Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neni mozne pouzit mezinarodni platebni karty. Nastesti Kosmas tento problem nema.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Kniha k přijímacím zkouškám na střední škokuškám byla dost drahá a výsledky se musí hledat na internetu a dodávka byla přes českou poštu,raději bych brala Zásikovnuji

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    mrzí mě, že jste se svým nákupem nebyla spokojena.
    Co se týče doručení, budu rád, když nám napíšete více informací přímo na naši zákaznickou linku. U objednávky je jako metoda doručení zvolena Zásilkovna a není mi jasné, jak mohlo dojít ke zmatení dopravců.

    Děkuji moc a omlouvám se za komplikace.

    Daniel Kádner
    Manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Kniha dorazila poškozená v nevhodném obalu. Otlučené rohy, nemohl jsem ji věnovat jako dárek.

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    s kolegy na skladu jsme nastalou situaci řešili a na kvalitu balení se budou soustředit. Omlouvám se, že jsme knihu nedoručili dle očekávání.

    Daniel Kádner
    Manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednané knihy byly doručeny
    • Zabalení knih bylo nedostatečné, jedna kniha byla poškozená

    I přes výslovnou poznámku o zabalení knih, byly knihy zabaleny pouze do měkkého kartonu a došlo k poškození jedné z nich.

  • Nemuzu hodnotit kdyz zbozi jeste nemam

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • koupil jsem knihu online, ale nesla asi tyden stahnout. Psal jsem na podporu, nedostal odpoved, po asi tydnu stahovani zaclo fungovat.

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    bohužel jste se dopsal na "no reply" e-mail. Ten Vám zpět odeslal zprávu, ale je možné, že zapadla někde v hromadné poště.
    Aktuálně řešíme přesměrování z transakčních e-mailů přímo na naši zákaznickou linku [email protected] tak, aby se podobných nepříjemnostem předešlo.

    Velice se omlouvám za problém se stažením knihy a s řešením problému. Mrzí mě, že jsme vám způsobili nepříjemnosti.

    Daniel Kádner
    Manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Kniha došla (manuálně stažena na Kindle), ale s absolutně nevhodným názvem a bez metadat, takže na Kindle jí nenajdu pofle autora ani podle názvu

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    prověřil jsem Vámi zakoupenou e-knihu a zdá se, že má z výroby problém metadatech. S nakladatelem prověřujeme, kde přesně je problém.
    U MOBI souborů přenesených "přes kabel" nicméně neuvidíte obálku ani po případně úpravě metadat. S ohledem na ukončení podpory tohoto formátu na čtečkách Kindle spíše doporučuji využívat službu Send to Kindle, kterou lze aktivovat ve vašem účtu na webu Palmknihy. Skrze ní vám dorazí titul včetně obálky a bez práce se stahováním navíc.

    Každopádně se velice omlouvám za způsobené nepříjemnosti.

    Daniel Kádner
    Manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Netriviální

    I když pracuji s počítači již 48 let, kdyby mi syn (informatik) neporadil, jak
    mám objednat knihu, musel bych studovat návod.

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den, pane Vlastimile,

    pokud byste měl chuť předat svoji zpětnou vazbu ve větším detailu, budu velice rád.. I když se snažíme, občas nám něco může utéct a zpětná vazba je nenahraditelná. Lze na kontaktovat na naši zákaznické lince 420 731 159 973 nebo e-mailu [email protected]

    Mrzí mě, že váš zážitek s nákupem nebyl ideální.

    Daniel Kádner
    Manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace

    Dne 15.12.2023 jsem objednal knihu za 1487,- kč. Teprve dne 22.12.2023 mi odpoledne v 17:30 ( po mé urgenci z 22.12.2023 9:12 hod ve které jsem obchod informoval, že již jsem musel sehnat knihu jinde) přišel mail, že objednávka byla předána přepravci. Následně mi přišel mail v 18:39 od Balíkovny , že dorazil pro mě balík a budou mě následně informovat kdy bude k vyzvednutí. Knihy byla určena jako dárek pod stromeček.Zde naprosto selhala komunikace ze strany obchodu.

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    Mrzí mě, že jsme vám zkomplikovali Vánoce. Usilovně pracujeme na tom, abychom se příště před svátky nedostali do podobné situace. Bohužel došlo k chybnému přenosu informací mezi naší zákaznickou linkou a skladem.

