• Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Cena
    • Délka doručení zásilky, komunikace.

    V dnešní době, kdy se zásilky doručují po Praze v den objednání a po republice druhý den mi šest dní přijde jako opravdu dlouhá doba. Výrobek jsem objednal ve čtvrtek a teprve v úterý byl podán na poště k odeslání... Vědět to, tak si raději připlatím pár korun v jiném obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Poslali parfém v menším balení za cenu většího. Reklamovala jsem to, navrhla řešení poslat ještě větší balení za cenu menšího. Reklamaci vyřídili, ale musela jsem zaplatit dvakrát poštovné, i když to byla jejich chyba a ne moje. Do telefonu slibovali něco jiného. Tratím na tom tedy já.

    Reakce obchodu Parfémy Elis

    Vážená paní Milado, z naší strany došlo opravdu k chybě a bylo Vám zaměněno zboží.Za chybu jsme se Vám omluvili a navrhli řešení, aby jste nám zboží odeslala zpět a my Vám zašleme zboží správné, uhradili bychom Vaše náklady na odeslání zboží převodem na Váš účet a správný parfém bychom Vám odeslali na naše náklady. Naopak Vy jste navrhla, že si 30 ml ponecháte a ať Vám tedy zašleme 50 ml za cenu 30 ml, to jsme také udělali, byla to pro nás nově vzniklá objednávka, v tomto případě, jsme o tom, že bychom platili poštovné za Vás, nemluvili. Pouze jsme Vám řekli, že Vám dáme na parfém slevu, což jsme také učinili. Mrzí nás, že máte pocit, že jste na vzájemném obchodu tratila, můžete se nám ozvat telefonicky nebo mailem, dořešíme danou situaci osobně. Děkujeme za pochopení Parfémy Elis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jsou to hovada, která nemají kousek slušnosti napsat , že zboží není a zdržují tak slušné lidi!!!
    • -,-,-

    Nenakupovat!!!!

    Reakce obchodu Parfémy Elis

    Dobrý den, o slušnosti bych s Vámi polemizovala. Vzhledem k tomu, že jste se nepředstavil, tak nemohu reagovat konkrétně. Co se týče stavu skladu, tak jeho výše se v předvánočním čase mění každou minutu a bohužel k aktualizaci serveru atd. dochází několikrát za den. Může se pak tedy stát, že Vámi objednané zboží je již vyprodáno. Zákazník je o této situaci informován s omluvou za způsobené komplikace, což považuji za slušnost. Děkuji.