Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Fake produkt ( Kiehl’s krém)

    Absolutně nechápu, jak Vám to nemůže být v dnešní době trapné prodávat fake produkty. Uvědomujete si, že pokud bych to nepoznala, tak si obličej mažu jako čím, nějakou smradlavou vazelínou z ropy? Bylo by fajn si uvědomit, že není zrovna geniální prodávat fake krémy a mastičky. Mohlo mi to způsobit jakoukoliv reakci, vyrážku, prostě cokoliv? Protože to, co obsahuje můj údajný Kiehl’s krém nebude zrovna kvalitní, že ano. Už jsem Vám psala i mail, opravdu aby se člověk bal nakupovat on-line, když nenakupuje na oficiálních stránkách.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, Michaelo,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu.

    Vážíme si každé recenze, která je pro nás vždy motivací pro zlepšování našich služeb.

    Dle systému vidím, že tato záležitost se již řeší přes e-mailovou komunikaci s naším kolegou.

    Velice nás mrzí nastalá situace, záležitost dále řešíme s dodavatelem, který nám garantuje originalitu produktu. Je nám velice líto nepříjemností, ale věříme, že v budoucnu bude vše v pořádku a zachováte nám přízeň.

    Krásný a pohodový den Vám za tým Parfum.cz přeje

    Honza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Arogantni jednani

    Dorucen jiny parfem nez byl objednan a po upozorneni, ze se jedna o jiny parfem mi bylo sdeleno, ze je pouze jiny prebal, ale vune je stejna. Coz bohuzel nemohu potvrdit, kdyz jsem si neobjednal zaslanou edici. Poprve a naposledy. Kazdy udelame chybu, ale muzeme se k tomu postavit celem.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení a reakci. Vážíme si každé recenze, díky kterým můžeme naše služby neustále zkvalitňovat.

    Velmi nás mrzí vniklé nepříjemnosti se zakoupenou vůní. Dle systému vidím komunikaci s kolegy, zboží jsme od Vás nechali stáhnout kurýrem zpětné přepravy a za produkt Vám vracíme uhrazenou částku.

    Věříme, že i přes vzniklé nepříjemnosti nám v budoucnu dáte ještě šanci a vše bude vyřízené k Vaší maximální spokojenosti. ☺

    Za tým Parfum.cz přeje krásný a pohodový den

    Nikol ☺

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Produkt Bioderma hydrabio tonikum mi přišlo s ulomenou pojistkou proti otevření víčka. Působí to velmi neduveryhodne, doufám, že produkt není např. naredeny nebo horší jakost... někdo ho pravděpodobně před odesláním otevřel... stejně tak mám podezření u produktu bioderma gel creme, stačilo 2x zmáčknout pumpicku, aby krem vytekl, u toho samého produktu zakoupeného v lékárně jsem musela pumpovat alespoň 5x.... jakoby někdo již přede mnou pumpičku zmackl. Příště objednám v lékárně, k té mám větší důvěru

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, Renato,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Vážíme si každé recenze, která je pro nás vždy motivací pro zlepšování našich služeb. 

    Zkoušel jsem se s Vámi telefonicky spojit a sdělit Vám více informací ohledně zabalení Vaší zásilky.

    Zabalení Vaší zásilky jsme prověřili na příslušném oddělení, dle kamerových záznamů, byla Vaše zásilka zabalena v pořádku.

    Proběhla také kontrola zboží na našem skladě, Bioderma hydrabio tonikum máme na skladě s ochrannými pojistkami.

    S největší pravděpodobností byla ochranná pojistka odlomena při přepravě zásilky.

    Rádi bychom Vás chtěli ujistit, že zboží které nabízíme na našem e-shopu není rozhodně již použité zboží.
     
    Věříme, že v budoucnu bude vše v pořádku.
     
