Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Inzeruji neco, co nemaji a poslou vam jine zbozi a mate s tim jen potize, do dnes nemam zpet sve penize!

    Reakce obchodu Osvětlení od A do Z

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení. Vám to již vysvětlovat nebudeme jelikož to nemá smysl, ale pro čtenáře této recenze ano. Jednalo se o chybu v popisu. Rozvodnice dříve vyráběná jako IP68 se po zpřísnění norem přeznačila na IP65, bohužel jsme toto nevěděli a v popisu zůstalo IP68. Stává se , že výrobce upraví produkt a prodává ho pod stejným výrobním označením. Bohužel pokud je produkt již přidaný na eshopu tak není lehké změnu odhalit.
    Rozvodnici jsme u vás nechali vyzvednout a peníze vracíme jakmile nám jí kurýr doručí zpět. To se stalo včera. Tudíž peníze by jste měl mít již na účtu.
    Vám mohu doporučit navštěvovat pouze kamenné prodejny kde si můžete zboží zkontrolovat a v případě nějakých potíží svou frustraci ventilovat na prodavače osobně.
    Přeji příjemný den.
    S pozdravem Mrňa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pokud se spokojíme se zbožím bez návodu v češtině,tak dobrý.
    Elektrikář který mi přijel elektroměr zapojit , mi po komplikaci se spuštěním
    řekl , že polsky neumí, že si mám sehnat překlad, nebo zboží vrátit,
    Tak, že zboží budu vracet. A elektrikář taky nebyl zadarmo. Slavík.

    Reakce obchodu Osvětlení od A do Z

    Dobrý den,
    děkuji za informaci. Pokud váš "elektrikář" neumí zapojit elektroměr dle schématu s označením, které se používá zde v ČR a to L1,L2,L3 a N tak by měl vrátit živnostenský list. Toto schéma je natištěno na elektroměru.
    Dále nerozumím k čemu by měl být návod. Elektroměr se nenastavuje, pouze se připojí dle schématu a zobrazuje spotřebu. Hodnoty jako IP20, 100A, 1000imp/kWh přeložit nelze. U nás se používají také.
    Přeji Vám větší štěstí ve výběru kvalifikovaného elektrikáře.
    S pozdravem Mrňa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Je tam obrazek kde magnet vypadá že je celkem velkej tak 15 cm a dorazí vám 5 cm lano v pohodě ale jsem z dětského domova šetřil jsem si na to 4 měsíce a jsem zklamán

    Reakce obchodu Osvětlení od A do Z

    Dobrý den,
    u všech magnetů uvádíme rozměry v popisu. Váš objednaný na 40 kg má cca 31mm. Největší který k dnešnímu dni prodáváme má 95mm a je na 500kg.
    Pokusíme se rozměry v popisu více zvýraznit. Děkujeme za vaši recenzi.
    Magnet můžete samozřejmě vrátit a vrátíme vám peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Slusne ceny
    • Dlouha dodaci doba
    • Vymluvy na dodavatele
    • Objednavku jsem zrusil po nedodani ani po 9 dnech

    Tezko hodnotit na zaklade jedne objednavky, objednal jsem protoze shop mel dobrou cenu. Bohuzel ani po 9 dnech zbozi nedodano.

    Reakce obchodu Osvětlení od A do Z

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení i když pro nás negativní. Bohužel jak jsem psal do emailu, celý týden nám dopravce drží zboží na depech a mílovými kroky se blíží k nám, k dnešnímu dni by po týdnu mělo být na rozvozovém depu. Bohužel to je spojením GEIS a DPD a jejich sestěhováním skladů a celkovou změnou logistiky.
    Takto nás nevypekl žádný přepravce ani o Vánocích. Bohužel i když to provoláváme každý den, dočkáváme se jen slibů, že to již dovezou.
    Děkuji a ještě jednou se omlouvám za vzniklou situaci.
    S pozdravem Mrňa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal před Vánocemi 2020, teď 4.1.2021 a pořád nic!!!

