Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prodavačka neochotná, nepříjemná, absolutně nepochopitelné chování prodavač/zákazník.

    Reakce obchodu Parfemy-Premier.cz

    Dobrý den,
    s ohledem na to, že jsme internetový obchod, nemáme žádné prodavačky, patří tato recenze nám ? Vaše objednávka byla vyřízena zcela standardně a bez jakýchkoliv problémů, neevidujeme žádný email či telefonát od Vás.
    Děkujeme za případné doplnění

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • nulová komunikace - jeden neví co dělá druhý

    absolutní nespokojenost - nedodání zboží v přislíbené lhůtě

    Reakce obchodu Parfemy-Premier.cz

    Vážená paní Jaroslavo Wippernová z Olomouce,
    mrzí nás, že máte názor o nulové komunikaci, nedošlo k omylu a nebo jste pouze ´naštvaná´, že jsme Vám objednávku objednanou v 16 h nemohli doručit hned druhý den ráno ? V každém případě jsme Vám 20 minut po zadání objednávky volali, abychom reagovali na Vaši poznámku ohledně toho, co si přejete napsat do adresy a kdy přesně dodat, abychom Vám řekli možnosti, které bohužel nemohly vyhovět Vašim požadavkům s dodáním do jiné firmy a v uvedenou dobu, následně jsme po dohodě s Vámi objednávku stornovali.
    Vaše Parfemy-Premier.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • DIOR Fahrenheit EDT 200ml mi přišel v neoriginálním balení. Nejsem si tak jista zda se jedná o fake.

    Reakce obchodu Parfemy-Premier.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Námi prodávané parfémy jsou originální. Veškeré zboží je originálně zabaleno.

    Děkujeme za pochopení.

    Hezký den

    Michaela Lelovská

    www.parfemy-premier.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • tvrdí, že jsou nejlevnější, ale kvůli tomu chování, raději nakoupím jinde
    • nepříjemné chování paní u osobního odběru na pobočce Na Florenci

    Nedoporučuji. Poté, co mi nebylo umožněno zaplatit kartou při osobním odběru, mi byl doručen email o stornu objednávky z důvody nevyzvednutí ve lhůtě a poté co jsem obchodu napsala, že mi byla odmítnuta platba kartou (ačkoliv ji na stránkách výslovně uvádějí), tak mi bylo odpovězeno, že "neví, kde jsem byla vyzvednout, ale u nich na pobočce karty přijímají a zákazníka by neodmítli".

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • asi fajn cena
    • možno osobního odběru v Praze
    • chybějící komunikace

    Zřejmě to funguje, pokud vydržíte. Po objednávce na webu mi nedošlo žádné potvrzení o tom, že jsem objednávku učinila, až jsem znejistěla, jestli se něco nepokazilo. Poté, co jsem již po asi 2-3 pracovních dnech (protože pořád žádná zpráva) řasenku objednala jinde, mi přišlo upozornění o tom, že objednávka byla vyřízena a bude připravena na výdejně.
    Načež jsem objednávku zrušila. Nic strašného se nestalo, nicméně v dnešní době, kdy si člověk může vybrat od koho nakoupí...

    Reakce obchodu Parfemy-Premier.cz

    Dobrý den paní Dudková,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    V případě, že si zákazník vytvoří objednávku v našem eshopu, vždy mu přijdu potvrzení objednávky jak SMS zprávou tak emailem. Stav objednávky si můžeš každý zákazník sledovat ve své rekapitulaci. V případě, že se objednávka pozdrží, vždy o této skutečnosti zákazníka informujeme. Bohužel nevím, kde nastala chyba ve Vaší objednávce, zda jste zadala špatně své údaje, či Vám náš email skončil ve spamu.

    Děkujeme za pochopení.

    Hezký den

    Michaela Lelovská

    www.parfemy-premier.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Vzhledem k tomu že obchod slouží k os. odběrům, má nesmyslnou otevírací dobu.

    Reakce obchodu Parfemy-Premier.cz

    Dobrý den,
    náš obchod je otevřen nonstop, zřejmě jste se zmýlil ve Vaší recenzi :)

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • nelze si ověřit správnost vůně
    • toaletní voda od jiného výrobce než jsem zvyklá
    • nelze ověřit výrobce

    rychlost dodání a balení výborné, ale po své zkušenosti bych koupi parfemu nebo toaletní vody po internetu nedoporučila.

