• nevím jak jiné výrobky ale odpočívadlo na topení pro kočky příšerný výrobek ani se nedivím že naše kočka tam vubec nejde,manžel se pokusí celý výrobek předělat,vyhozené peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • slušné ceny zboží
    • dodací doba

    Rozhodně nemohu pozitivně hodnotit obchod, kterému vyskladnit zboží, které v době objednání bylo skladem, trvá více než 10 dní. V emailu potvrzení objednávky bylo uvedeno, že zboží bude odesláno do dvou týdnů, ale to mi v dnešní době přijde jako extrém na zboží, co mají mít skladem.
    Granule pro psa jsem musela nakonec objednat ještě jinde, aby nebyl chudák od včerejška o hladu.

    Reakce obchodu Petpoint

    Odeslání zásilky bylo potvrzeno na 2 týdny z důvodu výpadku objednané hračky, která momentálně nebyla skladem ani u našich dodavatelů, od kterých jsem obdrželi informaci, že bude naskladněna na přelomu ledna/února. Ostatní zboží i krmivo bylo skladem a připravené k odeslání. Uvědomujeme si naši chybu, že jsme tuto informaci neuvedli v potvrzovacím e-mailu. Za to se velmi omlouváme.
    Po zjištění, že hračka stále dostupná není jsme zákaznici nabídli hračku obdobnou a zásilka bude dnes odeslána, samozřejmě s dárkem za zpožděné odeslání.
    Přejeme příjemný zbytek dne a děkujeme za trpělivost a pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zjevný nezájem o zákazníka
    • nedodržují vlastní obchodní podmínky

    Reakce obchodu Petpoint

    Své obchodní podmínky dodržujeme, chyba byla během chvíle napravena a byla zaslána správná zálohová faktura s odečtenou slevou, což paní v době psaní této recenze již věděla.
    U tohoto "útulku", který od nás nakupoval pravidelně se nám bohužel stalo několik, ne však zásadních, pochybení - jsme pouze lidé. A své chyby přijímáme. Vždy jsme se snažili chyby napravit a kompenzovali jsme je např. něčím zdarma - toto není zjevný nezájem o zákazníka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem stornovala včas a přesto obchod po mě záda uhrazení postovneho.

    Reakce obchodu Petpoint

    Dobrý den,
    na tuto recenzi musíme reagovat tím, že paní svou objednávku nestornovala, pouze toto tvrdí. Žádali jsme ji o přeposlání e-mailu o zrušení objednávky, který nemá. O odeslání zásilky byla informována e-mailem, na který nereagovala - nezavolala ani nenapsala, že objednávku údajně zrušila. Zásilku přepravní službě neodmítla (věděla, že je od nás) a pouze si ji přesměrovala na výdejní místo.
    Pokud by přeposlala e-mail o zrušení objednávky, samozřejmě se e-mail mohl "zatoulat", částku za vzniklé náklady ji obratem vrátíme. I tuto informací paní ví.
    Rozumný člověk svou chybu uzná, neháže na e-shop špínu a neuráží jeho zaměstnance.
    My se vždy snažíme se zákazníkem domluvit a vyjít mu vstříc, ale vše má své hranice. Není naším zájem se chovat k zákazníkům nevstřícně.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • - dobrá cena
    • - zboží nebylo skladem i když bylo uvedeno, že skladem je
    • - přepravce Geis je skoro vždycky problém. Více jak dva dny jim trvá než zboží přesměrují na výdejní místo, stále čekáme, ale snad už dnes

    Hezký obchod, příjemný personál, ale je to to trochu nedotažené ....

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nevim
    • Neinformuje zakazinky o prijmu platby, pri placeni predem tudiz ani o stavu objednavky

    Jelikoz mi zbozi stale nedorazilo, moje patba odesla jiz pred tydnem a vubec netusim zda dorazila nemohu kladne hodnotit nakup v tomto obchode...Psala jsem i email, na ktery neprisla zadna odezva.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Dobré ceny
    • Komunikace, do poznámky jsem napsala, aby mi povolili platbu kartou. Přiznám se, že jsem nečekala jejich podmínky, takže nevím jestli tam mají vypsaný nějaký zákaz. Ale stačilo reagovat a na poznámku mi napsat e-mail, že ji nepovolují. Takto jsem si přišla u dopravce jako idiot, nehledě na to, že jsme tohle jako jednu z mála věcí měli s partnerem na placení rozdělené a tou kartou jsem potřebovala platit. Nakupovala jsem za 15set, ne za 300, kdy se karta nevyplatí.
    • Takže jsem ráda, že věci došly v pořádku, protože bych se na komunikaci s obchodem nemohla spolehnout.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si zboží, které neměl obchod na skladě a udával dodací lhůtu 1-2 týdny. Dva týdny po přijetí mé objednávky jsem do obchodu volala a paní mi řekla, že zboží stále nemají ale nejpozději do konce týdne je pošlou. O další týden později se stále nic nedělo, opět jsem do obchodu volala a prý stále zboží neměli. Nejen že nesplnili dodací lhůtu uvedenou na stránkách, ale ani se neobtěžovali dát mi vědět, kdybych sama nezavolala, tak by se vůbec neozvali že mají problém zboží dodat. Po třech týdnech od objednávky jsem čekání na zboží vzdala a změnila objednávku na jinou barvu, kterou měli na skladě. Paní mi slíbila dáreček jako omluvu za čekání a nic neposlala. Takže celkově jsem nespokojená s jednáním a přístupem a tento obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu Petpoint