  • Místo zboží, mi přišel email, že zboží bude objednáno s dodáno......Těžko nyní hodnotit..... Zkuste no objasnit stav mé objednávky. Děkuji.

    Reakce obchodu Osvětlení od A do Z

    Dobrý den,
    bohužel zboží je momentálně vyprodané a naskladnění je kolem 30.10.
    Omlouvám se za zpoždění.
    Dále se omlouvám, pokud vám náš email padl do spamu nebo z nějakého důvodu nedorazil. Posílal jsem vám email s informací o termínu naskladnění.
    S pozdravem Mrňa

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží dorazilo.
    • Delší dodací lhůta oproti jiným eshopům (5 dnů). Levné zboží z Číny. Mám takovou zkušenost, možná, že u vás to bude v pořádku.

    Zboží dorazilo. Možná, že obchod je v pořádku, jen jsem vybrala špatné zboží. Nemohu soudit. Byla to UV lampa za 2999 Kč. Očekávala jsem kvalitní zboží. Místo toho přišlo zboží z Číny bez informace o vyrobci, bez certifikátů, bez označení CE, že může být v prodeji na evropském trhu. V krabici byl jenom návod v češtině, který vytiskli na A4. Takové zboží považuji za nebezpečné. Lampu jsem vrátila, doufám že peníze dostanu zpět. Zatím obchod nekomunikuje.

    Reakce obchodu Osvětlení od A do Z

    Dobrý den,
    děkuji za reakci. Ano, produkt který jste vybrala je vyráběn v Číně a jinde se nevyrábí. Informaci o výrobci/dovozci je uvedena u produktu na eshopu. V tomto případě se jedná o firmu Acesio, která dodává kvalitní výrobky bez ohledu na zemi původu.
    Prodáváme výrobky z celého světa a máme 1 vrácené zboží na 1000 objednávek, tudíž nepředpokládám, že prodáváme nekvalitní zboží.
    V krabici je návod v češtině a angličtině a máte pravdu, že je vytištěn na papíře. Myslím, že to je nejvhodnější materiál pro tisk.¨
    Předpokládám, že jste si návody neprohlížela jelikož v nich je certifikace uvedena. CE-LVD a CE-EMC. Výrobek může být v prodeji na evropském trhu a proto si ho můžete kdekoliv u nás v republice koupit, jelikož ho nabízí několik desítek obchodů.
    Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedodali!!!
    • Žadna komunikace

    Reakce obchodu Osvětlení od A do Z

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení a chápu vaše rozhořčené. Zboží bylo zákazníkovi dodáno v druhé polovině ledna. Bohužel se stala nepříjemná věc a to, že výrobce s koncem roku ukončil výrobu dřevěných zásuvek a vypínačů. Bohužel jsme se to dozvěděli až v lednu, kdy jsme začali zjišťovat proč nám nedodali vaše zboží.
    To nás samozřejmě neomlouvá.
    Ještě jednou se omlouvám za zdržení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bez omluvy zrušeno ze strany obchodu, nenabídnuta ani náhrada...

    Nabízí na svém webu zboží, které nejsou schopni dodat.

    Reakce obchodu Osvětlení od A do Z

    Dobrý den, omlouvám se za vzniklou situaci. Zboží jste objednal večer a následující den jsme Vám odpověděli, že se omlouváme, ale bohužel zboží je momentálně vyprodané a termín naskladnění neznáme. Bohužel na váš objednaný výrobek nejsme schopni nabídnout adekvátní náhradu. Storno objednávky jsme provedli až za další týden.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 14 dnech mi ještě zboží nepřišlo. Začínám litovat té platby předem:(

    Reakce obchodu Osvětlení od A do Z

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení. Bohužel svítidla Nowodvorski jdou přímo od výrobce ze zahraničí a proto je delší doba naskladnění.
    Proto u svítidel uvádíme dodací lhůtu "Skladem do tří týdnů" . Nicméně jsme dnes svítidla naskladnili a zítra je odešleme.
    S pozdravem Mrňa

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlé doručení, informovanost o stavu zakázky
    • dost špatná kvalita zboží

