Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nebyla mi potvrzena objednávka sms ani do mailu musel jsem volat a shánět se jak to s objednávkou je a zda zboží je vůbec objednáno. Pro mě nestandartní postup.

    • po 10 dnech od objednání nemám ani zboží ani žádnou informaci a ani peníze / objednávku jsem zaplatila/
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Rychlé a kulantní jednání, řádně zabaleno. Obchod doporučuji. TDO

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží přišlo velmi poškozené. 20.1.22 jsem posílala kastrulek zpět na reklamaci. Čekám na odpověď
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlost

    poslali jiné zboží , než jsem výslovně chtěl a na stížnost nereagují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Platba odešla a je firmy The Pay a zboží nemám

    Nešlo uhradit kartou

    • Rychlé dodání
    • Pekáč má velmi ostré hrany
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • hrnec byl poškozený, nelze darovat, nutno vrátit

    Rychlá a ochotná komunikace, jak lze problém vyřešit

  • Talíře II. - III. jakost, zprohýbané, na portálu na toto zákazník není upozorněn!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji nic nakupovat v tomto obchodě. Objednáno, uhrazeno a fakturováno 2 ks zboží, doručen jen 1 ks. Na urgence nereagují, na uvedený kontakt se nelze dovolat

    • Naprosté zklamání, objednané zboží ani po 21 dnech nedorazilo. Přes veškerou snahu z mé strany (emaily, telefonáty) se stále nic neděje, jen výmluvy.

    Naprosté zklamání, objednané zboží ani po 21 dnech nedorazilo. I když jsem zjistila, kde se stala chyba. Přepravce zásilky neobdržel od dodavatele data k doručení a zásilka byla zadržena v depu přepravce. Přes veškerou snahu to s dodavatelem vyřešit (emaily, telefonáty) se nevyřešilo nic, jen samé výmluvy. Po několika dnech dohadování a slibování data k přepravci stále nedorazila.
    Velice nepříjemná situace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejdrive chteli zaplatit objednavku 2x, musel jsem jim dokazovat, ze uz jsem opravdu zaplatil. Potom poslali odkaz na sledovani zasilky, ktery nefungoval (stranka neexistuje). To uz jsem tam volal. Poslali tedy jiny odkaz, ktery funguje, ale zasilka ani po 15 dnech nedorazila. Tady je vsechno spatne. NEDOPORUCUJI!!!!!!!!!!

    • Zboží jsem objednala 11.12. dnes je 23.121. a stále nedoručeno.Nedá se spoléhat.

    hrůza.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodávka dobře zabalená.
    P5712-Zvonek bezdrátový DC P5712 dodán bez baterie
    napájení tlačítka 1× 12 V A23 (součástí balení).
    Baterii jsem po urgenci nedostal. Nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Napsano ze je zbozi skladem,doruceni do dvou dnu.zrealizoval jsem online platbu a na zbozi cekal 10 dni,bez omluvy ,bez potvrzeni ze zbozi odchazi bez niceho...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si produkt, který byl na obrázku pouze modrý. Žádná jiná barva ani popis. Tudíž mě nenapadlo, že mi produkt přijde zelený. Volala jsem tedy na infolinku, kde mi bylo sděleno, že se jednalo pouze o ilustrační foto a měla jsem si zažádat o správnou barvu v poznámkách. Samozřejmě bych tak učinila, kdyby mi toto bylo sděleno dopředu. Ale bohužel se tak nestalo a ještě mi potom bylo řečeno, že už se další balíček nestihne doručit do tří dnů, takže jsem musela produkt koupit jinde.

    Reakce obchodu Pentola.cz

    Vážená paní Ondová, děkujeme, že jste si u nás zakoupila plastový WC zvon za akční cenu 59 Kč. U výrobků v těchto cenových relacích výrobce dodává mix barev pod stejným kódem výrobku i EAN kódem. V popisu výrobku uvádíme mix barev a doposud jsme se nesetkali u produktů tohoto typu s připomínkou, za kterou Vám děkujeme. Veškeré objednávky expedujeme vždy do 24 hodin a naše průměrná doba dodání k zákazníkovy je 2,5 dne. Omlouváme se za tuto nepříjemnost, pokud Vám barva nevyhovuje, samozřejmě produkt můžete vrátit a odstoupit od smlouvy, případně Vám produkt v požadované barvě dodáme, samozřejmě vše na naše náklady, tak aby jste byla spokojená.
    Přejeme Vám krasný den. S pozdravem
    Pentola

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka stále nedorazila, místo aby šla na Plzeň skončila ve Zlíně,
    zřejmě se jedná o drobnou neznalost místopisu České republiky.

    Reakce obchodu Pentola.cz

    Dobrý den, v minulosti se bohužel vyskytlo pár drobných nedostatků. Veškeré problémy, vzniklé ať firmou či dovozcem se vždy řeší přednostně. Naše snaha, doručit vše na místo určení, je pro nás jeden z nejdůležitějších aspektů, pro fungování e-shopu.
    Snad Vás další nákup přesvědčí, že zákazník je u nás na prvním místě.
    Přejeme krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neschopnost

    Reakce obchodu Pentola.cz

    Dobrý den,
    za tým Pentola, musím sdělit, že nás mrzí jakákoliv negativní reakce.
    Věřte, že naše snaha vyhovět svým zákazníkům, je v tuto chvíli jedinou priotitou obchodu.
    Přejeme krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaslali me jine zbozi, nezli jsem objednavala
    • Reklamacni odd. na tento problem nereaguje

    Reakce obchodu Pentola.cz

    Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše negativní recenze.
    Naší hlavní prioritou, je spokojenost každého kupce. Proto doufáme, že jsme nepřišli o váženého zákazníka. Snad Vás ohromíme svými cenami a Vaše přízeň se nám zase vrátí.
    S přáním krásného dne, tým Pentola.