včas a v pořádku. Dokonce jsem vlastní chybou objednal pružiny na jiný vůz a bez nejmenšího problému mi zaslali ty správné. Celkem jsem v tomto obchodě objednával cca 4X a vždy naprosto bez problémů. Takže určitě doporučuji a velmi mě překvapuje, kolik lidí má opačnou zkušenost.

  • Nakoupil jsem zde nekolikrat a temer vzdy nejaky vyjeb, ale ten posledni nakup byl konecny a zaslouzi recenzi.
    Nereaguji na mejly, telefon maji jen jako tezitko na stole......
    V objednavce vse skladem. Objednano v nedeli. Kdyz ani ve ctvrtek rano nic neprislo, tak se me tam povedlo dovolat. Prej nemaji brzd. desky. Tak to je vy debilove tak tezky zavolat nebo napsat mejl, ze tam do te objednavky date neco jineho? Jeste kdyz clovek sdeli, ze to potrebuje do patku. Ujistil me, ze to IHNED posilaji a ze to "zitra" mam doma. Samozrejme nic neprislo a objednavka je stale vedena jako "Ceka na odeslani".
    Tak si to narvete do pr*ele. Co je platny, ze jste levni, kdyz tam zamestnavate podprumerne inteligentni hnupy, kterym se evidentne nechce delat.
    S pozdravem byvaly zakaznik.
    Horak Pavel

  • Jasně, hodnocení mohou psát jen lidi, kteří zboží v nějaké podobě, třeba po roce dostali, ostatní ne. Ještě jsem se nesetkala s takovým jednáním. Jsou to ZLODĚJI a PODVODNÍCI!!!! NIC OD NICH NEKUPUJTE a rozhodně NEPLAŤTE PŘEDEM!!!!!!!!!

  • Ahojte , hledal jsme nejlevnější díly na BMW a našel jsme tento pro mě neznámý shop. Přečetl pár komentářů a byl rozhozený,ale riskl jsem objednat a nelituju. Zboží dorazilo v nejrychlejším možním termínu. Jeden den přijmutí objednávky objednání o jejich dodavatele druhý den přijetí a okamžite odeslání a třetí den vyzvednutím mnou na poště.
    Spokojenost chtěl sem pochválit zabalení,ale mám výtku: protože jsme dělal v autodílech a posílám známím stále díly a nebojte se že filtry. posílám aj kotouče o váze 30 kg.
    Obaléne jste to měli chlapci pěkně,ale to skládání věcí uvnitř trošku s rozumem ne? dát řemenici o váze 7 kg vedle vložky olejového filtru.,kterej to drtilo?aj kabinový filtr byl promáčklý. chtělo si to s tím trošku pohrát a zabezpečit lépe. Aby vám pak spousta zíkazníku neposílal fotky z rozdrcenýma filtrama.
    Jinak prostě spokojenost řemenice byla levnější o 900 kč než jsme měl nákup u bývalého zaměstnavatele,takže fakt dobrý kup. snad to bude fungovat:D
    díky díky

  • Martina Částková: Dobrý den paní Částková, pod vaší jménem neevidujeme žádnou objednávku ani komunikaci. Nepletete si nás náhodou s jinou firmou? Prosím kontaktujte nás telefonicky nebo mailem, rádi vám pomůžeme. Pokud je zboží skutečně od nás určitě ho dohledáme. Děkujeme a přejeme krásný den.

  • Martina Částková: tak po zdlouhavém volání , psaní a vysvětlování ,jsem nakonec peníze dostala zpět , je to hrůza , měly by s tím v této firmě něco dělat..... :(

  • Je tu někdo , kdo zakoupil u této firmy náhradní díl , který z jakéhokoliv důvodu musel vrátit ,učinil tak ve lhůtě 14dnů podle zákona , ale peníze mu nebyly vráceny? Řeším to s touto firmou už vice jak měsíc , ale nereagují ani na emaily ,ani na tel. když už se tam konečně dovolám , přehazují si mě jak horký brambor a pak je zase ticho po pěšině . Rozhodla jsem se kontaktovat právníka . Takže pokud někdo má stejný problém , kontaktujte mě.

  • Denis Skácel: Baví nás to, proto to děláme. Na mail reagujeme, telefony bereme. Když na prodejně obsluhujeme zákazníky je logické že telefon nemůžeme zvednout, není problém dovolat se později nebo komunikovat mailem.
    Krásný den PRODEJDILU.CZ

  • Jafrik: Dovolá se k nám spousta lidí a také se jim plně věnujeme. Stejně tak zákazníkům v obchodě.
    Přejeme krásný den PRODEJDILU.CZ

  • Jsou to lháři! Přikládám komunikaci z recenzí ocbchodu. Ano dostal jsem potvrzovací email, že jsou všechny tři položky "čeká na odeslání". To je vše. Zajímavé je, že na recenzi o obchodu odpoví lží do deseti minut na Heuréku, ale přes týden se nikdo k nim nedovolá. Takovéto jednání si nemůžeme jako zákazníci nechat líbit! Obrázek nechť si každý udělá sám.

    Nekomunikují, zboží skladem ve skutečnosti nemají.
    Nesolidní obchod. NEDOPORUČUJI. Objednány tři položky uvedené jako skladem. Přesně sedm dní objednávka vedena jako "k odeslání". Zkoušel jsem se každý den několikrát dovolat, bez úspěchu až na jeden případ přesně za sedm dní. Bylo mi řečeno, že se čeká na dodání jedné položky. Devátý den od objednávky dorazili jen dvě položky ze tří. Faktura naštěstí správně jen na dvě. Znovu se nemohu dovolat. O poslední položku ale již z tohoto obchodu nemám zájem.
    Reakce obchodu PRODEJDÍLŮ.cz

    PRODEJDÍLŮ.cz
    Mailem jste byl informován o stavu vaší objednávky. Po týdnu bez odpovědi byla odeslána část zásilky.