    Reakce obchodu Osvětlení od A do Z

    Dobrý den,
    děkujeme za reakci. Omlouvám se, že nejste spokojena s kvalitou výrobků. Dekoračních svítidel http://www.osvetleniaz.cz/fol3 jsme prodali přes 140ks a je to první reklamace.
    Situace nás mrzí a pevně věříme, že Vás to neodradí od dalšího nákupu jiných výrobků. Peníze za zboží jsme odeslali zpět včetně částky za dopravu zboží k nám.
    Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží dorazilo hodinu před tímto dotazníkem.Neuvěřitelně dlouhé dodací lhůty oproti jiným e-shopům.

    Reakce obchodu Osvětlení od A do Z

    Děkujeme za reakci.
    Chtěl bych se Vám omluvit, že jsme nebyli schopni doručit zásilku v avizovaném termínu. Bohužel nám zboží zdržel dopravce na depu a proto jsme nebyli schopni zboží včas naskladnit. Příjměte moji omluvu.
    S pozdravem Mrňa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem zbozi ktere bylo skladem, ale zatim nebylo zbozi odeslano.

    Reakce obchodu Osvětlení od A do Z

    Dobrý den,
    Vaše objednávka z 11.4. byla následující den 12.4. odeslána. Kolegyně Vám odeslala email s informací o odeslání v 6:22 ráno 12.4.
    Bohužel nejspíš chybou kurýra nebyla zásilka doručena a skončila na depu o čemž nás nikdo neinformoval.
    Ještě jednou se Vám za tuto situaci velice omlouvám.
    S pozdravem Mrňa

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nevím.
    • Obchod nabízí zboží, které nemá v dosahu. Není ale jediný, co se týká mnou objednané lampy, stejné to bylo i se 2 dalšími. Lampa prostě není v dosahu, což by asi mohli vědět a nenabízet ji.

    Viz. hodnocení.

    • Zbozi jeste ani nestihlo dorazit a uz otravujete s anketou.

    Reakce obchodu Osvětlení od A do Z

    Dobrý den,
    omlouvám se za zaslání ankety. Tento email je zasílán automaticky a nemůžeme to ovlivnit. Bohužel jak avizujeme na stránkách od 21.12. máme první týden v lednu inventuru a tudíž budou objednávky vyřizovány až následující týden.
    S pozdravem Mrňa

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Z obchodu mi odpovedeli az zhruba po 5 dnech, s tím že na zboží si nebudu muset počkat týden, jak bylo uvedeno pod produktem, ale 6 týdnů - zboží jsem potřeboval co nejdříve a tak jsem obchod se ztrátou 5 dnů zrušil..

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    není skladem, objednávka zrušena

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Pokud je zboží poškozeno, máte pouze 24 hod na to, abyste to nahlásili. Pokud zrovna nejste na mailu nebo jste zaneprázdněni....

    Nic moc, reklamace ještě není vyřešená, je to otrava a zdržování. Hlavně tedy ze strany dopravce.

    Reakce obchodu Osvětlení od A do Z

    Dobrý den,
    děkuji za Vaše hodnoceni. Vážíme si každého názoru. Ano, reklamace na dopravu se musí nahlásit co nejdříve, pokud to nahlásíte po 7 je to opravdu pozdě. Na každé faktuře co je v zásilce je telefonní číslo na které stačí zavolat nebo poslat sms o tom že je zásilka poškozená. Nyní čekáme na vyjádření dopravce, zda reklamaci uzná. Bohužel toto opravdu neovlivníme.
    S přáním hezkého dne Mrňová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Špatná komunikace dlouhá dodací lhůta.

    Špatná komunikace dlouhá dodací lhůta.

    Reakce obchodu Osvětlení od A do Z

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaší objednávku. Velice se omlouvám za zdržení a také, že jsme Vás neinformovali o posunu termínu dodání. Uděláme vše proto aby se to nikdy neopakovalo.
    Velice nás tato situace mrzí.
    Přeji pěkný den.
    S pozdravem Mrňa Michal