Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nabízí zboží, které chci
    • Zboží ještě nedorazilo

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    velmi nás mrzí, že Vám zásilka nedorazila ve slíbeném termínu.

    Dopravci jsme balík předali včas. V tomto případě došlo ke zdržení ze strany dopravce.

    V této chvíli ve sledování balíčku vidím, že zásilka byla dnes doručena na výdejní místo a je již vyzvednutá.

    Krásný den Vám za tým Parfum.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ředěné produkty

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážená zákaznice,

    mrzí nás, že jste s nákupem nebyla spokojená.

    Jedná se o originální zboží z oficiální distribuční sítě.

    V případě, že byste si zboží přála vrátit, můžete i osobně na naší výdejně v Praze a nebo ho poslat na nše reklamační oddělení na odstoupení od kupní smlouvy.

    Krásný den Vám za tým Parfum.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doručeno jiné zboží
    • Zákaznická linka nereaguje na zprávy
    • Infolinka neodpovídá na maily

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    snažila jsem se s Vámi telefonicky spojit, ale nezastihla jsem Vás na telefonu.

    Po kontrole na logistickém oddělení se opravdu jednalo o záměnu.

    Nastalá situace nás velmi mrzí a rádi bychom ji napravili.
    Kolegyně Vám již dnes posílala email s dalšími informacemi.

    Krásný den Vám za tým Parfum.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlost dodani
    • Mila obsluha

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, paní Slezáková,

    telefonicky jsem se s Vámi spojila, abyste mohla upřesnit, co s objednávkou nebylo v pořádku.

    Velmi mě mrzí, že s vůní nejste spokojená.

    Nabídla jsem Vám možnost odstoupení od kupní smlouvy. Zboží můžete vrátit i osobně na naší výdejně v Praze:
    https://www.parfum.cz/vydejna-praha/

    Krásný den Vám za tým Parfum.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • tady nic nekupuj

    parfém unikl z horního těsnění, nedrží vůni. nejhorší nákup.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    velmi mě mrzí, že vůně Vám protéká.

    Chtěla jsem se s Vámi telefonicky spojit a nabídnout Vám možné řešení, ale nezastihla jsem Vás na telefonu.

    Vůni nám můžete vrátit na odstoupení od kupní smlouvy
    https://www.parfum.cz/vraceni-reklamace/vraceni-zbozi/

    a nebo ji reklamovat:
    https://www.parfum.cz/vraceni-reklamace/reklamace-zbozi/

    Parfém také můžete na odstoupení či reklamaci zanést na naši výdejnu v Praze.

    Krásný den Vám za tým Parfum.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Parfém vůbec nevoní

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážená zákaznice,

    nastalá situace mě velmi mrzí.
    Jedná se o originální zboží z oficiální distribuční sítě.

    Telefonicky jsem se s Vámi spojila a navrhla Vám, že zboží můžete poslat na reklamaci.

    S tímto postupem jste souhlasila, poslala jsem Vám na email postup.

    Krásný den Vám za tým Parfum.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží skladem.
    • Opalovací krémy, které jsem v květnu 2022 objednal ve velkých baleních za plné ceny, mají dost blízké datum exspirace 10/2022.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký dn, vážený zákazníku,

    děkuji za Vaši zpětnou vazbu.

    Telefonicky jsem se s Vámi spojila a nabídla možnost odstoupení od kupní smlouvy.

    Dle naší dohody jsem Vám na email poslala postup k odstoupení.

    Zboží lze vrátit pouze nenačaté/neotevřené, jak jsem Vás informovala.

    Krásný den Vám za tým Parfum.cz přeje

    Darča

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Vůně CK One rozhodně nebyla v pořádku, voní úplně jinak, než jak jsem zvyklý. Vlastně spíš zapáchá než voní. Evidentně není originál.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, M.,

    velmi mě mrzí, že vůně nevoní, jak by měla.

    Jedná se o originální výrobek, který máme z oficiální distribuční sítě.

    Telefonicky jsem se s Vámi spojila a nabídla Vám možnost odstoupení od kupní smlouvy.

    Postup jsem Vám poslala do Vašeho emailu uvedeného v objednávce.

    Věřím, že nám v budoucnu dáte ještě šanci.

    V případě jakéhokoliv dotazu se na nás neváhejte obrátit.

    Krásný den Vám za tým Krása.cz přeje

    Darča :-)

  • Vůně jsou sice levné, ale taky levé.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, Pepo,

    velmi mě mrzí, že vůně nesplnily Vaše očekávání.

    Parfémy jsou originální a máme je z oficiální distribuční sítě. Nejedná se o falzifikáty.

    Na email jsem Vám poslala instrukce, pokud byste si přál nám vůně poslat na reklamaci.