    Velice se omlouvám za tento zážitek.

    Daniel Kádner,
    Manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stále čekám.Před dvěma dny slíbené že bude objednávka poslána a stále nic.Moc mě to mrzí

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodáni zboží

    Absolutně nespolehlivý! Zboží jsem objednala 11.12. a když psali expedici do 24 hodin, doufala jsem že se vše stihne (a bohužel zboží jinde neměli, abych zvolila jiný e-shop), byla tam časová rezerva a stále ho nemám. Zboží bylo po týdnu (až když jsem e-shop sama urgovala), respektive předáno dopravci a ti se na doručení už totálně vykašlali. Balík leží bůhví kde na depu (poslali mi SMS, že si ho mohu vyzvednout na depu - jako vážně? Člověk si platí dopravu a pak si pro něj má ještě dojet?) a je vůbec otázka, kdy bude dodaný, jelikož dopravce absolutně nereaguje!
    Vím, že chyba dopravců, kteří jsou zahlceni balíčky, není chyba obchodu, ale také mohl obchod balíček expedovat dřív (dle jejich stránek do 24 hodin, jak garantují!) a ne až za 5 dní! Tady selhali oba subjekty. Zboží jsem byla nucena sehnat jinde, značně mi to vše zkomplikovalo a budu nyní celou situaci řešit. A jen tak pro usmátí - balíček putoval POUZE PO PRAZE! Za dva dny mi přišel balíček z druhé strany republiky a za 2 týdny vám nejsou schopni dodat balíček v rámci města.
    A jak píšu výš - ještě jste si pro něj měli dojet sami …

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    těsně před svátky se bohužel zvyšuje šance, že dojde k problému. V tomto případě u nás došlo ke zdržení předání knihy dopravci, protože kniha čekala na vybalená z balety déle, než je běžné. Během měsíce budeme nasazovat systém, který bude přesněji informovat o očekávaném odbavení objednávky a k podobné situace by nemělo docházet.

    Co se týče dopravce, situaci jsme řešili. Ani za nás není přípustné, aby docházelo k tomuto způsobu jednání. Možná jen pro upřesnění dodám, že náš sklad se nachází v Ostravě.

    Za nastalou situaci se velice omlouvám a Vaše zkušenost mě mrzí.

    Daniel Kádner
    Manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Mají GoPay, který docela často nefunguje, takže jsem nakoupil jinde.

    Bohužel si obchodník vybral ten nejhorší platební terminál, který znám a já jsem knížku chtěl hned, tak, jak bylo inzerováno. A měl jsem možnost koupit ji jinde, takže jsem to využil.

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    využíváme platební bránu Comgate. Mrzí mě, pokud došlo během platby k problému. Budeme rádi, když nám napíšete na [email protected] s informací, co přesně se stalo, abychom mohli problém řešit s poskytovatelem platby.

    Daniel Kádner
    Manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Audioknihy nejdou pustit

    Fyzicke knihy dorazily, ale audiokniha nejde pustit podle navodu. Jsem zklamana

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    moc mě mrzí vaše zkušenost. Část audioknižní nabídky skutečně nelze přehrát ve webovém přehrávači. Je nicméně možné tyto tituly poslouchat po stažení v aplikacích třetích stran nebo v mobilní aplikaci Palmknihy.
    Určitě kontaktujte naši zákaznickou podporu na [email protected] . Rádi vám pomůžeme.

    Daniel Kádner
    Manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nefungovalo zobrazení e knihy

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    v některých případech skutečně může dojít k problému se stažením e-knihy. Mrzí mě, že k situaci došlo právě u Vás. Problém se bohužel vyskytuje dosti náhodně. Naši kolegové z IT pracují na jeho opravě. Stažení e-knihy jsme každopádně schopni zajistit typicky do 24 hodin i v případě, že došlo k problému.

    Omlouvám se a přeji pěkné svátky

    Daniel Kádner
    Manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Přišel mi poškozený komiks, knihy nebyly zabalené ani v bublinkové folii, jen tak byli omotané kartonem. Objednávka za 3702 Kč zabalená tak, aby se neřeklo. Na palmknihy, už jen E-knihy, to jim jde.

