Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Recenze byla odstraněna z důvodu vulgárního obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při objednávce zboží označeno jako "skladem" a uveden výslovný datum dodání o dva dny vyšší, než bylo datum objednávky. Při telefonickém dotazu o tři dny později mi bylo sděleno, že "skladem" znamená sklad dodavatele, u kterého to teprve po objednávce zákazníka objednávají, pak to musí přijít od dodavatele k nim, kde to přeexpedují zákazníkovi = další z řady e-shopových podvodníčků, co "loví" zákazníky na vylhanou rychlou dodávku.

    jinde lze nakoupit s nevylhaným termínem dodání a dokonce i levněji. Není jediný důvod nakupovat zde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedošlo mi vše co jsem si objednal
    • řekli mi po dvou tydnech, že zboží prijde až za 4 tydný a to jsem si musela zavolat, abych to zjistila
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Žádná
    • Dlouhá dodací doba
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • přehledný web a příznivé ceny
    • Komunikace a délka doručení - zboží jsem objednávala v e-shopu 18. 10. s tím, že u produktů byla informační doba dodání 23. 10. Dnes 29. 10. stále nemám žádné zprávy o zásilce (platila jsem on-line a potvrzení objednávky mi přišlo 18. 10. mezi spamy...). E-mailem jsem objednávku zrušila s prosbou o vrácení platby.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dorazilo jiné zboží než jsem objednal. Bylo nesprávně zařazeno v e-shopu. Po žádosti o řešení žádná odezva, jen tichým duchem opravili e-shop.

  • Výrobek byl jsem přijat po týdnu a půl. Při objednávce bylo napsáno tři dny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zvedají telefon až na několikátý pokus
    • když jsem se konečně dovolala abych reklamovala zboží, odkázali mě na emai, na který stejně neodepisují
    • nedostatečný popis produktů
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zbozi jsem objednavala 9.7., po opakovanem telefonovani a lhostejnosti Vasi pracovnice jsem zjistila, ze mi zapomnela zbozi objednat toho 9.7., aby u me v praci pred nasi svatbou bylo 11.7.! Takze zbozi objednala AZ 11.7. a kdybychom si ho nevyzvedli z PPL depa 13.7., tak bychom ho nemeli ani na svatbe a prislo by nam az v pondeli 16.7. Zarizovala to Lenka Maradová.


    Rada bych na Lenku Maradovou dala dost negativní feedback - byla laxní, pomala a evidentne neschopna. Kdybychom si pro ty sklenicky nedojeli sami, nemeli jsme je na svatbu a ja ji o to zadala zcela jasne. Nejenom, ze nedokazala uspokojit potreby klienta, ale jeste k tomu se zachovala lhostejne. Pokud by takovy clovek pracoval u me ve firme, vyhodila bych ho na hodinu. Jelikoz takovi zamestnanci si nejen nevazi svoji prace, ale jeste k tomu vam zklamou zakazniky a zakaznici vas nedoporuci ba pomluvi a v zivote uz nic neobjednaji.

    S pozdravem,
    KB

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednali jsme čístící chemii pro běžný provoz domácnosti. Naprostá většina z této chemie byla cca 2 měsíce před expirací. Mělo nám to vydržet roky, objednali jsme toho hodně. Upozornění na blížící se expiraci nebylo. Vyšlo to velmi velmi draho.
    • Několik balení chemikálií a další drobnosti byly volně loženy ve velké slabé krabici. Bez výplně a označení neklopit.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nikdo se neozval, nic nebylo doručeno....

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávala jsem 20.2., dnes je 6.3. a zboží stále nedorazilo. Žádné upozornění, žádná zpráva, nic...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přišlo poškozené
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé dodání.
    • Přišlo mi objednané zboží, ovšem strojek v jiné barvě a také jiný druh náplní bez žádného vysvětlení, stačil by email nebo dopis přidaný k balení!

    Příznivé ceny mě nepřemluví k opětovnému nákupu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabídka zboží na vašich stránkách je platná a při objednání zboží jste obratem volali,že zboží není.Takže velké zklamání.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Skandální je cena za kterou jsem zboží (kávu) bohužel svou neopatrností zaplatila. Nicméně by mě nenapadlo, že za gramáž 500g bych mohla zaplatit takřka stejnou cenu jako u jiných obchodníků za 1000g, tudíž jsem si prostě gramáž nekontrolovala. Vybrala jsem na Heuréce - kde ceny byly u obchodníků srovnatelné, maximálně rozdílné o pár korun. Pouze tento obchod však nabízel poloviční gramáž! Pro mě naprosto tristní zkušenost a nikdy víc si tady proto nic nekoupím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdo nedá vědět jak dlouho se bude čekat.

    Tímto ruším objednávku.

    Reakce obchodu Papírenské zboží

    Dobrý den,

    bohužel jste si objednal zboží, které nebylo skladem a momentálně ani výrobce nám neuměl říct, kdy bude zboží vyrobené.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na mou objednávku dodnes nepřišla žádná reakce.
    Dobře,že jsem neplatila bankovním převodem.