• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží doručeno po urgenci po měsíci od zaplacení. Přitom asi 4 dny po zaplacení přišel email, že bylo odesláno. Kdybych se neozvala, nejspíš by jen shrábli platbu a zboží by ani nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá čekací doba na zboží, než bylo inzerováno, špatná komunikace, peníze vráceny na účet, až po upozornění
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Přehledný
    • Dlouhá komunikace
    • Neodpovídají na email
    • Dovolala jsem se až třetí den
    • Poslali jinou barvu než v objednavce
    • Dlouho to trvalo

    Asi jsem měla smůlu, po delší době mi přišla autosedačka v jiné barvě. Mohli mi třeba zavolat, že mohu barvu nemají, ale ne dlouho nic a pak pošlu bílou místo mint... ach jo.

    Reakce obchodu Ondrášek

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme. Prosím kontaktujte nás na email, pokud chcete provést výměnu. Určitě se nejednalo o žádný úmysl.

  • Objednané auto mi dorazilo v nepoškozeném obalu,ale přitom úplně rozlámané,tudíž jsem se snažila kontaktovat prodejce, což je takřka nemožné. Telefon buď obsazený nebo ho nikdo nezvedá a na email nikdo nereaguje. Asi po týdnu, kdy se mi balík vrátil zpět jako nevyzvednutý se mi podařilo dovolat se na mobil, s prodejcem jsme se domluvili, že balík pošlu znovu na jinou adresu a budou mi zaslány veškeré náklady. Nyní je to už téměř 14 dní a nemám ani auto ani peníze. Dovolat se opět není možné. Tudíž jsem rozhodnutá obrátit se na ČOI, jelikož takovýto přístup si obchodník nemůže dovolit.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • E-shop po zaslání peněz víc jak týden nereagoval, nic nepřišlo, až po dotazu emailem za několik dní přišlo, tudíž celkem asi 2 týdny doba dodání. Na email ovšem nikdo neodpověděl:-(

    Reakce obchodu Ondrášek

    Dobrý den,
    vznikla tam chyba se špatně spárovanou platbou, kterou provedla naše paní účetní. Velmi se za to omlouváme a již se to nebude opakovat.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Prehlednost stranek
    • Zbozi ani po deseti dnech nedorazilo a na e-mail ohledne dodani nikdo neodpovedel.

    Reakce obchodu Ondrášek

    Dobrý den,
    volali jsme si včera skrze objednávku a problém byl již vyřešen. Omlouvám se za způsobený problém naším přepravcem, předpokládám, že lahvičky máte nyní již doma.

    Hezký den, Tůma Ondřej.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Velice špatná komunikace

    Objednala jsem sedačku, kde jsem přímo do objednávky napsala, že si přeji přesný typ a barvu sedačky jakou mají na obrázku a samozřejmě mi dorazila sedačka jiná a v jiné barvě. Po telefonátu, kdy jsem sedačku reklamovala mi bylo sděleno, že sedačku, kterou jsem si objednala už nevyrábějí a proto mi bez upozornění zaslali sedačku jinou. Toto považuji za hrubé pochybení obchodu.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodání zboží bylo rychlé.
    • Při vrácení zboží zbytečné prodlužování doby zaslání kurýra. Peníze nebyli vráceny v zákonné 14-ti denní lhůtě a stále na ně čekám již 17. den. Špatná komunikace s obchodem.

    Z tohoto důvodu bych už v tomto obchodě nenakoupila.

    Reakce obchodu Ondrášek

    Dobrý den,
    peníze Vám byli takto nestandardně vráceny, protože kurýr převezl židličku bohužel na špatné depo.
    Podotknu, že výhoda, že si sami zboží odvážíme není naše povinnost, ale benefit, který svým zákazníkům nabízíte. Ve většině eshopu by jste musela osobně jít na poštu a balík posílat.
    I tak děkuji za Vaši recenzi. Hezký den.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zadne
    • lhůty,komunikace, nemožnost platit kartou.

    těžko říci, když se ještě nikdo neozval co bude s objednávkou.

    Reakce obchodu Ondrášek

    Dobrý den,
    u produktu co jste koupil zde: http://www.ondra-sek.cz/detske-matrace/10817-matrace-lux-baby-dreams-kokos-molitan-pohanka-180x80-cm.html je uvedena dodací doba 14 - 21 dní.
    Objednal jste zboží 10.11. Dnes je to 12. den.
    Po dokončení objednávky Vám eshop napsal, že Vás bude kontaktovat kurýr předem před doručením. Neozval se zatím nikdo, protože dodací uvedená doba ještě nenastala.
    Před odesláním Vám přijde SMS od přepravní společnosti potvrzujici převzetí zasilky.

    Hezký večer, Ondřej Tůma.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Ma velmi pekne webove stranky, prehledne, proto jsem se chtela stat pravidelnym zakaznikem
    • Zadna komunikace, lzive informace na strankach. V nedeli 6.11 jsem si objednala na strankach zbozi, kde bylo vsude napsano Skladem!! a Expedice do 24hodin!!! Zbozi jsem v nedeli ihned i zaplatila,takze v pondeli ci maximalne v utery museli mit finance na ucte. Ocekavala jsem tedy zbozi,kdyz se ale nic nedelo,volala jsem na uvedene cislo,kde mi pan sdelil,ze se ceka na naskladneni a bude to trvat do 14 dnu!! Coz tedy nechapu,kdyz u vseho bylo uvedeno,ze skladem je. Pan nemel ani tu slusnost se omluvit, ani treba napsat email,ze se dodani zbozi zpozdi. Zbozi jsem dostala az za tyden a pul od objednani zbozi. Take jsem mela na obchod dotaz,ktery jsem poslala pres webove stranky a u nej take bylo napsano,ze odpovi do 24 hodin. Odpoved jsem nedostala doposud.