    Více informací naleznete také zde:
    https://www.parfum.cz/vraceni-reklamace/reklamace-zbozi/

    V případě jakéhokoliv dotazu se na nás neváhejte obrátit.

    Krásný den Vám za tým Parfum.cz přeje

    Darča :-)

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zaslali úplně jiný krém
    • A po vrácení zboží žádná reakce ze strany obchodu

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den,  vážená zákaznice,

    děkujeme Vám za hodnocení. Každého hodnocení si velmi vážíme a pro spokojenost našich zákazníku se vždy snažíme udělat  maximum.

    Telefonicky jsem se s Vámi snažil spojit. Velice nás mrzí, že jste obdržela jiné zboží než jste objednala. V systému zatím neevidujeme zpracované odstoupení od kupní smlouvy. Jakmile bude proces zahájen, budeme Vás informovat e-mail.

    Abychom mohli prověřit zda se nám již balíček vrátil zpět na reklamační oddělení, můžete nám na e-mail zaslat fotografie či sken podacího lístku, na jehož základě prověříme stav Vašeho odstoupení od kupní smlouvy.

    Mrzí nás nastalá situace, pevně věřím, že příště bude vše v naprostém pořádku.

    V případě zájmu se neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, jsme tu pro Vás. 
     
    Krásný a pohodový den za tým Parfum.cz přeje 
     
    Honza

  • Vůně je úplně jiná, skoro nevoní, originál to určitě nebude.Jsem opravdu zklamaná a to jsem si nejprve objednala vzorek.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den,  vážená zákaznice,
     
    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Vážíme si každé recenze, která je pro nás vždy motivací pro zlepšování našich služeb.  

    Velice nás mrzí Vaše nespokojenost. Produkty které nabízíme jsou originální a pocházejí z oficiální distribuční sítě.

    Pokud nejste s parfémem spokojena, je možnost vrátit parfém k odstoupení od kupní smlouvy osobně na naší výdejně Vivantis Praha/Chrudim. Případně je možné parfém zaslat na naše reklamační oddělení.

    Přesný postup k vrácení zboží jsem Vám zaslal na Vaši e-mailovou adresu.

    V případě zájmu se neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, jsme tu pro Vás. 
     
    Krásný a pohodový den za tým Parfum.cz přeje 
     
    Honza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Bohužel zakoupila jsem si parfém , ale parfém to není , možná toaletní voda . Cena byla za perfém a je na lahvičce psaný . Bohužel tomu tak není. Již si od Vás nic neobjednám. Nenechám se napálit.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den,  vážená zákaznice
     
    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Vážíme si každé recenze, která je pro nás vždy motivací pro zlepšování našich služeb. Telefonicky jsem se s Vámi spojil.

    Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost. Produkty jsou originální a pocházejí z oficiální distribuční sítě. Parfém nám prosím zašlete k odstoupení od kupní smlouvy, přesný postup jsem Vám zaslal e-mailem.

    Věříme, že s naším způsobem řešení budete spokojená. 
     
    Krásný a pohodový den Vám za tým Parfum.cz přeje  
     
    Honza

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dobrá dostupnost - Florenc
    • Dobrá cena produktu

    > Nepříjemná obsluha.
    > Zbytečně velká krabice pro malou lahvičku s parfémem. Naprosto neskladná pro převoz v příruční tašce nebo batohu.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den,  vážená zákaznice,

    děkujeme Vám za hodnocení. Každého hodnocení si velmi vážíme a pro spokojenost našich zákazníku se vždy snažíme udělat  maximum. 

    Telefonicky jsem se s Vámi snažil spojit, prosíme a upřesnění a odpověď na e-mail, který jsem Vám zaslal na Vaši e-mailovou adresu z Vaší objednávky.

    Následně prověříme informace ohledně obsluhy.
     
    V případě zájmu se neváhejte obrátit na náš zákaznický servis, jsme tu pro Vás. 
     
    Krásný a pohodový den za tým Parfum.cz přeje 
     
    Honza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Není originál

    Parfémy které zde prodávají nejsou ani z 50% originál. Parfém přítelkyně použila v parfumerii kdy vydržel až několik dní. Zde koupený parfém vydrží cca max hodinu a pak nejde cítit ani zlehka parfem. Jedná se o Versace eros pour femme edp 100ml. Jsme dost zklamaný za ty peníze bych čekal určitě kvalitní zboží. Špatné recenze jsem přečetl až později. Nejsme asi jediné bohužel. Velké zklamání!!!!!

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, Petře,

    děkuji za Vaši zpětnou vazbu.

    Parfémovou vodu Versace Eros Pour Femme máme od stejného výrobce jako ostatní retailové obchody (Douglas, Sephora, Marrionaud, Fann, Notino).

    Jedná se o originální výrobek, falzifikáty neprodáváme.