    Velice nás mrzí komplikace a nespokojenost zákaznice z vyřízením této objednávky. Dlouhá dodací lhůta byla způsobena nedostatečnou kapacitou výrobce. Námi udávaná doba dodání vycházela z informací dodavatele, která v minulosti byla vždy kratší, než uvádíme. Bohužel v tomto případě se výrobní lhůta prodloužila. Termín dodání jsme u výrobce několikrát urgovali a zákaznici jsme chtěli informovat, jakmile budeme znát termín. Bohužel paní se ozvala vždy dříve, než jsme tak stihli učinit. Zákaznici jsme se písemně omluvili a slíbený dárek pro ní a jejího pejska zaslali.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychlost
    • Prodává skoro prošlé zboží, nemá jinou alternativu u daného zboží , než zboží , které v brzké době expiruje

    Velice pečlivě si přečtěte, co je Vám nabízeno, aby zboží stihl Váš mazlíček sníst , než projde lhůta míním. trvanlivosti
    Nedoporučil, krmivo na internetu kupuji často a nikdy mi nedošlo zboží např. 3.8. s expirací do 30.8. a u druhého pytle je to dokonce nečitelné, takže ani netuším, kdy bude expirovat

    Reakce obchodu Petpoint

    Dobrý den,
    proti této recenzi se musíme ohradit. Pokud si kdokoliv v našem e-shopu něco objednává, předpokládáme, že ví, co si objednává. V e-shopu nic neskrýváme a všechny údaje jsou viditelné.
    Je pravdou, že toto konkrétní krmivo má expiraci na konci tohoto srpna a z tohoto důvodu je u krmiva snížena jeho prodejní cena a je označeno jako akce s informací o datu expirace. Cena byla jistě důvodem pro koupi rovnou dvou balení krmiva. Informaci o expiraci měl pán uvedenu VIDITELNĚ jak v e-shopu u zboží, poté v košíku před odesláním objednávky a nakonec i v potvrzení objednávky, které mu bylo zasláno. Mohl si tedy při kontrole své objednávky několikrát data spotřeby všimnout a objednávku neodesílat nebo stornovat.
    K tomuto konkrétnímu balení - původní receptury, nebyla jiná varianta z důvodu, že krmivo je nahrazováno novou recepturou v nových obalech, samozřejmě s dlouhou expirací, ale také za standartní cenu. Když nás pán telefonicky kontaktoval, byla mu nová receptura nabídnuta - odmítl. Zároveň mu bylo sděleno, že má nárok dle obchodních podmínek na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zboží.
    Podobná nedorozumění ze strany zákazníků nás samozřejmě velice mrzí, ale nemůžeme každému zákazníkovi volat zpět, jestli opravdu chce to, co si objednal. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Objednala jsem Pro Plan Puppy large robust a místo krmení pro štěňata, mi přišlo krmení pro dospělé psy. Jsem zklamaná.

    Reakce obchodu Petpoint

    Naši chybu se špatně dodaným krmivem samozřejmě uznáváme. Tuto chybu jsme dle inventurního stavu skladu zjistili hned následující den, ale vzhledem k velkému množství odeslaných zásilek s touto značkou krmiva jsme nebyli schopni identifikovat, u kterého zákazníka k chybě došlo. Čekali jsme, který ze zákazníků nám toto nahlásí, abychom mohli svou chybu napravit. Správnou recepturu jsme měli připravenou k okamžitému odeslání.
    Bohužel paní nás vůbec nekontaktovala, nenapsala nám ani nezatelefonovala a tím pádem jsme neměli možnost odeslat správné balení krmiva a nechat vyzvednout chybně zaslané. Samozřejmě včetně kompenzace za komplikaci.
    Pokud k nějaké chybě z naší strany dojde, vždy situaci řešíme ke spokojenosti zákazníka a tak by tomu bylo i u nyní, pokud bychom se o naší chybě dozvěděli. Proto nás také mrzí hodnocení naší komunikace, neboť na došlé e-maily a telefonáty reagujeme okamžitě.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • je super, že si člověk může nechat vyšít jméno na popruh pro pejska, ovšem čekat déle jak 14dní je podle mě dost bláznivé.
    • dodací lhůtu

    prověřte si dostupnost a termín dodání.

