Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na internetu bylo popsáno, že přívěsek se ozývá na tleskání a pískání. Na tleskání se neozývá, na pískání ano, ale bohužel se zapíná a píská občas i sám.

    Reakce obchodu Poctivý Eshop

    Dobrý den,
    mrzí nás Váš komentář, protože vždy máte možnost zboží vrátit v rámci 14 dnů. Nám jste nenapsala ani řádek, takže zřejmě tak nespokojená nebudete. Přívěšek reaguje na určité tóny (vyšší tóny) a pokud okolo přívěšku někdo promluví určitým tónem připomínající pištění, tak se přívěšek může ozvat. Krásný den, Jirka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala už dvakrát a ještě nic nepřišlo a už je to měsíc

    Reakce obchodu Poctivý Eshop

    Vážená paní DLUŽNICE! Odesláno Vám bylo několik balíčků na dobírku, které jste nikdy NEPŘEVZALA! Jste známá firma na mnoho eshopech. Jak jsme Vám již psali, tak Vám na dobírku již nic posílat nebudeme. Dlužíte nám peníze za poštovné za poslané balíčky. Tím, že si měníte jména Vám nepomůže. Protože záměrně poškozujete náš eshop, předáváme celou záležitost našemu právníkovi, který se Vám ozve s předžalobní výzvou.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Nekupovat dioptrycké brýle. Brýle na dálku se nedaly použít. Nebylo nic vidět. Místo -1.5 přišly asi -15.

    Reakce obchodu Poctivý Eshop

    Dobrý den pane Jane, místo psaní negativu by bylo lepší číst popis, kde by jste se dozvěděl, že brýle na dálku jsou i PLUSOVÉ! Evidentně Váš případ. Náš eshop nemůže za Vaši neschopnost si dojít k očnímu lékaři si nechat změřit zrak, kde by jste se dozvěděl, že máte +1,5. Doporučuji tedy navštívit očního lékaře a NE kupovat brýle na SLEPO za 50,-Kč!
    Také nechápeme, proč jste nás tedy nekontaktoval? Píšeme to v každém emailu!
    PoctivýEshop

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Koupil jsem si brýle ale jsou male
    dam je na obličej ale musím poslouchat blbe kecy
    vracet je nebudu vzhledem k poměru ceny brýlí a poštovného se to nevyplatí
    zajímavé v supermarketu jsou brýle velké ale mají malé dioptrie.

    Reakce obchodu Poctivý Eshop

    Dobrý den, mrzí nás, že hodnotíte náš eshop negativním hodnocením, když Vám jsou brýle malé. U každých brýlí máme uveden rozměr. Stačí si ho přečíst. Srovnávat brýle v supermarketu je trochu mimo mísu. Každé brýle jsou přeci jiné. Je to jako srovnávat chleba. Některý má 800g a jiný 1000g. Takže když si koupíte v obchodě 800g chléb, tak tomu obchodu dáte negativ? Že nemá ten větší? Ono nejen chléb, ale i každá hlava je jiná

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Došli brýle ve kterých je vše rozmazané, zřejmě silné.

    Reakce obchodu Poctivý Eshop

    Dobrý den pane F....n!
    Víte, ono si nejde koupit JEN TAK BRÝLE a doufat,že budu vidět. Nejdříve je třeba znát svoji dioptrii a vědět zda potřebuji brýle na dálku PLUSKOVÉ, NEBO MÍNUSKOVÉ!!!
    Proč jste nás nekontaktoval? Proč jste brýle nevrátil v rámci 14 dnů?? Proč jste si je nenechal vyměnit??
    Nechápu!!
    Dám Vám jednu dobrou radu! Dojděte si k očnímu lékaři a nechte si změřit zrak a NEKUPUJTE brýle na internetu,když nevíte jaké!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dve položky ze třech byly špatně dodané, špatně komunikace, nelíbí se mi řešení teklamace