    Pokud s vůni nejste spokojen, můžete nám ji poslat k odstoupení od kupní smlouvy.

    Zde Vám posílám odkaz, kde naleznete více informací:
    https://www.parfum.cz/vraceni-reklamace/vraceni-zbozi/

    V případě jakéhokoliv dotazu se na nás neváhejte obrátit.

    Krásný den Vám za tým Parfum.cz přeje

    Darča :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poskozene zbozi - originalni obal darkove sady poskozen, presto byl e-shopem vlozen do prepravniho obalu a odeslan - nebylo tedy mozne zkontrolovat pri prevzeti, presto byla darkova sada nepouzitelna.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, Josefe,

    děkuji za Vaši zpětnou vazbu.

    Mrzí mě, že Vám dárková sada přišla poškozena.

    Telefonicky jsme se spolu spojili a domluvili se na dalším postupu.

    V případě jakéhokoliv dotazu se na nás neváhejte obrátit.

    Krásný den Vám za tým Parfum.cz přeje

    Darča :-)

  • Pokud nestíhají plnit dodací lhůtu uvedenou na webu, tak ji mají změnit...potřeboval jsem dárek...ale objednávku neodbavili včas

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážený zákazníku,

    je mi líto, že Vám balíček na vybranou pobočku dorazil až o den později.

    Situaci už jste řešil s kolegyní. Přál jste si, abychom balíček stáhli a částku Vám vrátili.

    Včera jsme zásilku zpracovali jako vratku. Částku za zboží byste měl mít zpátky na platební kartě maximálně do 5 pracovních dní.

    Věřím, že příště s nákupem proběhne vše v pořádku.

    Krásný den Vám za tým Parfum.cz přeje

    Darča :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zaslali mi jiné zboží než jsem si objednala a obchod to odmítá řešit. Prý mám na své náklady zboží zaslat zpět. To je neuvěřitelné. Poštovní náklady odmítají uhradit

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den,

    děkuji za Vaši zpětnou vazbu.

    Vidím, že jste situaci řešila s kolegy, kteří Vám potvrdili, že jsme zaslali zboží, které jste si objednala. Zároveň Vám poslali jak postupovat, pokud nejste se zbožím spokojena.

    Krásný den Vám za tým Parfum.cz přeje

    Darča :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • doruceno jine zbozi nez nabizene bez moznosti vymeny

    klamava reklama v nabidce

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den,  vážený zákazníku,
     
    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Vážíme si každé recenze, která je pro nás vždy motivací pro zlepšování našich služeb.  

    Vidím, že jste již kontaktoval náš zákaznický servis ohledně možnostech řešení. Velice nás mrzí nastalá situace, kolegyně prověřovala naskladnění Vámi objednaného zboží, na webových stránkách jsme měli omylem uvedené chybné informace, které jsme již opravili.

    Zboží jste nám již vrátil osobně na výdejním místě Vivantis Praha, za zpracované odstoupení od kupní smlouvy Vám vrátíme zpět peníze za objednávku na Váš bankovní účet.

    Omlouváme se za způsobené komplikace, pevně věřím, že příště bude vše v naprostém pořádku.

    Krásný a pohodový den Vám přeje za tým Parfum.cz  
     
    Honza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zaplaceno ale nedošlo

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den, vážená zákaznice,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Velice nás mrzí a omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti a komplikace spojené s doručením Vaší zásilky. 

    Telefonicky jsem se s Vámi spojil, Vaše objednávka byla 29.11.. doručena. Objednávku jsme předali přepravci 23.11.
    Pokud by se v budoucnu tato situace opakovala, prosím obratem kontaktujte náš zákaznický servis, stav Vaší zásilky prověříme s dopravcem.

    Pevně věřím, že příště bude vše v pořádku.

    Krásný a pohodový den Vám přeje za tým Parfum.cz  
     
    Honza

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Sprchový gel z objednávky se vylil do krabice na ostatní zboží. A to nasáklo nepříjemnou koncentrovanou vůní, včetně krabičky s maskou za téměř 900,-. Nikdy více.

    Reakce obchodu Parfum.cz

    Hezký den,  vážená zákaznice,
     
    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Vážíme si každé recenze, která je pro nás vždy motivací pro zlepšování našich služeb. 

    Telefonicky jsem se s Vámi spojil a upřesnil si informace ohledně poškozeného zboží ve Vaší objednávce.

    Po naší telefonické domluvě tuto nepříjemnou situaci řešíme k Vaší spokojenosti.

    V případě poškozeného zboží v balíčku, je zapotřebí kontaktovat obratem náš zákaznický servis, abychom mohli situaci co nejrychleji řešit pro spokojenost zákazníka.

    Věříme, že v budoucnu bude vše v pořádku. 
     
    Krásný a pohodový den za tým Parfum.cz přeje  
     
    Honza