Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednal jsem 4ks transformátorů NTL1 a zřejmě z nedostatku skladových zásob poslali jeden kus evidentně vypájený z nějakého přístroje, používaný, lišil se i popisem. Předem jsem nebyl upozorněn, jestli s takovým řešením souhlasím. Jako letitého zákazníka Prodance mě tohle hodně zklamalo. Na reklamační mail zatím neodpověděli.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace s obchodem žádná, 2x psán e-mail, bez odpovědi, objednávka je, ale žádné informace o ní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka byla zrušena pro mimořádně dlouhý dodací termín.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Otřesné chování člověka na výdeji e-shopu.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Zboží z objednavky zasláno na dvakrat bez upozornění zákazníka. Thomann vzdy vysle dotaz jestli zaslat komplet ci ne.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemám zatím co hodnotit, žádné zboží nedorazilo, ani žádná zpráva od prodejce. Jen mi dorazila anketa o spokojenosti s obchodem.
    Pochopil bych, kdyby se mi někdo ozval a oznámil, že zboží není skladem a že v dnešní době je problém dovoz od výrobce z Německa. Že bude trvat delší dobu, než zboží dorazí, nebo, že zboží nebude vůbec. Ale nic, jen dorazil dotaz na spokojenost s obchodem?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná reakce na objednávku a snaha dodat objednané zboží
    • Po 30 dnes jsem zrušil objednávku

    Nedoporučuji, moji objednávku po 30 dnech ani nezačali řešit. Při dotazu po telefonu neochota řešit dodání. Stornoval jsem a objednávám jidne.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží je doručena a nigdo nic ne a psal proc

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neseriozní jednání, zboží skladem na okamžité odeslání.
    Po týdnu informace , že zboží není skladem!!
    A ještě lžou, že volali. A co třeba mail? Když už teda jako volají na jiné telefonní číslo, než které mají uvedené v objednávce :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace

    prodejce mě neinformuje o stavu objednávky, zboží nezaslal.

    Reakce obchodu PRODANCE

    Dobrý den, Můžete mi prosím sdělit číslo Zakázky nebo o jaké zboží se jednalo? Obratem zkontroluji. Děkuji Milan Hrůza/PRODANCE 602303953

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová podpora značky Avolites. Sice jsou jejich dealer, ale nemají jediného člověka který by Vám v případě problému poradil.
    • Prodají, ale poraď si dál sám

    Reakce obchodu PRODANCE

    Vážený pane. AVOLITES prodáváme běžně prakticky jeno TITAN ONE. Instalace a ovládání není lokalizované do češtiny a tedy je běžné, že sice existuje návod, ale bez základních znalostí Ag to prakticky neovládnete. Stejně je to s velkými pulty a wingy. Ty jsou vždy na objednávku dle pořadované konfigurace projektu.
    Co se týče opodpory, tak ta je ZDE..

    Technická podpora PRODANCE 24 hodin

    Telefon: +420 602 266 325
    E-mail: [email protected]

    Kolega Zdeněk Patera na 100% ovládá všechny výrobky AVOLITES a má s nimi opravdu mnohaleté zkušenosti. Zdvořile Vás žádám, aby jste negativní hodnocení korigoval. Děkuji S úctou Milan Hrůza/PRODANCE. kontakt na mě 602 303 953

  • Ještě jsem nic nedostal, proč mi posíláte dotazník spokojenosti???

    Reakce obchodu PRODANCE

    Omlouvám se. Automatický robůtek poslíček se asi pokazil. Dík za pochopení. O co se konkrétně jedná? Dohledám, zařídím. Děkuji za Vaší trpělivost. Milan Hrůza/PRODANCE 602303953

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdo z obchodu nereaguje na dotazy k objednávce a termínu dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zakoupené zboží jsem 10 dnů po nákupu nedostal, ač bylo označené, že je skladem. Dostal jsem pouze potvrzení objednávky a žádná další komunikace ze strany obchodu neproběhla. Očekávám nějaké vysvětlení ze strany obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bez môjho preverovania stavu objednavky kedy uz tovar mal byť dávno doručeny sa mi eshop vôbec nehlásil že bude tovar meškať... no nakoniec ho vôbec nemali ani skladom.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje a telefony nikdo nebere !
  • Asi období dovolených, ale obchod na dodaz přes web ani objednávku zatím nereaguje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 0 komunikace ze strany obchodu
    • Ani po týdnu nepřišlo potvrzení objednávky, pokyn k vyzvednutí, prostě nic.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Prodavač přišel 25 min. po začátku otevírací doby.

    Reakce obchodu PRODANCE

    Prodavač se moc omlouvá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neznám výhodu firmy, která nedoručí objednané zboží a není schopná o tom zákazníka informovat.

    Reakce obchodu PRODANCE

    Dobrý den, omlouváme se za vzniklé komplikace. Děkujeme za Váš názor a příště se vynasnažíme zlepšit naší komunikaci.