• Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Dovezli v určený čas.
    • Kytice barevně vůbec neodpovídala fotografii (přišla pouze jednobarevná, namísto pestrobarevné), a celkově nebyla moc pěkně udělaná.
    • Každopádně dost předražené, v květinářství by stejná kytka stála tak třetinu, když nepočítám dopravu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Květina za uvedenou cenu neměla nic společného s květinou na obrázku! Objednávka dorazila v pořádku a včas, ale byl obrovský rozdíl mezi fotografií květiny a realitou. Dorazily sice růže,ale bez jakéhokoliv zdobení, které inzerujete jako bohaté, ferrero, které je na obrázku přímo mezi květy, dorazilo pouze v krabičce bez jakékoli ozdoby.. Za cenu, kterou jsem zaplatil, to byla velm odflaknuta práce. Už bych si zde nikdy neobjednal.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na fotkach na internetu nabizi hezke a netradicni jinde nesehnatelne kvetiny
    • skoda jen, ze v realu je pak nemaji, pripadne nedodaji
    • uvadi v omyl ohledne doby a mista dodani
    • o tom, ze kvetinu nemaji ci nedoruci (ac jste jiz online zaplatili) Vas nikdo neinformuje
    • ...az po me opakovane urgenci, ze nebyla kvetina dorucena, mi odpovedeli, ze jsem si zvolila doruceni v dobe kdy uz bylo pozde na doruceni, ale jakysi pan jednatel co se predstavoval jako pan HAMID mi prislibil urychlene doruceni nasledujici den, s omluvou kuryra oslavenci...a pak mi dalsi den prislo na mail storno objednavky-zajimava praktika jak nekomu pokazit prani k narozeninam :-(
    • opakovane lhani a slibovani neceho, co nesplni (ac pan Hamid tvrdil, ze se mu to nikdy nestalo...a ze dorucuji statisice kvetin po celem svete...)
    • nabizi kvetiny, ktere nejsou skladem

    NIKDY VICE !!!

    Reakce obchodu Online Květiny Jana

    Paní Písecká se dožadovala doručení květiny mimo naše doručovací termíny! Jelikož nebylo možné květinu doručit, objednávku jsem stornovali a peníze poslali obratem zpět. Recenze je naprosto neopodstatněná a záměrně napsaná tak aby došlo k maximálnímu poškození dlouhodobého dobrého jména naší společnosti (Evidentní z historie recenzí na heureka.cz). Kontaktovali jsem paní s žádostí o smazání recenze a jsme nuceni z důvodu závažnosti předat celou záležitost k právnímu řízení a domáhání se náhrady škody.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Velmi dobrá komunikace
    • Neprověřená místní spolupráce

    Před objednávkou jsem volal osobně zda je možné květiny doručit brzo ráno jako překvapení a byl jsem ujištěn že je lepší zadat doručení "kdykoliv" a pracovník se telefonem domluví na předání "zásilky" na konkrétní čas. Toto jsem učinil s poznámkou "Prosím o doručení jako překvapení" a během dopoledne se zákazník pokoušel neúspěšně dovolat obdarované. Následně odeslal sms cituji: "Dobry den, dorucovaci sluzba city flora ,mame pro vas zasilku na doruceni dnes, prosim ozvete se nam abychom mohli domluvit misto a cas doruceni dekuji city flora". Tímto se tedy překvapení NEKONALO a po zpětném zavolání se pracovník dotázal jen na čas kdy bude obdarovaná doma. Dostali odpověď že během příštích dvou hodin určitě a následně od 16 do večera také. Hovor tímto skončil bez návrhu na konkrétní hodinu ze strany doručovatele. K předání došlo cca v 19:30 a květina měla pouze z 1/3 frezie a zbytek byl vyplněn liliemi.
    Celkově se mi idea obchodu a nabízená služba líbí nicméně musím konstatovat že spolupráce s místním květinářstvím je mizérie a absolutně postrádala jakakoli pravidla a formu při procesu předávání.
    Květiny vydržely 3 dny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Pěkný výběr květin.
    • Květiny nebyly dodány na domluvený den.

    Objednal jsem květiny na učitý den a bohužel nebyly ten den dodány. Někdo prostě zapomněl. Objednal jsem láhev Bohemia sekt Demi Sec, ale byla to láhev Bohemia sekt Brut. Tak nevím, jest-li zde ještě něco někdy objednám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Doručena byla naprosto jiná kytice než jsem objednala !!!!! Bez jakéhokoliv upozornění z Vaší strany. Doručená kytice ani nebyla ze vzorníku nabízených kytic pro Švýcarsko.

    Pokud je bez upozornění doručeno naprosto jiné zboží - rozhodně bych Vaše služby nikomu nedoporučila !!!

    Reakce obchodu Online Květiny Jana

    Dobrý den, je nám velmi líto, že partnerské květinářství ve Švýcarsku doručilo jiné aranžmá. Bohužel u mezinárodních objednávek jak uvádíme v obchodních podmínkách může dojít k záměně květů ze strany místního květinářství v závislosti na sezónnosti, skladových zásobách v daný okamžik a dostupnosti květů. Je nám líto, že jsme na tuto skutečnost byli upozorněni až dodatečně a že jste byla výslednou aranží zklamaná. Když si přečtete stovky kladných recenzí tak vidíte, že se jedná o ojedinělou situaci. Ještě jednou se Vám omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • podvod úplně. podvod.
    • podvod úplně. podvod.

    podvod úplně. podvod.

