• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na dotaz ohledně zboží odpověděli obratem, následnou objednávku zadali elektronicky zásilkovně, ale nikdy jí nepředali. Od té doby jsem psal 3 emaily, nemám odpověď ani na jeden, je to již 12 dní a stále nevím kde moje zásilka je.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    stále nemám klíče k instalaci ekg a nikdo se neozval!! ani na opakovanou výzvu

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží bylo předáno dopravci v rozumné lhůtě
    • Dopravce, který Polymedshop v současné době používá je naprosto neschopný. Poprvé se mu nepodařilo najít zadanou adresu. Podruhé vyžadoval zaplatit dobírku v desetinásobku ceny zboží. Čekám na třetí pokus o doručení...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bez přímého dotazu neposkytují žádné informace. Objednávku předali jiné spedici k doručení, než bylo uvedeno v objednávce. Přepravce nedokázal najít adresu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dosud mi objednávka nedorazila

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Fonendoskop měl tak tvrdý plast na hadičce, nešel ani v teple dobře užívat. Hlavice fonendoskopu se sama stále otáčela na poslech zvonečkem. Vrátila jsem. Tlakoměr měl také tuhý plast na balonků, velmi usilovně jsem musela mačkat aby se manžeta nafouklé.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží po 14ti dnech od objednávky zboží stále nedorazilo,ani jsem nebyla o případném zdržení informována. Po mém kontaktování emailem mně bylo sděleno,že obchod čeká na dodání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hodnocení si přeje před dodávkou. Jiní dodavatele vyjdou vstříc státním institucím a nenutí je platit před dodávkou zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nemají skladem ani to, co inzerují
    • posílají neúplné zboží

    Sice je doba koronavirová, ale i přes moji žádost, aby s emi ozvali, když nebude součástí spreje roztřikovač, mi zásilku s několika několika náplněmi poslali bez rozstřikovačů a ani mne předem na toto neupozornili. Jiné zboží z objednávky též neposlali.

    Reakce obchodu Polymedshop

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste s námi nebyl spokojený.

    Bohužel nejsme v této situaci schopni reagovat tak rychle a jsme rádi, že zákazníkům můžeme alespoň částečně objednávky vykrývat. Doufáme, že v případě, že se na nás v budoucnu obrátíte, budete opět spokojený.

    Tým PolymedShop.cz

  • Neobderžala jsem kladívko!

    Reakce obchodu Polymedshop

    Dobrý den,

    v případě, že zboží není skladem, je bohužel heuréka rychlejší, než naši dodavatelé. Doufáme, že nyní je již vše v pořádku. V případě, že ne, neváhejte se na nás obrátit telefonicky, či emailem a vše napravíme.

    Tým PolymedShop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nižší kvalita chirurgických nástrojů

    Reakce obchodu Polymedshop

    Dobrý den,

    mrzí nás, že naše zboží nesplnilo Vaše očekávání. Dodavatele pečlivě vybíráme a ještě jsme problém s kvalitou nástrojů neměli. Váš podnět však předám manažerce logistiky ke zvážení. Neporušené zboží samozřejmě můžete v případě Vašeho zájmu vrátit.

    Děkujeme za Vaše hodnocení.

    Tým PolymedShop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod neinformuje o připraveném zboží smskou jako ostatní prodejci!
    Nevím tedy proč do objednávky požadují mobil.

    Reakce obchodu Polymedshop

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že jste s nákupem nebyla spokojena. Co se týká informace o připraveném zboží, tu zasíláme emailem. Pokud Vám mail nedorazil, podívejte do Spamu - je možné, že Vám přišel tam. Nejsme si vědomi, že by z naší strany došlo k pochybení. V případě, že byste tuto záležitost chtěla dořešit, kontaktujte nás na našem zákaznickém oddělení (email: [email protected] nebo tel.č.: 770 177 199)


    Tým POLYMEDShop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Psala jsem Vám na mail, že je problém s dodáním zásilky, Geis nás ani jednou nekontaktoval, zboží mi nedošlo.
    Dr.Štrofová

    Reakce obchodu Polymedshop

    Dobrý den,

    omlouváme se za toto nedopatření. Za doručování zásilek zodpovídá přepravní společnost a bohužel není v našich silách předání kontrolovat. Budeme se snažit přepravní služby zlepšovat, abyste byla příště maximálně spokojena.