    Reakce obchodu Parfemy-Premier.cz

    Vážená paní Jarmilo Mittagová,
    zakoupila jste u nás eau de fraiche Revlon v ceně 134 Kč,
    pokud jste zakoupila něco jiného než jste chtěla, mrzí nás to, ale objednávka byla vyřízena přesně dle Vaší objednávky. Pokud jste si koupila něco jiného, než na co jste zvyklá, je to jistě mrzuté, bylo by dobré zřejmě v budoucnu objednávat pouze to co znáte a na co zvyklá jste. Výrobce si vždy můžete ověřit podle názvu, jinak nevíme, co tímto máte na mysli. Pokud náš obchod nedoporučujete s ohledem na výše uvedené, mrzí nás to, ovšem chyba se musela stát zřejmě na Vaší straně v případě, kdy jste si špatně objednala.
    Děkujeme za pochopení
    Parfemy-Premier.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Některé zboží má fajn ceny.
    • Výdejna na Florenci zoufalá. Fronta několika lidí, přesto se personál vybavoval mezi sebou a několik minut vůbec nevydával, k jiné zákaznici, která nepochopila výdejní systém (stane se), byly dívky vyloženě neslušné. Navíc tam nejsou ani obyčejné židle k sezení, což při té čekací době bylo dost nepříjemné.

    Existuje dost konkurenčních prodejců, než se sem člověk musel vracet. Před vánoci bych se tam určitě nevydala.

    Reakce obchodu Parfemy-Premier.cz

    Dobrý den paní Zuzano,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    V daném termínu, kdy jste si vyzvedávala svoji objednávku, se na výdejním místě zaučovala nová slečna. Pokud nastaly nějaké zmatky či nesrovnalosti je pochopitelné, že to personál musel v danou chvíli řešit. Prosím Vás tedy o pochopení celé situace, že se opravdu nejednalo o vybavování, ale zaučování či řešení nesrovnalostí. Na náš výdejní systém upozorňujeme jak v emailu, tak SMS zprávě, dále jsou po výdejním místě rozmístěny informační televize.

    Hezký den

    Michaela Lelovská

    www.parfemy-premier.cz

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Kvalita zboží je velice podprůměrná!

    Reakce obchodu Parfemy-Premier.cz

    Vážený pane Fóbl, zakoupil jste u nás zboží v ceně cca. 600 Kč, avšak kromě této recenze jsme od Vás žádnou reklamaci nezaznamenali, naše zboží je samozřejmě zcela v pořádku, pokud nejste spokojen, prosím kontaktujte nás.
    Děkujeme
    Parfemy-Premier.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dobrá cena
    • osobní odběr Praha
    • na e-shopu označen produkt skladem, ve skutečnosti ho nemají a neaktualizují stav na webových stránkách ani poté, co Vám zavolají, že zboží skladem není

    nedoporučuji, neaktualizují stavy na skladě

    Reakce obchodu Parfemy-Premier.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    O nedostupni zboží jste byla informovaná pár hodin po objednání. Bohužel všechny internetové stránky jsou systémové a aktualizace z těchto důvodů nějakou chvíli trvá. Zákazníka o nedostupnosti informujeme vždy včas, stejně tak to bylo i ve Vašem případě.

    Hezký den

    Lelovská Michaela

    www.parfemy-premier.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Obchod doporučuji s nákupem jsem moc spokojená

    Reakce obchodu Parfemy-Premier.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Mohu se tedy zeptat, proč při Vašem hodnocení "nedoporučujete obchod" ?

    Hezký den

    Michaela Lelovská

    www.parfemy-premier.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obchod: všechno ok, ale výrobek je o hodně "slabší" než posledně koupený. Za 20 vteřin netuším, jestli jsem na sebe něco stříknul. Čím to je??

    Reakce obchodu Parfemy-Premier.cz

    Dobrý den pane Mirku,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Jsme certifikovaný obchod prodávající pouze originálnní zboží. Za kvalitu parfémů si ručíme.

    Hezký den

    Michaela Lelovská

    www.prodejparfemu.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -
    • Nakupovala jsem zde pravidelne az do okamziku, kdy se mi objevila, zcela necekane, silna alergicka reakce na tonikum od firmy Lancome zakoupene na Parfemy - Premier. Reklamovala jsem, ale neuspesne. Firma se udajne obratila na sveho dodavatele, nikoliv na vyrobce!, a ten reklamaci neuznal. Tim povazuji reklamaci za vyrizenou. Zadna vstricnost, zadna snaha o dohodu. Reklamace na Parfemy-Premier nevyrizuje jmenovite konkretni osoba, jmeno a kontakt na osobu zodpovednou za provoz e-shopu je nedostupne. Vse je neadresne - na moji zadost o jmeno a kontakt na osobu vyrizujici reklamaci firma nereaguje. Cele reklamacni rizeni je neduveryhodne, Parfemy-Premier celou zalezitost resi pouze ve svuj prospech. Jakoukoliv dohodu obchod striktne odmita. Vzhledem ke spatne zkusenosti nebudu na Parfemy-Premier nadale nakupovat. Varuji vsechny slusne potencionalni zakazniky tohoto e-shopu.

