Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den, zakoupil jsem u vás lamelové rošty č. objednávky 121000022 https://www.povleceme.cz/rosty-do-postele/lamelovy-rost-80x200-cm/ za výhodnou cenu ... doklad o zakoupení jsem nedostal ani na email a ani do odeslané objednávky ... rošty jsou o deseti lamelách namísto třinácti. Opravdu nechápu, jak někdo může zabalit objednávku a nezkontrolovat, resp. jsem si jist, že tohle ani omylem snad udělat prostě nejde... starosti navíc, rozložená postel a zbytečné komplikace. Jako tohle už člověka dokáže fakt doslova ,,zvednout z postele"

  • Dobrý den,

    schválně jsem se koukal, které povlečení jste od nás objednávala. Bylo to bílé povlečení 2.jakosti, u kterého bylo výrazným písmem napsáno, proč je jeho cena takto nízká. Špinavé však být nemělo a je možné, že bylo zašpiněno dopravcem. V tomto případě máte však řešit ihned reklamaci s dopravcem a ne psát velmi negativní recenze na náš obchod. Vzhledem k tomu, že 96% zákazníků je s nákupem spokojeno nebude zboží až tak nepoužitelné jak tvrdíte. Je jasné, že nabízíme levné i dražší produkty. Když si někdo vybere ty nejlevnější a očekává kvalitu těch nejdražších, je to problém. Levnější zboží, které prodáváme jsou naškrobená a po prvním vyprání změknou. To jen poslední poznámka na Vaše struhadlo. Jinak zboží nám k reklamaci stále nedorazilo a to je již třetí den od Vašeho komentáře s tím, že jste jej hned odeslala zpět.

    Přeji pěkný den a i Vám bych přál hodně takových zákazníků jako jste Vy sama. Žák, Povleceme.cz


    MILÝ PANE ŽÁK,
    neměla jsem nutkání se ke komentáři Vašeho zboží vracet, ale když jinak nedáte.
    Mýlíte se nebo opět záměrně klamete i v komentářích. Neobjednávala jsem zboží druhé kvality, jak píšete.
    Objednávala jsem toto povlečení: http://www.povleceme.cz/katalog/51-povleceni-bavlna-b01
    Žádný výrazný (ani žádný nevýrazný) nápis o vadách nevidím.
    Zmíněné zašpinění také jistě nevzniklo dopravcem, obal nebyl nijak poškozený.
    No a do třetice, zboží jsem zpět vracela cca před 14 dny, takže, jestli nedorazilo, opravdu bude někde chyba. Ráda Vám pošlu podací lístek.

    Přeji Vám příjemný den a jako velmi spokojený zákazník mnoha desítek jiných obchodů Vám doporučuji zapracovat na přístupu k zákazníkům a nelhat jim ;)

    M.K.