Přihlásit se a přidat příspěvek
  • No konecne je po obchode. Nic jinyho jsem tem prolhanym hajzlum nepral. A pane Hanak hlavne se neserte do jinych e-shopu. Jste ulhana svine.

  • Jako obchod úplně chcípnul?

  • Odpověď na 2. příspěvek pode mnou: Pokud jsi příspěvek uložil a zobrazoval se, je tu druhé vysvětlení. Shop může požádat admina Heureky o smazání příspěvku. Pokud máš pocit, že se to stalo neoprávněně, můžeš napsat Heurece a požádat o nové zapnutí. Už se mi to kdysi také stalo u jednoho velkého prestižního shopu s mnoha recenzemi a Heureka můj příspěvek na mou žádost znovu zapnula. Druhá věc, je, že u tamtoho shopu můj příspěvek pro velké množství příspěvků po 2 týdnech skončil v propadlišti dějin na X-té stránce diskusí. Na Heurece nikdy nic nezmizí natrvalo, vše se archivuje na věky. I kdyb shop opravdu skončil, recenze zůstávají.

  • horan: Souhlas, všem doporučuji nenakupovat..

  • Napsal jsem negativní recenzi, a světe div se, zmizela..

  • Tady je jen otázka času, kolik naivních, hloupoučkých zákazníků zde ještě nakoupí. Nezvedají telefony, neodepisují na e-maily, nedořeší reklamace, nekomunikují s úřady. Kdy to tam už někdo konečně zavře a odvede je v železech ?

  • Vsem co jste jeste u techto neschopnych oslu doporucuji dva e-shopy. Prvni, ktery pouzivam cca dva roky(a i pred tim nez majitel udelal e-shop jsem od nej nakupoval) je autorozvody.cz a druhy, ktery sice neznam tak dlouho, ale i behem te doby se osvedcil (i s reklamaci) je mlparts.cz
    Tady tihle ubozaci , co nedokazi odpovedet na mejl, zvednout telefon a ani uznat chybu jsou odouzeni k zaniku.
    A aby si tu urazeny pan vedouci nevyleval srdicko, ze jsem od konkurence jak to s oblibou dela, tak rovnou pisi, ze nejsem.
    Horak.

  • Bohuzel si obchod s posledni moji objednavkou pokazil reputaci - doposud vse bez problemu. Avsak objednavka ze dne 15. 11. neni ani po necelem mesici vyrizena. Zbozi, zaslane postou, jsem uhradil dobirkou, po rozbaleni jsem zjistil, ze chybi jeden filtr. Tuto skutecnost jsem pisemne reklamoval a bylo mi slibeno dodatecne zaslani druhy den. Bohuzel, stale cekam jiz treti tyden, na urgence jiz nikdo nereaguje. Ackoliv ma obchod zajimave ceny, timto u mne skoncil.

  • Dobrý den,
    zatím jsem se nesetkal s problémem, ale já vyzvedávám zboží osobně, na dobírku mám vytipované jen určité obchody a zatím jsem se delší dobu nespálil, opatrnosti nezbývá, na dražší věci si prověřuji obchody detailně, vše je o komunikaci v tomto obchodě napíší obj. přijata, obj. k vydání zatím to stíhají do max 3 dní , uvidí se jak bude dál.

    Opravuji auta již 20 let a vím co můžu reklamovat a již nééé, na některých komponentech jsem již též prodělal, ale to není vina obchodu, ale má.
    Zatím jsem neobdržel jiné zboží tak nevím jak reklamují, až se mi podaří napíši co a jak.

  • Dobrý den,

    chtěl bych se zeptat, kdy mi budou vráceny peníze za objednávku číslo 10057078 a 10057235, která byla vyúčtována na fakturách číslo 10057235 a 10057078 v celkové výši včetně dopravy 1149,--Kč. Zboží včetně kopií faktur a číslem účtu jsem Vám zasílal již 29.6.2016 a od pošty mi byla doručena SMS zpráva, že 30.6.2016 jsme vrácené zboží obdrželi.

