Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Jen aby tu nebyly samý negativní příspěvky od lidí, co nejsou schopný zvednout telefon a zavolat.
    Jsem dlouholetý zákazník, přičemž z obchodu nakupuji hlavně nové tituly a předobjednávky.
    Po cca 50 objednávkách od roku 2015, jsem měl menší problém jen jednou a to byl ten, že se posunul datum dodání produktu z pátku na pondělí (nejspíše kvůli dodavateli) a i když byla objednávka hrazena předem jako vždy, tak po telefonátu byla okamžitě zrušena a peníze jsem měl další pracovní den zpět.
    Pozitivita jako rychlost expedice, cena, zdarma poštovné, dárky k jakékoliv objednávce jsou samozřejmostí.
    Za celý team originálky bych dal ruku do ohně.
    Koukal jsem, že lidé používají ke komunikaci hlavně psanou formu a výhradně to nedoporučuji u žádného e-shopu, stačí zavolat přímo na prodejnu a máte vše vyřešeno okamžitě.

  • Zdravím všechny a varuji. Nedivte se, když vám přijde něco jiného než jste si objednali. Foto produktu neodpovídá skutečnosti. Při reklamaci arogance a nezájem.

  • Dnes byl podán podnět na ČOI (Podání #95931), kluci si už jen tak svoje obchodní podmínky upravovat nebudou, jak se jim to zrovna hodí.

  • Objednal jsem od nich produkt na dobírku, zaplatil jsem ji ale obchod se pořád dožaduje platby.
    Příště jdu nakupovat někam jinam.

  • Objednal jsem si zboží a obchod neustále odkládal termín doručení na později. Po měsíci a půl mě to přestalo bavit a objednávku jsem zrušil. Peníze mi bylo vráceny.

  • podivný obchod,když si přečtete negativní recenze.
    proto objednám jinde,byt za víc,ale s jistotou.

  • Příjde vám hra ve stavu. Který odpovída na reklamaci protože odesílatel Originalky, není schopen správně zabalit balíček tak aby dorazil v pořádku bez zničeného obalu. A ani neodpovídají na odpovědi, když jim člověk napíše už i na Emailu. Tahle firma je asi kus něčeho co by němělo být na trhu. A už vůbec něco prodávat. Protože neumí ani komunikovat se zákazníkem řádně tak aby byl spokojený. Když jim člověk napíše podruhé tak ani neodepíšou. Měli by se učit od jiných prodejců her a elektroniky. Už víc od nich kupovat nemá smysl. Ostaním doporučuji, když už něco chce objednávat a mají to i v jiném obchodě, tak to prostě udělejte. Protože si s tím uděláte větší radost, než to kupovat odsud kde to nemá smysl.

  • Chtěl bych si postěžovat na tento celkem solidní e-shop, ale velmi mne zklamali více jak měsíční lhůtou dodání zboží, které sice nabídli za slušnou cenu, avšak avizovaný termín dodání 01.12.2020 nedodrželi, protože zboží, jak sami přiznali, neměli skladem a poslali jej bez dalšího upozornění až 6.1.2021 - veselé Vánoce!

  • Obchod Originalky.cz, který považuje za normální otevřít (rozlepit)originální balení Microsoft Xbox One X a vyjmout kupón Xbox Live Gold online a Xbox Game pass (který je součástí každého balení a uveden na balení) a prodávat ho zvlášť a tvrdit, že nebýl v popisku produktu na stránce obchodu, musí každý považovat za NEDŮVĚRYHODNÝ! A za nekalou praktiku, kterou bych opravdu nečekal! Dejte si pozor a radši nakupte jinde, nikdy nevíte, co vám mohou vyndat z originálního balení.

  • Neseriozní obchod
    Objednal a zaplatil jsem si elektronickou licenci (klíč) a čekal na jeho doručení. Když jsem psal na podporu bylo mi řečeno, že objednávka musí být vytvořená do 13:00 aby mi byla doručena v den zaplacení. Na stránkách přitom uvádějí čas do 15:30. Je pátek a já svůj klíč tedy dostanu až v pondělí. Nezbývá mi nic jiného než čekat a příště už se takhle nespálit. Rozhodně nedoporučuji!

  • Bohužel se musím připojit k ostatním zákazníkum z negativní zkušeností.Komunikace je otřesná, dokonce bych řekl žádná,když se optáte na zboží v online podpoře a napíšete jim,že máte rozdělanou objednávku a čekáte na vyjádření ,tak je to nezajímá asi nepotřebují peníze.Hol jsem objednávku zrušil a objednal jinde a z ochotou mi poradili .Díky za konkurenci .Jen tak dál Originálky :D