    Krásný a pohodový den za tým Parfum.cz přeje  
     
    Honza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    obchod slibuje zboží a nemá ho skladem potřebné množství,dodávka trvá moc dlouho

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši reakci a hodnocení. Mrzí nás Vaše nespokojenost s dostupností. Termín doručení Vaší zásilky je do 15.7.2021, tuto informaci máte uvedenou i v potvrzujícím e-mailu o přijaté objednávce.

    Dostupnost Vám i kolega ověřuje u dodavatele.

    Věříme, že s nákupem budete i přes delší termín dodání spokojen. ☺

    Krásný den přeje za tým Parfum.cz

    Nikol ☺

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • bohužel zklamání z obsahu a kvality parfému

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení.

    Je mi líto vzniklé situace. Naše výrobky nakupujeme pouze od ověřených dodavatelů, kteří nám garantují kvalitu parfému.

    Reklamovaný kousek nám prosím zašlete na adresu: Vivantis a.s. - Hala č. 41, Pardubická 528, 537 01 CHRUDIM společně s kopií objednávky a průvodním dopisem s popisem reklamace. Reklamaci vyřídíme obratem.

    Pevně věříme, že se na nás opět s důvěrou obrátíte a dáte nám šanci vše napravit.

    S přáním hezkého dne za tým Parfum.cz

    Nikol

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Posílají jinou věc než byla objednána, bez upozornění
    • Odporná doprava (nějaký nekvalitní analog Zásilkovny), nakonec jsem musel zboží vyzvedávat v jiném místě, které bylo ve mnohem větší vzdálenosti
    • validní, férová reklamace nebyla vyřízena

    Viz nevýhody.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu.

    Velice nás mrzí a omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti a komplikace spojené s doručením Vaší zásilky.

    Dle systému vidím komunikaci s mojí kolegyní, která Vám nabídla několik variant řešení. ( kupon za nastalou situace, odstoupení od kupní smlouvy s proplacením nákladu s tím spojených)

    V případě, že o výrobek nemáte zájem je možné odstoupit od kupní smlouvy, jak kolegyně nabízela.

    https://www.parfum.cz/vraceni-reklamace/vraceni-zbozi/

    Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti a komplikace.

    Věříme, že v budoucnu bude vše v pořádku.

    Krásný a pohodový den za tým Parfum.cz přeje

    Martina

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • parfém voní úplně jinak než v parfumeriích

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za reakci. Je nám líto vzniklé situace a že se zakoupenou vůní nejste spokojen. Naše výrobky nakupujeme pouze od ověřených dodavatelů, kteří nám garantují pravost parfému.

    V případě, že je s vůni něco v nepořádku, výrobek nám prosím zašlete na adresu: Vivantis a.s. - Hala č. 41, Pardubická 528, 537 01 CHRUDIM společně s kopií objednávky a průvodním dopisem s popisem reklamace. Reklamaci vyřídíme obratem.

    Věříme, že celá záležitost bude vyřízena k Vaší naprosté spokojenosti.

    Krásný den přeje za tým Parfum.cz

    Nikol ☺

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem si objednala včas, aby mi bylo doručeno do Vánoc, ale stále objednávku nemám. Nikdo nic neví a nedokáže říct... A do tohoto mi přijde email, ať ohodnotím spokojenost...(mělo by se nejdřív zjistit, zda tomu člověku vůbec něco dorazilo)

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za Vaší reakci.

    Situaci ověřujeme a urgujeme u dopravce. Přepravci jsou velmi zatíženi nadměrným množstvím balíku v důsledku doručování Vánočních objednávek, což samozřejmě za zdržení neomlouvá.

    I přes nastalou situaci pevně věříme, že balíček bude doručen.

    Krásný a pohodový den Vám přeje za tým Parfum.cz

    Marťa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedošlo. Po telefonickém dotazu obchod hledal, kde vlastně balíček je a poté mi bylo telefonicky sděleno, že si balíček stáhne a peníze, které jsem uhradila předem mi budou vráceny. Dosud se nestalo. Podivné jednání.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkuji Vám za hodnocení našeho obchodu.