    Reakce obchodu Online Květiny Jana

    Rádi bychom uvedli Váš lživý komentář na pravou míru. Do Vaší objednávky jste uvedl stejné fakturační a doručovací údaje a to na obdarovanou osobu! Obdarované osobě jsme se snažili doručit květinu 2x,aniž bychom Vám účtovali opakované doručení. Obdarovaná osoba kategoricky odmítla převzít od Vás květiny a našemu kurýrovi vyhrožovala trestním oznámením ze stalkingu, pokud přijede na její adresu ještě jednou. Jelikož jste na sebe neuvedl žádné spojení, nemohli jsme Vás kontaktovat, abychom se domluvili na řešení či doručení jiné osobě nebo osobní vyzvednutí květiny u nás v kamenné prodejně. Psal jste nám pouze urážlivé maily v cizím jazyce. Doporučujeme příště Vaše soukromé záležitosti vyřešit jinak než prostřednictvím naší květinové služby.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Celkove jsem spokojen s obchodem pani Jany, ale s minulou dodavkou jsem nebyl spokojen protoze ta pani co dostala ty kvetiny nevedela od koho je dostala.Poslal jsem jim email co napsat na karticku a od koho to je.

    Reakce obchodu Online Květiny Jana

    Dobrý den,

    Váš dodatečný e-mail se vzkazem jsme obdrželi a doplnili jím Vaši objednávku, přestože v objednávkovém formuláři je přímo pole, kam lze vepsat požadovaný text věnování. Můžeme Vás tedy ujistit, že v okamžiku předání objednávky bylo přání součástí kytice.
    Za vzniklé komplikace se omlouváme a doufáme, že příště budete opět spokojený na 100 %.

    Online květiny Jana

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rozvoz po celé ČR
    • objednala jsem sipro babičku košík květin, zaslala jsem i předlohu foto, jen jsem chtěla jinou barvu. Avšak to co dorazilo, nemělo s odborností květinářek nic společného a vůbec se nepodobalo předloze. už se s tím nedalo nic dělat, jelikož jsem to před předáním neviděla. byla jsem šokována a zklamána za 1500,- , otřes. nikdy nedoporučím. Obchod na moji pozdější reklamaci nereagoval.Foto mě byla zaslána až několik hodin nebo i den po předání babičce.

    prostě nedoporučuji, vazba je otřesná...neodpovída představám klientů ani předloze

    Reakce obchodu Online Květiny Jana

    Dobrý den,
    Je nám velmi líto, že květinový koš nevyhovoval Vašim představám, nemůžeme však souhlasit a musíme se velmi silně ohradit proti Vaší recenzi. Koš jste si vybrala u konkurenčního e-shopu a z určitého důvodu jste se rozhodla nerealizovat Vaší objednávku u tohoto obchodu. Požádala jste nás o vytvoření podobného koše, v jiných barvách a doručit na druhý den babičce do odlehlé obce. Je nám velmi líto, že jsme se netrefili do Vašeho vkusu avšak musíme ještě jednou připomenout, že Vámi požadovaný koš není součástí naší produktové nabídky. Foto koše jsme Vám zaslali několik hodin po předání což je naše běžná praxe, neevidujeme ve Vaší objednávce žádné zvláštní požadavky nebo instrukce. V poslední řadě si zakládáme na řešení každé připomínky, reklamace nebo požadavku obratem ale ve Vašem případě opět neevidujeme žádnou stížnost ani reklamaci jinak bychom obratem reagovali a udělali vše proto abychom pro Vás našli co nejuspokojivější řešení. Rádi bychom upozornili, že do okamžiku zveřejnění Vaší recenze dlouhodobě 100% zákazníků doporučuje naše služby ostatním zákazníkům. Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Zboží dorazilo, ale...
    • růže vydržely 4 dny, i když jsme je zařezávali a byly ve výživě. Evidentně měli hodně za sebou. Evidentně zbytek po Valentýnu, kterého se potřebovali zbavit!!! Už nikdy tam nenakoupím, když nemají květiny čerstvé...

    Prodávají staré kytky, vůbec nevydrží!!!

    Reakce obchodu Online Květiny Jana

    Vaše obvinění je naprosto nepravdivé a nefér. Konkrétně růže které byly doručeny dle Vašich instrukcí nám byly dodány 18.2. ráno a byly uplně čerstvé jako naprosto všechny květiny které doručujeme. Toto si můžete přečíst ve svědctví ostatních zákazníků. Klíčem našeho businessu je to nejkvalitnější zboží a naprostá spokojenost zákazníků. Nemůžeme ovlivnit jak se s kytičkou nakládá od okamžiku doručení na pracoviště do doby než se dostane na místo určení s ohledem na teplotní rozdíly a následného zabalení při přepravě.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cena
    • Rychlost dodani (i kdyz nebyla ocekavana)
    • Kvalita kvetin
    • Doruceni ve spatny den

    Bohuzel dodani probehlo v jiny den nez jsem objednala. Kvetiny jsem objednavala v pondeli 3.12. s dodavkou v patek 7.12. Cosi se ale prihodilo se systemem, jak mi bylo pozdeji vysvetleno, takze v obchode nevedeli na kdy jsem kvetiny objednala. Aniz by me kontaktovali, kvetiny dopravili v den objednavky. Pote co jsem obchod po dodani upozornila, ze jsem si kvetiny objednala az na patek, byla mi slibena dalsi kvetina zdarma v puvodne pozadovany den doruceni. Nic ale nedorazilo. To by mi ani tak nevadilo, ale nemeli slibovat...

    Na druhou stranu kvetiny byly opravdu kvalitni a udelaly radost i kdyz ve spatny den.