Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem 13.1.2024, zboží stale nenaskladnili. Byl to dárek k narozeninám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Dlouhé čekání
    • Žádná odpověď na opakovaný dotaz
    • Nevím jestli to není podvod když vůbec nekomunikují
    • Placení přes bránu poslanou v emailu, netušil jsem že to ještě existuje
    • Zboží netuším když ho nemám

    V dnešní době rychlé dopravy je to opravdu oprus, dávají tam věci které evidentně nemají, nejsou schopní odpovědět na dotazy, nevadí mi počkat ale když nevím jestli to vůbec přijde tak jsem na vodě a nemám z čeho vařit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    2.1.2024 jsem udělala a zaplatila objednávku, a zboží dosud nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží objednáno v pátek 5. ledna, po týdnu žádná zpráva o odeslání balíčku. Vše co jsem objednala měl prodejce uvedené skladem, tak nevím kde se stala chyba.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi špatná zkušenost. Namísto éterických olejů jsem obdržel cosi plné chemických prvků, co nemělo ani vzdáleně připomínající vůni, kterou jsem objednal.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala, platba neprošla přes platební bránu, u své objednávky v e-shopu jsem platební údaje nebo proklik na platební bránu nenašla, psala jsem email s dotazem na platební údaje, nikdo mi neodpověděl, nikdo se neozval, že objednávka nebyla zaplacena.. akorát teď došel dotazník spokojenosti je to škoda..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na svých stránkách bylo zboží dostupné.
    Až jsem zboží objednala,peníze poslala tak došel email, že zboží nemají.
    Peníze vrátí,ale ještě nic nedošlo.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychlé dodání
    • Zakoupené esenciální oleje nepříjemně zapáchají.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • prodavaji i to co nemaji skladem.a jejich prodleva dela problemy pestitelum.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    pokud vám nevadí, že zboží nebude ani za 14 dní, byť v čase objednávky mělo být za týden dostupné, klidně nakupujte. na tomto e-shopu jsem chtěla využít akcí a pořídit si baristické pomůcky. e-shop je provázán s
    e-shopem Lázeňská káva, na to jsem spoléhala, přesto jsem se zboží nedočkala a objednávku zrušila. dámy komunikovaly na zák. podpoře příjemně, ale to dojem nezachránilo.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Volala jsem na kontaktní číslo, abych se na něco zeptala ohledně zboží. Bohužel nikdo to nezvedl. Doba dodání je strašně dlouhá. Do dnešního dne zásilka nebyla doručena.
    • Zboží nedodano
    • Zboží nebylo dodano
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednal jsem si na dobirku zbozi a po par dnech zjistim ze ho uz nemaj na sklade a ani se neobtezuji mi zaslat mail ze neni
    • dale se ani neobtezuji mi napsat ze nazaklade ze tam neni zbozi mi zaroven zrusili objednavku a zase zadny mail

    spatna komunikace se zakaznikem nejde mi o to ze jsem si neco objednal kdyz to meli skladem a pak najednou neni ale ze se ani neobtezuji emailem napsat ze zbozi neni skladem nebo ze objednavka je stornovana toto jednani se mi nelibi

    Reakce obchodu Pěstík.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu, jak jsem Vám již volala, zasílali jsme sms, ale skrze operátora se sms neodeslala. Omlouváme se a můžete sledovat, kdy zboží bude zase skladem.

    Krásný den

    Pěstík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu zatím nic.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedodáno.

    Zatím nelze nic hodnotit, zboží nedorazilo.

    Reakce obchodu Pěstík.cz

    Dobrý den,
    zboží, které jste si objednal v době vytvoření objednávky nebylo skladem. Zboží objednáváme z Německa a doba dodání je obvykle 5 pracovních dní. Bohužel zboží do dnešního dne nedorazilo

    Omlouváme se za způsobené komplikace.

    O doručení zboží Vás budeme informovat.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží bylo nepoužitelné, shnilé

    Skoro za pět set korun tři sáčky se sadbou hliv a Polničky topolové nic z toho se nedalo použít zelená plíseň .

    Reakce obchodu Pěstík.cz

    Dobrý den,
    je nám líto Vaši špatné zkušenosti. Kontaktujte nás a váš problém vyřešíme.

    Aneta, Pěstík s.r.o.
    722 912 623

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízené zboží není skladem.

    Reakce obchodu Pěstík.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši recenzi. Některé položky, které prodáváme na e-shopu nemáme skladem, ale vždy je to vidět již při objednávce, že dané zboží není skladem.

    Věřím, že i v budoucnu Vás tato skutečnost neodradí a objednáte si opět v našem e-shopu.

    Přeji krásný den a spoustu pěstitelských úspěchů.

    Jana, Pestik.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Do dnešního dne zboží nedorazilo a přitom bylo skladem

    Jsem trochu zklamaný, obchod se mi na první pohled líbil, bohužel nemohu hodnotit lépe, protože zboží ani šestý den od nákupu nedorazilo. Pouze dnes přišla SMS od dopravce, že to dnes nedoručí, protože má kapacitní problémy. Navíc mi tedy psal dopravce jiný, než kterého jsem podle stránek v košíku objednal.

    Reakce obchodu Pěstík.cz

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za komplikace. Zboží jsme odeslali následující pracovní den. Bohužel chyba nastala u přepravce, který Vaši objednávku doručoval déle než je zvykem. V současné době evidujeme více problému s tímto konkrétním dopravcem a je to v řešení.

    Dovolte mi tedy nabídnout Vám kompenzaci, kterou jsem Vám zaslala do emailu.

    S pozdravem

    Jana, Pestik.cz

  • ze 6 semen nevyklíčilo ani jedno

    Reakce obchodu Pěstík.cz

    Dobrý den,

    Vaše negativní zkušenost nás velmi mrzí.

    Bohužel jsou exotická semínka poněkud nezvyklým zbožím, a tak se jim nemusí v našich podmínkách na 100% dařit vzhledem k tomu, že pochází z úplně jiného podnebí.

    V rámci kompenzace Vám můžeme nabídnout nová balení včetně dárku zdarma. Pokud o ni máte zájem, tak nás neváhejte kontaktovat na emailu [email protected] či telefonu 722 912 623.


    S pozdravem,

    Karolína pestik.cz
    za tým https://www.pestik.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Inzeruji zboží skladem a pak napíši, že ho nemaji.

    Reakce obchodu Pěstík.cz

    Dobrý den,

    Vaše negativní zkušenost nás velmi mrzí.

    Za technické problémy s chybným naskladněním se Vám moc omlouváme.


    S pozdravem,

    Karolína pestik.cz
    za tým https://www.pestik.cz/