• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedostatečná komunikace se zákazníkem. Nevrácení peněz na účet! Objednávka ze 22.11.2016

    Zboží jsem objednala, měla potvrzenou objednávku. Po týdnu jsem jim volala, protože objednávka stále nedorazila. Pán po telefonu se divil,že mi nikdo nedal vědět, protože zboží jim nedodali. Žádná omluva, nic. Objednávku jsem vystornovala. Pak mi ještě poslali drzý email, že mi prý dávali vědět. _Dosud jsem neobdržela zpátky peníze na účet!

    Reakce obchodu Olivový obchod

    Velice nás mrzí Vaše negativní recenze.
    Zboží jsme opravdu neměli momentálně skladem a proto jsme se Vás pokoušeli opakovaně neúspěšně kontaktovat.
    Po té, co jste sama volala a stornovala objednávku, jsme Vás okamžitě požádali o číslo účtu, které jste nám zaslala 13.12. 2016 po opakovaném vyzývání emailem.
    Ještě tentýž den byla platba vrácena na Váš účet.
    Moc nás mrzí, že zboží nebylo skladem. A omlouváme se za nepříjemný prožitek.
    Pokud by Vaše platba byla zaslána klasickým bankovním převodem a nikoliv e-platbou přes platební bránu, peníze by Vám byly vráceny na účet v okamžiku storna obratem a automaticky.
    S přáním všeho dobrého
    Tým Olivový obchod.cz