    Velmi nás mrzí nastalá situace. Dle systému vidím informaci o kolegy, že se jednalo chybu ze strany přepravce.
    Jakmile bude zásilka zpět u nás bude Vám vrácena částka. :)

    Pevně věřím, že se tato situace nebude v budoucnu opakovat.

    Krásný a pohodový den Vám přeje za tým Parfum.cz

    Marťa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ceska posta ztratila objednavku.
    Po tydnu jsem zacala hledat objednavku a kazdy den jsem urgovala dodani. Po 14ti dnech jsem se dozvedela, ze je balicek ztraceny. Obchod tedy objednavku zrusil a ted budu cekat az se vyresi odstoupeni od smlouvy a pry tak do 14ti dnu poslou penize zpet.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Je nám líto vzniklých nepříjemností ze strany dopravce. Situaci jsme s přepravcem řešili a podali reklamaci za nedodržení garančních podmínek.

    Částku na svém účtu můžete očekávat v následujících dnech.

    Krásný den a pohodový den přeje za tým Krása.cz

    Nikol

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží dorazilo asi za týden a poškozené. Objednávala jsem vlasovou a pleťovou kosmetiku a parfémy - takže velmi drahá objednávka. Krabičky byly zmačkané a potrhané, jedno sérum dokonce vytékalo. Uvnitř krabice nebyla vůbec žádná výstelka, prostě jen tak naházené, takže je jasné, že to uvnitř lítalo a vlivem přepravy se poškodilo - BALENÍ BYLO VELMI NEDOSTATEČNÉ. Krabici jsem rozbalila před kurýrem a rozhodla se to neřešit, neměla jsem sílu na komplikace - nicméně UŽ BYCH NERISKOVALA Z TOHOTO OBCHODU OBJEDNÁVAT!

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, Evo,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto vzniklé situace. V případě, že dorazí poškozené zboží, je zapotřebí neprodleně kontaktovat náš zákaznický servis, abychom reklamaci mohli vyřídit a zákazníkovi zaslat zboží nové, nebo případně vrátit uhrazenou částku za poškozené kousky.

    Snažíme se vždy dělat pro zákazníky maximum a balíčky odesíláme vždy řádně zabalené. Pokud v zásilce chyběla výplň, mohlo se jednat o pochybení brigádníka, za což se velmi omlouváme.

    V případě jakéhokoliv dotazu se neváhejte obrátit na naše call centrum, jsme tu pro Vás.

    Příjemný den přeje za tým Parfum.cz

    Nikol

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zaslala jsem objednávku na produkt a všimla si, že mají v nabídce i další věci které sháním. Zaslala jsem tedy o minutu později objednávku druhou (měla hned následující číslo objednávky) a také do 5min žádost emailem o sloučení objednávek, abych nemusela 2x platit poštovné. Druhý den ráno mi přišli sms že zboží ( 2 balíky) bylo předáno dopravci a až 2h na to emailem odpověď, že objednávky již neleze sloučit. Myslím, že by si ten kdo objednávky přijímá mohl všimnout, že hned 2 okamžitě po sobě jdoucí objednávky jsou na stejné jméno a adresu a objednávky sloučit.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, Ariel,

    děkujeme za Vaši reakci. Mrzí nás, že jsme nestihli vyřídit Vás požadavek. Denně přijímáme tisíce objednávek a vzhledem k zahlcenosti e-mailů reagujeme na požadavky nejpozději do 24 hodin, toto sdělní obdrží zákazník po zaslaní e-mailu na naši adresu. Systémově není možné pohlídat sloučení v případě, že má zákazník objednávek více.

    Příjemný den přeje za tým Parfum.cz

    Nikol

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Napodobenina parfemu

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku.

    děkujeme Vám za hodnocení. Každého hodnocení si velmi vážíme a pro spokojenost našich zákazníku se vždy snažíme udělat maximum.

    Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost. Parfém nám prosím zašlete k reklamaci, kterou vyřídíme obratem. Zboží nakupujeme pouze od ověřených dodavatelů. Níže Vám zasílám postup.

    https://www.parfemy.cz/vraceni-reklamace/reklamace-zbozi/

    Věříme, že s naším způsobem řešení budete spokojena. :)

    Krásný a pohodový den Vám přeje za tým Parfum.cz

    Martina

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přišlo jiné zboží než na obrazku

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Mrzí nás vzniklá situace. Dle systému vidím, že jste již situaci řešila s kolegyní. Produkt je totožný s objednaným, jedná se pouze o nový přebal.

    S přáním krásného dne za tým Parfum.cz

    Nikol ☺

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem si bi-oil purcellin a misto toho mi prisel bio-oil, vyhledala jsem si rozdil, ktery by mel byt pouze ve vyrobci a nazvu, nicmene bych se rada rozhodla sama, ktery vyrobek si zakoupim. Take si myslim, ze jestlize firma takto zamenuje vyrobky, mohla by alespon na fakturu uvest spravny nazev.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za hodnocení obchodu.

    Mrzí mne nastalá situace. Dle telefonického hovoru s kolegyní Vám bylo sděleno, že došlo k záměně produktů.

    Pevně věřím, že se nastalá situaci již nebude opakovat. :)

    Krásný a pohodový den Vám přeje za tým Parfum.cz

    Marťa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dala jsem dotaz na zboží,bylo odpovězeno,nepravdivě

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Vážíme si každé recenze, která je pro nás vždy motivací pro zlepšování našich služeb.

    Dle systému vidím ověření informace o původu vůně na expedičním oddělení. Informace nám byla poskytnuta na základě informace u výrobku.

    V případě, že o výrobek nemáte zájem je možné jej vrátit na odstoupení od kupní smlouvy.

    https://www.parfum.cz/vraceni-reklamace/vraceni-zbozi/

    Krásný a pohodový den Vám přeje za tým Parfum.cz

    Marťa

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Vše super!

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu.

    Telefonicky jsem s Vámi situaci ověřila a ujistila se, že nákup proběhl v naprostém pořádku.

    Spokojenost našich zákazníku je pro nás na prvním místě. :)

    Budeme se těšit na další příjemnou spolupráci.

    Krásný a pohodový den Vám přeje za tým Parfum.cz

    Marťa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    výrobek neodpovídá origonálu

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Vážíme si každé recenze, díky kterým můžeme neustále zkvalitňovat naše služby.

    Mrzí nás, že nejste spokojen s kvalitou produktu. Dnes se s Vámi telefonicky spojila kolegyně s návrhem řešení situace a informací ohledně reklamace.

    Pevně věříme, že celá záležitost bude vyřízena k Vaší spokojenosti a v budoucnu se na nás opět s důvěrou obrátíte.

    S přáním krásného pohodového dne za tým Parfum.cz

    Nikol

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    pravděpodobný prodej padělků

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za hodnocení. Každého hodnocení si velmi vážíme a pro spokojenost našich zákazníku se vždy snažíme udělat maximum.

    Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost. Parfém nám prosím zašlete k reklamaci, kterou vyřídíme obratem. Zboží nakupujeme pouze od ověřených dodavatelů. Níže Vám zasílám postup.

    https://www.parfemy.cz/vraceni-reklamace/reklamace-zbozi/

    Věříme, že s naším způsobem řešení budete spokojen.

    Krásný a pohodový den Vám přeje za tým Parfum.cz

    Martina

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží přišlo v polském obale s polským návodem. Nechci nakupovat polské zboží ani na polském trhu.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Vážíme si každé recenze, která je pro nás vždy motivací pro zlepšování našich služeb.

    Informaci o výrobku předávám kolegyni ze zákaznického servisu, která nastalou situaci prověří a bude Vás kontaktovat s dalším postupem.

    Velmi se omlouváme za nastalou situaci a nepříjemnosti.

    Pevně věříme, že s naším řešením budete plně spokojen.

    Krásny a pohodový den Vám za tým Parfum.cz přeje

    Martina