    Vim, ze se majitel firmy v odpovedich uzivatelum ohani tim, ze maji vysoke recenze a hodnoceni obchodu, nicmene ME obchod zklamal,jiz zde nikdy nenakoupim a ani nedoporucuji. V dnesni dobe,kdy si klient muze mezi eshopy skutecne vybirat, by se toto dit nemelo. A kdyz uz se stane,ze dane zbozi na sklade neni, tak aspon mit tu slusnost a pokoru se zakaznikovi omluvit,jsme take preci jen lide a i ja jako zakaznik dokazu pochopit,ze se holt neco muze zpozdit. Kdybych se vsak sama neinformovala, tak skutecne nevim,na cem jsem. Takze shrnu muj nazor - nedoporucuji, neprofesionalni pristup, lzive informace, zadna komunikace se zakaznikem, pokud mate moznost nakoupit jinde,udelejte to.

    Reakce obchodu Ondrášek

    Dobrý den,
    problém mezi aktualizaci zbozi.cz a heureka.cz je ten, že se aktualizují jen několikrát denně. V praxi to znamená, že právě teď jste koupila poslední kus ručníku, ale než si zbozi a heureka zaktualizuje stavy, bude se třeba 2 - 3 hodiny na porovnávači stále zobrazovat.
    Po přečtění Vaší recenzi dle mně se muselo právě toto stát, kdyby ne samozřejmě by jsme Vám volali a informovali Vás o tom, že při kompletaci kdy je uvedené, že je zboží skladem bylo chybné.
    Nechápu kde se oháníme vysokými recenzemi, recenzi pišou zde lidé, kteří u nás nakoupili.
    I my jsme lidé a pokud jsme Vám na nějaký email neodpověděli, může se to stát, že já nebo kolega jsme omylem email označili jako vyřízený. Za to se Vám určitě omlouváme.
    Nicméně jsme Vás o dodací době informovali když jsme spolu hovořili po telefonu, načež jste s tím souhlasila, dodací dobu co jsme sdělili byla dodržena tudíž Vaše doporučování jak jsme neprofesionální, jak všichni mají nakupovat jinde mi přijde hodně dost kritický.

    Osobně se mne také stalo, že jsem se musel až telefonicky dožadovat odpovědi v eshopu Alza.cz, protože mi podpora na můj email ani po 3 dnech neodpověděla, ale protože jsem člověk, který si dokáže připustit, že tu práci vykonávají lidé a i člověk může někdy špatně kliknout, špatně označit nemůžu říct, že je Alza nejhorším eshopem kde jsem nakupoval.

    Pokud by jste měla zájem rádi Vám nabídneme ještě pro další objednávku individuální slevu na jakýkoliv sortiment, aby jste se přesvědčila o tom, že nedostatky, které doprovázeli Vaši objednávku byla bohužel špatná souhra skutečností.

    S pozdravem Ondřej Tůma.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • špatná komunikace

    Objednala jsem si zboží v tomto obchodě poprvé a rozhodně naposled.zboží jsem si objednala 24.9.2016 a 19.10.2016 jsem objednávku zrušila(nebyla dodržena dodací lhůta).Komunikace s obchodem je nulová.Rozhodně obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu Ondrášek

    Dobrá den,
    Vaše objednávka bohužel nedopadla jak měla. Problém nám vznikl u našeho dodavatele / výrobce froté prostěradel, který nám poslední měsíc z důvodu přesouvaní výrobny nedodržoval termíny. Bohužel jsme to zjistili, až po velkém nátlaku co se děje, protože s firmou spolupracujeme více než 3 roky a víme, že to není normální. Proto bych se chtěl ještě jednou za tuto nepřijemnou zkušenost omluvit. Dodací doby všechy produktů, jsou již zase v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží které nenabízí více obchodů
    • komunikace
    • neúplné či nepravdivé informace
    • dodací doba

    Nedoporučuji platbu předem, zboží bylo uvedeno jako skladem, po 7 dnech mi bylo telefonicky oznámeno, že zboží bylo předáno dopravci, ale ani po dalších 3 dnech dopravce neměl zboží převzané!!! Po další urgenci mi majitel vysvětlil, že zboží dopravce poškodil a bude dodáno do 3 dnů, nakonec zboží které bylo údajně poškozeno a objednáno u výrobce dopravce přivezl následující den a nepoškozené, a to ten samý dopravce, i když jsem se s majitelem obchodu domlouvala na jiném dopravci !!! Tento obchod neustále svaluje vinu na dopravce, ale chyba je v obchodu. Při komunikaci s obchodem jsem si objednala ještě dekorace které měli přijít současně s objednávkou, ale ani po 2 týdnech dekorace nejsou a opět je dopravce ztratil!!! Opravdu již nikdy více !!! Obchod mi přijde jako velmi nespolehlivý a svoje chyby svaluje na dopravce.

    Reakce obchodu Ondrášek

    Dobrý den,
    vzniklá situace ohledně Vaši objednávky nás mrzí, ale opravdu nemáme zapotřebí si vymýšlet a svalovat vinu na někoho jiného. Když se podíváte na staré recenze, najdete tam i reakce od nás kde skutečně svou vinu uznáváme. Všichni jsme lidé a může se stát, že se něco pokazí. V tomto případě, ale skutečně vznikla chyba u našeho přepravce.

    Hezký den, Ondřej Tůma.