    Nedoporucuji. Reklamace resi neadresne, neznate konkretni osobu, se kterou je mozne jednat. V pripade problemu obchod preposle predtistene prohlaseni, proc reklamaci nelze uznat, a dale nekomunikuje. Rozhodne nedoporucuji!!!!!!

    Reakce obchodu Parfemy-Premier.cz

    Vážená paní Dano,
    je nám líto, že jsme Vaši reklamaci nemohli vyřídit lépe, bohužel použité kosmetické produkty skutečně vrátit nelze.Co se týče reklamace jako takové, obracet se přímo na výrobce není možné, Vaši reklamaci vyřizuje reklamační oddělení jako takové, celý proces prochází přes více lidí, toto je opět běžná praxe, osoba zodpovědná za eshop na webu samozřejmě uvedena je resp. obchodní podmínky našeho eshopu připravil Dtest, se kterým úzce spolupracujeme.
    Parfemy-Premier.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Všechno super, až na parfém, který jsem zde zakoupila. Nezdá se mi, že to je skutečný originál a budu ho vracet. Už bych zde určitě nenakoupila a zkusím to jinde, příště před nákupem budu více googlit...

    Reakce obchodu Parfemy-Premier.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost s nákupem u nás, nicméně stejně jako jsme uvedli při Vaší reklamaci - parfém Ultraviolet je zcela v pořádku, jde o originální zboží v plné kvalitě.Současně bychom Vás rádi upozornili, že v případě, kdy uvádíte, že jste zakoupila v našem obchodě neoriginální zboží, se vystavujete možným právním krokům naší společnosti s ohledem na záměrné a nepodložené uvádění nepravdy.

    Děkujeme za pochopení

    Michaela Lelovská

    www.parfemy-premier.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Spolupráce s DPD

    Společnost spolupracuje s doručovací společností DPD.

    1.Jasně jsem upozornila, že chci platit kartou a potřebuji večerní rozvoz, protože jsem celý den v práci.


    2.Následně mi přišla sms od DPD, že mi balíček přijde v odpoledních hodinách a platit kartou nejde.

    Doporučila bych spolupracovat například s PPL. Nikdy se mi u nich nic podobného nestalo.


    3.Snažila jsem se s řidičem domluvit. Nakonec jsme zvolili možnost, že mi balíček přepošlou do práce a musím zaplatit hotově. To bylo s mým velkým sebezapřením.


    Nákup pro mě kvůli společnosti DPD byl spíše komplikací než zjednodušením. Balíček jsem stejně musela nést přes celou Prahu a ještě jsem musela absolvovat cestu k bankomatu. Mohla jsem si ho tedy v podstatě doručit sama.

    Reakce obchodu Parfemy-Premier.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Při převzetí zboží přepravcem chodí zákazníkovi email, kde si sám nastaví čas doručení. Pokud má kurýrní služba problémy s terminálem, je to uvedené v SMS zprávě jako " platba kartou není možná " aby se zákazník podle toho zařídil. Bohužel nás mrzí situace která ve Vašem případě nastala, ale se službou DPD jsme velmi spokojeni.

    Věříme, že příští nákup proběhne již bez problémů.

    Hezký den

    Michaela Lelovská

    www.parfemy-premier.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Bohužel už po několikáté jsem obdržel zkažený, evidentně léta prošlý parfém. Buď je to způsobem skladování, nebo obchod nakupuje a prodává zboží, které jinde nabízejí ve výprodejích.

    Reakce obchodu Parfemy-Premier.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Pokud parfém není z jakéhokoliv důvodu v pořádku, je nutné ho zaslat k nám na reklamační oddělení. Od Vás žádnou zprávu ani reklamaci v systému bohužel nemáme. Pokud není parfém v pořádku, prosím Vás o zaslání zpět aby mohlo dojít k dořešení a vrácení peněz.

    Hezký den

    Michaela Lelovská
    www.parfemy-premier.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.