• Nedoporučuje obchod

    10 %

    výrobek nebyl dostupný, informaci jsem obrdžel druhý den a od té doby čekám na vrácení částky již 6. den. Při okamžitých platbách, či maximálně do druhého dne je to podivné.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Na stránkách bylo uvedeno, že zboží bylo skladem, ale bylo možné jej obdržet až po týdnu, kvůli tomu jsem objednávku zrušil

    Na stránkách bylo uvedeno, že zboží bylo skladem, ale bylo možné jej obdržet až po týdnu, kvůli tomu jsem objednávku zrušil

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    po týdnu mi nevrátili peníze zpět na účet stále čekám.

    Reakce obchodu Optický svět

    Dobrý den, peníze již máte nazpět.
    Problém vznikl tak že jste objednal o víkendu zboží které nebylo skladem a dopředu ho zaplatil.
    V objednávce je výslovně uvedeno že pokud chcete platit převodem máte vyčkat na fakturu zaslanou ve formátu PDF.
    Příště vyčkejte na potvrzení bude vše v pořádku.
    Přeji Vám hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi špatná komunikace. Nespočívají na dotazy,které se týkají dodání vaší objednávky..

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zboží bylo doručeno pouze s německým návodem a žádost o zaslání českého nebo alespoň anglického znění návodu byla bez odezvy.
  • Byla poslána pouze objednávka a nikdo se neozval

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nebylo mi zboží doručeno, protože bylo prodáno jinému pozdějšímu zákazníku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací doba
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nabízí zboží, kterého nemá.
    • Komunikace se zákazníkem

    Reakce obchodu Optický svět

    Dobrý den! Je nám líto, ale stále čekáme na předložení Vašich dokumentů, které jsou nutné k nákupu tohoto zboží. Jakmile je od Vás obdržíme, zboží rádi pošleme. Hezký den!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Korektní a rychlá komunikace majitele obchodu

    Ohjednaný stan vedený jako "skladem" byl pouze v jediném exempláři a objednávky byly tři během víkendu, podle majitele. Nebyla možná anidomluva, že by zboží bylo profakturováno a dodáno hned, jak bude skladem.
    Asi dobrý obchod se slušným majitelem, ale měl jsem smůlu, že jsem se rozhodl objednat věc až v prosinci...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaslání poškozeného brašny k dalekohledu=vycurane jednání prodejce,kdo by asi posílal zpět na vlastní náklady poškozenou brasnu???

    Reakce obchodu Optický svět

    Dobrý den! Obratem jsme Vám nabídli výměnu reklamované brašny. V okamžitě vyřízéné reklamaci tak nespatřujeme žádné nestandardní jednání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V dnešní době není radno věřit firmě,která požaduje platbu předem.Bývalo dobrým zvykem si zboží prohlédnout,zkontrolovat,případně vyzkoušet a potom zaplatit.Denně slyšíme o obchodnících,kteří místo zboží zabalí kámen,dřevo,apod.Firma je mnohdy nedohledatelná a peníze nenávratně pryč.
    Je mi 64 let,20 roků podnikám a nestalo se,aby někdo nezaplatil nebo abych já neuhradil fakturu.

    Reakce obchodu Optický svět

    Dobrý den!

    Je nám líto, ale zboží na fakturu zasíláme pouze našim stálým zákazníkům popř. velkoobchodním odběratelům. V B2C sektoru neznáme na trhu e-shop, který by Vám zboží bez nějaké kladné nákupní historie takto zaslal. Všem zákazníkům nabízíme 14-denní lhůtu na vyzkoušení zboží a tedy i garanci na vrácení peněz.
    Praktiky, které zde zmiňujete, naše společnost nikdy nepoužívá! O spokojenosti našich zákazníků se můžete dočíst zde v diskuzi.

    Tým
    www.optickysvet.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zboží není skladem, i když obchod tvrdí že ano,
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží neobsahovalo český navod a bylo rozbalené a viditelně s ním bylo manipulováno

    Reakce obchodu Optický svět

    Dobrý den!
    Ano. Vzhledem ke specifickým vlastnostem přístrojů, které prodáváme, prochází ve většině případů zboží u nás důkladnou kontrolou jeho funkčnosti. V neposlední řadě potvrzujeme i záruční list, který se nachází uvnitř každého balení. Pro český návod nás neváhejte kontaktovat! Doptáme ho u výrobce.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • přehledné stránky
    • Došel vadný kus takže obsluha by měla před odesláním provést kontrolu....

    rozhodně doporučuji osobní odběr zboží a zkontrolovat si kvalitu.