    Reakce obchodu Poctivý Eshop

    Pane J.V.,nebo spíše pane arogantní a pane vulgární!!
    Ano,udělal jsem chybu (za to se omlouvám a omluvil jsem se i do telefonu),ale kdo z nás chybu někdy neudělal. Nabídl jsem Vám hned řešení a to ZDARMA odnést balíček zpět do Zásilkovny. Máme se Zásilkovnou smlouvu,kdy Vám Zásilkovna (ne já) zašle podací štítek,který se musí vytisknout a nalepit na balíček. To jste odmítl. Chtěl jste po mě koupit tiskárnu!! Řekl jste mi,že s tím nesouhlasíte,že nemáte tiskárnu a na závěr jste mi řekl,že všechno "nakurvím" a poslal jste mě "do prdele" a tím náš rozhovor skončil. Musím Vám říct,že za 23 let podnikání jsem se s takovým přístupem ještě nesetkal. Dále jsem Vám navrhl,ať balíček odešlete Čp a necháte si potvrdit cenu,kterou zaplatíte. Potvrzení pak stačí nafotit,nebo oskenovat a poslat mi ho emailem a na základě toho Vám bude investovaná částka vrácena na účet. Je to složitější,ale znovu pro Vás ZDARMA. To jste také odmítl.
    Převzal jsem na sebe veškerou zodpovědnost a snažil jsem se Vám vyjít vstříc,ale VY jste mě začal urážet. Vždy je třeba řešit problém s chladnou hlavou a najít řešení.
    Nové brýle jsem Vám odeslal okamžitě a nečekal jsem ani na doručení od Vás. Poslal jsem Vám i dárek jako omluvu ve vyšší ceně než jsou brýle a TO SE VÁM NELÍBÍ JAK ŘEŠÍME REKLAMACE ?? Pane! Karma je ZDARMA!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dobré ceny, rychlost odeslání zásilky i před vánocemi, komunikace
    • hned první den použití u zapalovače málem shořel. baterka přestala svítit po dvou dnech. od té doby už nejede.

    Reakce obchodu Poctivý Eshop

    Dobrý den, děkujeme za komentář,který naprosto nechápeme. Pokud Vám objednané zboží nefunguje,proč jste nás nekontaktoval a nereklamoval? Hořák Vám shořel? Svítilna nesvítí? To jste skutečně smolař. Zakoupil jste dvě věci a oboje se Vám okamžitě pokazí. Tyto hořáky a svítilny prodáváme roky a nikdy na ně nebyla reklamace a zrovna Vám se pokazí během 48h. Takže buď jste skutečně velký smolař,nebo že by nekalá konkurence pro naše nízké ceny? Každopádně stačí napsat na [email protected] ,kde se Vám rádi budeme věnovat. Pěkné svátky, Jirka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Cena, rychlé zpracování objednávky.
    • Kvalita. Levná rybka -- špatná polívka.

    Reakce obchodu Poctivý Eshop

    Dobrý den,děkujeme za negativní hodnocení,které nám kazí naše 100% hodnocení na Heuréce :( ,protože toto hodnocení nepatří evidentně našemu eshopu ,jelikož rybky ani "polívky" neprodáváme. U nás jste si zakoupil vařič a kartuše a jelikož jste nám nenapsal ani řádek a ani nezavolal,tak věřím,že jste spokojený jako jsou stovky našich zákazníků. Pěkný den,Jirka

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Jak hodnotit něco, co bez udání důvodu zrušilo po několika dnech objednavku?

    Reakce obchodu Poctivý Eshop

    Dobrý den. Zálohová faktura má platnost 7 dní. Pokud není částka uhrazena do 7 dnů,je objednávka automaticky stornována.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží bylo zjevně již někým používáno.

    Reakce obchodu Poctivý Eshop

    Dobrý den,
    veškeré zboží které od nás odchází je nové. Proč jste nás nekontaktoval? Proč jste tedy zboží nevrátil? Proč jste nepodal reklamaci? Proč jste nezanechal své jméno v recenzi? Nebo nekalá konkurence na naše nízké ceny?

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dobrá cena
    • Nedá se dovolat,nekomunikuje

    Reakce obchodu Poctivý Eshop

    Dobrý den,děkujeme za hodnocení,ale o víkendech se k nám skutečně nedovoláte. Také jste se nemohl dovolat první týden v květnu z důvodu hospitalizace v nemocnici. Informace byla uvedena na našich stránkách a na Facebooku. Je škoda,že jste nás nekontaktoval emailem,na který bylo vždy reagováno okamžitě. Přejeme Vám pěkný den,Vaněk