Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Samotný obchod je drahý.
    • Doprava je drahá.

    Obchod jsem využíval pouze pro nákup za věrnostní body. Podmínky se však během poslední doby tak zhoršily, že tato marketingová akce již postrádá smysl.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednala jsem si zrcátko s kartáčem na vlasy a dostala jsem hadrovou tašku, tak sorry, velké zklamání. Bylo to pro vnučku, která se již těšila a já s ní. Takže velmi Vám děkuji za předvánoční zklamání. Hřebejková

    Reakce obchodu Osobní vinotéka

    Vážená paní Hřebejková,

    bohužel se nám nepodařilo s náporem vánočních objednávek včas uhlídat skladovou zásobu hřebínků se zrcátkem. Jelikož jsme během vyřízení Vaší objednávky již hřebínky skladem neměli, rozhodli jsme se Vám zaslat letošní nejoblíbenější odměnu v podobě látkové tašky v hodnotě 119 Kč a 9 000 bodů. Jedná se tedy o více než dvojnásobně hodnotnou odměnu z klubu. Pokud se Vám taška nelíbí, můžete nám ji samozřejmě zaslat zpět a my Vám vrátíme zpět za hřebínek body na Váš klubový účet.

    Věřte, že jsme jednali jen v tom nejlepším úmyslu. Věříme, že letošní bestseller mezi odměnami nakonec Vaše vnučka také ocení.

    Přeji hezký den, Eliška za OV

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • v akcích dobré ceny
    • nevhodné podmínky dodání zboží
    • špatná komunikace, na můj dotaz ve věci doručování zboží nikdo neodpovídá

    způsob doručování mi způsobuje těžko řešitelné komplikace
    pro mě nepoužitelný obchod

    Reakce obchodu Osobní vinotéka

    Dobrý den, pane Miroslave,

    je nám líto, že máte špatnou zkušenost se zvoleným dopravcem. Zkušenosti s dopravcem Messenger máme velmi dobré, jedná se o jediného dopravce, který opravdu bezpečně doručuje vína z našeho e-shopu. Pokud byste v budoucnu narazil na kurýra, se kterým nebudete mít dobrou zkušenost, neváhejte nás ihned informovat.

    S pozdravem,
    Eliška Martínková

  • dorazilo mi jiné víno než jsem si objednal

    Reakce obchodu Osobní vinotéka

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že jste obdržel víno, které jste si neobjednal. Napište nám prosím na [email protected]. Po ověření Vám rádi zajistíme výměnu, abyste obdržel víno, které jste si objednal.

    Přeji hezký den, Eliška za OV

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velký výběr vín!!

    Tragické stránky...Neustále odkazující na Bohemia Plzenec...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nákup některého zboží za body (za kódy ze zátek) jsou podmíněny dalším nákupem jiného zboží .
    • Trvale nejsou k dispozici vouchery k apce Pohlednice Online. Několikrát jsem psal o info, zda budou , ale bez odpovědi .
    • Sortiment zboží pouze za body je celkově bídný.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná, ceny jsou vysoké a bonusy minimální. Získávání bodů do věrnostního programu je omezené, narážím na možnost uložení pouze 15 kódů ze špuntů za rok. O tom že je to prakticky vždy velmi špatně čitelné už radši ani nebudu spát.
    • O žádné nevím

    Dost zbytečný odchod. Škoda, mám bublinky rád a očekával jsem, že díky věrnostnímu programu by člověk mohl ušetřit.

    Reakce obchodu Osobní vinotéka

    Dobrý den,

    díky sbírání bodů a aktivitě ve věrnostním programu se dostáváte do vyšších úrovní levelů. S každým levelem získáváte větší slevu na Vaše nákupy na e-shopu. Pokud například dosáhnete nejvyšší úrovně, získáte až 10% slevu na veškeré nezlevněné zboží na e-shopu. Po přihlášení na e-shop vidíte již "své" ceny se slevou. Navíc můžete během roku využít naše speciální slevové akce, kdy se Vám naše sleva a Vaše klubová sleva sečtou a vy tak získáte ještě vyšší slevu na nákup vín. Body do věrnostního programu nezískáváte pouze za kódy z korků, ale i z jiných aktivit. Například nákupem sektů na e-shopu, nebo aktivitou v sekci galerie ve věrnostním programu. Pokud při zadávání kódů z korků narazíte na nečitelný, můžete nás kontaktovat a obratem získáte kód náhradní. V případě dotazů ohledně klubových slev, se na nás neváhejte obrátit. Za OV Eliška Martínková

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost dodání
    • Adventní kalendář dorazil rozbitý.