    Rádi bych tuto záležitost s Vámi dořešili. Prosíme o kontaktování na emailu: [email protected] a nebo telefonicky na tel.č.: 770 177 199. Děkujeme.

    Tým POLYMEDShop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží doposud nedorazilo

    Reakce obchodu Polymedshop

    Dobrý den,

    je nám líto, že jste u nás nebyl spokojený. Zboží, které máme skladem doručujeme maximálně do 48 hodin. U zboží, které se však objednává speciálně pro zákazníka je delší dodací lhůta a to kvůli přepravě ze zámoří.

    Omlouváme se za čekání.

    tým POLYMEDShop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží objednané skladem 14.11. není ještě 10.12. k dispozici!

    Reakce obchodu Polymedshop

    Dobrý den,

    zboží je již dodáno. Dodávky bohužel vozíme ze za zámoří a tak nejsme schopni přepravu urychlit. Zboží, které je skladem se expeduje ihned.

    Omlouváme se za čekání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    zboží dorazilo až po urgenci.

    Reakce obchodu Polymedshop

    Dobrý den,

    před vánoci je velký zájem o zboží a proto se stává, že je třeba počkat, až zboží dostaneme od dodavatele.

    I přesto, že je někdy třeba počkat, zboží, které dodáváme je vždy velmi kvalitní a tak se čekání vyplatí :-)

    Přejeme Vám hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    objednáno přes 10 dny , zatím žádná zpráva obchodu, kdy dodají,takže zatím nedoporučuji

    Reakce obchodu Polymedshop

    Dobrý den,

    po přijetí objednávky chodí do emailu automatická zpráva s potvrzením objednávky. V případě, že zboží není skladem, musíme bohužel počkat na dodání dodavateli, které máme v zámoří.

    O to víc se však snažíme dovážet zboží nejvyšší kvality a za rozumné ceny. :-)

    Přejeme Vám hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dodané zboží bylo odlišné, než zboží na fotografii v nabídce ( jiný druh spojení, jiný počet pojezdových koleček ) a fotografie pouze jedna z jedné strany ( druhá strana odlišná, nepohledová, nevzhledná, je vidět trubková konstrukce )

    Z okna jsme viděli, jak dopravci upadl balík z rukou na zem, obal vydržel, ale po rozbalení bylo spojení části zboží ohlé a barva popraskaná - opadaná. Jednalo se o dvoudílný paravan za 5,5 tis. Kč.. Ještě máme objednaný přístroj za 40 tis. Kč., takže doufáme, že alespoň ten dorazí v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dorazila jsem na místo vyzvednutí zásilky v Brně, nikdo nebyl přítomen, žádná provozní doba a podobně nebyla ani vystavena, nedalo se dozvonit.
    Napsala jsem mail a objednávku zrušila.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • vcelku široký sortiment, přijatelné ceny
    • zboží deklarováno jako "skladem", obratem však oznámeno, že bylo objednáno u dodavatele (výrobce?) a bude dodáno do 14 dnů. Nemožnost platit kartou.

    Vcelku zbytečně uváděné klamavé informace o dostupnosti zboží. Charakter sortimentu předpokládá, že expresní dodání většinou asi není prioritou, spíše je dle mého mínění důležitější cena, popř. servis.

    Reakce obchodu Polymedshop

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklou nepříjemnost. U Vámi objednaného zboží byla při předexpediční kontrole zjištěna designová vada. Proto byla expedice zastavena a jelikož se jednalo o poslední kus, museli jsme čekat na další dodávku.

    Na možnosti placení kartou se již intenzivně pracuje.

    S přáním hezkých vánočních svátků,

    Tým POLYMEDShop.cz