• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pomala komunikace

    Zbozi neni skladem i kdyz pri objednavce bylo vedeno jako skladem. Trvalo ctyri dny nez se ke me tato informace dostala emailem. Na zbozi stale cekam.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 den

    • 16 prosinct sem poslala zbozi,ktere nehodilo se.29 prosince=doposud nikdo ne ozval se.Ze bych jsem prisla o penize?

    Reakce obchodu PRO SALONY

    Dobrý den,
    bohužel Vaší zásilku zpět, kterou jste odesílali, jsme neobdrželi. Určitě máte číslo balíku a můžete si vše prověřit. Obraťte se na spedici, kterou jste využili pro zaslání zboží zpět a zjistěte, kde se Váš balík nachází.

    Neuvěřitelné: Zásilka odeslaná přes českou poštu 3.12.2020 dorazila 20.1.2021. Zde je číslo balíku pro ověření BA0250540936X. Po několika urgencích, že nikdo nic nedoručoval bylo od pošty doručen opět omluvný dopis, že se omlouvají a že s doručovatelem byl proveden rozhovor o nutnosti zásilky doručovat.

    VELICE DOPORUČUJI VOLIT JINÉHO DOPRAVCE NEŽ ČESKOU POŠTU, POKUD NA ZBOŽÍ SPĚCHÁTE

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • V nabídce byl jiný obsah než mi dorazil :(
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží uvedené skladem... nebylo skladem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Týden po zaplacení objednávky jsem musela připomenout, že mám objednané zboží a čekám na dodání. Pak mé objednávka byla konečně doručena. Obal byl v pořádku, ale depilační roll-on byl potažen voskem.

    Reakce obchodu PRO SALONY

    Dobrý den,
    omlouvám se za způsobené problémy. U Vaší objednávky bohužel došlo k označení emailu jako spam a proto nebyla hned expedována 21.4., ale ihned, když jste volali 27.4 tak bylo ještě stejný den zboží expedováno a 28.4. doručeno.

    Pokud Vám bylo zboží doručeno porušené, je nutné nás o tom informovat, abychom mohli vše řešit s dopravcem, případně zboží vyměnit za nové, bez informace z Vaší strany se o závadě bohužel nedovíme a nemůžeme problém dále řešit.

    Děkuji za pochopení.

    S pozdravem a přáním hezkého dne za Vybavení pro salony Klímek Jan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ač sem v poznámce informovala , kam mi má být zboží dovezeno, realita byla jiná. . Špatná komunikace. Chtěla sem i další objednávku a posunout pouze o pár dnů datum splatnosti, nikdo mi nevyšel vstříc... Škoda

    Reakce obchodu PRO SALONY

    Vážená Paní Francová,
    zapomněla jste uvést přesné informace.
    U první objednávky o změnu adresy doručení žádala až večer v den, kdy již byla zásilka odeslaná a spedicí a změna již nebyla možná. I tak jsme PPL o této změně informovali a i posunuli termín dle Vašich požadavků.
    U druhé objednávky jste chtěla zboží zaslat před uhrazením a ještě k tomu posunout splatnost na 30 dní, že teď nemáte peníze. Jak jsme Vás informovali tak zboží na fakturu nezasíláme a je nutno uhradit před expedicí nebo na dobírku při dodání přepravci.
    Děkuji za pochopení

  • Jsem nedostala zadny zbozi,i kdyz jsem objednala

    Reakce obchodu PRO SALONY

    Dobrý den,
    omlouváme se, že jsme Vám zboží nemohli ihned zaslat , protože nebylo skladem. Pokud je na webu uvedeno, že není skladem tak jej nemůžeme hned odeslat a zasíláme jej ihned po naskladnění. V tomto případě mělo být zboží naskladněno za 10 dní a již je opět skladem.

    Děkuji za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží, které jsem si objednala, přišlo ihned.
    • Bohužel lupa, která mi byla zaslána, je uvolněna v rameni, takže by zákaznicím spadla na obličej. Pokouším se dovolat do obchodu, abych se domluvila jak situaci vyřešit, ale již druhý týden telefon nikdo nezvedá, snad dovolená...? Snad se brzy komplikace vyřeší.

    Výhoda rychlého dodání a také lepší ceny. Nevýhoda nekomunikace v případě problému.