  • Moja skúsenosť s ORIGINALKY.CZ nie je veľmi pozitívna. Objednaný tovar mi bol z hodiny na hodinu odstránený zo zoznamu objednávok v deň doručenia - konkrétne ide o produkt Playstation 4 PRO 1TB. Najskor som preto telefonoval na kontaktné číslo uvádzané na stránke, kde mi automat oznámil, že mám volať v pracovnej dobe, ktorá podľa jeho slov začína v 8:00. Volal som 2x , prvý krát 8:45 , druhý krát niečo po 9tej hodine - stále len hlasová schránka. Napokon sa mi podarilo spojiť s pracovníkom cez chat na ich stránke, kde mi pracovník dal informáciu, že majú "pravdepodobne" nejakú poruchu - z mojho pohľadu len výhovorka, ale tomu rozumiem, žiadny systém nie je 100%-ný. Keď som sa opýtal, či mi bude objednávka expandovaná ešte v ten deň, tak ma informovali, že sa obchod sťahuje, objednávka teda bude vybavená až v utorok. Hlavne, že ešte ráno v ten deň, tam bola informácia o tom, ako je moja objednávka "Pripravená" - pripravená tak akurát na odstránenie zo stránky. Je to trochu úsmevné, platiť si DPD s doručením na druhý pracovný deň, keď si tovar možem objednať aj poštou bezplatne a dorazí v ten istý čas, ale to možeme dať taktiež bokom. Čo ma naštvalo je, že máte moju mailovú adresu, máte moje telefónne číslo a nedokážete dať vedieť, že zásielka nebude doručená v čas pre takú a onakú situáciu. Zákazník, aby sám pátral jak hlupák, prečo mu zo systému mažu objednávku, prečo nikto nedvíha na kontaktnom čísle, a že časy doručenia sú aktuálne irelevantné pretože sa obchod sťahuje. Objednávku som zrušil, nakoľko tu už ďalší týždeň nebudem, každopádne vďaka za nič. Pre budúcnosť by ste sa mohli aspon za vzniknutú situáciu ospravedlniť, neubudlo by z vás. PS: opravte si ten hlasový automat, trepe bludy - na stránkach máte pracovnú dobu v úplne iný čas, než ako zákazníkov informuje.

  • Nedoporučuji. Jak již bylo napsáno v hodnocení, tento obchod uvádí zboží, které reálně nemá, jako "na skladě". Objednal jsem si XONE, který měl víc na skladě více než v 5 kusech. Téměř okamžitě ale přišel mail, že dané zboží není na skladě (chybělo napájení). Zároveň úplně zmizela stránka, na které byl XONE nabízen. Původně měl být datum dodání adaptéru týden, po týdnu se z toho ale stali další 3 týdny. Pardon, ale čekat měsíc na něco, co mělo přijít do druhého dne, je dost. A kdoví, jestli by se to po těch 3 týdnech zase neprodloužila. Takže znovu, nedoporučuji. (Objednávku jsem stornoval, teď čekám, jestli mi peníze vrátí).

  • Dobrý den,mohl by mi někdo říci zda jsou JBL reproduktory v obchodu Originálky.cz originální.
    Cena je o dost nižší než na Alze.
    Jak to tedy je.Děkuji.

  • NEDOPORUČUJI.

    Objednal jsem si herní klíč v podobě elektronického dodání. Bohužel to tu nefunguje jako v ostatních e-shopech, kdy Vám klíč ihned po zaplacení přijde. Zde musíte čekat několik hodin, než Vám ho někdo pošle. Zatím čekám hodinu, ikdyž v telefonu mi na podpoře pán sdělil, že do 30 minut mi příjde klíč. Stále nic.

    • Po dalším telefonátu už klíč na e-mail přišel :) Děkuji

    • Dobrý den, omlouváme se - pracujeme na automatizaci. Zatím mají automatizaci jen produkty s popisem:
      Dostupnost: Elektronická distribuce Odběr ihned, licence dorazí do 30 minut na email.
      Ty které to tam uvedené nemají jsou fakturovány ručně.

  • TENTO ESHOP ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI.

    OBJEDNAL JSEM MOBILNÍ TELEFON IPHONE 6S A NEVYDRŽEL V PROVOZU ANI DVĚ HODINY.ZAČAL SE SEKAT AŽ ZHASL ÚPLNĚ CELÝ DISPLEJ A NEPOMOHLO NIC.MĚL JSEM TROCHU OBAVU JESTLI JSEM NĚCO NEUDĚLAL ŠPATNĚ TAK JSEM DOJEL DO SPECIALIZOVANÉHO SERVISU KDE MNE BYLO SDĚLENO ŽE SE VŮBEC NEJEDNÁ O NOVÝ PŘÍSTROJ.BYL JIŽ V PROVOZU PŘED ROKEM A PŮL!!!!

    VARUJI PŘED NÁKUPEM.

    • Dobrý den, pokud se tak skutečně stalo, proč jste se nám neozval a zboží neposlal na reklamaci? Zboží od nás odchází ve zcela novém stavu kompletně zabalené ve folii, takže nevidíme dovnitř a nevím jestli se stala někde u distributora chyba a poslal nám repasovaný přístroj.

    • Distributor vám může poslat repasovaný přístroj?No to je snad vtip?

  • Prolýzám email a co nenajdu... :D eshop mi zasílá velice vážnou zprávu o Faktuře po splatnosti... 90kč - za nevyzvedlou objednávku. Ok chápu, lidi si zboží nevyzvedávají a je to nepříjemné. Každopádně bych raději doporučila zrušit dodávku zboží na dobírku. Pokud vedu eshop s něčím takovým bohužel musím počítat a tohle opravdu není recept jak si udržet klientelu.

  • Tento obchod je hruza komunikace naprosto spatna predobednal sem Final fantasy XV royal edition na ps4 dnes 6.3 mi mel dorazit misto toho mi prijde email ze hra neni skladem a ze se ceka na dodani email prisel az kdyz sem je zacal bombardovat ale do ted nevim v podstate nic a porad nekomunikujou

  • Originalky.cz rozhodně nedoporučuji 16.11.2017 jsem provedl objednávku a platbu kartou. Za pár hodin mi přišel email, že mi objednávka byla stornována. V současnosti tj. 25.11.2017 stále nemám ani zboží ani peníze. Tento obchod rozhodně nedoporučuji.

  • POZOR při nákupu PS3 her. Prodejce využívá regionální kompatibility konzole a bez podání informace zákazníkovi expeduje hry z jiných regionů. Hra sice funguje, ale důsledkem rozdílu regionu mezi kopií a PSN pak dochází k nefunkčnosti DLC či některých online funkcí, jako např. cross-save.