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    moc se omlouvám za situaci. Dle systému vidím, že reklamace je již vyřešeno. Problém budu řešit individuálně s kolegy na skladu.

    Daniel Kádner
    Manažer e-shopu

  • ŽÁDAL JSEM VÁS O SDĚLENÍ ČÍSLA vAŠEHO ÚČTUM ABYCH vÁM MOHL ZAPLATIT OBJEDNANOU KNIHO PŘEVODEM Z MÉHO ÚČTU, NEBOT VÁMI POŽADOVANÁ ÚHRADA PROSDTŘEDNICTVÍM PLATEBNÍ BRÁNY MI NEVYHOVUJE. ODPOVĚD ŽÁDNÁ, AČKOLIV O OBJEDNANOU KNIHU MÁM I NADÁLE ZÁJEM.

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    bohužel opravdu neumíme poskytnou platební údaje pro platbu běžným převodem. Variabilní symbol platby totiž generuje právě platební brána a to jednorázově. Pro získání údajů stačí vybrat platbu převodem v košíku a údaje si z platební brány okopírovat nebo opsat.

    Aby bylo jejich získání ještě snadnější, měníme i návod v našich e-mailech, aby bylo jejich následné získání méně komplikované.

    Omlouvám se za nepohodlí během nákupu. Na naší službě budeme dále pracovat.

    Daniel Kádner
    Manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Bohužel po úhradě platební kartou mi kniha nešla stáhnout v žádném formátu, obchod inzeruje e-knihy - ihned ke čtení a já čekala tři dny, než mi knihu po dvou telefonátech zaslali na meil.

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    bohužel se jednalo o dlouhodobější výpadek, než je obvyklé. V případě problémů se stažením knihy jsme většinou schopni do 24 hodin problém vyřešit. Naši kolegové z IT každopádně pracují na systémovém řešení, které by mělo všechny výpadky stahování odstranit.

    Moc se omlouvám za způsobené problémy. Mrzí mě, že nákup neproběhl jak měl.

    Daniel Kádner
    Manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Mnoho let jsem vaši klientkou a vskutku spokojena ,nakupuji e-knihy, právě poslední nákup se nevydařil když to banka nezaplatí zůstane tovar v košíku , tovar se přesunul do Amazonu/e-kniha/ a košík u Vás prázdný banka asi nezaplatila nerozumím

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    k problémům s platbou může dojít obvykle z důvodu problémů v bance nebo na platební bráně. Pokud se tak stane, peníze se Vám automaticky pošlou zpět na účet a objednávka se zruší.
    V případě problémů s platbou lze také sledovat její stav skrze odkaz v e-mailu s informací o platbě a lze ji i dodatečně uhradit i jinou platební metodou. Obvykle je to možné 5 dní od uskutečnění objednávky.
    Každopádně se omlouvám za způsobené komplikace a doufám, že se problém již neopakoval.

    Daniel Kádner
    Manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tento obchod nabízí způsoby platby, na které nejsem zařízen. Když jsem chtěl pro mě nevhodně zvolený způsob platby změnit a nechat si poslat objednanou knihu na dobírku, už to bohužel nešlo, a tak jsem svou objednávku (snad možná) raději zrušil.

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    ihned po vaší objednávce bylo možné změnit platební metodu na platbu kartou, běžným převodem nebo expresním převodem skrze jinou banku. Platba dobírkou bohužel využít vybrat, protože je dodatečně zpoplatněna.

    Mrzí mě, že se vám nákup nepodařilo dokončit. Neváhejte se příště obrátit na naši zákaznickou podporu. Rádi vám pomůžeme.

    Daniel Kádner
    Manažer e-shopu Palmknihy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které mi bylo doručeno, nebylo kompletn, respektive byly mi zaslány dvě knihy stejného titulu a jednou mnou objednaná chybí

    Reakce obchodu Palmknihy

    Dobrý den,

    Moc se omlouvám za problém. Muselo dojít k pomotání na skladě. které se děje opravdu jen občas. Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na [email protected] Zařídíme vám vrácení přebytečné knihy zdarma skrze Zásilkovnu a zaslání knihy chybějící.

    Daniel Kádner
    Manažer e-shopu Palmknihy.cz