• Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Objednávala jsem pro kočičky závěsné odpočívadlo na topení. To co přišlo mě šokovalo. Na topení to zavěsit nešlo a konstrukce je zrezavělá. Jelikož by se ale vrácení díky poštovnému nevyplatilo (poštovné téměř za stejnou cenu jako zboží), vyřešili jsme to tak, že jsme konstrukci nechali narovnat k topení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišlo mi poškozené zboží, nevím, zda je problém již v obchodě nebo balení. Případně dopravci.

    Reakce obchodu PETS.CZ

    Dobrý den, asi došlo k nějakému nedorozumění.
    Námi dodaná náhradní vrtulka pro filtr nebyla zákazníkem reklamovaná a věřím, že spolehlivě ve filtru funguje.
    Alena K.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží bylo rychle dodáno, jen jsem dvě věci vracela. Vrátila jsem je poctivě zabalené a dala jsem je do jedné z bílých obyčejných krabic, které mi byly poslány a na ní jsem napsala adresy. Peníze mi vráceny nebyly, protože jsem představte si, totálně znehodonotila výrobek, tím, že jsem na nejobyčejnější krabici na světě napsala adresy. Jendalo se konrétně o umělý kořen a ten byl samozřejmě zabalen a nepoškozen. Prý se najednou stal neprodejný, protože by pravděpodobně jiný zákazník neskousl, že by ho dostal v jiné stejně obyčejné bílé krabici. No jen s úžasem jsem zírala. Paní si dala tu práci, že mi kořen službou ppl poslala zpět. Takže si ho jdu naložit do kopru :-) Pozor na to, je to velmi nepříjemné a neobchodní jednání. jednalo se o dvě stovky, tohle bych fakt nečekala.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • internet
    • Komunikace po telefonu byla děsná. 5x jsem mluvila s operátorkou a vždy po chvíli mě SCHVALNĚ PŘERUŠILA. Až když jsem ji pohrozila,že se obrátím na majitele, tak jsme se domluvili.

    Vyrazte tu operátorku. Opravdu jsem váhala, než jsem tohle napsala. Ale když zákazník obtěžuje - je to na pováženou ! Opravdu považuji jednání operátorky za skandální a sprosté

    Reakce obchodu PETS.CZ

    Dobrý den, žádám, aby byla tato recenze odstraněna. Byla asi směrována na jiný obchod, jelikož se mnou paní ani jednou telefonicky nekomunikovala. Z výpisu hovorů je jednoznačně prokazatelné, že z jejího tel.čísla nebylo na mé voláno.
    Paní si u nás zboží objednala, okamžitě platila převodem a následující den bylo zboží odesláno. Informaci o zaplacení nám paní potvrzovala na náš e-mail.
    Náš obchod navíc nemá operátorku, veškeré tel.dotazy zodpovídám já osobně.
    Děkuji
    Alena Kolaříková
    majitelka e-shopu PETS.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nákup z domova

    Reakce obchodu PETS.CZ

    Toto hodnocení je naprosto nerelevantní, neboť zákaznice objednávku po 43 minutách e-mailem zrušila.
    Nevyužila ani jednu z našich běžných služeb, které nabízíme - online komunikaci a poradnu, telefon, odeslání přepravní službou a ani si zboží u nás nevyzvedla při osobním odběru. Tím pádem zboží nebude a nemůže vracet, jelikož jej ani nepřevzala.
    Alena Kolaříková
    PETS.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nízké ceny některýh produktů
    • pro mě je to špatné zboží

    Bylo mi posláno omlácené zboží v plesnivých krabičkách. Příště již nebudu nakupovat v PETS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlost

    doporučuji tento obchod