• Nikdy uz si tam nic neobjednam

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží uvádějí skladem, ale není...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží měli skladem a očekávala jsem, že max do 3 pracovních dnů bude dome. Čekala jsem 9 a pak jsme se tam pokoušela dovolat. Číslo bylo dočasně nedostupné a na mail nikdo neodpovídal. Už nikdy víc...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zádná odpověď na mailové ani telefonické kontaktování obchodu po několik dní. Zboží dorazilo až po týdnu!!!

    Nespolehlivé

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • - pokud se píše skladem, mělo by být skladem (spousta obchodů má systém odečítání zboží při nákupu, možná by to chtělo přejít na stejný)
    • - dovolat se na uvedená čísla je složitější - občas nezvedají telefony a nevolají zpět

    LaFlor byl jeden ze tří obchodů, kde měli mnou požadovanou vůni skladem. Bohužel mi přišlo jiné zboží, než jsem si objednala. Chtěla jsem Burberry Summer 2011, dorazila varianta Burberry Summer 2013 = zkažený dárek na Vánoce. Nejenže někdo poslal jiný parfém (stát se může, jsme jenom lidi), ale hlavně ten můj skladem ani nebyl, nebyla tedy možná výměna za správný a tím pádem jsem byla bez dárku. I přes upozornění stále figuruje na stránkách jako "skladem". Takže za mě v tomto obchodě už ne.
    K dobru nutno přičíst, že peníze včetně všech nákladů byly obratem vráceny. Jen ten mail s omlouvou jaksi chyběl... Proto dávám na komunikaci obchodu jen 50%. Při objednání byla komunikace v pořádku, pak to mohlo/mělo být lepší.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zboží sice měl status, že je na skladě, ale nakonec neměli ani jeden výrobek a objednávku zrušili
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobrá cena oblíbeného parfému.
    • Vzhledem k tomu, že udávali 48 hodin dodací lhůtu,rozhodla jsem se 17.12. zakoupit ještě vánoční dárek,ještě po 11 dnech parfém nedošel, takže značně zkomplikované Vánoce bez dárku.Jsem zvědavá, jestli ještě parfémek dojde,v lednu má manžel narozeniny, tak by se sešel.

    Jsem zklamaná, s takovým jednáním jsem se ještě nesetkala,pochopím problémy s dodáním okolo Vánoc, ale aspoň omluva nebo informování, kdy mi objednané zboží dojde, by mi pomohlo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutně žádná komunikace ze strany obchodu, nepřišlo potvrzení že je zboží přichystáno, do obchodu jsem 6x volal telefon nikdo nebere. Psal jsem email, také žádna odezva. Jsem bez dárku k vánocům...
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nízké ceny
    • i přestože u parfému bylo napsáno, že je skladem, skladem ho neměli a já musela několik dní čekat na naskladnění, čímž se objednávka značně protáhla