    Reakce obchodu Optický svět

    Dobrý den,
    prosím kontaktujte nás prosím na čísle 777098765 nebo na email [email protected] . Nemáme od Vás dodnes žádnou zprávu, proto netušíme čeho se problém mohl týkat. Zboží před odesláním kontrolujeme, ale mohlo dojít i poškození při dopravě na Vaši adresu ačkoliv se snažíme zásilky dobře zabezpečit. S pozdravem Optický svět

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Totální mix. Místo objednaného produktu dorazil úplně jiný. Vráceno na mé náklady!Zde mám dokonce hodnotit spokojenost nákupu zboží Celestron Omni XLT 150 Telescope 150/750mm EQ, které jsem si ani neobjednal!!

    Nikdy více. Omluva typu " To víte, Vánoce" mě opravdu neuspokojí. Nevím jak by na mě koukal zákazník, když by obdržel zinkový výtah místo dekorovaného a ještě bych ho uzemnil " To víte, Vánoce" :). Poud se opravdu jedná o speciální obchod, chce to i kvalitní dodavatelský řetezec se zpětnou vazbou.

    Reakce obchodu Optický svět

    Dobrý den!
    Znovu jsme pečlivě prošli databázi všech objednávek, ale Vaše v našem systému nikde nefiguruje!

    Jsme přesvědčeni, že se jedná o nějaký omyl. Navíc způsob jednání, který zde popisujete, se neslučuje s našimi zásadami. Prosím, pokud se cítíte jakkoli poškozen, neprodleně nás kontaktujte na tel.: 777 098 765 nebo na e-mail: [email protected].

    Věříme, že se vše nakonec vysvětlí. Bude-li chyba na naší straně, určitě Vám vyjdeme vstříc!


  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané 4.4., dnes je 15.4. a tovar nemám.

    Reakce obchodu Optický svět

    Dobrý den,
    věříme, že zásilku již máte v pořádku u sebe. Jelikož jste nám o nějakých problémech zatím nedal vědět jiným způsobem, reagujeme tedy zde.
    Samozřejmě jsme Vás hned po objednání informovali i o tom, že se dovozce účastní veletrhu a bude tuto objednávku vyřizovat se zpožděním asi 3-4 dnů.
    Zásilka Vám byla odeslána 11. 4. 2012 balíkem České pošty na Vaši adresu, čili do 7 dnů od objednání.
    V den odeslání jsme Vás kontaktovali jak telefonicky, tak prostřednictvím e-mailu, kde jste mimo jiné obdržel i podací číslo balíku.
    Na Slovensko chodí balíky obvykle asi 3 dny. Můžete nám věřit, že u nás na obchodě se zboží zdrží pouze tak 4 hodiny. Děkujeme za objednávku a věříme, že nám i dále zůstanete nakloněn.
    S pozdravem Radek Schneider – www.optickysvet.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Špatná komunikace, objednávka nešla přes internet uložit, musela jsem objednat telefonicky. To, že zboží vlastně vůbec není na skladě mi bylo sděleno až za cca 10 dní.

    Reakce obchodu Optický svět

    Vážený zákazníku, bohužel nám od Vás chyběla jakákoli zpětná vazba na uvedený problém. Z Vaší stížnosti jsme nedokázali identifikovat, o jaký problém či nedorozumění se jedná a nemohli jsme tudíž dané nedorozumění dořešit. Obvykle se snažíme všechny problémy řešit okamžitou komunikací jak e-mailem, tak telefonicky.
    Vzhledem k množství nabízených produktů jsme odkázáni na své skladové zásoby a samozřejmě i na zásoby dodavatelů. V době před koncem roku se samozřejmě stává, že se zboží vyprodá dříve, než je Vám i nám milé. Pevně věříme, že toto nedorozumění Vám nezabrání se na nás v budoucnu s čímkoli obrátit.
    Zákazník je u nás vždy na prvním místě! Věřte tedy, že žádný dotaz nebo problém nezůstane z naší strany nevyřešen. Uvítáme jakékoli připomínky, které povedou ke spokojenosti především Vás zákazníků.

    S pozdravem
    Radek Schneider
    www.optickysvet.cz