    Reakce obchodu Petpoint

    Děkujeme Vám za recenzi. Delší doba dodání zboží na zakázku nás také velmi mrzí. Bohužel výrobce vzhledem k velkému zájmu o jeho zboží nestíhá výrobu. Zdržení není tedy způsobeno naším e-shopem, ale kapacitními možnostmi výrobce. Na delší dobu dodání zákazníky při zpracování objednávky upozorňujeme a zdržení v dodání jim následně kompenzujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nekomunikace
    • Debilní dopravce

    Pokud chcete mít zboží dříve jak za týden, nenakupujdte zde

    Reakce obchodu Petpoint

    S touto recenzí zásadně nesouhlasíme a nechápeme důvody jejího napsání. Objednávka byla uskutečněna v pátek 28.11. v 23.48 hodin. Zásilka byla odeslána ihned v pondělí s termínem dodání v úterý. O odeslání zásilky byla zákaznice informována e-mailem od nás a následně i SMS zprávou od přepravce. Bohužel vzhledem ke kalamitnímu stavu (ledovka) po celé ČR byl nucen přepravce zásilku přesunout na dodání ve středu. O této skutečnosti byla zákaznice informována omluvnou SMS zprávou od přepravce. Ve středu zásilku převzala. Hodnocení, že nekomunikujeme musíme taktéž odmítnout. Zákaznici byly zaslány všechny e-maily o stavu objednávky - tj. Rekapitulace objednávky, Přijetí objednávky i Vyřízení objednávky. Všem zákazníkům jsme k dispozici na telefonní lince, e-mailu i facebooku a všechny problémy řešíme vždy k jejich spokojenosti. Pokud by se tedy na nás zákaznice obrátila, byla by její nespokojenost řešena již v průběhu dodání zásilky a s další objednávkou by obdržela omluvnou kompenzaci od našeho obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velký výběr zboží e-shopu.
    • Srovnatelné ceny s konkurencí.
    • Neodpovídající popisy stavu dostupnosti zboží(na skladě, skladem o X dní).

    Důvod objednání v tomto obchodě: oproti ostatní měli u mnou vybraného zboží psané "skladem".
    Zkušenosti: Objednávala jsem krmivo a dvě 300ml misky. V obou případech bylo u zboží napsáno "SKLADEM". Telefonní komunikací mi bylo sděleno, že misky 300 ml nejsou skladem, jestli chci, nechť si vyberu jiný objem. Tak si říkám: "v pořádku, stane se, vyberu si jinou velikost". Hned mi však bylo sděleno, že ani krmivo není skladem. Tak jsem si týden musela počkat, abych zboží dostala...

    Reakce obchodu Petpoint

    Dobrý den, znovu se paní velice omlouváme za nedostatky u její objednávky. Bohužel se může v ojedinělých případech stát, že pokud některou položku objedná více zákazníků v mezičase mezi aktualizacemi systému, ukáže se v e-shopu zboží "skladem".
    Ze zákazníky se v tomto případě telefonicky spojujeme a dáváme jim na výběr buď jinou variantu zboží, pozdější termín dodání nebo zrušení objednávky.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Stránky a komunikace obchodu OK.
    • Jednoznačná slabina je přepravní společnost InTime, napíší email, že dorazí mezi 11-15 hodinou 20.8., udělám si čas, ale nic se neděje a 21.8. se dozvím, že zásilka byla po domluvě se mnou(???) oddálena na 25.8.!!! Když jsem se zeptal na online lince InTime co to má znamenat, arogantní operátor mi sdělil, že jsem měl já zavolat řidiče InTime na své náklady. Tohle se mi příště nestane, protože než s InTime, raději koupím jinde, zde přepravce vyloženě poškozuje internetový obchod.

    Dejte pozor na přepravce InTime, jinak obchod ok, komunikace i zboží dorazilo v pořádku.

    Reakce obchodu Petpoint

    Děkujeme za kladnou reakci na náš e-shop. Naopak negativní reakce na přepravní službu Intime nás velmi mrzí. Ihned jsme podali reklamaci na doručení této zásilky s tím, že dle vyjádření společnosti Intime byl s dotyčným pracovníkem ukončen pracovní poměr. Bohužel není v naší moc ovlivnit práci zaměstnanců jiné firmy :(
    Zároveň od listopadu 2014 zasíláme zásilky prostřednictvím přepravní služby Geis Parcel CZ.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.