    Reakce obchodu PRO SALONY

    Dobry den, jak mame uvedeno na webu do 3.8 mame dovolenou a v ramci komunikace pouze nebereme telefon. Jinak emaily jsou vyrizovany do 48 hodin a postup reklamace je uveden na webu.
    Pokud potrebujete radu tak staci vadu nayocit a zaslat emailem, pripadne postupovat dle popisu reklamace a zbozi zaslat na nasi adresu.
    Baliky balime co mozna nejkvalitneji, protoze kvalitu dopravy nejsme schopni moc ovlivnit.

    Dekujeme za pochopeni

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží jde až z Číny - kdo ví, kdy dorazí...vědět to, koupím si to rovnou na Wish..

    Reakce obchodu PRO SALONY

    Vážená paní Zemková,
    nevím, kde jste přišla na informaci, že zasíláme zboží z Číny. Při objednávkách na eshopu je důležité kontrolovat emailovou poštu, 25.2. jste objednala zboží které nebylo skladem a uhradila online. Ihned 26.2. jsme Vám psali, že nás výrobce informovat, že toto zboží již nebude mí v nabídce. Ještě ten stejný den jsme Vám platbu vrátili na účet. Proto toto zboží již nemůžete očekávat, že Vám přijde.
    Doporučujeme Vám zkontrolovat poštu, zda nemáte špatně nastavený spam filtr a zda Vám naše emaily nepadají do spamu.
    Doporučujeme zkontrolovat účet, že platba Vám byla vrácena.

    Rádi bychom ostatním zákazníkům doporučili, aby v případě, že mají s objednávkou problém, aby nás neváhali kontaktovat i telefonicky. Snažíme se vždy zákazníky rychle informovat a v co nejkratší době vyřídit jejich objednávky.

    děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zbozi prislo behem kratke doby
    • zbozi bylo pouzite, sice plne funkcni, ale plast mirne /jemne poskrabany ( jako kdyz ho poskrabete pri cisteni hrubou houbickou), sklo spinave. jednalo se o darek, takze to nebylo vhodne. zbozi nebylo oznacene jako jiz pouzite, nebo vystavene.

    Reakce obchodu PRO SALONY

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaší reakci a omlouváme se za vzniklé potíže. Použité zboží u nás neprodáváme a pokud jste objevili při dodání tuto závadu tak jste nás měli obratem kontaktovat a my bychom zboží vyměnili a danou závadu vyřešili s naším dodavatelem. Bohužel pokud se o nějakém problému nedovíme tak jej nemůžeme ani řešit.

    děkuji za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přišlo poškozené, byly zaslány nové díly k opravě poškozené lampy
    • Lampa přestala po třech měsících svítit, po dotazu zda se dá reklamovat mi bylo sděleno, abych si koupil novou.
    • Koupil jsem si novou zářivku, zaplatil jsem kartou, ale obchodník odeslal zásilku s dobírkou, kde byla připočtena i cena za dobírku, přes to, že zboží bylo již zaplaceno. Vyřešeno, že dobírku stronoval, ale PPL se to nelíbilo.
    • Komunikace jako s idiotem, co neumí nic zapojit. Neváží si zákazníků.
    • Lampa s lupou již nejdou koupit, ptal jsem se na důvod, proč prodej skončil, zda bylo něco špatného, nebylo mi odpovězeno.
    • Náhradní zářivka, kterou jsem si musel koupit, přišla a zablikala a nesvítila. Zářivka došla v neoriginálním obale.

    S obchodem po vyřešení reklamace zářivky nebudu chtít mít nic společného. Ruce pryč. Už jen za tu komunikaci.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • draha doprava a šialený výmenný kurz eur a czk

    Reakce obchodu PRO SALONY

    Dobrý den,
    je nám líto Vaší nespokojenosti.
    Převodní kurz bereme dle nabídky banky v daný den. U dopravy do zahraničí je bohužel cena vyšší, ale už při objednávce se Vám cena zobrazila (vy jste, ale zvolil cenu dopravy v rámci ČR) a navíc jsme Vám ji i snížili, když jste ještě objednávku dodatečně rozšiřoval o další zboží. Zásilku jsme navíc dle Vašeho požadavku přednostně vyexpedovali.