    Dnes je 8,8 2016 a firma stále neodpovida peníze nevraci zboží také ne proste PRODEJDÍLŮ.cz OKRADA!!!!!!!!!!!!

    pozor nedoporučuji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Dobrý den,

    chtěl bych se zeptat, kdy mi budou vráceny peníze za objednávku číslo 10057078 a 10057235, která byla vyúčtována na fakturách číslo 10057235 a 10057078 v celkové výši včetně dopravy 1149,--Kč. Zboží včetně kopií faktur a číslem účtu jsem Vám zasílal již 29.6.2016 a od pošty mi byla doručena SMS zpráva, že 30.6.2016 jsme vrácené zboží obdrželi.



    Objednávka č. 10057235

    20. 7. 2016, 11:05:31

    Komu:

    g



    Dobrý den,

    omlouváme se za zdržení s vrácením platby za položku (701977) Optimal,
    Sada ložisek kol. Platba je již zadána.

    Bohužel kroužek ABS jsme Vám zaslali zpět, protože je to nevratný díl,
    který normálně nevydáváme, ale na Vaši žádost Vám byl zaslán.

    Děkujeme za pochopení.


    A uz mě začina tato prodejna stvat jedu do prodejny osobně rozhodne- nedoporučuji dnes je 25,7 2016 astale nic jen sibuji peníze nevraceji --- posilam ČOI žádost na ČOI vypsana odeslana

  • Dobrý den,

    chtěl bych se zeptat, kdy mi budou vráceny peníze za objednávku číslo 10057078 a 10057235, která byla vyúčtována na fakturách číslo 10057235 a 10057078 v celkové výši včetně dopravy 1149,--Kč. Zboží včetně kopií faktur a číslem účtu jsem Vám zasílal již 29.6.2016 a od pošty mi byla doručena SMS zpráva, že 30.6.2016 jsme vrácené zboží obdrželi.




    Předem děkuji za Vaši odpověď

    Zítko Roman
    Telefon nezvedate a na imeil ste odepsal



    Re: Dotaz na vrácené zboží

    13. 7. 2016, 17:26:25



    Dobrý den,

    peníze vracíme do 14 dní. Zítra by Vám tedy měly dorazit.

    Omlouváme se za zdržení.

    Děkujeme za pochopení.

    S přátelským pozdravem / Best regards
    Mgr. Jitka Krásná
    www.PRODEJDILU.cz
    Záběhlická 95
    Praha 10 10600
    pro rychlejší informace prosíme volejte na tel.: 0042 606 217002


    a dnes je 19,7 2016 a nic se nedeje

  • Dobrý den

    První a poslední nákup na tomto e-shopu. 12 e-mailů potvrzení e-mailem před obdržením zboží. Objednané zboží-Filtr EUFAB vzduchové červené má klamavý popis a foto. Obdržel jsem filtry obyč. univerzální Racing sportovní v ceně EUFAB 399 Kč Kdekoliv jinde za cenu 299 Kč.

    Nedoporučuji

  • Dobrý den všem,tak jak jsem psal níže,čekal jsem na doručení chybějícího zboží z objednávky.A světe div se,ve čtvrtek zboží dorazilo a v pořádku :-)
    Děkuji proto firmě Prodejdílů.cz
    S pozdravem Bilko Martin,Tábor