    Reakce obchodu Osobní vinotéka

    Dobrý den pane Štejnare,
    předně děkujeme za Vaši objednávku.
    Vaše zásilka byla na pobočce WEDO převzata 1.12. , v systému WEDO je označena jako předaná, není zde žádný záznam o rozbitém zboží. Pokud zásilku jako rozbitou nereklamujete, nevíme o tom a nemůžeme Vám nijak pomoci. Při převzetí zásilky je nutné případné poškození (promáčený karton napoví) hned hlásit WEDO.
    Nabízím, abyste zavolal na 519504544 nebo napsal na [email protected] a pokusíme se najít i nyní nějaké řešení.
    Ač zásilky balíme s maximální opatrností, tak občas se nějaká u WEDO rozbije, dopravce Messenger, který se specializuje na rozvoz lahví je vždy bezpečnější varianta.
    Přeji Vám klidný advent
    Lenka Štemberová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem 2 baleni , zaplatila 2 baleni a prislo mi nen jedno baleni

    Reakce obchodu Osobní vinotéka

    Dobrý den paní Hrnová, děkujeme za Vaši objednávku na Mionetto Párty Pack. Ve Vaší zásilce jsme udělali chybu a poslali jen jeden balíček místo dvou. Jakmile jste se nám ozvala, sjednali jsme nápravu a dnes jste chybějící balíček převzala. Za chybu v expedici se ještě jednou omlouváme. Přeji Vám krásný advent. Lenka Štemberová

  • Objednané zboží (magnetky - lahvička) nedorazilo ani po týdnu od dotazu obchodu na spokojenost se zakoupeným zbožím.

    Reakce obchodu Osobní vinotéka

    Dobrý den paní Blahníková, mrzí nás nastalá komplikace. Magnetky posílám Českou poštou jako obyčejný dopis, nemáme tak zpětně informaci, zda dorazily. Pošleme je ještě jednou. Příště, prosím, pište rovnou na [email protected], pak reagujeme rychle. Přeji Vám hezký advent Lenka Štemberová

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Mrzí mne, že se připisují body jen za nákup přes e-shop a ne při normálním nákupu na prodejně.
    • Vzhledem k tomu, že byl nákup přes 6 000 Kč, tak jsem přišel o spoustu bodů.

    Reakce obchodu Osobní vinotéka

    Dobrý den pane Jarolíme,

    máme pro Vás snad dobrou zprávu. Už rok pracujeme na novém e-shopu a řešení pro kamenné vinotéky. Inovací bude načítání bodů i za nákup na vinotéce. Plán spuštění je 1.2.2023.

    S přáním hezkého dne

    Lenka Štemberová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Potřebovala jsem zboží na víkend..., při objednávce bylo napsáno, že zboží bude u mě v pátek,ale bohužel. V pondělí přišla zpráva, že zboží bude doručeno mezi 9-11 . Paní co zboží vezla , se hned nedovolala a když jsem během 10 min volala zpátky, už byla někde jinde a nevrátila se. Tak snad ve čtvrtek.....

    Reakce obchodu Osobní vinotéka

    Dobrý den, paní Buhlová,

    komplikace s doručením zásilky nás velmi mrzí. Zboží jsme dopravci předali včas, kartony od nás převzal dopravce 30.6. a doručovat měl dle podmínek v pátek 1.7. Budeme zjišťovat, proč se tak nestalo, vidíme, že zboží jste převzala 7.7..
    Víme, že čas už nevrátíme, jako omluvu Vám posílám mailem slevu na příští nákup.
    Ještě jednou se moc omlouvám za nastalé komplikace a přeji Vám krásné léto.

    Lenka Štemberová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nejdřív my přišel balík a v něm rozbitá sklenička tu my v pohodě poslaly novou ale skleničky jsem umyla v ruce a logo Bohemia sekt ICE se smyl na to že sada stojí 893 korun a smyje se logo tak moc drahý teda

    Reakce obchodu Osobní vinotéka

    Dobrý den paní Nováková,

    děkujeme za Vaši zprávu. Jedná se o sklo pro běžné používání, název musí myčku zvládnout, nesmí se smýt.

    Máme od dodavatele asi 14 dní novou zásilku skleniček a bohužel jste třetí zákazník, který nám píše. Při našich interních testech (opakované mytí v myčce) se žádný název nesmyl.