    Bohužel více jsme udělat nemohli.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • žádné
    • pokud zboží již není, nemělo by jít objednat po internetu- nemáte v tom pořádek

    bez komentáře

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • x
    • x

    Objednala jsem si podhlavníky na masáže, v každém balíčku chybělo 5... to neberu jako náhodu, ale jako nehoráznou sprosťárnu....
    Upřímně ani jsem neměla náladu to nějak řešit, ale hodnocení píši.

    Reakce obchodu PRO SALONY

    Dobrý den,
    omlouvám se, ale tyto podhlavníky jsou baleny strojově a zákazníci nám je odebírají pravidelně. Máme je v nabídce dlouhodobě a nikdo si na špatný počet nestěžoval. I při ověření v našem skladě bylo vše v pořádku.

    • Vadné brýle.

    Reakce obchodu PRO SALONY

    Dobrý den,
    je nám líto Vaší reakce, ale opravdu nemůžeme za Váš omyl přiobjednání, kdy jste si objednal brýle pro posílení oční a chtěl jste sluneční brýle s UV filtrem. Tyto brýle od nás berou zákazníci pravidelně a jsou velice spokojeni. Peníze Vám byly za zboží včetně dopravu tam i zpět obratem zaslány.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávku zrušili, vrátili zaslané peníze.
    • Nabízí služby, ale přitom je nehodlá poskytovat.

    Pokud služby nemůže dlouhodobě nabízet, má inzeráty zrušit a nelákat lidi.

    Reakce obchodu PRO SALONY

    Dobrý den,
    omlouvám se za způsobené potíže. Bohužel jsme byli nuceni pozastavit dočasně provoz masážního salonu z z důvodů nemoci masérky. O této skutečnosti jsme se dověděli v den Vaší objednávky a ihned jsme Vás informovali a uhrazené peníze zaslali ihned zpět.

    Děkuji za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Spatne zabaleny balicek

    Nejspis v dusledku spatne zabaleneho balicku a naslednym prevozem prisly jedny nuzky s porusenym ostri, temer nepouzitelne. byly to ostre nastroje v obalce, kteou rozpichaly tak, ze se divim, ze vubec dorazily vsecky a nevypadaly cestou..reklamovat nebudu, nebyly to zadne zavratne castky, kazdopadne jsem zklamana..

    Reakce obchodu PRO SALONY

    Dobrý den,
    omlouvám se za způsobené problémy. Doporučuji v případě poškození zásilky zboží nepřevzít a závadu zapsat do přepravního listu. V takovém případě ihned expedujeme zásilku k zákazníkovi znovu a poškození s dopravcem již řešíme následně my.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí perfektní zboží
    • Dodává jiné zboží než je v nabídce

    V nabídce je vybavení hrnce na ohřev kamenů dřevěnou podběračkou, doručili mi pouze obyčejný plast.

    Reakce obchodu PRO SALONY

    Dobrý den, v popisu zboží je uvedeno, že součástí hrnce je plastová lžíce. Dřevěnou jsme měnili již dávno za plastovou z důvodů možnosti lepší sterilizace.

    • Bylo by fajn aktualizovat informaci, zda je zboží na skladě, či není.

    Přestože bylo zboží uvedeno jako na skladě, po objednávce, prakticky ihned přišla
    omluva, že zboží je již vyprodáno.

    Reakce obchodu PRO SALONY

    Dobrý den,
    omlouváme se za způsobené problémy. Před Vánocemi se nám velice rychle mění skladové zásoby a proto se občas stane, že informace na e-shopu nejsou 100%. V případě, že zboží není skladem tak ihned informujeme zákazníka.Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Ohřívač na vosky dorazil se zcela rozlámaným plastovým víčkem..Ohřívač je příliš malý na přiložený roll on vosk. Při ohřívání vosku je rozevřený k prasknutí.

    Reakce obchodu PRO SALONY

    Dobrý den,
    děkuji za Vaše hodnocení. Je jen škoda, že jste se nám s problémem neozvala, abychom jej mohli vyřešit. Pokud Vám přišlo zboží poškozena tak nám jen napište, kdy si zboží můžeme vyzvednout a my Vám zašleme obratem nové a uhradíme náklady na dopravu.

    Děkuji Klímek