  • Zdravím,musím se podělit se svou zkušeností s obchodem Prodejdílů.cz a s objednávkou 10054132
    Pá 13.5.jsem učinil objednávku ,3ks filtry,v dobré víře-zajímavé ceny a rychlé dodání :-)
    Ne 15.5.doobjednávka 2ks čepy
    Po 16.5. potvrzení doobjednávky emailem-super,dojel jsem si na prodejnu(jel jsem okolo,jsem z Tábora) ale bohužel zboží není zde,je ve skladu,hlásí pán na prodejně,zítra vám to pošleme(první lež !),tak jo,to vydržím
    Út 17.5. email-zásilka odeslána,paráda,čekám,čekám,žádné info od pošty,nebo tak něco
    So 21.5. email-faktura a poděkování za nákup, :-) jaký?? ještě jsem nic nedostal !
    Út 24.5. žádám o prověření objednávky-2 dny nic-žádná reakce
    Čt 26.5. konečně jsem se dovolal,paní ochotná-"balíček se vrátil poškozený" (druhá lež !!) kdyby odešel,dostal bych sms že převzali balík !,paní pokračuje- a včera jsme vám to poslali znovu(to jako ve st.25.5.-třetí lež!!! opět žádná sms z pošty) už jsem celkem nervózní a auto kvůli čepům stále ve stodole na špalcích
    Pá 27.5.v 18 hodin sms z pošty-převzali jsme balíček :-) , doručíme v pondělí-jupí konečně
    Po 30.5.v poledne,17 dní od objednání dorazil balík,pošták chce nejdříve peníze,pak si můžu balík otevřít,ok,co by se mohlo stát .Už podle váhy se mi něco nezdálo,otevřu a ejhle-chybí čepy,ale mám jeden olejový filtr navíc,paráda,takže volám(asi hodinu než se dovolám) a paní se diví,omlouvá,asi ve skladu udělali chybu,pošleme vám to kurýrem(další lež??)
    Hm... je středa 1.6. a nemám žádné info,že by něco poslali,nemám čepy,nemám peníze,zato mám nepotřebný olejový filtr,auto na špalcích a oči pro pláč.
    Takže taková je moje zkušenost s těmito profesionály z prodejdílu.cz
    A čekám,třeba se zachovají poctivě a čepy pošlou a já jim s radostí dám jejich filtr.
    PS:kdyby aspoň nelhali....
    S pozdravem Martin Bilko , Tábor

  • ojednal jsem dily,zaplatil prevodem,po 14 dnech a jakokoliv zpravy od obchodu,jsem objednaku urgoval.ujistovali me ze je na ceste.zasilka dorazila po dalsich 10 dnech a navic nekompletni (chybeli nektere dily),volal jsem tedy do obchodu zda mi dily poslou,pani mi sdelila ze to zjisti a zavola,neozvala se,znovu jsem volal a chybejici dily stornoval ze chci penize zpet at mi je poslou na ucet,nyni je to dalsich 20dni a ja urguji vraceni penez, nakupem jsem neusetril nic spis naopak. NEDOPORUCUJI”

  • První obchod proběhl bez problémů, vše OK.
    Při druhé objednávce s platbou předem poslali tlumiče Monroe !!! místo Sachs aniž by předem dali vědět, že Sachs jsou nedostupné. Musím pochválit e-mailovou komunikaci, kdy na stížnost odpovídali rychle.
    Bohužel necítí žádnou zodpovědnost za dodávané díly a vše svádí na své dodavatele - poslali, co dostali.
    Domlouvali jsme se na vrácení cenového rozdílu mezi Monroe a Sachs, bohužel, i když bych mohl mít Monroe (kdybych je chtěl) v jiném obchodě výrazně levnější, vrátili jen cca rozdíl dle jejich ceníku. Takže místo aby si sypali popel na hlavu, že v podstatě snad neúmyslně podvedli zákazníka a snažili se mu maximálně kompensovat škodu, tak jen vrátili peníze a že já mám teď polskou sračku Monroe za víc peněz, než se dají koupi jinde, je netrápí.
    Prostě jen tupě přeposílají díly od ještě tupějších dodavatelů... Doporučuji TELEFONICKY ověřit dostupnost konkretních dílů, a platit až po kontrole dodávky...

  • Do tohoto obchodu jsem se uz dvakrat musel vracet resit jejich neschopnost dodat dle jejich katalogu spravne dily. Nechali me nejprv koupit si konecne spravny dil a pak odmitli reklamaci na spatne dodany dil.
    Nikdy uz bych od nich nic nekoupil, ztrata casu

  • Pozor,objednávku mi zrušili a ani se neobtěžovali mě kontaktovat..

  • S něčím takovým jsem se dosud nesetkala a to objednávám přes net. dost často. Objednávka z 23.3. dosud nedorazila.
    Ani po domluvě s obchodem ,že mi zboží zašlou znovu jelikož se první balík asi ztratil.Nyní již ani nekomunikují.
    Hrůza už nikdy více!!!