    Skleničky Vám zašleme nové, ale výměnou potřebujeme od Vás skleničky se smytým názvem, abychom je mohli reklamovat u dodavatele.

    Ozve se Vám kolegyně z Mikulova, která s Vámi doladí výměnu.

    Za komplikace se omlouváme, věřím, že nové skleničky již budou v pořádku.

    S přáním hezkého dne

    Lenka Štemberová

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velmi drahé doručení poukazu. Uvítala bych možnost samostatného tisku doma nebo jiný způsob dopravy.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dorazila jen část objednávky

    Reakce obchodu Osobní vinotéka

    Vážený pane Floriane,

    děkujeme za Vaši objednávku. Velmi nás mrzí, že jsme při expedici udělali lidskou chybu a zásilka nebyla kompletní. Po Vaší reklamaci jsme chybu napravili a dne 27.12. jste od nás převzal chybějící zboží.

    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám do nového roku hodně zdraví a hezkých zážitků.

    Lenka Štemberová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem dosud neobdržela

    Reakce obchodu Osobní vinotéka

    Vážená paní Rulíková,

    velmi nás mrzí komplikace s Vaší zásilkou.

    Zásilku jsme odeslali již 15.12. Bohužel kurýrní služba Messenger depo Hradec Králové, pod který spadala Vaše objednávka,
    se potýkala s problémy. Zaměstnanci měli covid, zbylo jich velmi málo, nestíhali doručovat. Až mezi svátky posílili o kurýry z Prahy, takže Vaše zásilka na dobírku dorazila až 29.12.

    Vaši zásilku, jak víte z naší korespondence, jsme na centrále urgovali. Bohužel nebylo v našich silách udělat více.

    Zásilku jste nepřevzala a ta se vrátila na náš sklad.

    Do nového roku Vám přeji pevné zdraví

    Lenka Štemberová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poté co jsem vouchery na degustaci objednala, okamžitě zaplatila a zvolila osobní vyzvednutí, mě několik dní nikdo nekontaktoval ani s potvrzením o zaplacení ani s pokynem k vyzvednutí. Do obchodu jsem volala, neměli na mě čas, řekli že zavolají zpět, nezavolali. Volala jsem znova, řekli ať si přijedu pro vouchery, pak přišel email, že je zboží k vyzvednutí a další den mi volali ať nejezdím, že jim vouchery došly, že zboží bude až za tři dny. Na přání poslat vouchery emailem mi bylo řečeno, že to by šlo, ale také až za tři dny. Za tři dny se nikdo neozval, volala jsem tam, nikdo telefon nezvedl a i když jsem nechala vzkaz, nikdo se neozval. Dnes mi kamarád vouchery vyzvedl, ale kdyby to nebylo přání k Vánocům, dávno bych komunikaci vzdala. Rozhodně nedoporučuji, komunikace hluboko pod standardem dnešních eshopů !!

    Reakce obchodu Osobní vinotéka

    Vážená paní Knotková, velmi se omlouváme za vzniklou situaci. Bohužel v tomto případě jsme nezvykle dlouho čekali na potvrzení platby. Navíc zájem o poukazy na prohlídku společnosti BOHEMIA SEKT byl opravdu enormní a proto jsme byli nuceni poukázky dotisknout a z tohoto důvodu se prodloužila doba k vyzvednutí. Výdejní místo ve Starém Plzenci současně funguje i jako vinotéka, která je v předvánočním období vytížená na maximum. To vše však neomlouvá naše kolegyně, kteří Vás měli včas informovat o vzniklé situaci a voucher zaslat v elektronické podobě. Ještě jednou se omlouváme a doufáme, že v budoucnu naše služby budete moci ocenit, děkujeme. Lenka Štemberová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    do dnešniho dne zboži nemám

    Reakce obchodu Osobní vinotéka

    Dobrý den pane Mágre,

    zásilku jsme 30.11. předali dopravci Messenger. Na základě vašeho mailu jsme se teď dívali do systému dopravce a je zatím nedoučená. Zjišťujeme, co se stalo a ozveme se Vám.

    Dopravce Messenger ve vašem okrese nestíhá doručovat, zásilky nabírají zpoždění. Dobrá zpráva je, že ji má již kurýr na autě a bude doručovat dnes.

    Prosím o trpělivost a děkuji.

    Lenka Štemberová